BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: KNVB beker: Twente - Ajax vandaag 18:45

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 09 februari 2023 - 20:28   quote  deeplink  
Er ligt wel veel ruimte nu hoor
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 februari 2023 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 20:28 schreef Loetje het volgende:
Er ligt wel veel ruimte nu hoor
Ja ze moeten nu toeslaan, Twente oogt vermoeid
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 februari 2023 - 20:31   quote  deeplink  
Salah edine na dit seizoen aan de selectie toevoegen, speelt een puike wedstrijd
pth
 pth - donderdag 09 februari 2023 - 20:35   quote  deeplink  
Haalt die plofkop Jans zijn beste speler er af. Nou ja lekker.
Loetje
 Loetje - donderdag 09 februari 2023 - 20:36   quote  deeplink  
Volhouden Ajax, hebben daar in Ponyneukersland wel vaker zo'n last minute goal tegen gehad
pth
 pth - donderdag 09 februari 2023 - 20:36   quote  deeplink  
Wat zal er bijkomen onder Makkelul? Gok op 20 minuten onder die dwaas.
pth
 pth - donderdag 09 februari 2023 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 20:36 schreef Loetje het volgende:
Volhouden Ajax, hebben daar in Ponyneukersland wel vaker zo'n last minute goal tegen gehad
Yes Ponyneukersland die had ik nog niet in mijn vocabulaire. Geniaal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 februari 2023 - 20:41   quote  deeplink  
Kut makkelie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2023 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 februari 2023 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 20:37 schreef pth het volgende:

[..]

Yes Ponyneukersland die had ik nog niet in mijn vocabulaire. Geniaal.
Hahahahaha hij is hilarisch
pth
 pth - donderdag 09 februari 2023 - 20:44   quote  deeplink  
Prima pot van Ajax. Behoorlijk geconcentreerd gespeeld en nauwelijks echt in de problemen geweest. Er zit toch wel een stijgende lijn in. Dit was een eerste echte test.
remco k
 remco k - donderdag 09 februari 2023 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 20:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Kudus even in de spits en hij hangt, dan zag Schreuder het zo slecht nog niet
Behalve dat kudus helemaal niet in de spits speelde maar als tien.
Loetje
 Loetje - donderdag 09 februari 2023 - 20:46   quote  deeplink  
Complimenten aan Ajax.

Niet omdat het goed speelde, maar wel omdat het volwassen heeft gespeeld.

Wat ik eerder al zei, een collectief zonder uitblinkers vandaag. En als het collectief er staat, komt de rest vanzelf.

Overigens kan ik jullie vanavond wel verklappen dat Ajax zondag weer Feyenoord of PSV uit loot
pth
 pth - donderdag 09 februari 2023 - 20:46   quote  deeplink  
Ponyneukers zijn ook weer terug op aarde.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 februari 2023 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 20:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Behalve dat kudus helemaal niet in de spits speelde maar als tien.
Weet ik, hij kwam 1x in de spits positie en het was raak, stond toevallig op de juiste plaats

Zie hem overigens liever op 10 of op rechts
remco k
 remco k - donderdag 09 februari 2023 - 20:48   quote  deeplink  
Kamp resultaat van Ajax. Na de goal geen tegenstand meer gehad.

Bassey viel zowaar goed in en de wissel van concencao bleek uiteindelijk de belangrijkste wissel.

Bergwijn voor mij de grote dissonant.

Wijndal defensief prima gespeeld.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 februari 2023 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 20:46 schreef Loetje het volgende:
Complimenten aan Ajax.

Niet omdat het goed speelde, maar wel omdat het volwassen heeft gespeeld.

Wat ik eerder al zei, een collectief zonder uitblinkers vandaag. En als het collectief er staat, komt de rest vanzelf.

Overigens kan ik jullie vanavond wel verklappen dat Ajax zondag weer Feyenoord of PSV uit loot
En niet zonder geluk, Heitinga heeft tot nu toe het geluk aan zijn zijde

Vindt ze nou niet veel beter spelen, ze knokken er wel meer voor
remco k
 remco k - donderdag 09 februari 2023 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 20:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Weet ik, hij kwam 1x in de spits positie en het was raak, stond toevallig op de juiste plaats

Zie hem overigens liever op 10 of op rechts
Hij kon daar juist komen omdat hij vanaf tien speelde. Omdat hij op die positie staat staat hij daar niet ineens als spits.
remco k
 remco k - donderdag 09 februari 2023 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 20:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En niet zonder geluk, Heitinga heeft tot nu toe het geluk aan zijn zijde

Vindt ze nou niet veel beter spelen, ze knokken er wel meer voor
Precies dit. Je hebt helemaal gelijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 februari 2023 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 20:48 schreef remco k het volgende:
Kamp resultaat van Ajax. Na de goal geen tegenstand meer gehad.

