BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ op zaterdag 6-5-2023 om 21:00u; 0-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
pth
 pth - zaterdag 06 mei 2023 - 22:57   quote  deeplink  
Verschrikkelijk hoe ver dit Ajax in de afgrond is gepleurd.
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 mei 2023 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2023 - 22:54 schreef pth het volgende:
Geen geloof, geen inzet, gewoon niets. Tweede plaats ook definitief weg en derde plek gaan ze ook nog verliezen. Van CL naar Conference League. Dood en doodziek ben ik hiervan.
Geen Amsterdamse bluf en branie, geen gogme. Helemaal niks. Ongelooflijk. En sorry, alsjeblieft geen Heitinga meer volgend seizoen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 06 mei 2023 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2023 - 22:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Geen Amsterdamse bluf en branie, geen gogme. Helemaal niks. Ongelooflijk. En sorry, alsjeblieft geen Heitinga meer volgend seizoen.
Eens!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 mei 2023 - 22:58   quote  deeplink  
Kap alsjeblieft met heel dat data gelul!!! De spelers ogen totaal niet fit!! Ga eerst gewoon eens voetballen, want het is op dit moment niet om aan te zien!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 06 mei 2023 - 22:58   quote  deeplink  
En Brobbey totaal door het ijs gezakt, wat een waardeloze spits

Ook Heitinga want die liet hem staan
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 06 mei 2023 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2023 - 22:58 schreef Ajax Warrior het volgende:
Kap alsjeblieft met heel dat data gelul!!! De spelers ogen totaal niet fit!! Ga eerst gewoon eens voetballen, want het is op dit moment niet om aan te zien!
Inderdaad, er zit totaal geen snelheid in

En haal die arrogante Perez van de ESPN buis
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 mei 2023 - 23:00   quote  deeplink  
En tering wat is dat ESPN commentaar behoorlijk negatief en maar hopend dat AZ zou winnen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 06 mei 2023 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2023 - 23:00 schreef Ajax Warrior het volgende:
En tering wat is dat ESPN commentaar behoorlijk negatief en maar hopend dat AZ zou winnen.
Kutzender
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 mei 2023 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2023 - 22:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:
En Brobbey totaal door het ijs gezakt, wat een waardeloze spits

Ook Heitinga want die liet hem staan
Klopt. Brobbey is totaal geen "ajax-spits".
Tadic is het volkomen kwijt. Ik vrees dat bijna de volledige selectie op de schop moet. Weinigen zijn "Ajax-waardig". Inclusief de trainer. Onze nieuwe TD Mislintat heeft een aardige klus.
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 mei 2023 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2023 - 23:00 schreef Ajax Warrior het volgende:
En tering wat is dat ESPN commentaar behoorlijk negatief en maar hopend dat AZ zou winnen.
Is dat ooit anders geweest??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 06 mei 2023 - 23:06   quote  deeplink  
Hoeveel kansen heeft dit Ajax gemist, dramatisch wat een waardeloze spits is Brobbey, liep alleen maar in de weg.

En waarom werd Kudus gewisseld Heintinga???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 06 mei 2023 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2023 - 23:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt. Brobbey is totaal geen "ajax-spits".
Tadic is het volkomen kwijt. Ik vrees dat bijna de volledige selectie op de schop moet. Weinigen zijn "Ajax-waardig". Inclusief de trainer. Onze nieuwe TD Mislintat heeft een aardige klus.
Die Mislintat moet nu stappen ondernemen anders op de eerste beste trein terug naar Duitsland
p111
 p111 - zaterdag 06 mei 2023 - 23:11   quote  deeplink  
Wat een kansen en maar weer blijven wandelen dit is het tempo van een derde veteranen voetbal
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 06 mei 2023 - 23:13   quote  deeplink  
Totaal de weg kwijt!!
Weer niet gewonnen van een top 4 ploeg zoals hele seizoen.
Ik verwacht dat ook de laatste 3 potjes niet gewonnen worden en we eindigen op 17 punten van Feyenoord. Is te gek voor woorden...
Echt janken. Zet svp Jong Ajax erin!!!
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 mei 2023 - 23:23   quote  deeplink  
En het frustrerende is, dat mocht Ajax inderdaad vierde worden, wat heel realistisch is, moeten zij play-offs spelen met nummers 5, 6 en 7 om één plekje in de tweede (?) ronde van de conference league.
Kan het nog vernedigender? Maar het is wel precies waar Ajax tegenwoordig staat.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 06 mei 2023 - 23:50   quote  deeplink  
Kort samengevat, met Heitinga zijn we geen kloten opgeschoten... Sterker nog ik vind spelers nog minder geworden.. dit is oprecht een compleet verloren seizoen... Wat een kutzooi
nummer10
 nummer10 - zondag 07 mei 2023 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2023 - 23:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hoeveel kansen heeft dit Ajax gemist, dramatisch wat een waardeloze spits is Brobbey, liep alleen maar in de weg.

