BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Go Ahead Eagles - Ajax (02-04-2023) 12:15u; 0-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
pth
 pth - zondag 02 april 2023 - 14:07   quote  deeplink  
Seizoen ten einde. Misschien nog Conference League.
pth
 pth - zondag 02 april 2023 - 14:09   quote  deeplink  
Goeie corner weer van die klootzak
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 april 2023 - 14:16   quote  deeplink  
Dag seizoen, dag Ajax
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 april 2023 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2023 - 14:03 schreef pth het volgende:
Zo 4 hele minuten voor een soort plan B. Heitinga ook gewogen en te licht bevonden. Prima gast maar geen Ajax 1 coach.
Klopt, het is allemaal te simpel
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 april 2023 - 16:19   quote  deeplink  
Ik ben zo fucking klaar met deze stumpers!! Echt heel het weekend verneukt door dit teringzooitje.
nummer10
 nummer10 - zondag 02 april 2023 - 17:27   quote  deeplink  
Heitinga gaat niet blijven zitten toch? Ja als assistent mag het ipv reiziger...
Pietje
 Pietje - zondag 02 april 2023 - 18:19   quote  deeplink  
Voor de vierde of vijfde keer puntverlies tegen Go Ahead Eagles, een regelrechte angstgegner.
Weg seizoen 2022/2023. Met nog wedstrijden tegen PSV, AZ en FC Twente voor de boeg... Ga er maar aanstaan! Dit angsthazenclubje gaat al die wedstrijden gewoon verliezen, met als resultaat hoogstens een vierde plaats. Dus play-off wedstrijden om één ticket voor Europees voetbal (conference league). Mijn god, Wat is Ajax diep gezonken. Dit alles is ook nog eens slecht voor de verkoopwaarde van spelers, van wie er van mij heel wat mogen verdwijnen: niet Ajax-waardig. Een triest stelletje zakkenvullende amateurs.
Maar ook de leiding, de directeuren, moeten zich finaal kapot schamen. Stelletje non-valeurs.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 april 2023 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2023 - 18:19 schreef Pietje het volgende:
Voor de vierde of vijfde keer puntverlies tegen Go Ahead Eagles, een regelrechte angstgegner.
Weg seizoen 2022/2023. Met nog wedstrijden tegen PSV, AZ en FC Twente voor de boeg... Ga er maar aanstaan! Dit angsthazenclubje gaat al die wedstrijden gewoon verliezen, met als resultaat hoogstens een vierde plaats. Dus play-off wedstrijden om één ticket voor Europees voetbal (conference league). Mijn god, Wat is Ajax diep gezonken. Dit alles is ook nog eens slecht voor de verkoopwaarde van spelers, van wie er van mij heel wat mogen verdwijnen: niet Ajax-waardig. Een triest stelletje zakkenvullende amateurs.
Maar ook de leiding, de directeuren, moeten zich finaal kapot schamen. Stelletje non-valeurs.
Ik zie het de komende jaren niet zo maar goed komen
p111
 p111 - zondag 02 april 2023 - 19:16   quote  deeplink  
Ik vraag mij af of die gasten wel trainen,dat tempo is schrikbarend laag en de tweede helft zijn ze gewoon moe,ik zie elke wedstrijd dat de tegenstander op hun gemakkie stand houden,das toch niet normaal dat die dure profs niet eens 90 minuten tempo kunnen draaien.Dit elftal is echt het slechtste team van de laatste 10 jaar.Dit word woensdag een dikke nederlaag.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 02 april 2023 - 19:43   quote  deeplink  
Ik had van Heitinga verwacht dat hij veel eerder gasten van Jong Ajax erin zou zetten ipv Taylor, Sanchez. Doordat Alvarez nu weer achterin moest, mis je die dus enorm op het middenveld. Ik weet dat Bassey niet kan opbouwen maar verdedigen kan hij wel en snelheid heeft hij ook. Dus nu heb je geen snelheid achterin en geen Alvarez op zijn eigen plek. Zet dan een Hato of Regeer maar centraal zodat je minder wisselingen hebt
Zet in de beker nu weer eens n logische opstelling neer. En aub geen Tadic meer op links.....
Voor de rest over en uit. Ajax wordt 4de. Doet echt pijn maar is niet anders.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 april 2023 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2023 - 19:16 schreef p111 het volgende:
Ik vraag mij af of die gasten wel trainen,dat tempo is schrikbarend laag en de tweede helft zijn ze gewoon moe,ik zie elke wedstrijd dat de tegenstander op hun gemakkie stand houden,das toch niet normaal dat die dure profs niet eens 90 minuten tempo kunnen draaien.Dit elftal is echt het slechtste team van de laatste 10 jaar.Dit word woensdag een dikke nederlaag.
Dit is heel het seizoen al het geval, onder ten Hag ging het sneller en waren ze fitter
Pietje
 Pietje - zondag 02 april 2023 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2023 - 18:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik zie het de komende jaren niet zo maar goed komen
Dat klopt zeker, Jack. Dat ben ik zeker met je eens. Maar je moet ergens beginnen. En het liefst zo snel mogelijk. Alle Ajax-onwaardige spelers in de uitverkoop, je verlies nemen en goede spelers halen. Maar allereerst een technisch directeur binnen halen, een technisch directeur met een groot netwerk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 april 2023 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2023 - 19:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat klopt zeker, Jack. Dat ben ik zeker met je eens. Maar je moet ergens beginnen. En het liefst zo snel mogelijk. Alle Ajax-onwaardige spelers in de uitverkoop, je verlies nemen en goede spelers halen. Maar allereerst een technisch directeur binnen halen, een technisch directeur met een groot netwerk.
Inderdaad tijd voor grote uitverkoop, maar goed waarschijnlijk zullen de beteren vertrekken en de minderen blijven.
Er moet veel gebeuren, het is belachelijk dat we heel het seizoen zonder technisch directeur zitten.
Pietje
 Pietje - zondag 02 april 2023 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2023 - 20:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad tijd voor grote uitverkoop, maar goed waarschijnlijk zullen de beteren vertrekken en de minderen blijven.
Er moet veel gebeuren, het is belachelijk dat we heel het seizoen zonder technisch directeur zitten.
We zijn het dus helemaal eens.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 april 2023 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2023 - 20:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