Bassey viel zowaar goed in en de wissel van concencao bleek uiteindelijk de belangrijkste wissel.

Bergwijn voor mij de grote dissonant.

Wijndal defensief prima gespeeld.
Conceicao zorgt voor veel dreiging, passeert leuk maar weinig ballen komen goed aan.

Tadic niet gezien, Bergwijn is geen schim van het begin vd competitie, dan toch maar de voorkeur voor Conceicao

Kudus best veel balverlies maar heeft toch het meeste dreiging en scorend vermogen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 februari 2023 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 20:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij kon daar juist komen omdat hij vanaf tien speelde. Omdat hij op die positie staat staat hij daar niet ineens als spits.
Klopt, maar hij stond daardoor wel, dus is de 10 positie misschien wel zijn beste, ik heb niet gezegd dat hij in de spits moet
remco k
 remco k - donderdag 09 februari 2023 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 20:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Conceicao zorgt voor veel dreiging, passeert leuk maar weinig ballen komen goed aan.

Tadic niet gezien, Bergwijn is geen schim van het begin vd competitie, dan toch maar de voorkeur voor Conceicao

Kudus best veel balverlies maar heeft toch het meeste dreiging en scorend vermogen
Tsja. Concencao en Tadic mega belangrijk bij die goal. En dat is precies waarvoor die er staan.
remco k
 remco k - donderdag 09 februari 2023 - 21:02   quote  deeplink  
Rulli trouwens weer met een geweldige redding. Dat lijkt vooralsnog een hele goede aankoop.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 februari 2023 - 21:04   quote  deeplink  
Heitinga die een goed beeld schetst, die meer inhoudelijk spreekt dan Schreudertje
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 februari 2023 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 21:02 schreef remco k het volgende:
Rulli trouwens weer met een geweldige redding. Dat lijkt vooralsnog een hele goede aankoop.
Inderdaad, geeft de verdediging vertrouwen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 februari 2023 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 21:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsja. Concencao en Tadic mega belangrijk bij die goal. En dat is precies waarvoor die er staan.
Tja het klopte
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 februari 2023 - 21:38   quote  deeplink  
Let op, de kakkerlakken spelen 9 van de 10 x thuis, zullen daarnaast weer een makkelijke tegenstander treffen

En wij weer wel een zware uitwedstrijd tegen Pisvee
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 09 februari 2023 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 21:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Heitinga die een goed beeld schetst, die meer inhoudelijk spreekt dan Schreudertje
Ja precies. Maar Schreudertje kon dat ook niet, want hij snapte er zelf niets van. Inhoudelijk was Schreuder zooooo slecht. Heitinga is echt 100x beter, hij analyseerd al tijdens de wedstrijd. Schreuder kon dat alleen als de analyst hem op dingen had gewezen een dag na de wedstrijd. Dat is toch slecht.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 09 februari 2023 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 21:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Let op, de kakkerlakken spelen 9 van de 10 x thuis, zullen daarnaast weer een makkelijke tegenstander treffen

En wij weer wel een zware uitwedstrijd tegen Pisvee
Denk dat het spakenburg gaat worden
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 09 februari 2023 - 22:31   quote  deeplink  
Heitinga is zeer realistisch en helder in zijn commentaar.
Een verademing vind ik.om te zien en te horen...
Verder zullen we weer n uitwedstrijd loten, en waarschijnlijk in Rotterdam of Eindhoven. Ach, wat maakt het uit. We moeten tenslotte weer eens nodig n potje winnen van de top 5. Vanavond was de eerste triomf!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 februari 2023 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 21:58 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Denk dat het spakenburg gaat worden
Jij bedoelt Fijnooit tegen Spakenburg?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2023 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 februari 2023 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 22:31 schreef bertus bikkel het volgende:
Heitinga is zeer realistisch en helder in zijn commentaar.
Een verademing vind ik.om te zien en te horen...
Verder zullen we weer n uitwedstrijd loten, en waarschijnlijk in Rotterdam of Eindhoven. Ach, wat maakt het uit. We moeten tenslotte weer eens nodig n potje winnen van de top 5. Vanavond was de eerste triomf!!!
Mee eens maar valt het niet op dat ze bijna alle bekerwedstrijden in hun badkuip mogen spelen
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 februari 2023 - 02:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 21:02 schreef remco k het volgende:
Rulli trouwens weer met een geweldige redding. Dat lijkt vooralsnog een hele goede aankoop.
Goede reflexen absoluut.. maar bij hoge ballen hou ik me hart vast en bij het mee voetballen waar die zo goed in moet zijn hij ik ook mijn hart vast achterin...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 februari 2023 - 02:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2023 - 22:31 schreef bertus bikkel het volgende:
Heitinga is zeer realistisch en helder in zijn commentaar.
Een verademing vind ik.om te zien en te horen...
Verder zullen we weer n uitwedstrijd loten, en waarschijnlijk in Rotterdam of Eindhoven. Ach, wat maakt het uit. We moeten tenslotte weer eens nodig n potje winnen van de top 5. Vanavond was de eerste triomf!!!
Triomf.. sorry maar Twente is merendeel middelmaat van afgekeurde spelers ten opzichte van een Ajax aangezien Twente echt 0 centjes heeft... Begrijp me niet verkeerd en ben blij dat we dit winnen en dat Johnny het geluk aan zijn zijde heeft.. maar het was echt niet best qua voetbal..

