BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ramiz Zerrouki topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - vrijdag 05 mei 2023 - 10:37   quote  deeplink  
zerrouki-feyenoordweb.jpg?size=16x9-lg&encoding=webp

Ramiz Larbi Zerrouki is een Nederlands voetballer van (deels) Algerijnse afkomst. Hij speelt voornamelijk als middenvelder. Hij is sinds 2021 international voor het Algerijns voetbalelftal.

In 2016 maakte hij een overstap naar de voetbalacademie FC Twente. In het seizoen 2017/18 speelde hij met Jong FC Twente in de Derde divisie Zaterdag. Vanaf seizoen 2018/19 speelde hij met Jong FC Twente in de Beloften Eredivisie. In augustus 2018 tekende hij zijn eerste contract bij FC Twente.
MMM
 MMM - vrijdag 05 mei 2023 - 10:40   quote  deeplink  
Welkom!

Benieuwd of hij goed genoeg is uiteindelijk. En ik hoop dat Feyenoord niet teveel betaald..

EDIT: Volgens Leon ten Voorde, clubwatcher FC Twente, betalen we 8 miljoen. Compleet GESTOORD!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 mei 2023 door MMM --
DMD
 DMD - vrijdag 05 mei 2023 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 10:40 schreef MMM het volgende:
Welkom!

Benieuwd of hij goed genoeg is uiteindelijk. En ik hoop dat Feyenoord niet teveel betaald..

EDIT: Volgens Leon ten Voorde, clubwatcher FC Twente, betalen we 8 miljoen. Compleet GESTOORD!
Gelukkig hebben we geleerd van het verleden omtrent het teveel betalen voor spelers uit de subtop!

Ik kan er met mijn hoofd echt niet bij.
Bowie
 Bowie - vrijdag 05 mei 2023 - 11:07   quote  deeplink  
Welkom Ramiz Larbi Zerrouki!

Je gaat een grote worden bij onze club, dat kon je de laatste seizoenen al zien, en dan het Slot-effect erbij en we hebben een meer dan goede spelverdeler.

Deze fase, met het kampioenschap misschien al zondag in de tas, toont de kracht van Feyenoord op dit moment aan.
Al 2 meer dan goede aankopen nog voor einde seizoen, wat een daadkracht.
Op naar de CL.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 mei 2023 - 11:08   quote  deeplink  
Gekkenhuis..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 mei 2023 - 11:13   quote  deeplink  
Of zouden ze hem voor Slot hebben gehaald zodat ie blijft dan vind ik het wel een goede zet.
kenny
 kenny - vrijdag 05 mei 2023 - 11:13   quote  deeplink  
of 8 milj teveel is kan je over discussieren , vind het een goede aankoop en daarbij heel slagvaardig gehandeld er waren toch meer kapers op de kust
je gaat CL spelen en hier kan je zo'n toch al wat meer ervaren NL speler erg hard nodig hebben
kenny
 kenny - vrijdag 05 mei 2023 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 11:13 schreef RenatoBos het volgende:
Of zouden ze hem voor Slot hebben gehaald zodat ie blijft dan vind ik het wel een goede zet.
zoiets zat ik ook al te denken , Slot wilde hem graag misschien een voorteken dat ie blijft
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 05 mei 2023 - 11:28   quote  deeplink  
Welkom! Gaat zich prima thuisvoelen bij de uitvoer van Slot-bal :)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 05 mei 2023 - 11:35   quote  deeplink  
Als je 8M afzet tegen het bedrag wat voor Timber betaald is, vind ik dit een nette prijs hoor mits dat dan ook alles is en niet dat er pok nog bonussen bij op komen. Tukkers verdienen er goed aan
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 mei 2023 - 11:36   quote  deeplink  
ik lees iets van 7 miljoen plus bonussen. We gaan t zien.
kenny
 kenny - vrijdag 05 mei 2023 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 11:36 schreef Stylzz het volgende:
ik lees iets van 7 miljoen plus bonussen. We gaan t zien.
dat klinkt niet verkeerd , goede aankoop , slagvaardig gehandeld
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 05 mei 2023 - 11:51   quote  deeplink  
Lijkt wat hoog, dacht juist dat ie deze zomer lagere transferwaarde zou hebben, want nog 1 jaar contract.
Wel weer nederlandstalige speler erbij, met van den Belt en Wieffer. Werkt net even beter. Het middenveld lijkt er gezond uit te gaan zien.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 05 mei 2023 - 11:54   quote  deeplink  
Welkom Ramiz
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 05 mei 2023 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 11:51 schreef FR-Henk het volgende:
Lijkt wat hoog, dacht juist dat ie deze zomer lagere transferwaarde zou hebben, want nog 1 jaar contract.
Wel weer nederlandstalige speler erbij, met van den Belt en Wieffer. Werkt net even beter. Het middenveld lijkt er gezond uit te gaan zien.
We tellen Timber er ook even bij mee. Komend seizoen moet ie echt beter.
Bowie
 Bowie - vrijdag 05 mei 2023 - 12:13   quote  deeplink  
Precies Henk, Timber gaat volgend seizoen naar een hoger niveau, daar ben ik van overtuigd. Ballaude gaat ook meer en meer verrassen volgend jaar nu ie aangepast is.