En waarom werd Kudus gewisseld Heintinga???
Omdat tadic er nooit af mag.. tis net zoon schijterd als zijn voorgangers,en juist daar krijg je gezeur van onderling..
nummer10
 nummer10 - zondag 07 mei 2023 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2023 - 22:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:
En Brobbey totaal door het ijs gezakt, wat een waardeloze spits

Ook Heitinga want die liet hem staan
Het is allemaal nog minder geworden... Brobbey heeft Ajax vaak genoeg gered, maar dan moet die wel de ballen krijgen natuurlijk..

Daarbij kan je het Brobbey niet aanrekenen dat het team nog kutter was dan met Schreuder... Ik denk oprecht dat er onderling gezeik is en Heitinga niet de persoon die door durft te pakken
p111
 p111 - zondag 07 mei 2023 - 00:14   quote  deeplink  
Dat Heitinga nog niet rijp is voor deze klus is duidelijk,maar als je zoveel kansen krijgt als vandaag tegen AZ dan moet je er minstens 3 maken en win je gewoon die pot.Positieve is Hato en ook weer een beetje de ouwe Wijndal gezien,Tadic weinig tot niet gezien de man van 30 miljoen een paar goede acties maar nog veel te weinig.Heitinga te slap in zijn wissel beleid is er nog niet klaar voor,hopelijk blijven we derde.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 mei 2023 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 00:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Omdat tadic er nooit af mag.. tis net zoon schijterd als zijn voorgangers,en juist daar krijg je gezeur van onderling..
Tja Tadic had idd gewisseld moeten worden ipv Kudus maar staat los van Brobby, die liep alleen maar in de weg.
Miste kans na kans en niet alleen tegen AZ

Ik laat het al heel het seizoen weten dat we een goede spits missen, Kudus is geen spits, Tadic is ook geen spits en Brobbey komt te kort

Met een goede spits hadden we op plaats 2 geeindigd dit seizoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2023 door Jack Huntelaar --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2023 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2023 - 23:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die Mislintat moet nu stappen ondernemen anders op de eerste beste trein terug naar Duitsland
Klote is dat hij nog niet in dienst is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2023 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 00:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Het is allemaal nog minder geworden... Brobbey heeft Ajax vaak genoeg gered, maar dan moet die wel de ballen krijgen natuurlijk..

Daarbij kan je het Brobbey niet aanrekenen dat het team nog kutter was dan met Schreuder... Ik denk oprecht dat er onderling gezeik is en Heitinga niet de persoon die door durft te pakken
Donder op man. Brobbey kreeg vandaag genoeg ballen. Nadeel was dat hij of miste of in de weg liep.
AkaS
 AkaS - zondag 07 mei 2023 - 10:03   quote  deeplink  
Tja wat moet je nog zeggen... Het heeft geen enkele zin!

Schreuder... Een blinde kon zien dat het onder hem niet ging worden. En toch maar laten zitten tot het water al voorbij de lippen stond.

Dan Heitinga... Hoopvol maar wel vanachter een rookgordijn van resultaten tegen echt hele slechte tegenstanders op eredivisie niveau. En eigenlijk maakt hij dezelfde fout als Schreuder...