Schreuder had enorm veel commentaar gehad.. ook de kracht van ron Jans uiteraard want die man weet echt wel wat die doet..
p111
 p111 - vrijdag 10 februari 2023 - 08:49   quote  deeplink  
Een prima wedstrijd gezien tegen een club die thuis heel moeilik te verslaan is,prima interview Heitinga een prima Kudus weer gezien zwervend zoals hij kan en wil spelen,die kale snijboon dacht alleen maar in A 4 voetbal.Ik neem het toch op voor Bergwijn hij is er nog lang niet aan zijn PL niveau maar is fysiek een stuk achteruit gegaan maar toch veel dreiging en een paar goede acties gezien na 75 minuten was hij op, goed gezien van Heitinga prima wissels en ook het koppeltje WiJndal / Bergwijn gaat ook steeds beter worden.Alvares blijft opbouwend een zwakke schakel maar nog altijd een stuk beter als onze clown Bassie.
Prima prestatie Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2023 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 februari 2023 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2023 - 02:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Triomf.. sorry maar Twente is merendeel middelmaat van afgekeurde spelers ten opzichte van een Ajax aangezien Twente echt 0 centjes heeft... Begrijp me niet verkeerd en ben blij dat we dit winnen en dat Johnny het geluk aan zijn zijde heeft.. maar het was echt niet best qua voetbal..

Schreuder had enorm veel commentaar gehad.. ook de kracht van ron Jans uiteraard want die man weet echt wel wat die doet..
Lulkoek, Twente heeft aangetoond een waardige tegenstander te zijn, ook gisteren.

Dit hebben ze bewezen dit seizoen.

John heeft idd het geluk aan zijn zijde, maar aan de andere kant werken de spelers harder onder hem dan onder Schreuder.

Ik denk dat Schreuder op zijn bek is gegaan met Daley Blind, die had toch een aantal vrienden binnnen de selectie waardoor ze niet alles gaven

Maar het gaat goed zo onder John, spreekt geen wartaal, denk dat ze nog verder groeien.

Al komt Union Berlin te vroeg voor hem
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 februari 2023 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2023 - 09:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Lulkoek, Twente heeft aangetoond een waardige tegenstander te zijn, ook gisteren.

Dit hebben ze bewezen dit seizoen.

John heeft idd het geluk aan zijn zijde, maar aan de andere kant werken de spelers harder onder hem dan onder Schreuder.

Ik denk dat Schreuder op zijn bek is gegaan met Daley Blind, die had toch een aantal vrienden binnnen de selectie waardoor ze niet alles gaven

Maar het gaat goed zo onder John, spreekt geen wartaal, denk dat ze nog verder groeien.

Al komt Union Berlin te vroeg voor hem
Wat is er lul koek aan... Dit Twente is de verdienste van een enorm goede trainer met een bijelkaar geraapte zooi voetballers die nooit de top hebben kunnen halen..

Het verhaal van blind heb ik ook andersom gelezen..

Johnny is gewoon een top gozer en gun hem en Ajax (dus ons) op mooie tijden onder hem..
p111
 p111 - vrijdag 10 februari 2023 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2023 - 11:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wat is er lul koek aan... Dit Twente is de verdienste van een enorm goede trainer met een bijelkaar geraapte zooi voetballers die nooit de top hebben kunnen halen..

Het verhaal van blind heb ik ook andersom gelezen..

Johnny is gewoon een top gozer en gun hem en Ajax (dus ons) op mooie tijden onder hem..
Dit verhaal slaat kant nog wal,Twente is gewoon een hele goede subtopper die thuis HEEL MOEILIJK IS TE VERSLAAN ,dus is een prima prestatie.
Vorig seizoen Twente thuis gelijk tegen Feyenoord-Psv en Ajax.Dus geeen denigrend commentaar over Twente is gewoon een sterke ploe thuis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2023 door p111 --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 februari 2023 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2023 - 11:52 schreef p111 het volgende:

[..]

