BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 23-04-2023) om 14:30u; 3-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 april 2023 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 april 2023 - 10:12 schreef Ajax we love you het volgende:
Heeft niemand gezien hoe dramatisch Bergwijn was gister? Ik lees er niets over.
Dan heb je niet ver genoeg terug gelezen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 april 2023 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 april 2023 - 10:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Heel Ajax was niks.. sinds het vertrek van Schreuder is er gewoon 0 verbetering... Sterker nog, de concurrentie haalt ons in en hebben als ik me niet vergis meer verliespunten ?
Er was toch helemaal geen beleving, niet zoals Feijenoord en PSV met beleving spelen.

Roma tegen Feijenoord gezien, die speelden wel met beleving.

Ik denk dat er al spelers met volgend seizoen bezig zijn, ik bedoel ze hebben al contact met een andere club.

Het interview met Timber gezien, die zei doodleuk dat ze er niet klaar voor waren, ongelooflijk toch...

Het is aan de trainer om de jongens met een flinke hoeveelheid passie het veld in te sturen, dus zijn Schreuder als ook Heitinga niet capabel
Pietje
 Pietje - maandag 24 april 2023 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 april 2023 - 10:12 schreef Ajax we love you het volgende:
Heeft niemand gezien hoe dramatisch Bergwijn was gister? Ik lees er niets over.
Ach, ik houd het maar op een collectief falen. Wat is Ajax gigantisch door het ijs gezakt. Opnieuw hopeloos door de ondergrens gegaan.
Geen bezieling, helemaal niks. Een waardeloze bende.
nummer10
 nummer10 - maandag 24 april 2023 - 11:43   quote  deeplink  
Je ziet de jongens er ook bij lopen alsof ze er geen zin in hebben.. maar ik kan dit niet los zien van de woorden van tadic die doodleuk roept om betere spelers.. ik vind dit echt een no go naar je collegas met wie je op het veld staat.. en als die zelf dan nou nog zo goed was, onee zelfs dan zeg je dit niet..
Pietje
 Pietje - maandag 24 april 2023 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 april 2023 - 11:43 schreef nummer10 het volgende:
Je ziet de jongens er ook bij lopen alsof ze er geen zin in hebben.. maar ik kan dit niet los zien van de woorden van tadic die doodleuk roept om betere spelers.. ik vind dit echt een no go naar je collegas met wie je op het veld staat.. en als die zelf dan nou nog zo goed was, onee zelfs dan zeg je dit niet..
Een gebrek aan motivatie en dat moet je de trainer aanrekenen. Ook al is Heitinga een oer-Ajacied, hij is gewogen en te licht bevonden.
En voor Tadic geldt: verbeter de wereld en begin bij jezelf!
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 24 april 2023 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 april 2023 - 10:05 schreef p111 het volgende:
En nog even over afgelopen wedstrijd tegen PSV, we hebben op dit moment geen sterk elftal maar ondanks dat hadden we er zeker ook drie kunnen maken,dus dat haleluja gedrag voor die PSV ers is zwaar overdreven.De doelpunten van PSV zijn geen mooi uitgespeelde kansen maar gewoon zeer persoonlijke fouten van Ajacieden.Doelpunt 1 dekkingsfout Timber doelpunt 2 een counter door een techn/fout Brobbey die Siemons de bal gaf en Sanches als een kind verdedigde en daar door zijn snelheid de keeper verraste en strafschop kreeg.En ook doelpunt 3 een counterdoelpunt.Dus zo geweldig was het allemaal niet van PSV en Ajax heeft een slecht team klopt maar PSV is ook geen top team.
Klopt inderdaad. En sterker nog , de laatste was een eigen doelpunt van Grilitsch bleek uit de herhaling.
Zet in de bekerfinale en de overige potjes Jong Ajax er maar in wat mij betreft. Hato, Vos, Regeer, Fitz Jim , Conceicao, Lucca (waar bleven die gisteren?) Dan kun je zien wat je in huis hebt en wie er overbodig zijn....
De eigen jeugd is dan misschien niet goed genoeg, maar doet niet onder voor wat we gisteren hadden rondlopen. Kom.op Johnny!! Toon eens ballen!!!
p111
 p111 - maandag 24 april 2023 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 april 2023 - 11:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Er was toch helemaal geen beleving, niet zoals Feijenoord en PSV met beleving spelen.