Tadic... De fout van Schreuder en de fout van Heitinga! Je ziet toch dat deze man het niet meer kan brengen. Vanuit stilstand kan hij nog wel iets laten zien of wanneer hij een zee van tijd heeft. Maar verder brengt deze held, want een held is hij, maar hij brengt niet meer wat Ajax of any other team nodig heeft. Hij stroopt en vertraagt. En door zijn aanwezigheid in het basisteam worden wij onthouden van een speler met dynamiek en dreiging.

En waar staat Ajax bekend om, waarmee hebben wij onze faam opgebouwd. Juist door dynamisch spel en Tadic kan er niets aan doen, maar hij is een van de redenen dat wij dynamiek tekort komen.

Ik wist het al langer natuurlijk en eigenlijk weet iedereen het wel. We hebben het allemaal weleens gezien op de sportvereniging, op school of op het werk... Vriendjes politiek, politieke belangen en verhoudingen in macht... Dit is wat Ajax wederom kapot maakt !!!

Shame on van der Sar !!!
Scout2
 Scout2 - zondag 07 mei 2023 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 10:03 schreef AkaS het volgende:
Tja wat moet je nog zeggen... Het heeft geen enkele zin!

Schreuder... Een blinde kon zien dat het onder hem niet ging worden. En toch maar laten zitten tot het water al voorbij de lippen stond.

Dan Heitinga... Hoopvol maar wel vanachter een rookgordijn van resultaten tegen echt hele slechte tegenstanders op eredivisie niveau. En eigenlijk maakt hij dezelfde fout als Schreuder...

Tadic... De fout van Schreuder en de fout van Heitinga! Je ziet toch dat deze man het niet meer kan brengen. Vanuit stilstand kan hij nog wel iets laten zien of wanneer hij een zee van tijd heeft. Maar verder brengt deze held, want een held is hij, maar hij brengt niet meer wat Ajax of any other team nodig heeft. Hij stroopt en vertraagt. En door zijn aanwezigheid in het basisteam worden wij onthouden van een speler met dynamiek en dreiging.

En waar staat Ajax bekend om, waarmee hebben wij onze faam opgebouwd. Juist door dynamisch spel en Tadic kan er niets aan doen, maar hij is een van de redenen dat wij dynamiek tekort komen.

Ik wist het al langer natuurlijk en eigenlijk weet iedereen het wel. We hebben het allemaal weleens gezien op de sportvereniging, op school of op het werk... Vriendjes politiek, politieke belangen en verhoudingen in macht... Dit is wat Ajax wederom kapot maakt !!!

Shame on van der Sar !!!
Daarom heb ik aan het begin van het seizoen al eens geopperd dat ik hoopte dat Tadic en Blind verkocht werden omdat ik dit allang zag aankomen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 mei 2023 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 10:03 schreef AkaS het volgende:
Tja wat moet je nog zeggen... Het heeft geen enkele zin!

Schreuder... Een blinde kon zien dat het onder hem niet ging worden. En toch maar laten zitten tot het water al voorbij de lippen stond.

Dan Heitinga... Hoopvol maar wel vanachter een rookgordijn van resultaten tegen echt hele slechte tegenstanders op eredivisie niveau. En eigenlijk maakt hij dezelfde fout als Schreuder...

Tadic... De fout van Schreuder en de fout van Heitinga! Je ziet toch dat deze man het niet meer kan brengen. Vanuit stilstand kan hij nog wel iets laten zien of wanneer hij een zee van tijd heeft. Maar verder brengt deze held, want een held is hij, maar hij brengt niet meer wat Ajax of any other team nodig heeft. Hij stroopt en vertraagt. En door zijn aanwezigheid in het basisteam worden wij onthouden van een speler met dynamiek en dreiging.

En waar staat Ajax bekend om, waarmee hebben wij onze faam opgebouwd. Juist door dynamisch spel en Tadic kan er niets aan doen, maar hij is een van de redenen dat wij dynamiek tekort komen.

Ik wist het al langer natuurlijk en eigenlijk weet iedereen het wel. We hebben het allemaal weleens gezien op de sportvereniging, op school of op het werk... Vriendjes politiek, politieke belangen en verhoudingen in macht... Dit is wat Ajax wederom kapot maakt !!!