We zijn het dus helemaal eens.
Niet alleen wij verwacht ik...😂
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - zondag 02 april 2023 - 22:45   quote  deeplink  
Klaar!!!!
Op naar het nieuwe seizoen
- nieuwe algemeen directeur
- nieuwe technisch directeur
- nieuwe trainer
profiel
- bewezen ervaring
- passie voor aanvallend voetbal
- neusje voor talent en bereid om alles in dienst van elftal en resultaat te zetten, dus ook gearriveerde spelers als berghuis en aanvoerder tadic te wisselen als ze niet goed spelen
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - zondag 02 april 2023 - 22:47   quote  deeplink  
van der sar is onzichtbaar, technisch beleid is nu een zwabberend zooitje en trainer en team moeten invallers nu eerst bijles geven over spelsituaties op A4tjes alvorens ze invallen
Voetballen is een vak, dus je staat er als je moet spelen, en een trainer maakt het team beter
de AD en de TD zorgen voor de juiste randvoorwaarden en ook voor scherpte en passie
Komop Ajax!
Pietje
 Pietje - zondag 02 april 2023 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2023 - 21:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niet alleen wij verwacht ik...😂
Inderdaad. Ik hoorde net Rafael van der Vaart bij Studio Voetbal. Dat loog er ook niet om. Hij vond Ajax zo vreselijk slecht, dat hij zich schaamde Ajacied te zijn.
Ik heb de wedstrijd vanavond alsnog gezien. Mijn god, Wat een stelletje waardeloze spelers: geen gogme, geen dominantie naar het doel van de tegenstander, geen intelligentie, geen... tja wat wel eigenlijk. Ajax zakte nog dieper weg wat betreft de ondergrens. Vreselijk!!
nummer10
 nummer10 - maandag 03 april 2023 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2023 - 19:43 schreef bertus bikkel het volgende:
Ik had van Heitinga verwacht dat hij veel eerder gasten van Jong Ajax erin zou zetten ipv Taylor, Sanchez. Doordat Alvarez nu weer achterin moest, mis je die dus enorm op het middenveld. Ik weet dat Bassey niet kan opbouwen maar verdedigen kan hij wel en snelheid heeft hij ook. Dus nu heb je geen snelheid achterin en geen Alvarez op zijn eigen plek. Zet dan een Hato of Regeer maar centraal zodat je minder wisselingen hebt
Zet in de beker nu weer eens n logische opstelling neer. En aub geen Tadic meer op links.....
Voor de rest over en uit. Ajax wordt 4de. Doet echt pijn maar is niet anders.
Beetje eigenschuld dikke bult dit jaar... Te trots om Bosz te benaderen of een andere fatsoenlijke trainer en laten we Heitinga (0 bewezen) er maar voor gooien.. zelfs reiziger heeft meer bewezen dan Johnny.. maar die laten ze weer links leggen.. zeg jij het maar
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 03 april 2023 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2023 - 02:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Beetje eigenschuld dikke bult dit jaar... Te trots om Bosz te benaderen of een andere fatsoenlijke trainer en laten we Heitinga (0 bewezen) er maar voor gooien.. zelfs reiziger heeft meer bewezen dan Johnny.. maar die laten ze weer links leggen.. zeg jij het maar
Achteraf gezien wel, maar is ergens makkelijk nu het seizoen niet best is afgelopen.