Roma tegen Feijenoord gezien, die speelden wel met beleving.

Ik denk dat er al spelers met volgend seizoen bezig zijn, ik bedoel ze hebben al contact met een andere club.

Het interview met Timber gezien, die zei doodleuk dat ze er niet klaar voor waren, ongelooflijk toch...

Het is aan de trainer om de jongens met een flinke hoeveelheid passie het veld in te sturen, dus zijn Schreuder als ook Heitinga niet capabel
Het is aan Timber al het hele seizoen te zien,zijn voetbal is ongeinspireerd en zonder passie en heel veilig,inplaats dat hij het voortouw neemt en probeert op te bouwen speelt hij de bal constant naar de keeper of naar links ,irriteer mij mateloos aan de Timber dit seizoen,toen we achter stonden de tweede helft ging hij pas naar vooren spelen en opbouwen waarschijnlijk aangepakt door Heitinga.
Als je de agressie(passie) zag bij PSV en wat je al het hele seizoen bij Feyenoord ziet daar is Ajax niks bij ,tempoloos en achterloos en ongeinspireerd.Ook Heitinga heeft dat niet er in kunnen brengen,als je ziet hoe Bergwijn/Berghuis/Taylor/Timber/Tadic dit seizoen achteruit zijn gegaan dat is gewoon dramatisch.
AkaS
 AkaS - maandag 24 april 2023 - 13:57   quote  deeplink  
Ik ben al maanden niet of nauwelijks op het forum. Ik lees soms nog wel.

De geschiedenis herhaalt zich. Na de succesjaren begin jaren 90 kwam er een soort misplaatste arrogantie binnen de club en volgens mij geïnvesteerd in verkeerde spelers. En zakten we compleet weg.

Ook nu gaat het weer de verkeerde kant op. De club wordt geleid door allemaal ijdele mensen waarvan ik niet weet of zij de juiste bagage hebben om een club als Ajax te leiden en te laten stabiliseren tot een Europese subtopper...

Van der Sar... Mijn god wat is deze man een voorbeeld van misplaatste arrogantie. Hoe hij praat en uit zijn ogen kijkt. Rillingen krijg ik van hem. Kan ook onzekerheid zijn natuurlijk dat hij probeert te maskeren. Maar in beide gevallen is hij dan niet de man for the job!

Schreuder... Ik weet het niet, maar natuurlijk moet een trainer de tijd krijgen om alles op de rit te krijgen. Maar het was toch week in week uit zichtbaar dat alles los zand was. En het spel vertoonde echt helemaal niets dat aanleiding gaf om een omslag te verwachten. En ik was helemaal aan boord met zijn aanstelling. Maar gaandeweg kon ik niet anders als concluderen dat hij niet de juiste man was. Met als gevolg dat we met het programma dat er voor ons ligt zomaar kunnen afglijden tot een vierde plaats. Want AZ en Twente wachten op ons en zijn tot het bot gemotiveerd om Ajax een knockout toe te dienen. Hierbij opgetekend dat wij als Ajax ook in de goede jaren altijd lastige potjes tegen deze teams hebben.

Het mislopen van CL en de financiele druk op de club die hieruit ontstaat is mijns inziens volledig toe te rekenen aan van der Sar. Hij heeft alles vanuit onkunde en arrogantie laten ontstaan en laten dooretteren tot het te laat was.