Shame on van der Sar !!!
Kern van waarheid in maar als...als Brobbey gisteren zijn open kansen afmaakt of de weg vrij maakt voor een medespeler had het zo maar 4-1 geweest.

één goede spits had ons zo veel meer punten gegeven
Andere seizoenen hadden we 3 spitsen, twee op de bank inclusief Tadic.

Nu dit seizoen alleen Brobbey die te kort komt en een jong gehuurde (Lucca) die in principe niet goed genoeg is al heeft hij te weinig minuten gekregen.

Dan onder Schreuder maar Kudus in de spits en onder Heitinga Tadic omdat we kwaliteit te kort komen op die positie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2023 door Jack Huntelaar --
Scout2
 Scout2 - zondag 07 mei 2023 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 10:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kern van waarheid in maar als...als Brobbey gisteren zijn open kansen afmaakt of de weg vrij maakt voor een medespeler had het zo maar 4-1 geweest
Dat is een andere blunder van het beleid, Brobbey had je niet terug moeten halen voor zoveel geld.

Dat heeft de mentaliteit grotendeels het team geen goed gedaan veel te gemakzucht en denken dat ze wel eff kampioen zouden worden.

Berghuis is een mooi weer voetballer.

Taylor maakt nog teveel fouten.

Klaassen is op zijn retour.

Tadic is klaar, die kan een bepaald niveau niet meer aan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 mei 2023 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 10:31 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Dat is een andere blunder van het beleid, Brobbey had je niet terug moeten halen voor zoveel geld.

Dat heeft de mentaliteit grotendeels het team geen goed gedaan veel te gemakzucht en denken dat ze wel eff kampioen zouden worden.

Berghuis is een mooi weer voetballer.

Taylor maakt nog teveel fouten.

Klaassen is op zijn retour.

Tadic is klaar, die kan een bepaald niveau niet meer aan.
+1
Scout2
 Scout2 - zondag 07 mei 2023 - 10:37   quote  deeplink  
Rulli

Rensch- Timber- Hato- Wijndal(voetbalde tegen az op zijn oude niveau)

Alvarez

Klaassen- Fitz jim-/Taylor

Conc... Bergwijn Kudus
AkaS
 AkaS - zondag 07 mei 2023 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 10:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kern van waarheid in maar als...als Brobbey gisteren zijn open kansen afmaakt of de weg vrij maakt voor een medespeler had het zo maar 4-1 geweest.

één goede spits had ons zo veel meer punten gegeven
Andere seizoenen hadden we 3 spitsen, twee op de bank inclusief Tadic.

Nu dit seizoen alleen Brobbey die te kort komt en een jong gehuurde (Lucca) die in principe niet goed genoeg is al heeft hij te weinig minuten gekregen.

Dan onder Schreuder maar Kudus in de spits en onder Heitinga Tadic omdat we kwaliteit te kort komen op die positie
Brobbey kan inderdaad de spits van Ajax voor de toekomst zijn, maar hij moet nog wat stappen gaan zetten. Misschien eens met van Basten gaan praten en balletles nemen hahaha. Maar serieus hij heeft potentie maar hij heeft natuurlijk niet voor niets niet gescoord of de kansen benut waaraan jij refereert!
Scout2
 Scout2 - zondag 07 mei 2023 - 10:50   quote  deeplink  
Je beste spelers zijn op dit moment m.i Timber, Hato, Alvarez, Fitz jim-, conc..., Bergwijn, Kudus.

Rensch zie ik meer als vervanger voor Timber, moet ook nog verbeteren.
Scout2
 Scout2 - zondag 07 mei 2023 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 10:44 schreef AkaS het volgende:

[..]

Brobbey kan inderdaad de spits van Ajax voor de toekomst zijn, maar hij moet nog wat stappen gaan zetten. Misschien eens met van Basten gaan praten en balletles nemen hahaha. Maar serieus hij heeft potentie maar hij heeft natuurlijk niet voor niets niet gescoord of de kansen benut waaraan jij refereert!
Dan moet ie zijn minpunten rap verbeteren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 mei 2023 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 10:44 schreef AkaS het volgende:

[..]

