BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EL: Feyenoord - Shakhtar Donetsk (donderdag 16 maart 2023, 18:45 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 17 maart 2023 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2023 - 20:21 schreef tomson het volgende:
Zo'n weerbare man heeft misschien wel een houten poot als souveniertje aan de Donbas.
Ik neem aan dat je ze niet medisch gekeurd hebt 🤪
Dat net niet, maar laat maar. De donetsk is volgens mij de Krim, deze is al 6 jaar geannexeerd.
Maar oaten we terugkeren naar voetbal, we hebben wel het Franse journaal gehaald
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 17 maart 2023 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 maart 2023 - 20:25 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Dat net niet, maar laat maar. De donetsk is volgens mij de Krim, deze is al 6 jaar geannexeerd.
Maar oaten we terugkeren naar voetbal, we hebben wel het Franse journaal gehaald
Donetsk is Oost-Oekraine richting de (oorspronkelijke) grens met Rusland. De Krim is het schiereiland in het zuiden aan de zwarte zee.

Beide gebieden zijn momenteel bezet door Rusland uiteraard. Eigenlijk al sinds 2014 toen de Krim werd geannexeerd. En het gebied bij Donetsk (Donbas) is grotendeels in handen van separatisten sinds die tijd, ook waar MH17 toen werd neergehaald.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 maart 2023 door T-FeYeN00rD --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 17 maart 2023 - 20:39   quote  deeplink  
Je hebt gelijk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EL: Feyenoord - Shakhtar Donetsk (donderdag 16 maart 2023, 18:45 uur)









0.0082559