BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kunt U mij de weg naar de Coolsingel wijzen Mijnheer?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 12 februari 2023 - 08:42   quote  deeplink  
De sprokkelmaand doet eer aan de naam. De harde wind en hoveniers houden huis onder het dorre hout en de kouwelijken struinen de bermen en lommerijke delen van ons land af naar de gratis brandstof voor de allesverbranders.

En zo zal de volgende ijstijd op aarde weer een graadje hoger uitvallen. Godzijdank wordt er gefluisterd in bepaalde kringen. Onze aardkloot, zo wordt dagelijks bewezen, is een explosief projectiel dat zich met onvoorstelbare snelheid door het heelal beweegt. Het kleine korstje dat paradijselijk is lijkt uiteindelijk niet opgewassen tegen natuurgeweld vanuit de kern en het menselijk tekort.

Ook in de hoogste afdeling van de Vaderlandse professionele voetbalcompetitie stijgen de temperaturen waardoor spelers, analisten, ESPN, de KNVB, het scheidsrechtersgilde en het Koningshuis de weg volledig kwijt lijken te raken.

Daarom lieve aardlingen en legionairs zou ik graag de woorden uit een lied van Hal Davis en Burt Bacharach willen aanhalen: "What the world needs now, is love, sweet love".

Kortom zet onze postbodes aan het werk en stuur een kaartje zonder bijbedoelingen naar iemand die je liefhebt en doneer geld voor Syriƫ, Turkije en Dierenleed.

En als iemand je de weg vraagt naar de Coolsingel zeg dan niet ik zou het niet weten maar Feyenoord1 moet gewoon alles winnen vanaf nu. We doen allemaal ons werk ondanks alles.

Alaaf, wees gegroet Maria, Mazzeltof en tutun ve guc.

Heerenveen-Feyenoord 1-3

Feyenoord wint op alle fronten en in Slot we trust. De VVKD (voorlopig verwachte kampioensdatum) blijft 21 mei 2023.

En dan nu waar het allemaal om draait (hoewel de Haiku's ook pareltjes zijn)

Heel Feyenoord Bakt!

Frites Rotterdam Zuid

Bestel bij Wong Koen of de Chinese Muur een bak Babi-Panggang. Loop op de terugweg langs de snackbar Het Snorretje of het Hoekje voor een grote bak frites en geniet even van dat moment rust.

Verdeel de frites over een paar borden en gooi de Babi-Panggang erover.

Lekker met een koud flesje Oranjeboom bier als dat nog bestaat anders met een Heineken of Bavaria.

Haiku (permisi Pedro del Norte)

Hete adem voelt

Als balsem voor de voeten

Winst is ons geschenk

Sportdwaas is linksbenig, gescheiden, steunde Feyenoord als kameraadje en wandelt onder de zegen van de Apostel Jacobus de Meerdere (Santiago) en heeft van alles verstand...

www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas
van geil
 van geil - zondag 12 februari 2023 - 14:27   quote  deeplink  
Up
ar
 ar - zondag 12 februari 2023 - 14:31   quote  deeplink  
Why nut?
tomson
 tomson - zondag 12 februari 2023 - 14:31   quote  deeplink  
So what !
van geil
 van geil - zondag 12 februari 2023 - 14:55   quote  deeplink  
BLOWJOB, Please.
VVout
 VVout - zondag 12 februari 2023 - 16:48   quote  deeplink  
Gewoon een rondje feppen met je favoriete poster Geile ;)
VVout
 VVout - zondag 12 februari 2023 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2023 - 08:42 schreef sportdwaas het volgende:
Frites Rotterdam Zuid

Bestel bij Wong Koen of de Chinese Muur een bak Babi-Panggang. Loop op de terugweg langs de snackbar Het Snorretje of het Hoekje voor een grote bak frites en geniet even van dat moment rust.

Verdeel de frites over een paar borden en gooi de Babi-Panggang erover.

...
Ga ik me morgen aan wagen maar dan met een grote fles Kasteelbier.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kunt U mij de weg naar de Coolsingel wijzen Mijnheer?









0.0062320