Heitinga. Heel leuk allemaal. Hij is zoals ik lees en zelf weet natuurlijk een oer Ajacied. Maar hij heeft dezelfde denkwijze als Schreuder met hierbij het voordeel dat hij een team kreeg dat iets wilde bewijzen, namelijk dat het niet aan hen lag. En een stapje harder gingen lopen. Een relatief makkelijk programma. Maar ook hij gaat eigenlijk door op de voet van Schreuder. Nog altijd mag Tadic telkens 90 minuten maken en met zijn technische kwaliteiten en het beperkte niveau van tegenstanders kan hij zijn kunstje nog regelmatig uitvoeren. En dan worden de statistieken weer gevoed. Maar wat wij nodig hebben is snelheid en diepgang. Hierdoor creëer je zelf en maak je dat de tegenstander wel beter uitkijkt.

Ook al Conceicao nog niet zo stabiel, maar hij brengt dreiging en er gebeurd wat als hij aan de bal komt. Meer dan dat er gebeurd dan wanneer Bergwijn aan de bal komt. Volgens mij moet Bergwijn bij een counterploeg gaan voetballen. Bij Ajax voegt hij helaas helemaal niets toe.

Ook Johnny gaat voor de veiligheid en paait Tadic om zo zijn plekje voor volgend seizoen veilig te stellen. Maar ik mag hopen dat Tadic volgend jaar aan de technische staf wordt toegevoegd en dat we weer spelers mogen aanschouwen die ons verder brengen. En dit zeg ik uiteraard met alle respect voor deze topprofessional die ons veel heeft gebracht. Maar nu niet meer kan brengen wat wij nodig hebben.

Het is echt om te huilen allemaal. Zo triest dat alles wat is opgebouwd zo snel wordt afgebroken en dat allemaal omdat er geen lef is om heiige huisjes omver te werpen !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 april 2023 door AkaS --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 24 april 2023 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 april 2023 - 13:57 schreef AkaS het volgende:
Ik ben al maanden niet of nauwelijks op het forum. Ik lees soms nog wel.

De geschiedenis herhaalt zich. Na de succesjaren begin jaren 90 kwam er een soort misplaatste arrogantie binnen de club en volgens mij geïnvesteerd in verkeerde spelers. En zakten we compleet weg.

Ook nu gaat het weer de verkeerde kant op. De club wordt geleid door allemaal ijdele mensen waarvan ik niet weet of zij de juiste bagage hebben om een club als Ajax te leiden en te laten stabiliseren tot een Europese subtopper...

Van der Sar... Mijn god wat is deze man een voorbeeld van misplaatste arrogantie. Hoe hij praat en uit zijn ogen kijkt. Rillingen krijg ik van hem. Kan ook onzekerheid zijn natuurlijk dat hij probeert te maskeren. Maar in beide gevallen is hij dan niet de man for the job!

Schreuder... Ik weet het niet, maar natuurlijk moet een trainer de tijd krijgen om alles op de rit te krijgen. Maar het was toch week in week uit zichtbaar dat alles los zand was. En het spel vertoonde echt helemaal niets dat aanleiding gaf om een omslag te verwachten. En ik was helemaal aan boord met zijn aanstelling. Maar gaandeweg kon ik niet anders als concluderen dat hij niet de juiste man was. Met als gevolg dat we met het programma dat er voor ons ligt zomaar kunnen afglijden tot een vierde plaats. Want AZ en Twente wachten op ons en zijn tot het bot gemotiveerd om Ajax een knockout toe te dienen. Hierbij opgetekend dat wij als Ajax ook in de goede jaren altijd lastige potjes tegen deze teams hebben.

Het mislopen van CL en de financiele druk op de club die hieruit ontstaat is mijns inziens volledig toe te rekenen aan van der Sar. Hij heeft alles vanuit onkunde en arrogantie laten ontstaan en laten dooretteren tot het te laat was.

Heitinga. Heel leuk allemaal. Hij is zoals ik lees en zelf weet natuurlijk een oer Ajacied. Maar hij heeft dezelfde denkwijze als Schreuder met hierbij het voordeel dat hij een team kreeg dat iets wilde bewijzen, namelijk dat het niet aan hen lag. En een stapje harder gingen lopen. Een relatief makkelijk programma. Maar ook hij gaat eigenlijk door op de voet van Schreuder. Nog altijd mag Tadic telkens 90 minuten maken en met zijn technische kwaliteiten en het beperkte niveau van tegenstanders kan hij zijn kunstje nog regelmatig uitvoeren. En dan worden de statistieken weer gevoed. Maar wat wij nodig hebben is snelheid en diepgang. Hierdoor creëer je zelf en maak je dat de tegenstander wel beter uitkijkt.