Bosz heeft met van de Sar in het verleden een aanvaring gehad, dit blijft Bosz achter volgen Van de Sar zou zich hier over heen moeten zetten maar blijkbaar kan hij dit niet.
Denkt hij in het belang van de club ??

In eerste instantie is Schreuder verantwoordelijk dat we zo ver zijn weg gezakt, te lang mee door gegaan

Heitinga werkte in het begin goed maar had ik nooit direct in het dieppe gegooid, had hem eerder als assistent aangesteld,
Maar goed ze deden zo maar wat heel dit seizoen gezien ook de aankopen en geen vervanger voor Overmars.

Ze dachten waarschijnlijk dat alles met geld goed te maken was, dan komen ze nu van de koude kermis thuis

Ik heb het idee dat de spelers van Feijenoord ook veel fitter zijn, de spelers onder Schreuder of Heitinga is echt een wereld van verschil met onder ten Hag, die bewijst zonder meer dat hij een toptrainer is.

Ik hoop dat we Europa League kunnen spelen volgend seizoen maar ben er eerlijk gezegd bang voor.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 april 2023 - 11:55   quote  deeplink  
We gaan het zien..
p111
 p111 - dinsdag 04 april 2023 - 15:54   quote  deeplink  
Bos bied zich aan,maar er gebeurd helemaal niks bij het Ajax bestuur.Jonnie nog een jaartje ass
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 april 2023 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2023 - 15:54 schreef p111 het volgende:
Bos bied zich aan,maar er gebeurd helemaal niks bij het Ajax bestuur.Jonnie nog een jaartje ass
Er gebeurt inderdaad helemaal niks. Ik begrijp werkelijk waar niet waar men op wacht. Er zijn heel wat vacatures bij Ajax en af en toe komt er een naam voorbij, maar daadkrachtig handelen is er niet bij. Wat een slappe hap is dat toch bij ons.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 april 2023 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2023 - 16:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Er gebeurt inderdaad helemaal niks. Ik begrijp werkelijk waar niet waar men op wacht. Er zijn heel wat vacatures bij Ajax en af en toe komt er een naam voorbij, maar daadkrachtig handelen is er niet bij. Wat een slappe hap is dat toch bij ons.
Van Basten heeft flink van zich laten horen bij Rondo, hij snapt niet dat Bosz niet wordt gepolst.
Middels meerdere redenen, hij heeft Ajax al eens getraind, heeft internationale ervaring, vindt hem de juiste man voor Ajax en mocht Slot vertrekken dan maak je Feijenoord sterker want die halen dan zeer waarschijnlijk Bosz.

