BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kut Friezen - Nieuwe Nono's (zondag 5 februari, 12.15 uur) 0-5

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2023 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2023 - 14:12 schreef pth het volgende:

[..]

Speelde gewoon prima en volstrekt logisch dat hij ook graag weer eens wilde scoren.
Prima? Speelt geen bal af en op 0-0 moet je gewoon ballen afgeven. Veel balverlies en defensief doet hij vaak zijn werk gewoon niet.

Nee sorry, was wederom gewoon slecht.
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2023 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2023 - 14:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mag wel met deze stand
Je kan wel zien dat hij goed aan de bal is, weinig geluk met zijn afronding maar komt weer wel
Hij deed het constant op 0-0 en op 1-0 en dan kan het gewoon niet waar zijn dat hij alleen maar voor zichzelf kiest.
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2023 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2023 - 14:18 schreef nummer10 het volgende:
Wat een verschil dit met een paar weken terug... En prachtig om te zien dat de jeugd weer de kansen krijgt als de stand het toe laat... Regeer en zelfs Hato boven bassey en Sanchez, veel zeggend.. en die lach op de gezichten die er weer is, heerlijk.
Heitinga heeft al aangegeven dat hij bassey als cv ziet en niet als back.
Pietje
 Pietje - zondag 05 februari 2023 - 17:38   quote  deeplink  
Bedankt voor alle updates. Ik ben weer b(l)ij!
nummer10
 nummer10 - zondag 05 februari 2023 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2023 - 16:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Heitinga heeft al aangegeven dat hij bassey als cv ziet en niet als back.
Klopt. Maar daarom is het toch wel mooi dat de jeugd weer de kansjes krijgen als de stand het toelaat ipv dure aankopen ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 februari 2023 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2023 - 16:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij deed het constant op 0-0 en op 1-0 en dan kan het gewoon niet waar zijn dat hij alleen maar voor zichzelf kiest.
Bij deze stand was het mij niet op gevallen dan kan hij dit idd niet maken op een enkele keer na want voor het zelfde geld gaat zo'n bal er wel in

Hij wil graag scoren anders doet hij dit niet, hij wil waarschijnlijk zsm weer belangrijk zijn voor de club.

Hij is waarschijnlijk doodsbenauwd dat de trainer hem er weer afhaalt
pth
 pth - zondag 05 februari 2023 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2023 - 16:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Prima? Speelt geen bal af en op 0-0 moet je gewoon ballen afgeven. Veel balverlies en defensief doet hij vaak zijn werk gewoon niet.

Nee sorry, was wederom gewoon slecht.
Ik vond hem prima, dat is wat anders dan super goed. Daarnaast vond ik Tadic op deze positie wel heel erg goed. Langzaam ontstaan er weer wat vastigheden en dat stemt mij tevreden. Bovendien niet naar het geklungel van Bassie en Sanchez hoeven kijken en alle concurrenten punten verspeeld. Is het lek boven? Zeker niet, maar er zit weer een logica in.
Pietje
 Pietje - zondag 05 februari 2023 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2023 - 16:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Prima? Speelt geen bal af en op 0-0 moet je gewoon ballen afgeven. Veel balverlies en defensief doet hij vaak zijn werk gewoon niet.

Nee sorry, was wederom gewoon slecht.
Merkwaardig, want bij de beoordeling van spelers op FCupdate.nl krijgt Bergwijn toch een 6,5. Dat is toch een voldoende?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 februari 2023 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2023 - 19:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Merkwaardig, want bij de beoordeling van spelers op FCupdate.nl krijgt Bergwijn toch een 6,5. Dat is toch een voldoende?
Je kan wel zien dat hij kan voetballen, hij was alleen eerzuchtig, te veel met zijn eigen bezig, wou te graag scoren

Hij is natuurlijk met veel bombarie naar Ajax gekomen, voor vele miljoenen dus wil hij het waarmaken.
Ik denk dat hij volgende week anders zal spelen, meer in dienst van het elftal, Heitinga zal wel een babbeltje maken met hem de komende dagen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 februari 2023 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2023 - 19:29 schreef pth het volgende:

[..]

Ik vond hem prima, dat is wat anders dan super goed. Daarnaast vond ik Tadic op deze positie wel heel erg goed. Langzaam ontstaan er weer wat vastigheden en dat stemt mij tevreden. Bovendien niet naar het geklungel van Bassie en Sanchez hoeven kijken en alle concurrenten punten verspeeld. Is het lek boven? Zeker niet, maar er zit weer een logica in.
Helemaal mee eens, we zijn goed op weg ook al is de verdediging niet echt getest vandaag.

Want het was Cambuur laten we dit niet vergeten
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2023 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2023 - 18:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Klopt. Maar daarom is het toch wel mooi dat de jeugd weer de kansjes krijgen als de stand het toelaat ipv dure aankopen ?
Zeker. Alleen jij benoemt het als het passeren van en dat is het helemaal niet.

