BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - union

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zaterdag 18 februari 2023 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2023 - 17:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Rensch gaat helpen bij een 1 tegen 1 situatie. Dat moet hij ook gewoon doen en krijgt daarna niet genoeg druk op de voorzet. Daarna wint die Torsby een duel van twee man van ons, sowieso was Alvarez niet zo goed als anders, waardoor dat kwam geen idee.

Maar net de samenvatting nog eens gezien, Rulli pakt twee a Drie ballen die bij veel keepers gewoon een goal zou zijn op ballen van vrij dichtbij. Als je 3-0 verliest mag je niet klagen denk ik.
Rensch had niks te zoeken bij die 1 v 1 die speler kon tenslotte geen kant op.. die had die opkomende speler moeten zien en afschermen.. daarna mee eens overigens ook al zijn er wel meer keepers die ze zouden pakken.. rulli doet het goed hoor echter vind ik toch echt het meevoetballen en de hoge ballen nog altijd eng bij hem, maar goed hij houd ze eruit en daar gaat het om

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 februari 2023 door nummer10 --
remco k
 remco k - zaterdag 18 februari 2023 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2023 - 12:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Rensch had niks te zoeken bij die 1 v 1 die speler kon tenslotte geen kant op.. die had die opkomende speler moeten zien en afschermen.. daarna mee eens overigens ook al zijn er wel meer keepers die ze zouden pakken.. rulli doet het goed hoor echter vind ik toch echt het meevoetballen en de hoge ballen nog altijd eng bij hem, maar goed hij houd ze eruit en daar gaat het om
Als je niet snapt dat hij daar zelfs moet helpen, dan heb je echt nooit een fatsoenlijke training gehad of iets dergelijks. Dat leren we de kinderen van 7 zelfs nu al.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 18 februari 2023 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2023 - 16:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je niet snapt dat hij daar zelfs moet helpen, dan heb je echt nooit een fatsoenlijke training gehad of iets dergelijks. Dat leren we de kinderen van 7 zelfs nu al.
En hieruit blijkt dat jij dus nooit een bal hebt geraakt... Het is aan de achterlijn en de beste man kon nergens heen aangezien timber de voorzet al af had gedekt, dan let je op de mensen die opkomen waaraan die de bal kwijt kon en dit gebeurde totaal niet waardoor rensch te laat bij die man kwam..

Sterker nog kinderen in de fjes zoals jij het benoemt leren juist zich niet met een duel te bemoeien en al helemaal niet als het niet nodig is.. Waarom ? Omdat hierdoor juist een man van de tegenstander vrij komt...

Maar is goed mister ik weet alles beter... van de 6de klasse op zondag ?
remco k
 remco k - zaterdag 18 februari 2023 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2023 - 20:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En hieruit blijkt dat jij dus nooit een bal hebt geraakt... Het is aan de achterlijn en de beste man kon nergens heen aangezien timber de voorzet al af had gedekt, dan let je op de mensen die opkomen waaraan die de bal kwijt kon en dit gebeurde totaal niet waardoor rensch te laat bij die man kwam..

Sterker nog kinderen in de fjes zoals jij het benoemt leren juist zich niet met een duel te bemoeien en al helemaal niet als het niet nodig is.. Waarom ? Omdat hierdoor juist een man van de tegenstander vrij komt...

Maar is goed mister ik weet alles beter... van de 6de klasse op zondag ?
Ah, daarom leer je dit bij je trainers diploma als pupillen trainer van de knvb, in heel veel leuke speelse traingingsvormen komen dit soort oefeningen al terug, mocht je me niet geloven, kan je rinus van de knvb raadplegen.

En als je in het verleden hier een beetje had opgelet had je geweten welk niveau ik gespeeld heb.