Hij snapt niet dat het Ajax bestuur al geruime tijd niets onderneemt ivm met een goede trainer en technisch directeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 april 2023 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 april 2023 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2023 - 20:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Van Basten heeft flink van zich laten horen bij Rondo, hij snapt niet dat Bosz niet wordt gepolst.
Middels meerdere redenen, hij heeft Ajax al eens getraind, heeft internationale ervaring, vindt hem de juiste man voor Ajax en mocht Slot vertrekken dan maak je Feijenoord sterker want die halen dan zeer waarschijnlijk Bosz.

Hij snapt niet dat het Ajax bestuur al geruime tijd niets onderneemt ivm met een goede trainer en technisch directeur
Ik heb Rondo niet gezien, maar heb e.e.a. wel gelezen.
Marco heeft hartstikke gelijk. Ik walg serieus van het lakse handelen van Ajax en dat moet je van der Sar aanrekenen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 april 2023 door Pietje --
p111
 p111 - dinsdag 04 april 2023 - 21:21   quote  deeplink  
Ja dramatisch dit bestuur
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 april 2023 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2023 - 20:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb Rondo niet gezien, maar heb e.e.a. wel gelezen.
Marco heeft hartstikke gelijk. Ik walg serieus van het lakse handelen van Ajax en dat moet je van der Sar aanrekenen.
Idd Pietje, maar ook de RVC nemen geen besluiten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 april 2023 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2023 - 21:21 schreef p111 het volgende:
Ja dramatisch dit bestuur
Welk bestuur, voorheen ruste alles op de schouders van ten Hag en Overmars, dit was echt een gouden koppel
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 april 2023 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2023 - 21:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Idd Pietje, maar ook de RVC nemen geen besluiten
Dat is waar, Jack. Maar balen is het zeker. Bestuur en Rvc geven een brevet van onvermogen af. Eveneens Ajax-onwaardig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 april 2023 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2023 - 22:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is waar, Jack. Maar balen is het zeker. Bestuur en Rvc geven een brevet van onvermogen af. Eveneens Ajax-onwaardig.
Het is ongelooflijk voor een beurs genoteerd bedrijf dat ze het zo af laten weten
Binnen één seizoen is Ajax naar een bedenkelijk niveau gezakt

Mochten ze morgen verliezen dan zakken ze nog verder in het moeras
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 april 2023 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2023 - 22:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het is ongelooflijk voor een beurs genoteerd bedrijf dat ze het zo af laten weten
Binnen één seizoen is Ajax naar een bedenkelijk niveau gezakt

Mochten ze morgen verliezen dan zakken ze nog verder in het moeras
Ik heb een beetje hoop dat Arne Slot morgen een aantal spelers rust gunt. Alleen dan heeft Ajax een kans(je).
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 april 2023 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2023 - 22:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb een beetje hoop dat Arne Slot morgen een aantal spelers rust gunt. Alleen dan heeft Ajax een kans(je).
Nee joh ze gaan voor de triple, kan hij ook niet maken tov een volle Kuip

Ajax is te pakken dit seizoen daarom gaan ze er voor
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 april 2023 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 april 2023 - 23:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee joh ze gaan voor de triple, kan hij ook niet maken tov een volle Kuip