Dit verhaal slaat kant nog wal,Twente is gewoon een hele goede subtopper die thuis HEEL MOEILIJK IS TE VERSLAAN ,dus is een prima prestatie.
Vorig seizoen Twente thuis gelijk tegen Feyenoord-Psv en Ajax.Dus geeen denigrend commentaar over Twente is gewoon een sterke ploe thuis.
Zoals ik al zei, dankzij de trainer die met middelmatige voetballers en amper budget iets moois neer kan zetten... Wat klopt daar niet aan dan ?
remco k
 remco k - vrijdag 10 februari 2023 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2023 - 12:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, dankzij de trainer die met middelmatige voetballers en amper budget iets moois neer kan zetten... Wat klopt daar niet aan dan ?
Dat is toch zo vaak zo. Geen enkele druk plus een paar talenten die wel naar grotere clubs kunnen of op de deur kloppen.

Dat is niet iets nieuws. Feit is dat Twente thuis niet of amper punten verspeeld en dat Ajax daar een knappe maar zwaar bevochten overwinning heeft geboekt.
Pietje
 Pietje - vrijdag 10 februari 2023 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2023 - 12:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, dankzij de trainer die met middelmatige voetballers en amper budget iets moois neer kan zetten... Wat klopt daar niet aan dan ?
Ik ben dat beslist NIET met je eens!
Vooropgesteld, Ron Jans is een prima trainer hoor. Maar een toptrainer die met zwak materiaal (spelers) moet spelen, gaat pertinent geen potten breken. Ik vind veel spelers van FC Twente bepaald geen zwak materiaal. Integendeel zij hebben een uitstekende en uitgebalanceerde selectie met zo ongeveer in iedere linie op z'n minst een uitblinker.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 februari 2023 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2023 - 14:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is toch zo vaak zo. Geen enkele druk plus een paar talenten die wel naar grotere clubs kunnen of op de deur kloppen.

Dat is niet iets nieuws. Feit is dat Twente thuis niet of amper punten verspeeld en dat Ajax daar een knappe maar zwaar bevochten overwinning heeft geboekt.
Maar ik zeg ook nergens dat dit niet zo is he.. en absoluut blij met het resultaat..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 februari 2023 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2023 - 16:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben dat beslist NIET met je eens!
Vooropgesteld, Ron Jans is een prima trainer hoor. Maar een toptrainer die met zwak materiaal (spelers) moet spelen, gaat pertinent geen potten breken. Ik vind veel spelers van FC Twente bepaald geen zwak materiaal. Integendeel zij hebben een uitstekende en uitgebalanceerde selectie met zo ongeveer in iedere linie op z'n minst een uitblinker.
Dat mag je natuurlijk vinden pietje.. ik vind het merendeel niet meer dan middelmatige voetballers, op een enkeling na die misschien de top van nl kan halen.

En sinds wanneer zou een goede trainer niks kunnen bereiken met minder materiaal ?
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 10 februari 2023 - 21:21   quote  deeplink  
Klopt allemaal...spel moet beter.....enz enz maar wat zijn we hier al blij mee!!!
Nu weer langzaam opbouwen en vertrouwen tanken. Op naar de eerste pot met John in de Arena. Ook daar hebben we al heel lang niet meer gewonnen dus ben heel benieuwd zondag. Ze zullen onze steun goed kunnen gebruiken dus laat je horen zondag Ajacieden!!!!
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 10 februari 2023 - 21:33   quote  deeplink  
En we moeten ons beseffen dat dit bekervoetbal is hé? Daar telt alleen n ronde verder komen en niet het spel. Hebben jullie AZ, PSV en Feyenoord zien ploeteren? En die speelden allen thuis tegen veel mindere ploegen. In de beker zie je zelden goed voetbal en is er vooral veel strijd. Dat is de charme van knock-out voetbal. In dat kader, hebben we het dus prima gedaan!!!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 11 februari 2023 - 11:29   quote  deeplink  
Helemaal eens Bertus
Pietje
 Pietje - zaterdag 11 februari 2023 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2023 - 21:33 schreef bertus bikkel het volgende:
En we moeten ons beseffen dat dit bekervoetbal is hé? Daar telt alleen n ronde verder komen en niet het spel. Hebben jullie AZ, PSV en Feyenoord zien ploeteren? En die speelden allen thuis tegen veel mindere ploegen. In de beker zie je zelden goed voetbal en is er vooral veel strijd. Dat is de charme van knock-out voetbal. In dat kader, hebben we het dus prima gedaan!!!
Dat ben ik zeker met je eens. Ook is het een feit dat drie overwinningen op rij het vertrouwen een redelijke boost geven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: KNVB beker: Twente - Ajax vandaag 18:45









0.0113108