Ook al Conceicao nog niet zo stabiel, maar hij brengt dreiging en er gebeurd wat als hij aan de bal komt. Meer dan dat er gebeurd dan wanneer Bergwijn aan de bal komt. Volgens mij moet Bergwijn bij een counterploeg gaan voetballen. Bij Ajax voegt hij helaas helemaal niets toe.

Ook Johnny gaat voor de veiligheid en paait Tadic om zo zijn plekje voor volgend seizoen veilig te stellen. Maar ik mag hopen dat Tadic volgend jaar aan de technische staf wordt toegevoegd en dat we weer spelers mogen aanschouwen die ons verder brengen. En dit zeg ik uiteraard met alle respect voor deze topprofessional die ons veel heeft gebracht. Maar nu niet meer kan brengen wat wij nodig hebben.

Het is echt om te huilen allemaal. Zo triest dat alles wat is opgebouwd zo snel wordt afgebroken en dat allemaal omdat er geen lef is om heiige huisjes omver te werpen !!!
Amen!
101% eens.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 24 april 2023 - 16:01   quote  deeplink  
Vooral de diepgang en snelheid is mijn inziens iets wat we als Ajax zijnde, echt nodig hebben.

Ik denk aan namen als Overmars, Babangida, Wamberto, Boerrigter etc. Die gaven dreiging en zorgde daardoor automatisch voor druk en nog belangrijker; angst bij de tegenstander.

Tadic, ultra prof, respect, maar te langzaam.
Berghuis, goed voor middenveld, maar te traag voorin.
Bergwijn, sja... sterallures en komt een lam schaap ook niet voorbij.

Tijd voor de snelle, onberekenbare spelers, die ons weer laten opstaan wanneer zij de bal krijgen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 april 2023 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 april 2023 - 12:57 schreef p111 het volgende:

[..]

Het is aan Timber al het hele seizoen te zien,zijn voetbal is ongeinspireerd en zonder passie en heel veilig,inplaats dat hij het voortouw neemt en probeert op te bouwen speelt hij de bal constant naar de keeper of naar links ,irriteer mij mateloos aan de Timber dit seizoen,toen we achter stonden de tweede helft ging hij pas naar vooren spelen en opbouwen waarschijnlijk aangepakt door Heitinga.
Als je de agressie(passie) zag bij PSV en wat je al het hele seizoen bij Feyenoord ziet daar is Ajax niks bij ,tempoloos en achterloos en ongeinspireerd.Ook Heitinga heeft dat niet er in kunnen brengen,als je ziet hoe Bergwijn/Berghuis/Taylor/Timber/Tadic dit seizoen achteruit zijn gegaan dat is gewoon dramatisch.
Zeker weten
p111
 p111 - maandag 24 april 2023 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 april 2023 - 16:01 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Vooral de diepgang en snelheid is mijn inziens iets wat we als Ajax zijnde, echt nodig hebben.

Ik denk aan namen als Overmars, Babangida, Wamberto, Boerrigter etc. Die gaven dreiging en zorgde daardoor automatisch voor druk en nog belangrijker; angst bij de tegenstander.

Tadic, ultra prof, respect, maar te langzaam.
Berghuis, goed voor middenveld, maar te traag voorin.
Bergwijn, sja... sterallures en komt een lam schaap ook niet voorbij.

Tijd voor de snelle, onberekenbare spelers, die ons weer laten opstaan wanneer zij de bal krijgen.
Daarom onbegrijpelijk dat Heitinga niet die Grots en Concencao in de tweede helft heeft ingezet,angst voor de grote jongens !!!!!!!
AkaS
 AkaS - maandag 24 april 2023 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 april 2023 - 16:01 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Vooral de diepgang en snelheid is mijn inziens iets wat we als Ajax zijnde, echt nodig hebben.

