BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heb je die Keeper gezien?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 05 februari 2023 - 08:50   quote  deeplink  
Het kampioenschap van de FC Nieuwkoop C3 beschouwt Sportdwaas als zijn sportieve hoogtepunt wat niet meer is overtroffen. Zelfs niet door het schoolkampioenschap van 4h2 met basketbal als underdog, de tweede plaats in het schooldamtoernooi, waar hij de genadeklap aan het Herman Wesselink college vergat uit te delen voor de volle glorie en de eerste plaats in het intra-bank tennistoernooi.

De warmste actieve sportherrinneringen bewaar ik toch aan de 3 seizoenen als passeerbare linksback in Rap5.

Daar heb ik uiteindelijk de mores van het voetbal geleerd maar ik was helaas al te oud om nog een gooi te doen naar het eerste van Feyenoord.

Rap5 kwam regelmatig met 10, 9 of 8 man aan bij illustere clubs als Swift, Aalsmeer, VDWetc, Zeeburgia of Rood Wit A. Teamleden hadden zich of verslapen of konden het sportpark niet vinden. Als we thuis speelden gebeurde dat ook omdat alle parkeerplaatsen langs de Boelelaan bezet waren omdat er iets te doen was in de RAI.

Onze doelman, playing coach, elftalbegeleider en autodidact jurist de legendarische Sjaak S. onderhandelde bij een tekort aan spelers met de tegenstander. Meestal werden hun reservespelers toegevoegd aan Rap5 onder de voorwaarde dat er mininaal een 3-1 uitslag werd doorgegeven aan de Amsterdamse onderbond van de KNVB.

Sjaak S. was een fenomenale lijnkeeper die zich echter regelmatig liet verrassen door afstandschoten. Na elk eerste tegendoelpunt kwam hij naar de verdedigers toe en zei, hierna gaat er niks meer in want nu ben ik rustig. Na een volgend tegendoelpunt was het beter je mond te houden ondanks het feit dat je niet hoefde te vrezen voor een basisplaats.

Enkele gevleugelde uitspraken uit het voetballexicon van Rap5: Meespringen! Ga je nou ook scoren?(bij een eigen doelpunt), uit is altijd goed en de beste vond ik zelf altijd: Heb je die keeper gezien?

Vanmiddag wacht Feyenoord1 een zware opgave zonder onze vorst op doel Justin. PSV vragen Drommel het doel van ons te verdedigen is niet toegestaan en waarschijnlijk een slechtere optie dan Wellenreutert of Moshe.

Kortom onze jongens moeten vandaag hun tandjes stuk werken om winst uit het vuur te slepen tegen het bedrijfsteam uit Eindhoven.

Godzijdank is er niet teveel geld uitgegeven in de winterse transferperiode waardoor verdere reparaties aan het dak van de Kuip en nieuwe koffiezetapparaten kunnen worden gefinancierd.

Veel plezier mensen vanmiddag en laten we de winst vieren gepast en met mooie muziek van het leger waar we binnenkort dankzij Wopke, de lmv, Hoekstra weer voor kunnen worden opgeroepen voor de een of ander politionele actie.

Feyenoord-PSV 3-2

Feyenoord wint op alle fronten en in Slot we trust. De VVKD (voorlopig verwachte kampioensdatum) blijft 21 mei 2023.

En dan nu waar het allemaal om draait (hoewel de Haiku's ook pareltjes zijn)

Heel Feyenoord Bakt!

Cuban Chicken Sandwich

Bak wat kipshoarma in de koekenpan en laat afkoelen.

Meng een paar eetlepels Calvé mayo met eenzelfde hoeveelheid mosterd.

Halveer ciabatta of klein Turks brood en besmeer beide kanten met mosterdmayo, lange repen augurk en dikke plakken kaas, hierop gesneden kiprollade en paar lepels kipshoarma. Vouw samen de druk voorzichtig aan (geen Slot hoge druk)

5 minuten in oven of in koekenpan met deksel.

Lekker in de rust als je een keer geen trek hebt in een broodje Kramert.

Haiku (permisi Pedro del Norte)

Drie punten vandaag

De buren geven niet thuis

Kleine stap gezet

Sportdwaas is linksbenig, gescheiden, steunde Feyenoord als kameraadje en wandelt onder de zegen van de Apostel Jacobus de Meerdere (Santiago) en heeft van alles verstand...

www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas
van geil
 van geil - zondag 05 februari 2023 - 10:21   quote  deeplink  
:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 februari 2023 - 10:33   quote  deeplink  
Haha ja is weer mooi.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heb je die Keeper gezien?









0.0099830