Ajax is te pakken dit seizoen daarom gaan ze er voor
Ik vrees dat ik het met je eens moet zijn. Het was slechts een beetje hoop, maar de realiteit zal anders zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 05 april 2023 - 08:44   quote  deeplink  
Ik denk dat er behoorlijk aan wat stoelpoten van mensen wordt gezaagd door mensen die al helemaal geen voetbalverstand hebben. Die Hendriks vind ik een hele gevaarlijke. Maar ook die Lenderink, die financieel directeur, vertrouw ik voor geen meter.
nummer10
 nummer10 - woensdag 05 april 2023 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 08:44 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik denk dat er behoorlijk aan wat stoelpoten van mensen wordt gezaagd door mensen die al helemaal geen voetbalverstand hebben. Die Hendriks vind ik een hele gevaarlijke. Maar ook die Lenderink, die financieel directeur, vertrouw ik voor geen meter.
Ik lees het net indd.. maar dat moeten we als supporters toch ook helemaal niet willen..
p111
 p111 - woensdag 05 april 2023 - 09:42   quote  deeplink  
Het ziet er somber uit voor Ajax op dit moment,vd/Sar vliegt er uit ,zo jammer dat ze Molenaar niet hebben genomen een oud Ajacied en een advocaat met een goeie kijk op voetbal en persoonlijkheid en aub een goeie trainer en een TD en snel aub.
remco k
 remco k - woensdag 05 april 2023 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2023 - 19:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Achteraf gezien wel, maar is ergens makkelijk nu het seizoen niet best is afgelopen.

Bosz heeft met van de Sar in het verleden een aanvaring gehad, dit blijft Bosz achter volgen Van de Sar zou zich hier over heen moeten zetten maar blijkbaar kan hij dit niet.
Denkt hij in het belang van de club ??

In eerste instantie is Schreuder verantwoordelijk dat we zo ver zijn weg gezakt, te lang mee door gegaan

Heitinga werkte in het begin goed maar had ik nooit direct in het dieppe gegooid, had hem eerder als assistent aangesteld,
Maar goed ze deden zo maar wat heel dit seizoen gezien ook de aankopen en geen vervanger voor Overmars.

Ze dachten waarschijnlijk dat alles met geld goed te maken was, dan komen ze nu van de koude kermis thuis

Ik heb het idee dat de spelers van Feijenoord ook veel fitter zijn, de spelers onder Schreuder of Heitinga is echt een wereld van verschil met onder ten Hag, die bewijst zonder meer dat hij een toptrainer is.

Ik hoop dat we Europa League kunnen spelen volgend seizoen maar ben er eerlijk gezegd bang voor.
Wie zegt dat wat er gebeurt is de reden is dat van de Sar Bosz niet terug wil?

Bosz is gewoon niet zo’n goede trainer gebleken en ik denk dat dit de reden is dat ze hem niet terug halen. En terecht ook gewoon.
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 april 2023 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 20:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie zegt dat wat er gebeurt is de reden is dat van de Sar Bosz niet terug wil?

Bosz is gewoon niet zo’n goede trainer gebleken en ik denk dat dit de reden is dat ze hem niet terug halen. En terecht ook gewoon.
Welke trainer zou jij graag zien ? denk namelijk dat Heitinga ook niet de man is... Maar heb echt geen andere namen...
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 06 april 2023 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 10:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Welke trainer zou jij graag zien ? denk namelijk dat Heitinga ook niet de man is... Maar heb echt geen andere namen...
Ik vind Heitinga eigenlijk wel goed en geef hem een kans. Hij nam het over tijdens een hel, en deed het redelijk goed. Hij nam lochische beslissingen en laat hem maar eens de voorbereiding doen met zijn eigen staf. Ik wil het wel zien. Ik had geen wonderen verwacht, maar voor mij is hij prima. De cruciale wedstrijden die we verloren, dat is echt pech geweest. Kudus die de 3-2 had moeten maken en dan was het over en uit geweest voor Feijenoord. Kudus die de bal had moeten scoren tegen Union Berlin, maar vergeet niet dat Heitinga toen net begonnen was. Ja GAE, dat kan een keer gebeuren, maar als die bal van Kudus telde, hadden we gewoon gewonnen.