Ik denk aan namen als Overmars, Babangida, Wamberto, Boerrigter etc. Die gaven dreiging en zorgde daardoor automatisch voor druk en nog belangrijker; angst bij de tegenstander.

Tadic, ultra prof, respect, maar te langzaam.
Berghuis, goed voor middenveld, maar te traag voorin.
Bergwijn, sja... sterallures en komt een lam schaap ook niet voorbij.

Tijd voor de snelle, onberekenbare spelers, die ons weer laten opstaan wanneer zij de bal krijgen.
Tja... Als je ziet dat je plan niet werkt en je hebt middelen op de bank om een ander spelletje te spelen dan moet je dat altijd doen natuurlijk.

Helemaal mee eens wat betreft Berghuis. Die ontpopte zich tot een goede middenvelder onder ETH. Die Italiaan had als aanspeelpunt in de spits gekund met Brobbey eromheen.

Ik hoop in ieder geval dat ze niet de fout maken om Ziyech terug te kopen want hij is ook te statisch voor de rechterkant. Tenzij er een creatieve snelle buitenspeler komt voor de linkerkant dan zou het nog eventueel kunnen. Maar liever creatief en snel op beide flanken en een goede spits.
p111
 p111 - dinsdag 25 april 2023 - 09:39   quote  deeplink  
In iedergeval spelers met een actie,onze man van dertig miljoen presteerd het om al zeker 10 wedstrijden elke bal terug te spelen zonder 1 actie ta maken dat kan elke doornsee speler.Concencaio en Grotts proberen gelukkig nog steeds hun man te passeren waardoor er ruimte komt in de verdediging van de tegenpartij.Die had Heitinga moeten brengen als je een seintje aan de dure jongens wil geven.
remco k
 remco k - woensdag 26 april 2023 - 22:12   quote  deeplink  
Rulli is volgens mij een hele goede keeper.

Rensch gaat een prima rechtsback worden.

Timber een prima rechter cv.

We hebben geen linker cv.

Op linksback hebben we Hato maar dat vind ik oprecht te weinig, daar moet een speler met gif bij komen.

Ik hou niet van een statisch middenveld.
We hebben daar in Alvarez een wereld topper, maar daar moeten twee echte voetballers omheen waarvan er minimaal 1 loopvernogen heeft zoals van de Beek in zijn goede tijd, Taylor zou dit moeten kunnen.

Ik wil weer een echte mooie tien zien zoals Ziyech dat was en kon en verder terug zoals een vd vaart dat was. Een speler die iemand kan uitspelen, een steekpass heeft en zelf scorend vermogen. Mooie voetballers horen op 10 te spelen. Kudus zou dat moeten kunnen.

We hebben voor komend seizoen geen geschikte spits. En met concencao 1 geschikte buitenspeler.

Tadic mag blijven maar zal met wat minder genoegen moeten nemen.

Bergwijn, Berghuis, Wijndal, Bassey, Klaassen Pasveer, Stekelenburg, Brobbey mogen van mij allemaal vertrekken.

Grote kans dat Alvarez en Timber verkocht gaan worden.

Komend seizoen.

Rulli

Rensch aankoop aankoop aankoop.
Aankoop Taylor
Kudus
Concencao aankoop aankoop.

In mijn beleving zullen er dus 4 of 5 basis waardige spelers moeten worden gekocht.

Ik denk oprecht dat dit voor Ajax niet haalbaar is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 27 april 2023 - 10:53   quote  deeplink  
Grotendeels eens maar verwacht dat Kudus vertrekt.
Concencao is een leuk voetballertje maar heeft tot nu toe geen rendement, mag best meer scoren als rechtsbuiten vandaar ook dat Berghuis op zijn positie staat.

Mocht hij meer rendement krijgen ook in assists moet hij zonder meer blijven maar verwacht dat hij misschien ook gaat vertrekken.

Jij hebt Taylor heel hoog op je lijstje staan, nu ik niet.
Verdedigend door het ijs gezakt al is hij aanvallend wel goed.