Brobbey kan inderdaad de spits van Ajax voor de toekomst zijn, maar hij moet nog wat stappen gaan zetten. Misschien eens met van Basten gaan praten en balletles nemen hahaha. Maar serieus hij heeft potentie maar hij heeft natuurlijk niet voor niets niet gescoord of de kansen benut waaraan jij refereert!
Wie heeft er geen potentie bij Ajax in de spits?

Er komen maar zat bruikbare voorzetten voor de goal...Brobbey stoeit met name te veel met de bal, heeft te weinig balcontrole..mijn inziens komt hij te kort.

Leuk voor de Nederlandse competitie maar zie liever iemand met meer technisch vermogen, die een neusje voor de goal heeft en de rust bewaard om te scoren

Oh wat mis ik Suarez
Pietje
 Pietje - zondag 07 mei 2023 - 11:10   quote  deeplink  
Ik heb op een of andere manier toch echt te doen met Brian Brobbey. Die jongen is pas 21 jaar en krijgt all shit over zich heen, ook van mij.
Maar ik zie aan zijn houding en aan zijn spel dat hij totaal geen zelfvertrouwen heeft, vervolgens gaat forceren, maar dat lukt dan ook weer niet. Sterker, zijn spel ziet er niet uit.
Alles in ogenschouw nemend heb ik eigenlijk best wel medelijden met hem. Ik verwijt het trainer Heitinga dat hij zo openlijk een tekort aan zelfvertrouwen heeft.
En nu zal ik vast jullie wel over mij heen krijgen...
nummer10
 nummer10 - zondag 07 mei 2023 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 11:10 schreef Pietje het volgende:
Ik heb op een of andere manier toch echt te doen met Brian Brobbey. Die jongen is pas 21 jaar en krijgt all shit over zich heen, ook van mij.
Maar ik zie aan zijn houding en aan zijn spel dat hij totaal geen zelfvertrouwen heeft, vervolgens gaat forceren, maar dat lukt dan ook weer niet. Sterker, zijn spel ziet er niet uit.
Alles in ogenschouw nemend heb ik eigenlijk best wel medelijden met hem. Ik verwijt het trainer Heitinga dat hij zo openlijk een tekort aan zelfvertrouwen heeft.
En nu zal ik vast jullie wel over mij heen krijgen...
Nee want ben het er mee eens.. Brobbey wat een verschil met en zonder zelf vertrouwen... Scoorde aan de lopende band, word gewisseld uit het niks en dan komt er wederom een trainer die hem openlijk afbrand.. en ook al zou het terecht zijn, niet zo openlijk in de media gooien..
Scout2
 Scout2 - zondag 07 mei 2023 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 11:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nee want ben het er mee eens.. Brobbey wat een verschil met en zonder zelf vertrouwen... Scoorde aan de lopende band, word gewisseld uit het niks en dan komt er wederom een trainer die hem openlijk afbrand.. en ook al zou het terecht zijn, niet zo openlijk in de media gooien..
Hij speelt niet goed dat is een feit en kost punten, ik had hem niet terug gehaald nadat ie transfervrij de deur uit is gelopen.

Ik zie wel potentie bij hem, en brand hem niet definitief af.
Maar wat hij de afgelopen wedstrijden heeft laten zien is om te janken, als spits zijnde.
Pietje
 Pietje - zondag 07 mei 2023 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 11:49 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Hij speelt niet goed dat is een feit en kost punten, ik had hem niet terug gehaald nadat ie transfervrij de deur uit is gelopen.

Ik zie wel potentie bij hem, en brand hem niet definitief af.
Maar wat hij de afgelopen wedstrijden heeft laten zien is om te janken, als spits zijnde.
Over wel of niet terughalen is een geheel andere discussie. Dat is achteraf praten. Hij is nu eenmaal wél teruggehaald, voor heel veel geld.
Maar die jongen is dus pas 21 jaar hè. Hij heeft een coach nodig die hem begeleidt, die hem (zelf)vertrouwen geeft. Dat deed Schreuder niet en dat doet (vermoed ik) Heitinga niet. Ik denk dat we gewoon wat geduld met Brian moeten hebben.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 mei 2023 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 11:49 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Hij speelt niet goed dat is een feit en kost punten, ik had hem niet terug gehaald nadat ie transfervrij de deur uit is gelopen.

