BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EL: Shakhtar Donetsk - Feyenoord (donderdag 9 maart 2023, 21:00 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - vrijdag 10 maart 2023 - 09:55   quote  deeplink  
Prima kans dit thuis in ons voordeel te beslechten. Jammer dat die linkerkant niet wat effectiever in de afronding is geweest samen met de opkomende spelers. Had je eigenlijk al moeten winnen.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 10 maart 2023 - 11:49   quote  deeplink  
Er op en er over heb geen twijfels
Bowie
 Bowie - vrijdag 10 maart 2023 - 12:07   quote  deeplink  
Zijn we ooit in een Europese uitwedstrijd zó dominant geweest??
Elftal is nog steeds groeiende, net als vorig seizoen moet het beste nog komen.
Lekker vooruitzicht.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 10 maart 2023 - 12:44   quote  deeplink  
Daarom er op en erover
We weten half niet meer waar we vandaan komen, veel nieuwe spelers ingepast , verwachting was plaats 5
En idd zeer dominant , maar ja het moet ook nog flitsend?
Ben tevreden en zie ook telkens weer de zon doorbreken voor ons cluppie.
En ja voetbal technisch kan het beter.....
Hup Feyenoord en hierna manchester
van geil
 van geil - vrijdag 10 maart 2023 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2023 - 23:49 schreef DMD het volgende:

[..]

Her ergste is nog wel dat wanneer timber niet geblesseerd zou zijn geweest, wieffer helemaal niet eens zou spelen.

Dat is gewoon je spil op het middenveld ondertussen en de reden dat we niet meer worden overlopen op het middenveld.

Maar vorig jaar hetzelfde inderdaad.
Eens
van geil
 van geil - vrijdag 10 maart 2023 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 maart 2023 - 12:07 schreef Bowie het volgende:
Zijn we ooit in een Europese uitwedstrijd zó dominant geweest??
Elftal is nog steeds groeiende, net als vorig seizoen moet het beste nog komen.
Lekker vooruitzicht.
Eens, kanttekening, ze speelden met een B elftal.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 10 maart 2023 - 17:05   quote  deeplink  
Idd, ze misten drie basuskrachten. Dat kan zomaar een wereld van verschil zijn...
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 10 maart 2023 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 maart 2023 - 17:05 schreef Arie.Klooster het volgende:
Idd, ze misten drie basuskrachten. Dat kan zomaar een wereld van verschil zijn...
Verdedigers ....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 10 maart 2023 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2023 - 23:49 schreef DMD het volgende:

[..]

Her ergste is nog wel dat wanneer timber niet geblesseerd zou zijn geweest, wieffer helemaal niet eens zou spelen.

Dat is gewoon je spil op het middenveld ondertussen en de reden dat we niet meer worden overlopen op het middenveld.

Maar vorig jaar hetzelfde inderdaad.
Niet mee eens. Dan nog zou het een kwestie van tijd geweest zijn. Slot was hem al aan het brengen, echter dit werd door noodzaak versneld. Een blinde kon nog zien dat wanneer Wieffer ingevallen was er gelijk meer balans was
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 10 maart 2023 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2023 - 23:08 schreef Leuv het volgende:

[..]

Precies. Leuk man. Dit voetbal van Slot is de tegenstander de bal geven en dan druk zetten en kansen verprutsen. Nou leuk man.
Jij verlangt terug naar het Catenaccio (weet ik veel hoe je dat schrijft haha) van Advocaat, dus met amper aanvallende impulsen?
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 10 maart 2023 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 maart 2023 - 17:12 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Jij verlangt terug naar het Catenaccio (weet ik veel hoe je dat schrijft haha) van Advocaat, dus met amper aanvallende impulsen?
Wat Shacktar speelt iseen zwak soort van catanacio.
Wat er op leek ( als individuele speler) is Hartman maar die speelt bij ons.
Maar heb de wedstrijd weer bekeken, ik zie (2ehelft) weinig zaken bij Feyenoord die niet klopte, op het scoren na.
Danillo liep overal behalve in de spits, en sorry hoof maar Shacktar ongeacht of ze dadelijk dir VERDEDIGERS terug krijgen.
Kwamen tot 5 ik herhaal 5 aanvallen.
Maar er wordt op het forum gesproken of we bang moeten worden.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 maart 2023 door piet de paler --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 10 maart 2023 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2023 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Reageren op een afvallende bal is 100 % trainbaar .
Ik heb wel 10 afvallende ballen gezien waar geen Feyenoord voet tegenaan kwam
wat gewoon 50%/50% kansen zijn.
Er moet een man inlopen Kokcu of Zsymanski of Wieffer.
Ff mezelf qouten want das hip lol.

Van Hanegem zag het ook.

Presentator Wessel Penning zag zijn favoriete club nog nooit zo dominant voetballen als in Warschau. "Maar wat hebben ze ermee gedaan?", vraagt Van Hanegem zich af. "Niets! Er staat maar anderhalve man in de zestien bij voorzetten", oordeelt de voormalig Oranje-international

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 maart 2023 door Leon FR1908 --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 maart 2023 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 maart 2023 - 08:44 schreef Leuv het volgende:

[..]