En dan heb je al een goed middenveld, met Symanski als mogelijke bonus als de drones blijven vliegen, en ik heb nog een stille hoop dat Orkun ook 1 jaar CL met de club wil meemaken.
Tsja, dan heb je een écht CL-middenveld.
kenny
 kenny - vrijdag 05 mei 2023 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 12:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

We tellen Timber er ook even bij mee. Komend seizoen moet ie echt beter.
de geluiden zijn toch dat hij zich op de rechtsback moet gaan richten zeker als geertruida vertrekt
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 05 mei 2023 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 12:13 schreef Bowie het volgende:
Precies Henk, Timber gaat volgend seizoen naar een hoger niveau, daar ben ik van overtuigd. Ballaude gaat ook meer en meer verrassen volgend jaar nu ie aangepast is.

En dan heb je al een goed middenveld, met Symanski als mogelijke bonus als de drones blijven vliegen, en ik heb nog een stille hoop dat Orkun ook 1 jaar CL met de club wil meemaken.
Tsja, dan heb je een écht CL-middenveld.
Ziet er goed uit, ja. verwacht echter dat Kokcu vertrekt. Juist nu kan Feyenoord stevig geld voor hem vangen.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 05 mei 2023 - 12:59   quote  deeplink  
Welkom ramiz, prima speler, die nu weer stap hoger mag laten zien
bijft007
 bijft007 - vrijdag 05 mei 2023 - 13:14   quote  deeplink  
Ze calculeren zoiezo vertrek kokcu in,wel benieuwd of het daarbij blijft met middenvelders, tov nu 1 extra middenvelder dan erbij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 mei 2023 door bijft007 --
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 05 mei 2023 - 13:19   quote  deeplink  
7 á 8 miljoen voor een 24 jarige speler die zich ook bij Feyenoord weer verder kan ontwikkelen. Zeker voordeel van de twijfel, denk namelijk dat hij nog beter kan worden. 1e Algerijn ooit bij onze mooie club, het kan niet beter, welkom Zerrouki!!
Hup Feyenoord!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 mei 2023 - 13:20   quote  deeplink  
FvW_Q2GXwAIrhsH.jpg

Die connectie ligt er dus al.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 mei 2023 - 13:22   quote  deeplink  
Welkom Zerrouki
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 05 mei 2023 - 13:59   quote  deeplink  
Leuke foto!
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 05 mei 2023 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 12:48 schreef kenny het volgende:

[..]

de geluiden zijn toch dat hij zich op de rechtsback moet gaan richten zeker als geertruida vertrekt
Wat heeft Timber van een back dan...
tomson
 tomson - vrijdag 05 mei 2023 - 16:32   quote  deeplink  
Lang gezeurd, toch gekregen. Concurrentie had m ook op de korrel dus slagvaardig gehandeld.
DMD
 DMD - vrijdag 05 mei 2023 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 14:05 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Wat heeft Timber van een back dan...
Het gaat er eerder om dat wanneer geetruida vertrekt ze timber wellicht zien als vervanger.