Ik zie wel potentie bij hem, en brand hem niet definitief af.
Maar wat hij de afgelopen wedstrijden heeft laten zien is om te janken, als spits zijnde.
Volledig eens, ik betwijfel of het er echt uit gaat komen, dan moet zijn balbehandeling stukken beter worden, en het afronden niet te gehaast maar goed dat is door een goede spitsentrainer aan te leren
Pietje
 Pietje - zondag 07 mei 2023 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 12:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Volledig eens, ik betwijfel of het er echt uit gaat komen, dan moet zijn balbehandeling stukken beter worden, en het afronden niet te gehaast maar goed dat is door een goede spitsentrainer aan te leren
Ik schaam me, maar ik weet eigenlijk helemaal niet wie onze spitsentrainer is...

EDIT:
Internet geeft mij antwoord: John Bosman.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2023 door Pietje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2023 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 12:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Over wel of niet terughalen is een geheel andere discussie. Dat is achteraf praten. Hij is nu eenmaal wél teruggehaald, voor heel veel geld.
Maar die jongen is dus pas 21 jaar hè. Hij heeft een coach nodig die hem begeleidt, die hem (zelf)vertrouwen geeft. Dat deed Schreuder niet en dat doet (vermoed ik) Heitinga niet. Ik denk dat we gewoon wat geduld met Brian moeten hebben.
Hou toch op. Die jongen had vertrouwen genoeg om Ajax de rug toe te keren nadat hij ze eerst bijna een jaar aan het lijntje had gehouden. En nu moet iemand hem vetrouwen geven? Hij moet gewoon doen waarvoor hij gehaald is. Dat doet hij niet dus wat mij betreft afscheid nemen en eens kijken naar een echte spits.
Pietje
 Pietje - zondag 07 mei 2023 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 15:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hou toch op. Die jongen had vertrouwen genoeg om Ajax de rug toe te keren nadat hij ze eerst bijna een jaar aan het lijntje had gehouden. En nu moet iemand hem vetrouwen geven? Hij moet gewoon doen waarvoor hij gehaald is. Dat doet hij niet dus wat mij betreft afscheid nemen en eens kijken naar een echte spits.
Ik probeer alleen maar in de huid te kruipen van een slechts 21-jarige, die wie weet zijn hoofd op hol heeft laten brengen door een zaakwaarnemer.
nummer10
 nummer10 - zondag 07 mei 2023 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 12:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Over wel of niet terughalen is een geheel andere discussie. Dat is achteraf praten. Hij is nu eenmaal wél teruggehaald, voor heel veel geld.
Maar die jongen is dus pas 21 jaar hè. Hij heeft een coach nodig die hem begeleidt, die hem (zelf)vertrouwen geeft. Dat deed Schreuder niet en dat doet (vermoed ik) Heitinga niet. Ik denk dat we gewoon wat geduld met Brian moeten hebben.
Zag je ook met dolberg onder Bosz en erna..
nummer10
 nummer10 - zondag 07 mei 2023 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 15:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik probeer alleen maar in de huid te kruipen van een slechts 21-jarige, die wie weet zijn hoofd op hol heeft laten brengen door een zaakwaarnemer.
Ik snapte Brobbey toen wel hoor als je Promes en zelfs nog Labyad voor je te dulden kreeg terwijl jij werd gezien als de nummer 1 spits van de toekomst... Dat er teveel is betaald is natuurlijk een ander verhaal en kan hij niks aan doen, dat was al ingezet onder Overmars idem voor een ( nog te dure ) wijndal
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 mei 2023 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 15:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hou toch op. Die jongen had vertrouwen genoeg om Ajax de rug toe te keren nadat hij ze eerst bijna een jaar aan het lijntje had gehouden. En nu moet iemand hem vetrouwen geven? Hij moet gewoon doen waarvoor hij gehaald is. Dat doet hij niet dus wat mij betreft afscheid nemen en eens kijken naar een echte spits.
Zo is het zeer zeker
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 mei 2023 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 16:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zag je ook met dolberg onder Bosz en erna..
Toen was Dolberg in de kracht van zijn leven en kreeg hij bruikbare ballen vanaf de zijkant, zelfs toen vond ik hem niet super goed.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 mei 2023 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 16:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik snapte Brobbey toen wel hoor als je Promes en zelfs nog Labyad voor je te dulden kreeg terwijl jij werd gezien als de nummer 1 spits van de toekomst... Dat er teveel is betaald is natuurlijk een ander verhaal en kan hij niks aan doen, dat was al ingezet onder Overmars idem voor een ( nog te dure ) wijndal
Is toch overal dat je spelers naast je moet dulden, je moet er dan voor knokken om basisspeler te worden.