Toen ik mijn huis kocht 30 jaar geleden deed ik dat voor 80.000 gulden.
Nu is het ruim 8 ton in Euro's waard.
Het is maar wat de gek ervoor geeft.

Ik snap trouwens niet waar dit Calimero gevoel vandaag komt want ik vind onze selectie echt van een zeer goed niveau en beslist niet minder dan die lampjes of die neuzen.
Het is maar een beetje napraten wat er in de media geroepen wordt maar daar moet je een tegen geluid aan geven.
Op iedere positie hebben we een betere speler dan 020 of die lampjes dus hoezo dat Calimero gevoel ?
Je leest niet goed tussen de regels.
Zal het uitleggen.
Het zijn spelers die een redelijk niveau hebben, niet meer dan dat en op voorhand lang niet allen ingeschat voor het niveau waarp we nu staan. De duurste was 7 miljoen en speelt niet eens mee.
Slot heeft er een collectief met heldere spelpztronen van gemaakt.
Slot presteert en maakt foutjes.

O enne...Heb jij al eerder geschreven dat deze selectie niet onder doet voor 020 en psv? In augustus al, in september?
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 10 maart 2023 - 19:33   quote  deeplink  
Waar mijn zorgen zitten is in het verdere verloop. Slot is het beste wat ons in tijden is overkomen. Hij bouwt aan een elftal, zijn eerste eerste doel is fitheid en druk zetten (in de voorste linies verdedigen). Dat is de basis en dat heeft al aardig voor elkaar. Nu is het zaak om verder te bouwen en beter te worden in balbezit en positiespel in de voorste linie (positioneren in de 16). Daar zijn we gewoon nog zwak in. Maar wat gebeurt er als Slot volgend seizoen vertrekt? Stort het dan weer als een kaartenhuis in elkaar. Of komt er een trainer die verder gaat waar Slot is gestopt? Meestal is het aantrekken van een trainer een opportunistische aangelegenheid gebaseerd op naam en imago en niet op een lange termijn plan.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 maart 2023 - 19:41   quote  deeplink  
Met de wetenschap dat ook een aantal spelers zullen vertrekken, tsja, elke klus begint dan opnieuw.
Als er maar een visie staat m.b.t. aard en werkwijze trainer en spelopvatting.
Alexmem
 Alexmem - zondag 12 maart 2023 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 maart 2023 - 19:33 schreef CobusIII het volgende:
Waar mijn zorgen zitten is in het verdere verloop. Slot is het beste wat ons in tijden is overkomen. Hij bouwt aan een elftal, zijn eerste eerste doel is fitheid en druk zetten (in de voorste linies verdedigen). Dat is de basis en dat heeft al aardig voor elkaar. Nu is het zaak om verder te bouwen en beter te worden in balbezit en positiespel in de voorste linie (positioneren in de 16). Daar zijn we gewoon nog zwak in. Maar wat gebeurt er als Slot volgend seizoen vertrekt? Stort het dan weer als een kaartenhuis in elkaar. Of komt er een trainer die verder gaat waar Slot is gestopt? Meestal is het aantrekken van een trainer een opportunistische aangelegenheid gebaseerd op naam en imago en niet op een lange termijn plan.
Ik mag hopen dat ze een trainer kiezen gebaseerd op de voortzetting van het proces. Dan maar een onbekende naam. Hoewel dit misschien wel zou getuigen van erg veel toekomst visueelst Feyenoord betreft ;)
piet de paler
 piet de paler - zondag 12 maart 2023 - 09:45   quote  deeplink  
De huidige trainer van AZ. Ga je op dezelfde ljn verder
Alexmem
 Alexmem - zondag 12 maart 2023 - 09:55   quote  deeplink  
Ik vind dat AZ nu niet direct hetzelfde speelt als dat wij doen. Ik denk wel dat zij meer kwaliteit voorin hebben. En wij achterin!
Leuv
 Leuv - zondag 12 maart 2023 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 maart 2023 - 19:33 schreef CobusIII het volgende:
Waar mijn zorgen zitten is in het verdere verloop. Slot is het beste wat ons in tijden is overkomen. Hij bouwt aan een elftal, zijn eerste eerste doel is fitheid en druk zetten (in de voorste linies verdedigen). Dat is de basis en dat heeft al aardig voor elkaar. Nu is het zaak om verder te bouwen en beter te worden in balbezit en positiespel in de voorste linie (positioneren in de 16). Daar zijn we gewoon nog zwak in. Maar wat gebeurt er als Slot volgend seizoen vertrekt? Stort het dan weer als een kaartenhuis in elkaar. Of komt er een trainer die verder gaat waar Slot is gestopt? Meestal is het aantrekken van een trainer een opportunistische aangelegenheid gebaseerd op naam en imago en niet op een lange termijn plan.
Ik maak me daar helemaal geen zorgen om. De namen die nu genoemd worden maar ook bijvoorbeeld van Persie heb ik veel vertrouwen in.
Zo is het voetbal nu eenmaal en Slot is niet heilig en heeft ook echt wel zijn tekortkomingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2023 door Leuv --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EL: Shakhtar Donetsk - Feyenoord (donderdag 9 maart 2023, 21:00 uur)









0.0109369