Dus als inschuivende RB die fungeert als een extra middenvelder. Precies zoals Geertruida het invult.
van geil
 van geil - vrijdag 05 mei 2023 - 16:52   quote  deeplink  
Welkom.
Maar ik vind het vooralsnog waanzin.
0 goals veilig spelende voetballer, zonder geur of smaak.moet het maar zien.
N Timber deja vu.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 mei 2023 door van geil --
VVout
 VVout - vrijdag 05 mei 2023 - 16:54   quote  deeplink  
MMMMoet het nog ff laten bezinken dit. Laten we het beste er van hopen en dat mijn gevoel me bedriegt.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 05 mei 2023 - 17:27   quote  deeplink  
Nu dan bij vertrek kokcu 4 spelers voor de 2 posities 6 of 8, niet percee veel nog steeds, zal me nie verbazen ze nog iets halen
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 05 mei 2023 - 17:42   quote  deeplink  
Wieffer & Zerrouki de gedroomde tandem, we gaan het zien in RL.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 05 mei 2023 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 17:42 schreef Gerard_FR het volgende:
Wieffer & Zerrouki de gedroomde tandem, we gaan het zien in RL.
Hup WieZer
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 05 mei 2023 - 17:54   quote  deeplink  
Die kunnen we zelf toch ook wel bedenken? Timber gaat het afleggen tegen Kökçü, Wieffer en Zerrouki. Ook legt hij het af tegen Geertje, maar dat wil niet zeggen dat hij niet aan spelen zal toekomen, integendeel. Persoonlijk vind ik hem gewoon tekort komen voor het middenveld. Ik denk juist dat hij erg goed kan worden aan de zijkant, want hij is snel, atletisch, sterk. Alles wat een verdediger die veel opkomt moet hebben. Qua inxicht vind ik gem beduidend minder dan de anderen,maar met duidelijke opdrzchten, kan hij zeker heel goed worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 mei 2023 door Arie.Klooster --
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 05 mei 2023 - 17:59   quote  deeplink  
Je gebruikt de verkeerde code in je Enigma Arie.
van geil
 van geil - vrijdag 05 mei 2023 - 18:03   quote  deeplink  
Da Vinci wist het al.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 05 mei 2023 - 18:35   quote  deeplink  
Wie wordt dan de controlerende 6, Wiefer of Zerrouki? En wat gaat de ander dan doen? Wie gaat op de plek van Kokcu spelen? Dat lijkt mij van der Belt. Szymanski blijft niet, dus dat zal Bullaude kunnen worden of een nieuwe speler. Zelf zou ik wat meer willen investeren op de vleugels en rechtsback.
van geil
 van geil - vrijdag 05 mei 2023 - 18:43   quote  deeplink  
Hoezo blijft Szymanski niet?
9 miljoen is n lachertje gezien Timber en Zerrouki
bijft007
 bijft007 - vrijdag 05 mei 2023 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 18:35 schreef CobusIII het volgende:
Wie wordt dan de controlerende 6, Wiefer of Zerrouki? En wat gaat de ander dan doen? Wie gaat op de plek van Kokcu spelen? Dat lijkt mij van der Belt. Szymanski blijft niet, dus dat zal Bullaude kunnen worden of een nieuwe speler. Zelf zou ik wat meer willen investeren op de vleugels en rechtsback.
mocht het bij middenveld timber zerrouki wiefer vd belt blijven,dan is zerrouki de 6 en wiefer meer de vervanger kokcu, athans dat lijkt me, vd belt meer tijd nodig met aftoe zn invalbeurten
bijft007
 bijft007 - vrijdag 05 mei 2023 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 18:43 schreef van geil het volgende:
Hoezo blijft Szymanski niet?
9 miljoen is n lachertje gezien Timber en Zerrouki
ik ga er eigenlijk vanuit hij weer gehuurd wordt, niks mis mee dan
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 mei 2023 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 18:43 schreef van geil het volgende:
Hoezo blijft Szymanski niet?
9 miljoen is n lachertje gezien Timber en Zerrouki
Zo lang je geen zaken kan doen met Rusland kun je m niet kopen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 05 mei 2023 - 19:08   quote  deeplink  
Welkom. Goede speler van Twente. Vind het bedrag wel wat hoog, maar als je het niet neerlegt voor hem heb je hem niet, gezien de vele interesse.