Mede door hem zijn we in de Champions League flink af gegaan met name tegen liverpool, ook bij het Nederlands Elftal en tegen PSV was hij weer dramatisch.

Ik zie voor de positie van Taylor nu al liever Vos spelen, die vond ik heel goed invallen tegen Fortuna.

Voor het overige eens Remco
remco k
 remco k - donderdag 27 april 2023 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 april 2023 - 10:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Grotendeels eens maar verwacht dat Kudus vertrekt.
Concencao is een leuk voetballertje maar heeft tot nu toe geen rendement, mag best meer scoren als rechtsbuiten vandaar ook dat Berghuis op zijn positie staat.

Mocht hij meer rendement krijgen ook in assists moet hij zonder meer blijven maar verwacht dat hij misschien ook gaat vertrekken.

Jij hebt Taylor heel hoog op je lijstje staan, nu ik niet.
Verdedigend door het ijs gezakt al is hij aanvallend wel goed.

Mede door hem zijn we in de Champions League flink af gegaan met name tegen liverpool, ook bij het Nederlands Elftal en tegen PSV was hij weer dramatisch.

Ik zie voor de positie van Taylor nu al liever Vos spelen, die vond ik heel goed invallen tegen Fortuna.

Voor het overige eens Remco
Concencao heeft als rechtsbuiten per minuut een hoger rendement dan berghuis per minuut als rechtsbuiten.

Het klopt dus niet wat je zegt.

Vos heeft nu twee keer ingevallen en beide keren gewoon vrij veel balverlies. Taylor is echt nog heel wat stappen verder dan dat vos is.
p111
 p111 - donderdag 27 april 2023 - 18:03   quote  deeplink  
We hebben dit seizoen een matig middenveld gehad en nog steeds,geen snelheid voorin en een mindere Timber dit seizoen,een Rencsch die veel geblesseerd is en zijn vervanger geen niveau naast Timber niemand (misschien Kaplan maakte goede indruk voor blessure) linksback dramatisch dit seizoen hadden we Nico maar gehouden.Voorhoede Bergwijn dramatisch Tadic goed rendament maar niet snel) Berghuis goeie voetballer maar al een tijdje uit vorm.Bestev man Kudus maar onder schreuder weinig gespeeld en nu geblesseerd.
Dus mijn inziens onderstaande spelers verkopen.

Wijndal/Bergwijn/Brobbey/Bassie/Sanches,en waarschijnlijk Alvares omdat hij dat wil

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 april 2023 door p111 --
p111
 p111 - donderdag 27 april 2023 - 18:06   quote  deeplink  
Kopen - spits / rechts en linksback en nog een sterke middenvelder er bij + nog een lingker CV .
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 27 april 2023 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 april 2023 - 17:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Concencao heeft als rechtsbuiten per minuut een hoger rendement dan berghuis per minuut als rechtsbuiten.

Het klopt dus niet wat je zegt.

Vos heeft nu twee keer ingevallen en beide keren gewoon vrij veel balverlies. Taylor is echt nog heel wat stappen verder dan dat vos is.
Waar is dat rendement op gebaseerd dan?
Ik heb het niet gezien en Heitinga ook niet anders zou hij wel in de basis staan.

Van mij mag hij spelen hoor want ik hou wel van het enthousiasme wat hij in zijn spel legt, dan Berghuis maar op de positie van Taylor en Kudus op 10

Vos is aanstaande, ik vond hem sterk spelen
remco k
 remco k - vrijdag 28 april 2023 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 april 2023 - 18:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Waar is dat rendement op gebaseerd dan?
Ik heb het niet gezien en Heitinga ook niet anders zou hij wel in de basis staan.

Van mij mag hij spelen hoor want ik hou wel van het enthousiasme wat hij in zijn spel legt, dan Berghuis maar op de positie van Taylor en Kudus op 10

Vos is aanstaande, ik vond hem sterk spelen
Voornamelijk kansen gecreëerd, een aantal goals en assists bij 1 en Jong. Berghuis als rechtsbuiten minder.

En vos op basis van wat dan?