Bassey is de nummer twee centraal die als een duel daarom vraagt als linksback gebruikt zal worden.
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2023 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2023 - 19:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Merkwaardig, want bij de beoordeling van spelers op FCupdate.nl krijgt Bergwijn toch een 6,5. Dat is toch een voldoende?
Fc update is gebaseerd op meningen. En dat mag. Ik vond hem gewoon erg slecht en totaal niet brengen wat hij moet brengen.

Vergeet niet, hij houdt de enige leuke aanvaller van de laatste weken concencao op de bank. I

Is dat dan terecht?
Loetje
 Loetje - zondag 05 februari 2023 - 22:21   quote  deeplink  
Best genoten van Ajax met een ijzersterke Steven Berghuis en Mohammed Kudus. Ondanks de matige tegenstander was er gewoon plezier, inzet, concentratie en bij tijd en wijle ook gewoon goed positiespel en combinatievoetbal.

De goals waren stuk voor stuk prima en ook fijn dat Brobbey nog even invalt met 2 goals.

Ajax tevens de winnaar van het weekend, dus we hebben alles weer in eigen hand. Hopelijk gaan we in de grote potten ook resultaten boeken, te beginnen donderdag. Komt toch een programma aan met stugge ploegen die een spel spelen dat Ajax lang niet altijd goed gezind is. Zowel Union en Twente die echt werkvoetbal spelen, Sparta en RKC die mega solide zijn.

Enige kritieke punt van mij vandaag is Bergwijn. Wat die gozer allemaal aan het doen is...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 februari 2023 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2023 - 22:21 schreef Loetje het volgende:
Best genoten van Ajax met een ijzersterke Steven Berghuis en Mohammed Kudus. Ondanks de matige tegenstander was er gewoon plezier, inzet, concentratie en bij tijd en wijle ook gewoon goed positiespel en combinatievoetbal.

De goals waren stuk voor stuk prima en ook fijn dat Brobbey nog even invalt met 2 goals.

Ajax tevens de winnaar van het weekend, dus we hebben alles weer in eigen hand. Hopelijk gaan we in de grote potten ook resultaten boeken, te beginnen donderdag. Komt toch een programma aan met stugge ploegen die een spel spelen dat Ajax lang niet altijd goed gezind is. Zowel Union en Twente die echt werkvoetbal spelen, Sparta en RKC die mega solide zijn.

Enige kritieke punt van mij vandaag is Bergwijn. Wat die gozer allemaal aan het doen is...
Die is even de weg kwijt haha en moet dus toegesproken worden, gaat echt wel gebeuren.

Binnenkort zien we een andere Bergwijn want voetballen kan hij..
Pietje
 Pietje - zondag 05 februari 2023 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2023 - 21:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Fc update is gebaseerd op meningen. En dat mag. Ik vond hem gewoon erg slecht en totaal niet brengen wat hij moet brengen.

Vergeet niet, hij houdt de enige leuke aanvaller van de laatste weken concencao op de bank. I

Is dat dan terecht?
Ik kon er vanmiddag niet echt over oordelen Remco. Ik moest plotseling weg.
Zou het misschien zo zijn dat Bergwijn moeite heeft met de druk van zijn hoge transfersom en dat hij zich kostte wat kost waar wil maken en zijn acties te ver doorvoert om te willen scoren?
Het is zomaar een gedachte.
En van Bergwijn weten wij allemaal dat hij in principe makkelijk scoort. Alleen nu even niet (meer).
En ja zijn opstelling gaat ten koste van Concencao. Helaas.
nummer10
 nummer10 - maandag 06 februari 2023 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2023 - 21:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. Alleen jij benoemt het als het passeren van en dat is het helemaal niet.

Bassey is de nummer twee centraal die als een duel daarom vraagt als linksback gebruikt zal worden.
Nahja Sanchez sws 3de keus nu..

bassey weet ik niet, wie is een centrale verdediger in jong, en zat deze bij de selectie ?

Gewoon een vraagje..
p111
 p111 - maandag 06 februari 2023 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2023 - 16:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Prima? Speelt geen bal af en op 0-0 moet je gewoon ballen afgeven. Veel balverlies en defensief doet hij vaak zijn werk gewoon niet.