Natuurlijk is het geen Slot, als ik Ajax was zou ik hem voor 10 miljoen over kopen van Feijenoord
Pietje
 Pietje - donderdag 06 april 2023 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 10:35 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik vind Heitinga eigenlijk wel goed en geef hem een kans. Hij nam het over tijdens een hel, en deed het redelijk goed. Hij nam lochische beslissingen en laat hem maar eens de voorbereiding doen met zijn eigen staf. Ik wil het wel zien. Ik had geen wonderen verwacht, maar voor mij is hij prima. De cruciale wedstrijden die we verloren, dat is echt pech geweest. Kudus die de 3-2 had moeten maken en dan was het over en uit geweest voor Feijenoord. Kudus die de bal had moeten scoren tegen Union Berlin, maar vergeet niet dat Heitinga toen net begonnen was. Ja GAE, dat kan een keer gebeuren, maar als die bal van Kudus telde, hadden we gewoon gewonnen.

Natuurlijk is het geen Slot, als ik Ajax was zou ik hem voor 10 miljoen over kopen van Feijenoord
Ik denk niet dat Arne Slot de directe transfer Feyenoord => Ajax gaat maken, echter wel na een tussenstop bijvoorbeeld naar Tottenham. De transfer Tottenham => Ajax ligt minder gevoelig.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 06 april 2023 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 13:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Arne Slot de directe transfer Feyenoord => Ajax gaat maken, echter wel na een tussenstop bijvoorbeeld naar Tottenham. De transfer Tottenham => Ajax ligt minder gevoelig.
Nee precies, maar zou leuk zijn als hij daar faalt en dan kunnen we hem gratis oppikken. Dat nadat Heitinga al ons 4x achter elkaar kampioen heeft laten worden
Pietje
 Pietje - donderdag 06 april 2023 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 14:01 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nee precies, maar zou leuk zijn als hij daar faalt en dan kunnen we hem gratis oppikken. Dat nadat Heitinga al ons 4x achter elkaar kampioen heeft laten worden
Haha. Dromen zijn bedrog hè! Maar je weet natuurlijk nooit... :-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 06 april 2023 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 20:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie zegt dat wat er gebeurt is de reden is dat van de Sar Bosz niet terug wil?

Bosz is gewoon niet zo’n goede trainer gebleken en ik denk dat dit de reden is dat ze hem niet terug halen. En terecht ook gewoon.
Zou ook goed kunnen, Bosz heeft mij ook nog niet overtuigd, alleen zie ik op dit moment weinig goede Nederlandse trainers.

Heitinga heeft mij trouwens ook nog niet kunnen overtuigen
remco k
 remco k - vrijdag 07 april 2023 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 10:35 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik vind Heitinga eigenlijk wel goed en geef hem een kans. Hij nam het over tijdens een hel, en deed het redelijk goed. Hij nam lochische beslissingen en laat hem maar eens de voorbereiding doen met zijn eigen staf. Ik wil het wel zien. Ik had geen wonderen verwacht, maar voor mij is hij prima. De cruciale wedstrijden die we verloren, dat is echt pech geweest. Kudus die de 3-2 had moeten maken en dan was het over en uit geweest voor Feijenoord. Kudus die de bal had moeten scoren tegen Union Berlin, maar vergeet niet dat Heitinga toen net begonnen was. Ja GAE, dat kan een keer gebeuren, maar als die bal van Kudus telde, hadden we gewoon gewonnen.

Natuurlijk is het geen Slot, als ik Ajax was zou ik hem voor 10 miljoen over kopen van Feijenoord
Best prima beslissingen genomen.

Echter amper verbetering in het spel aan de bal, zonder bal er weer een machine van gemaakt dat voor elkaar weer knokken. Maar ik wil een hoofdtrainer met een eigen identiteit. Die zie ik niet bij Heitinga tot nu toe.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 08 april 2023 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2023 - 13:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Arne Slot de directe transfer Feyenoord => Ajax gaat maken, echter wel na een tussenstop bijvoorbeeld naar Tottenham. De transfer Tottenham => Ajax ligt minder gevoelig.
Maar niet voor de Feyenoord aanhang haha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 april 2023 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2023 - 11:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar niet voor de Feyenoord aanhang haha
Is andersom ook zo
Mocht ten Hag naar Feijenooit gaan..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Go Ahead Eagles - Ajax (02-04-2023) 12:15u; 0-0









0.0119760