BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële FEYENOORD Champions League topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 oktober 2023 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2023 - 10:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ook dat. Reguleer het beter.
Wij hebben een slechte naam. En ja natuurlijk zijn er oorzaken aan te wijzen van escaleren, maar we hebben de gemiddelde Romein in hun ziel aangetast. En daarna nog legio voorbeelden. Waar t mis ging.
Jammere is. Er zijn nog veel meer voorbeelden waar t wel goed ging. Maar net als dat je bij een mens wel tien keer een compliment moet geven om 1 kritiek punt ongedaan te maken, werkt dat hier net zo.

Zonde dat de goeden onder de kwade moeten lijden, maar waarom dan hetzelfde doen bij de tegenstander?
Laat zien dat je t wel kan en wel kunt reguleren.
Kan me hier wel in vinden behalve je 1,5 laatste zin, wij hebben vaak genoeg laten zien dat wij het wel kunnen reguleren dus daar schort het niet aan.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 10 oktober 2023 - 11:38   quote  deeplink  
In een ander land is dat ook niet te doen, de stad van de thuisspelende club is daar verantwoordelijk voor.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 oktober 2023 - 12:50   quote  deeplink  
Anderhalve laatste zin gaat ook om bij ons.
Dus laat de regenstander gewoon komen en laat zien hoe t moet
VVout
 VVout - dinsdag 10 oktober 2023 - 14:53   quote  deeplink  
In ieder geval om mee te beginnen voldoende sanitair, wat je ook nog durft te gebruiken. Na een weekendde Lowlands b.v. durfde ik ook al snel niet meer op de pot omdat het pleepapier aan het dak hing. Das gewoon te goor om waar te zijn.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 10 oktober 2023 - 17:46   quote  deeplink  
Dat we daar niet mogen komen hebben we zelf op ons geweten helaas,, en ook zijn helaas de goeien ook de dupe ervan, maar het zou raar zijn we dan ook zeggen dan mogen jullie ook niet naar ons komen want zei hebben niks gemold bij ons,, om heel eerlijk te zijn fantastische ontwikkelingen bij ons maar daarin hebben we echt nog flinke stappen te zetten, en hou altijd maar mn hart vast van als het maar goed gaat in uitwedstrijden,, we hebben zon enorm slechte
Reputatie dat dit een van de dingen is je mogelijke Europese succes flinke knauw kan geven door sacties

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 oktober 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 oktober 2023 - 21:37   quote  deeplink  
Definitief besluit uitsupporters 🚫

🇳🇱 Feyenoord - Lazio (25/10)
🇮🇹 Lazio - Feyenoord (7/11)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 23 oktober 2023 - 20:42   quote  deeplink  
Boetes n.a.v. Celtic thuis ook weer binnen. De standaard dingen. Vuurwerk, supporters op de trappen en een paar doeken die ze bij de UEFA niet leuk vonden. 50k in totaal.
MMM
 MMM - dinsdag 24 oktober 2023 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2023 - 20:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Boetes n.a.v. Celtic thuis ook weer binnen. De standaard dingen. Vuurwerk, supporters op de trappen en een paar doeken die ze bij de UEFA niet leuk vonden. 50k in totaal.
Ik heb echt geen vuurwerk gezien.. Zei ik nog bij de opkomst, voor het eerst in tijden geen vuurwerk in een Europese pot. Wat raar dit..

Het word een beetje vervelend die UEFA. Prima als er gestraft moet worden maar ik heb het idee dat je eigenlijk bij elk Europees duel wel kansloos bent en er altijd wel wat gevonden word.. Zoeken om het zoeken.
VVout
 VVout - dinsdag 24 oktober 2023 - 08:21   quote  deeplink  
Is als een bekertje bier langs de zijlijn dit. Maar lijkt wel gewoon een legitieme manier om inkomsten te vergaren van deze enge organisatie. Zou wel eens een lijstje willen zien wat ze zoal binnen schrapen bij alle clubs de afgelopen seizoenen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 oktober 2023 - 09:13   quote  deeplink  
Vind de wedstrijd van komend weekend veel belangrijker
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 oktober 2023 - 11:17   quote  deeplink  
Ik ook maar dan donderdag pas..
R()b
 R()b - dinsdag 24 oktober 2023 - 14:32   quote  deeplink  
Eendhoven zestien wedstrijden zonder zege in de CL.
Gelukkig zijn wij dat boekje uit!
piet de paler
 piet de paler - zondag 29 oktober 2023 - 15:05   quote  deeplink  
Ben wel bang ( na verlies tegen Twente)
Dat de ECL en dadelijk KNVB beker en afstaan internationals het ons op gaat breken
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 oktober 2023 - 16:32   quote  deeplink  
Minder vaak bang zijn, meer geloven in kwaliteit van de selectie.
Stylzz
 Stylzz - zondag 29 oktober 2023 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2023 - 09:13 schreef Stylzz het volgende:
Vind de wedstrijd van komend weekend veel belangrijker
😭

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële FEYENOORD Champions League topic









0.0107970