Hij had timber daar kunnen uitspelen en dan alle ruimte hebben om de 16 vrij in te lopen. Werd ook netjes door een van de analisten aangegeven. Een van de middenvelders of de rechtsbuiten had daar moeten zijn om te helpen en was daar niet.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 18 februari 2023 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2023 - 22:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ah, daarom leer je dit bij je trainers diploma als pupillen trainer van de knvb, in heel veel leuke speelse traingingsvormen komen dit soort oefeningen al terug, mocht je me niet geloven, kan je rinus van de knvb raadplegen.

En als je in het verleden hier een beetje had opgelet had je geweten welk niveau ik gespeeld heb.

Hij had timber daar kunnen uitspelen en dan alle ruimte hebben om de 16 vrij in te lopen. Werd ook netjes door een van de analisten aangegeven. Een van de middenvelders of de rechtsbuiten had daar moeten zijn om te helpen en was daar niet.
Dan had nie rensch maar bassey rugdekking moeten geven.. rensch stond immers aan de buiten kant dus kon die alsnog niks doen ;)

Mmmm heb je de papieren ? Want dan hebben we blijkbaar beiden wat anders geleerd.. en geen idee welk niveau je hebt gespeelt
Pietje
 Pietje - zondag 19 februari 2023 - 00:02   quote  deeplink  
Ik was afgelopen donderdag jarig dus ik kon niet kijken. Ik heb er niet veel van mee gekregen. Maar de recensies hier en in de kranten logen er niet om. Niet één doelpoging? Nul schoten op doel? Praktisch elk balletje terug of breed? Zat Alfred Schreuder weer op de bank?
p111
 p111 - zondag 19 februari 2023 - 09:55   quote  deeplink  
Als ze met dit opbouwende tempo blijven spelen en niet meer vooruit spelen krijg je heel veel van dit soort wedstrijden met 0 doelpogingen,schijtbakken voetbal niet des AJAX.
nummer10
 nummer10 - zondag 19 februari 2023 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2023 - 00:02 schreef Pietje het volgende:
Ik was afgelopen donderdag jarig dus ik kon niet kijken. Ik heb er niet veel van mee gekregen. Maar de recensies hier en in de kranten logen er niet om. Niet één doelpoging? Nul schoten op doel? Praktisch elk balletje terug of breed? Zat Alfred Schreuder weer op de bank?
Dacht meer aan Frank de Boer
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2023 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2023 - 23:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dan had nie rensch maar bassey rugdekking moeten geven.. rensch stond immers aan de buiten kant dus kon die alsnog niks doen ;)

Mmmm heb je de papieren ? Want dan hebben we blijkbaar beiden wat anders geleerd.. en geen idee welk niveau je hebt gespeelt
Ja heb inderdaad de papieren. Je punt?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 februari 2023 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2023 - 15:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja heb inderdaad de papieren. Je punt?
.
nummer10
 nummer10 - zondag 19 februari 2023 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2023 - 15:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja heb inderdaad de papieren. Je punt?
Ja zelfde hier.. je punt ?

Geeft ook niks, jij vind dat rensch daar wel moest helpen, ik vind van niet..

Maar goed je kan niet ontkennen dat rensch absoluut nog niet het niveau Ajax heeft wat men wil nastreven, en of die dat gaat halen betwijfel ik echt.. mjah Sanchez is ook niet wat..
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2023 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2023 - 16:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ja zelfde hier.. je punt ?

Geeft ook niks, jij vind dat rensch daar wel moest helpen, ik vind van niet..

Maar goed je kan niet ontkennen dat rensch absoluut nog niet het niveau Ajax heeft wat men wil nastreven, en of die dat gaat halen betwijfel ik echt.. mjah Sanchez is ook niet wat..
Hahahaha. Serieus ja.
nummer10
 nummer10 - zondag 19 februari 2023 - 21:02   quote  deeplink  
Ik snap je wel remco en tuurlijk mag je een ploeg genoot helpen, maar daar op dat moment niet in mijn ogen.. rensch vandaag overigens een prima pot

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - union









0.0070419