BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 22-23 #17: Feyenoord - Ajax (zondag 22 januari 2023, 14:30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 22 januari 2023 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2023 - 22:15 schreef DMD het volgende:

[..]

Nou er werd een week lang vanuit een bepaald gevormd beeld gepraat. Namelijk dat elke Feyenoorder bezig is met Berghuis en dat zijn leven hem niet zeker is als hij zichzelf in Rotterdam of de Kuip zal laten zien.

Dit is wat een medium als de beste kan, op basis van insinuaties en gerichte vragen een bepaald beeld creeeren. In essentie is het niet iets "verkeerds" wat van der gijp heeft gezegd, maar pratende vanuit bovenstaand beeld dat berghuis maar gewoon lekker thuis gelaten moet worden want gedoe, tja waar hebben we het dan over?

Is Rotterdam en de Kuip gelijk aan de Donbas ofzo? (denk ik dan)
Het ging er nauwelijks over.
En Gijp zei alleen, Als ze nu echt al dat gedoe voor Berghuis moeten doen.
Dan zou ik m als Ajax gewoon lekker thuislaten, is toch geen dragende kracht of zo.
Wat boeit dat, is gewoon n mening.
Zonder op te hitsen of wat dan ook.
van geil
 van geil - zondag 22 januari 2023 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2023 - 22:15 schreef DMD het volgende:

[..]
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2023 door van geil --
ras
 ras - zondag 22 januari 2023 - 22:57   quote  deeplink  
Conclusie is vandaag dat Feyenoord nagelaten heeft om Ajax een pak slaag uit te delen wat zeker had moeten gebeuren vanmiddag en dat het jaarlijks een terugkerend probleem is. Ook met de kansen om door te pakken, springt Feyenoord slordig om. Dat moet echt veel beter. Teleurstellend dat je dat vanmiddag weer laat liggen. Gemiste kans en waarom toch weer!
piet de paler
 piet de paler - maandag 23 januari 2023 - 18:11   quote  deeplink  
Is er nu niemand die genoten heeft van de ambiance, hoe Feyenoord er op klapt?
Hoe Hancka en Hartman tijden van scheermes gentile en Janssen deden herleven.....
Ja je hebt niet gewonnen, maar kunnen we niet stellen dat Feyenoord op de goede weg is.
Een Paxao die laat zien waartoe hij in staat is? Een Wiefer die nu heeft laten zien dat hij minimaal 1 helft een hoog niveau aantikt als jonge speler.
Ik vond het een fijne voetbal middag
MightyAce
 MightyAce - maandag 23 januari 2023 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2023 - 18:11 schreef piet de paler het volgende:
Is er nu niemand die genoten heeft van de ambiance, hoe Feyenoord er op klapt?
Hoe Hancka en Hartman tijden van scheermes gentile en Janssen deden herleven.....
Ja je hebt niet gewonnen, maar kunnen we niet stellen dat Feyenoord op de goede weg is.
Een Paxao die laat zien waartoe hij in staat is? Een Wiefer die nu heeft laten zien dat hij minimaal 1 helft een hoog niveau aantikt als jonge speler.
Ik vond het een fijne voetbal middag
... met een waardeloos eindresultaat.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 januari 2023 - 18:12   quote  deeplink  
De uitslag doet veel te niet en de tweede helft was vreselijk
van geil
 van geil - maandag 23 januari 2023 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2023 - 18:11 schreef piet de paler het volgende:
Is er nu niemand die genoten heeft van de ambiance, hoe Feyenoord er op klapt?
Hoe Hancka en Hartman tijden van scheermes gentile en Janssen deden herleven.....
Ja je hebt niet gewonnen, maar kunnen we niet stellen dat Feyenoord op de goede weg is.
Een Paxao die laat zien waartoe hij in staat is? Een Wiefer die nu heeft laten zien dat hij minimaal 1 helft een hoog niveau aantikt als jonge speler.
Ik vond het een fijne voetbal middag
Ik ben het wel met je post eens, mis alleen de echte uitblinker in je verhaal, Geertruida.
Minpuntje vind en vond ik wel dat Slot de 9 en de 10 niet op tijd heeft gewisseld.
die liepen er 15 tot 20 minuten verloren bij, en dat koste ook de tegengoal.
piet de paler
 piet de paler - maandag 23 januari 2023 - 18:30   quote  deeplink  
Dat is ook waar
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 23 januari 2023 - 19:00   quote  deeplink  
Er rust een vloek op is de enige verklaring.
bijft007
 bijft007 - maandag 23 januari 2023 - 19:26   quote  deeplink  
Heb heus wel genoten hoor, maar puntje bij paaltje win je nooit is, waar je van pisvee juist wel
Elk seizoen minimaal 1 x wint, dus intusse ben ik eerlijk gezegd ook pas tevree je wint, soortje van vloek lijkt het wel joh, je wordt er intussen ook vrij cynisch van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - maandag 23 januari 2023 - 19:30   quote  deeplink  
Over gehele feyenoord spelers ontwikkeling wel dik tevreden, te danken aan slot en arnesen, gaat ons iig komende 1-3 jaar flink geld opleveren zodat we Zometeen nie eens investeerders nodig meer hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2023 door bijft007 --
CobusIII
 CobusIII - maandag 23 januari 2023 - 20:28   quote  deeplink  
Zo belangrijk is het allemaal niet...Er kijken veel meer mensen naar een aflevering 'heel holland bakt' dan naar de klassieker waar een hele stad voor afgezet moet worden...Het is allemaal maar relatief.
MightyAce
 MightyAce - maandag 23 januari 2023 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2023 - 20:28 schreef CobusIII het volgende:
Zo belangrijk is het allemaal niet...Er kijken veel meer mensen naar een aflevering 'heel holland bakt' dan naar de klassieker waar een hele stad voor afgezet moet worden...Het is allemaal maar relatief.
Altijd rellen ook bij Heel Holland bakt.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 24 januari 2023 - 18:05   quote  deeplink  
Ik bak karbonades.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 22-23 #17: Feyenoord - Ajax (zondag 22 januari 2023, 14:30 uur)









0.0141420