Nee sorry, was wederom gewoon slecht.
Een veel betere Bergwijn met acties en werklust en weinig geluk,jammer hij koos inderdaad een paar keer voor zich zelf lochies voor een spits,maar hij was al een stuk beter en zeker niet slecht zoals jij dit benoemd.
p111
 p111 - maandag 06 februari 2023 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2023 - 19:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Merkwaardig, want bij de beoordeling van spelers op FCupdate.nl krijgt Bergwijn toch een 6,5. Dat is toch een voldoende?
Hij was prima Pietje,actief mooie acties weken niet ezien en hij probeerde een paar keer zelf te scooren,maar hij was zeker een 6,5
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 06 februari 2023 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2023 - 14:32 schreef pth het volgende:
Wat een verschil ook zo’n interview met Heitinga i.p.v. die pratende penis waar alleen maar bull shit uit kwam.
hahahaha
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 06 februari 2023 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2023 - 16:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Heitinga heeft al aangegeven dat hij bassey als cv ziet en niet als back.
Wie zag dat niet? Gelukkig maar dat Heitinga dat wel ziet. Die Schreuder heeft ook geen scouting kwualiteiten. Wat kan hij eigenlijk wel? Ben blij dat het paasei hoofd weg is, maar dat heeft veel te lang geduurd en kan je zomaar het kampioenschap kosten
remco k
 remco k - maandag 06 februari 2023 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2023 - 13:27 schreef p111 het volgende:

[..]

Een veel betere Bergwijn met acties en werklust en weinig geluk,jammer hij koos inderdaad een paar keer voor zich zelf lochies voor een spits,maar hij was al een stuk beter en zeker niet slecht zoals jij dit benoemd.
Sorry maar ik heb die werklust gewoon niet gezien.

Als dat er alleen al zou zijn ben ik tevreden hoor.

Ik hoop dat hij echt beter gaat spelen. Want zo houdt hij concencao onterecht uit de basis.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 februari 2023 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2023 - 15:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry maar ik heb die werklust gewoon niet gezien.

Als dat er alleen al zou zijn ben ik tevreden hoor.

Ik hoop dat hij echt beter gaat spelen. Want zo houdt hij concencao onterecht uit de basis.
Hij had veel werklust op zelf te scoren, snap ik ergens wel want dit is al weer een tijd geleden

Hij wil gewoon belangrijk zijn voor de ploeg, weer te scoren zoals in het begin vh seizoen.

Maar op deze manier is hij juist niet belangrijk.

Dit moet hij niet te vaak gaan doen want dan wordt het irritant voor iedereen die met Ajax te maken heeft.

Ik hoop dat Heitinga hem bij praat dan zal hij wel inbinden
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 februari 2023 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2023 - 15:05 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Wie zag dat niet? Gelukkig maar dat Heitinga dat wel ziet. Die Schreuder heeft ook geen scouting kwualiteiten. Wat kan hij eigenlijk wel? Ben blij dat het paasei hoofd weg is, maar dat heeft veel te lang geduurd en kan je zomaar het kampioenschap kosten
Hij is een goede veldtrainer, maar dan ben je nog geen hoofdcoach want die bepaalt wie waar speelt en hoe.
Je moet ook op de juiste manier met spelers omgaan, kijk naar het voorval met Blind.

Nu voorlopig blij met Heitinga, maar één zwaluw maakt nog geen voorjaar
remco k
 remco k - maandag 06 februari 2023 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2023 - 17:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij had veel werklust op zelf te scoren, snap ik ergens wel want dit is al weer een tijd geleden

Hij wil gewoon belangrijk zijn voor de ploeg, weer te scoren zoals in het begin vh seizoen.

Maar op deze manier is hij juist niet belangrijk.

Dit moet hij niet te vaak gaan doen want dan wordt het irritant voor iedereen die met Ajax te maken heeft.

Ik hoop dat Heitinga hem bij praat dan zal hij wel inbinden
Ik heb het over werklust als je de bal niet hebt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 februari 2023 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2023 - 20:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb het over werklust als je de bal niet hebt.
Dit is inderdaad een minpunt, hij moet veel meer mee verdedigen

Daramy terug halen na dit seizoen zou ik toejuichen
Pietje
 Pietje - zaterdag 11 februari 2023 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2023 - 20:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dit is inderdaad een minpunt, hij moet veel meer mee verdedigen

Daramy terug halen na dit seizoen zou ik toejuichen
Waar is Daramy eigenlijk gebleven?
remco k
 remco k - zondag 12 februari 2023 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2023 - 23:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Waar is Daramy eigenlijk gebleven?
Verhuurd aan Kopenhagen.
Pietje
 Pietje - zondag 12 februari 2023 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2023 - 09:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Verhuurd aan Kopenhagen.
Dank voor je info, Remco.
nummer10
 nummer10 - maandag 13 februari 2023 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2023 - 20:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dit is inderdaad een minpunt, hij moet veel meer mee verdedigen

Daramy terug halen na dit seizoen zou ik toejuichen
Werd die laatst niet toegezongen daar dat die te slecht was voor Ajax ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 februari 2023 door nummer10 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kut Friezen - Nieuwe Nono's (zondag 5 februari, 12.15 uur) 0-5









0.0057590