Vind hem qua type wel erg op Wieffer lijken, qua speelstijl maar ook qua sterke en mindere punten. Dus ik vraag me af hoe dat gaat werken. Of ze samen kunnen spelen. Onze andere middenvelders hebben duidelijk een ander profiel denk ik. Het goede nieuws is wel dat 6 eindelijk (weer) dubbel bezet is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 mei 2023 - 19:11   quote  deeplink  
Zou dat bedrag kloppen T ?
Azarkan gaat waarschijnlijk ook nog eens die kant op.
van geil
 van geil - vrijdag 05 mei 2023 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 18:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zo lang je geen zaken kan doen met Rusland kun je m niet kopen.
Is dat zo?
Mensen zijn geen goederen of diensten.
En het is een Pool.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 mei 2023 door van geil --
van geil
 van geil - vrijdag 05 mei 2023 - 19:28   quote  deeplink  
Europese clubs in Russische handen kopen en verkopen ook gewoon spelers
bijft007
 bijft007 - vrijdag 05 mei 2023 - 19:41   quote  deeplink  
Gaat allemaal via via, via bv Oostenrijkse bank accounts die nauw contact staan met Russische clubs etc, hoop rompslomp om sacties te omzeilen, en denk dan ook niet bedragen in 1 keer maar in berg termijnen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 mei 2023 door bijft007 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 05 mei 2023 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 19:11 schreef Leon FR1908 het volgende:
Zou dat bedrag kloppen T ?
Azarkan gaat waarschijnlijk ook nog eens die kant op.
8 miljoen inclusief? Denk het wel. We weten dat Feyenoord van de winter al bij de bedrag in de buurt kwam. En zijn contract liep (na optie) nog 2 jaar door bij Twente. Gezien ook de interesse van andere clubs, lijkt me het een logisch bedrag. Ook omdat Feyenoord niet veel hoger gaat zitten. Dubbele cijfers (in miljoenen) is echt nog een stap die gemaakt moet worden. Waardoor ook bijvoorbeeld Szymanski nog ver weg is denk ik, maar dat heeft meerdere oorzaken. Weinig met zijn voetballend vermogen te maken overigens.

En Azarkan zet wat dat betreft geen zoden aan de dijk. Is ook prima een transfer die afzonderlijk afgehandeld kan worden. Niet per se nodig dat in de deal te betrekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 mei 2023 door T-FeYeN00rD --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 mei 2023 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 19:22 schreef van geil het volgende:

[..]

Is dat zo?
Mensen zijn geen goederen of diensten.
En het is een Pool.
ja, maar in eigendom van een Russische ploeg.
Hangt van de UEFA af las ik
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 mei 2023 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 19:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

8 miljoen inclusief? Denk het wel. We weten dat Feyenoord van de winter al bij de bedrag in de buurt kwam. En zijn contract liep (na optie) nog 2 jaar door bij Twente. Gezien ook de interesse van andere clubs, lijkt me het een logisch bedrag. Ook omdat Feyenoord niet veel hoger gaat zitten. Dubbele cijfers (in miljoenen) is echt nog een stap die gemaakt moet worden. Waardoor ook bijvoorbeeld Szymanski nog ver weg is denk ik, maar dat heeft meerdere oorzaken. Weinig met zijn voetballend vermogen te maken overigens.

En Azarkan zet wat dat betreft geen zoden aan de dijk. Is ook prima een transfer die afzonderlijk afgehandeld kan worden. Niet per se nodig dat in de deal te betrekken.
Klinkt aannemelijk inderdaad .
Maar eigenlijk vind ik het ook geen extreem hoog bedrag voor
een speler van zijn kaliber.
Hoop wel dat Azarkan nog een miljoentje of 1,5 opleverd .
bijft007
 bijft007 - vrijdag 05 mei 2023 - 20:13   quote  deeplink  
voila hierzo iets, gaat klein beetje in om deal til af te ronden, maar zo gaat het dus, omzeilen dus van directe transacties naar rusland

https://www.ad.nl/transfer-talk/psv-slaat-volgende-slag-met-komst-guus-til-plaatje-dat-ruud-van-nistelrooij-schetste-was-aantrekkelijk~afe322655/
van geil
 van geil - vrijdag 05 mei 2023 - 20:18   quote  deeplink  
Ja, het kan gewoon , mensen zijn geen goederen of diensten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ramiz Zerrouki topic









0.0081050