22 balcontacten in 19 minuten. Slechts twee ballen op de helft van de tegenstander vooruit gespeeld en daarmee 1 keypass gegeven.

Geen duels aangegaan en geen tackles. Beide keren ingevallen in een al gewonnen wedstrijd.

Het lijkt mij oprecht een leuk talent. Maar op basis van 19 minuten oordelen dat die jongen beter is dan Taylor is gewoon raar.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 28 april 2023 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 april 2023 - 17:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Voornamelijk kansen gecreëerd, een aantal goals en assists bij 1 en Jong. Berghuis als rechtsbuiten minder.

En vos op basis van wat dan?

22 balcontacten in 19 minuten. Slechts twee ballen op de helft van de tegenstander vooruit gespeeld en daarmee 1 keypass gegeven.

Geen duels aangegaan en geen tackles. Beide keren ingevallen in een al gewonnen wedstrijd.

Het lijkt mij oprecht een leuk talent. Maar op basis van 19 minuten oordelen dat die jongen beter is dan Taylor is gewoon raar.
Ik zeg niet dat hij nu al beter is dan Taylor, maar zag wel zijn enorme potentie zoals ook bij Hato vandaar dat ik hem graag een keer in de basis zie beginnen.

Dat jij het niet ziet dat de kwaliteiten van verdedigen niet best zijn vind ik ook raar

Ik weet bijna zeker dat hij in het Nederlands Elftal geen basisplaats meer zal krijgen, laat staan een uitnodiging.
remco k
 remco k - zaterdag 29 april 2023 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 april 2023 - 19:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij nu al beter is dan Taylor, maar zag wel zijn enorme potentie zoals ook bij Hato vandaar dat ik hem graag een keer in de basis zie beginnen.

Dat jij het niet ziet dat de kwaliteiten van verdedigen niet best zijn vind ik ook raar

Ik weet bijna zeker dat hij in het Nederlands Elftal geen basisplaats meer zal krijgen, laat staan een uitnodiging.
Taylor is 20 man. Waar hebben we het over. Die jongen is echt nog volop in ontwikkeling. Hij is daarnaast niet de defensieve middenvelder die de duels moet winnen, hij speelt in de van de Beek rol en die was defensief echt nog minder.

Daarnaast speelt hij als 20 jarig talent, want meer is het nog niet, in een niet draaiend elftal.

Ik snap niet dat supporters talenten uit de eigen opleiding die al zo presteren als hij doet uberhaubt afbranden.
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 april 2023 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2023 - 20:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Taylor is 20 man. Waar hebben we het over. Die jongen is echt nog volop in ontwikkeling. Hij is daarnaast niet de defensieve middenvelder die de duels moet winnen, hij speelt in de van de Beek rol en die was defensief echt nog minder.

Daarnaast speelt hij als 20 jarig talent, want meer is het nog niet, in een niet draaiend elftal.

Ik snap niet dat supporters talenten uit de eigen opleiding die al zo presteren als hij doet uberhaubt afbranden.
Het is sowieso de "charme" van jonge sporters: wisselvalligheid. Komt dat door het smijten met krachten? Geen idee, maar het valt mij al jaren op, dat jeugdspelers niet altijd even consequent presteren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 april 2023 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2023 - 20:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Taylor is 20 man. Waar hebben we het over. Die jongen is echt nog volop in ontwikkeling. Hij is daarnaast niet de defensieve middenvelder die de duels moet winnen, hij speelt in de van de Beek rol en die was defensief echt nog minder.

Daarnaast speelt hij als 20 jarig talent, want meer is het nog niet, in een niet draaiend elftal.

Ik snap niet dat supporters talenten uit de eigen opleiding die al zo presteren als hij doet uberhaubt afbranden.
Ik hoop dat je gelijk krijgt en er nog ontwikkeling in zit op verdedigend niveau dan hoor je mij niet meer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 april 2023 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2023 - 21:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het is sowieso de "charme" van jonge sporters: wisselvalligheid. Komt dat door het smijten met krachten? Geen idee, maar het valt mij al jaren op, dat jeugdspelers niet altijd even consequent presteren.
Eens Pietje ze lopen mij te snel naar voor dan hoeven ze niet te verdedigen, Wijndal is ook een mooi voorbeeld.