Bij Leipzig het zelfde verhaal overigens, dus onzin

Heel dom geweest om 18 miljoen te betalen voor je eigen jeugdspeler die je de rug heeft toe gekeerd, wel of niet overgehaald door een zaakwaarnemer heeft hij genoeg mensen gesproken ook Overmars om niet weg te gaan bij Ajax

Het is maar naar wie je luistert als je deze stap onder neemt
nummer10
 nummer10 - zondag 07 mei 2023 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 16:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Toen was Dolberg in de kracht van zijn leven en kreeg hij bruikbare ballen vanaf de zijkant, zelfs toen vond ik hem niet super goed.
Ik was ook geen fan begrijp me niet verkeerd, maar door vertrouwen worden spelers wel beter.. normaal gesproken dan..

Ik snap overigens ook niet waarom we een jochie van 21 zo afbranden die ff in een dip zit... Enkel omdat die ooit weg is gegaan en terug gekocht is ?

En laten we eerlijk zijn, een rensch mag fouten maken waardoor tegendoelpunten ontstaan en is prima, maar als een spits ze niet scoort is hij de gebeten hond ? Raar
nummer10
 nummer10 - zondag 07 mei 2023 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 16:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is toch overal dat je spelers naast je moet dulden, je moet er dan voor knokken om basisspeler te worden.

Bij Leipzig het zelfde verhaal overigens, dus onzin

Heel dom geweest om 18 miljoen te betalen voor je eigen jeugdspeler die je de rug heeft toe gekeerd, wel of niet overgehaald door een zaakwaarnemer heeft hij genoeg mensen gesproken ook Overmars om niet weg te gaan bij Ajax

Het is maar naar wie je luistert als je deze stap onder neemt
Klopt concurrentie is prima, maar geen middenvelders die er niks van kunnen nog voor een talent verkiezen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 mei 2023 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 16:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Klopt concurrentie is prima, maar geen middenvelders die er niks van kunnen nog voor een talent verkiezen
Ja hoor als de speler in kwestie eerder en meer scoort wel, hoe hij ook heet of waar hij ook vandaan komt, zelfs al is hij opa
nummer10
 nummer10 - zondag 07 mei 2023 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 17:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja hoor als de speler in kwestie eerder en meer scoort wel, hoe hij ook heet of waar hij ook vandaan komt, zelfs al is hij opa
Iedereen die voor Brobbey kwam bakte er geen snars van... Dus in dit geval logische keus van Brobbey, ook gezien de toenmalige trainer die hem graag wou maar helaas weg was toen Brobbey kwam..

Maar goed allemaal verleden tijd en totaal niet relevant.. we hebben gewoon een spits nodig, dat lijkt me helder...

En tjah wat zijn we niet nodig...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2023 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2023 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 15:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik probeer alleen maar in de huid te kruipen van een slechts 21-jarige, die wie weet zijn hoofd op hol heeft laten brengen door een zaakwaarnemer.
Dan nog Pietje. Sorry, maar heb 0,0 met deze arrogante speler. Denkt dat hij alles is maar presteert niks.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ op zaterdag 6-5-2023 om 21:00u; 0-0









0.0062739