BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax 27 februari 2023 / 14.30u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 03 maart 2023 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2023 - 20:00 schreef Ajax Warrior het volgende:
De hele jeugd bij Ajax ligt op zijn gat. Er stroomt amper wat door en wat door stroomt heeft echt niet het gewenste niveau. Ik maak me enorme zorgen over de jeugd van Ajax op dit moment.
Dit is al een paar jaar een issue.
Eigenlijk sinds het vertrek van Jonk.

Maar goed, ik begon hier een jaar of drie geleden ook al over, toen werd ik voor gek verklaard.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 03 maart 2023 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 maart 2023 - 07:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit is al een paar jaar een issue.
Eigenlijk sinds het vertrek van Jonk.

Maar goed, ik begon hier een jaar of drie geleden ook al over, toen werd ik voor gek verklaard.
Wat zou er dan veranderd moeten zijn in negatieve zin in de jeugd.. bedoel na het vertrek van jonk.. volgens mij is dit op dezelfde voet doorgezet toch na zijn vertrek?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 03 maart 2023 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 maart 2023 - 07:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit is al een paar jaar een issue.
Eigenlijk sinds het vertrek van Jonk.

Maar goed, ik begon hier een jaar of drie geleden ook al over, toen werd ik voor gek verklaard.
Door mij? Lijkt me niet!
remco k
 remco k - zaterdag 04 maart 2023 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 maart 2023 - 21:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Door mij? Lijkt me niet!
Dat zeg ik ook niet hè. Een groot deel hier steekt echter zijn kop in het zand.
remco k
 remco k - zaterdag 04 maart 2023 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 maart 2023 - 09:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wat zou er dan veranderd moeten zijn in negatieve zin in de jeugd.. bedoel na het vertrek van jonk.. volgens mij is dit op dezelfde voet doorgezet toch na zijn vertrek?
Kijk eens naar de stad van de volledige jeugdopleiding van tijdens jonk en na.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 04 maart 2023 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 maart 2023 - 10:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet hè. Een groot deel hier steekt echter zijn kop in het zand.
Jep, 1 van de redenen dat ik hier nog maar heel weinig ben. Mensen denken alleen maar aan kopen, kopen, kopen! Opleiden lijkt verleden tijd.
nummer10
 nummer10 - zondag 05 maart 2023 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 maart 2023 - 10:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk eens naar de stad van de volledige jeugdopleiding van tijdens jonk en na.
Ik denk niet dat dit het probleem is al ik eerlijk ben.. Neem namelijk niet aan de de manier van trainen en trainingen anders zijn geworden..

Weet je wat ik denk? De generatie... Mobieltjes, pcs etc vroeger waren de pleintjes veel voller met buiten spelende kinderen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 maart 2023 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 maart 2023 - 11:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep, 1 van de redenen dat ik hier nog maar heel weinig ben. Mensen denken alleen maar aan kopen, kopen, kopen! Opleiden lijkt verleden tijd.
Inderdaad maar komt het niet dat Ajax zelf alleen maar koopt?
Zelfs jeugdspelers worden veelal gekocht

Het opleiden van de jeugd is wellicht mis gegaan door het vertrek van Jonk, zou heel goed kunnen.

Aan de andere kant is door het kopen van oa Tadic en Blind het niveau wat omhoog gegaan waardoor we redelijk ver zijn door gedrongen in de C.L.

Dus er is voor beiden wat te zeggen
Maar ben natuurlijk een voorstander voor het opleiden van jeugdspelers
remco k
 remco k - zondag 05 maart 2023 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2023 - 13:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit het probleem is al ik eerlijk ben.. Neem namelijk niet aan de de manier van trainen en trainingen anders zijn geworden..

Weet je wat ik denk? De generatie... Mobieltjes, pcs etc vroeger waren de pleintjes veel voller met buiten spelende kinderen
Ah. En daar hebben andere clubs natuurlijk geen last van.
nummer10
 nummer10 - maandag 06 maart 2023 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2023 - 19:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ah. En daar hebben andere clubs natuurlijk geen last van.
Zeker wel... Maar waar baseer je op dat het niveau van Ajax qua opleiding lager ligt ? Ik denk dat die nog het zelfde is maar het niveau qua het eerste hoger ligt waardoor de doorstroom lastiger word...
remco k
 remco k - maandag 06 maart 2023 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2023 - 18:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zeker wel... Maar waar baseer je op dat het niveau van Ajax qua opleiding lager ligt ? Ik denk dat die nog het zelfde is maar het niveau qua het eerste hoger ligt waardoor de doorstroom lastiger word...
Als het niveau van het eerste hoger is, waarom staat Ajax dan nu waar het staat.

Het niveau is helemaal niet hoger, de opleiding is gewoon minder goed en er zijn gewoon veel minder talenten.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 07 maart 2023 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2023 - 19:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Als het niveau van het eerste hoger is, waarom staat Ajax dan nu waar het staat.

Het niveau is helemaal niet hoger, de opleiding is gewoon minder goed en er zijn gewoon veel minder talenten.
Dit jaar indd.. Is de laatste jaren wel anders geweest toch.. en dan wil Ajax op dat niveau blijven maar daar zijn de talenten nog niet goed genoeg voor.. ik geef overigens niet aan dat ik blij ben met kopen hè...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 07 maart 2023 - 11:09   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 maart 2023 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - woensdag 08 maart 2023 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 maart 2023 - 09:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dit jaar indd.. Is de laatste jaren wel anders geweest toch.. en dan wil Ajax op dat niveau blijven maar daar zijn de talenten nog niet goed genoeg voor.. ik geef overigens niet aan dat ik blij ben met kopen hè...
Kortom, de opleiding is niet goed genoeg.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 08 maart 2023 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 maart 2023 - 07:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Kortom, de opleiding is niet goed genoeg.
Makkelijke conclusie met heel veel woorden gebracht! ;-)
nummer10
 nummer10 - woensdag 08 maart 2023 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 maart 2023 - 07:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Kortom, de opleiding is niet goed genoeg.
Maar dus niet perse slechter geworden sinds zijn vertrek ;) de opleiding is gewoon (met of zonder jonk) stil blijven staan, maar hoe ga je die omhoog krijgen vraag ik me dan weer af..
remco k
 remco k - vrijdag 10 maart 2023 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 maart 2023 - 11:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar dus niet perse slechter geworden sinds zijn vertrek ;) de opleiding is gewoon (met of zonder jonk) stil blijven staan, maar hoe ga je die omhoog krijgen vraag ik me dan weer af..
Wel degelijk, vraag me uberhaubt af waarom jij hierover praat aangezien jij je nog nooit in de opleiding verdiept heb en zelf aangeeft al zeker daar geen wedstrijden te zien.

Het is zelfs overduidelijk zichtbaar dat het vanaf zijn vertrek minder is geworden en niet een klein beetje, maar heel flink zelfs.

Dat zie je ook terug in de eindklasseringen van de jeugd teams. Want ondanks dat er al jaren individueel werd opgeleid werden we meestal ook gewoon kampioen, ook dat is inmiddels wat minder vanzelfsprekend geworden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 maart 2023 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 maart 2023 - 11:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar dus niet perse slechter geworden sinds zijn vertrek ;) de opleiding is gewoon (met of zonder jonk) stil blijven staan, maar hoe ga je die omhoog krijgen vraag ik me dan weer af..
Misschien, heel misschien, eens de jeugd gaan volgen voordat je onzin roept.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax 27 februari 2023 / 14.30u









0.0066888