Mis de verbetenheid in het mee verdedigen, Alvarez is in dit elftal niet te missen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 april 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - zondag 30 april 2023 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2023 - 20:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Taylor is 20 man. Waar hebben we het over. Die jongen is echt nog volop in ontwikkeling. Hij is daarnaast niet de defensieve middenvelder die de duels moet winnen, hij speelt in de van de Beek rol en die was defensief echt nog minder.

Daarnaast speelt hij als 20 jarig talent, want meer is het nog niet, in een niet draaiend elftal.

Ik snap niet dat supporters talenten uit de eigen opleiding die al zo presteren als hij doet uberhaubt afbranden.
Denk dat het meer is hoe Taylor zich voor doet komen... Het is een talent maar zo gedraagd hij zich vaak niet op het veld, bedoel meer dat die vrij arrogant overkomt ook al is die dat wss helemaal niet ..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 april 2023 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2023 - 12:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Denk dat het meer is hoe Taylor zich voor doet komen... Het is een talent maar zo gedraagd hij zich vaak niet op het veld, bedoel meer dat die vrij arrogant overkomt ook al is die dat wss helemaal niet ..
Hij is zeker arrogant, op mijn werk benoemen de Feyenoord en PSV supporters hem als onuitstaanbaar.
Ik heb meer een hekel aan het merendeel vd PSV spelers, man man alleen van Nistelrooij al..

Om eerlijk te zijn Weet ik niet meer welke wedstrijd het was maar Taylor had toen mee moeten lopen met zijn tegenstander, er werd toen uit gescoord en gaf door zijn houding de schuld aan zijn teamgenoten door theatraal met zijn armen omhoog te gaan staan.

Nou dan heb ik het al, dit moet je nooit doen, zo gaat de onderlinge sfeer naar de kloten
Pietje
 Pietje - zondag 30 april 2023 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2023 - 13:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij is zeker arrogant, op mijn werk benoemen de Feyenoord en PSV supporters hem als onuitstaanbaar.
Ik heb meer een hekel aan het merendeel vd PSV spelers, man man alleen van Nistelrooij al..

Om eerlijk te zijn Weet ik niet meer welke wedstrijd het was maar Taylor had toen mee moeten lopen met zijn tegenstander, er werd toen uit gescoord en gaf door zijn houding de schuld aan zijn teamgenoten door theatraal met zijn armen omhoog te gaan staan.

Nou dan heb ik het al, dit moet je nooit doen, zo gaat de onderlinge sfeer naar de kloten
Ik ben heel eerlijk gezegd niet zo weg van Taylor. Oké, hij is nog heel jong, maar zijn houding op het veld vind ik nogal discutabel. Werd hij niet al na 20 minuten gewisseld door Koeman bij Oranje?
Niet voor niets, denk ik. Zoals gezegd, hij is nog jong en moet nog heel veel leren, maar hij moet beslist werken aan zijn houding. Die houding gaat uiteindelijk tegen hem werken.
nummer10
 nummer10 - zondag 30 april 2023 - 15:39   quote  deeplink  
En dat bedoelde ik dus een beetje, je bent een talent en absoluut nog geen vedette.. gedraag je er ook naar.. en ik denk dat daar een stukje afkeer zit bij een deel van de supporters
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 april 2023 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2023 - 14:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben heel eerlijk gezegd niet zo weg van Taylor. Oké, hij is nog heel jong, maar zijn houding op het veld vind ik nogal discutabel. Werd hij niet al na 20 minuten gewisseld door Koeman bij Oranje?
Niet voor niets, denk ik. Zoals gezegd, hij is nog jong en moet nog heel veel leren, maar hij moet beslist werken aan zijn houding. Die houding gaat uiteindelijk tegen hem werken.
Idd Pietje, eerst presteren, niet 1x maar een paar seizoenen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 23-04-2023) om 14:30u; 3-0









0.0094871