BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Groningen - Ajax, zondag, 14 mei 2023 om 14:30u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - donderdag 11 mei 2023 - 16:34   quote  deeplink  
Tja, typisch weer zo'n wedstrijd waarin Ajax zomaar weer tegen puntverlies zou kunnen oplopen, ondanks dat de Noordelingen vorige week al gedegradeerd zijn.
Ik hoop dat Ajax deze wedstrijd tegemoet treedt als een finale: Ajax moet coûte que coûte AZ achter zich zien te houden om in ieder geval derde te kunnen worden en dat is op zich al vernederend genoeg. En dan maar hopen dat Brian Brobbey eindelijk zijn vizier op scherp weet te krijgen. Hij heeft kansen zat gehad. Conference League... Enkel de naam al...

Mijn voorspelling is 1-3
nummer10
 nummer10 - vrijdag 12 mei 2023 - 12:09   quote  deeplink  
Ik zie het gebeuren 1-1
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 13 mei 2023 - 17:57   quote  deeplink  
Niet meer te motiveren die gasten....nachtkaars, drama
2-2,helaas.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 13 mei 2023 - 18:05   quote  deeplink  
Makkie 1-4 ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 13 mei 2023 - 20:19   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 mei 2023 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - zondag 14 mei 2023 - 14:20   quote  deeplink  
Wat een gesol met poppetjes weer in de opstelling. Hoe wil je dan in godsnaam enige vastigheid in je elftal krijgen. Ik zie geen verschil tussen Schreuder en Heitinga.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 mei 2023 - 14:33   quote  deeplink  
1ste Bal vooruit en gelijk een kutbal van Taylor.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 mei 2023 - 14:39   quote  deeplink  
En daar gaan we al?? Wedstrijd klaar en Ajax reglementair 0-3. Ben er helemaal klaar mee!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 mei 2023 - 14:39   quote  deeplink  
Verrassend was dit niet!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 mei 2023 - 14:41   quote  deeplink  
Deze wedstrijd had nooit met publiek gespeeld moeten worden!!
pth
 pth - zondag 14 mei 2023 - 14:51   quote  deeplink  
Niet alleen degraderen, maar prof licentie intrekken. Eens kijken hoe lang het dan nog duurt met dit soort kut tokkies.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 mei 2023 - 14:54   quote  deeplink  
Laten we voorop stellen dat ik de regel niet helemaal steun van de knvb maar met zoveel vuurwerk en zo duidelijk van tevoren aangekondigd had je andere keuzes moeten maken als veiligheidsdriehoek.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 mei 2023 - 14:56   quote  deeplink  
En klaar!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 mei 2023 - 14:57   quote  deeplink  
Ajax moet weigeren terug te komen!!!
pth
 pth - zondag 14 mei 2023 - 14:59   quote  deeplink  
Proflicentie definitief afnemen. Vernietigen dit soort kut verenigingen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 mei 2023 - 15:01   quote  deeplink  
Ajax moet weigeren terug te komen!!!
pth
 pth - zondag 14 mei 2023 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2023 - 14:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ajax moet weigeren terug te komen!!!
Gewoon niet meer spelen. Desnoods een eventuele straf maar accepteren . Helemaal kapot maken deze pauper vereniging.
Scout2
 Scout2 - zondag 14 mei 2023 - 15:12   quote  deeplink  
Waarom ontruimen ze niet na de eerste keer het gedeelte waaruit gegooid is?
Gewoon staken tijdelijk, het gedeelte ontruimen die verantwoordelijk is en door.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 mei 2023 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2023 - 15:12 schreef Scout2 het volgende:
Waarom ontruimen ze niet na de eerste keer het gedeelte waaruit gegooid is?
Gewoon staken tijdelijk, het gedeelte ontruimen die verantwoordelijk is en door.
Dat vraag ik me ook af?? Bang voor rotzooi buiten?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 mei 2023 - 15:22   quote  deeplink  
Kijk die kinderen nu eens plezier maken in dat stadion. Beetje rotzooien met bekertjes op lege trappen of met een zakkie chips languit op de stoeltjes.
Pietje
 Pietje - zondag 14 mei 2023 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2023 - 15:22 schreef Ajax Warrior het volgende:
Kijk die kinderen nu eens plezier maken in dat stadion. Beetje rotzooien met bekertjes op lege trappen of met een zakkie chips languit op de stoeltjes.
Zo is dat gap. Reglementaire 0-3 En weigeren om nog een keer die reis te maken.
Scout2
 Scout2 - zondag 14 mei 2023 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2023 - 15:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af?? Bang voor rotzooi buiten?
Waarom bang? Mochten ze dat gaan doen. Kun je ze makkelijk identificeren, zet je ze vast tijdens de wedstrijd en desnoods een stadion verbod.
pth
 pth - zondag 14 mei 2023 - 15:58   quote  deeplink  
Groningen. De Kots uit het Noorden.
pth
 pth - zondag 14 mei 2023 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2023 - 15:12 schreef Scout2 het volgende:
Waarom ontruimen ze niet na de eerste keer het gedeelte waaruit gegooid is?
Gewoon staken tijdelijk, het gedeelte ontruimen die verantwoordelijk is en door.
Zal weer niet genoeg politie klaar staan. Dit was namelijk vooraf helemaal niet te verwachten. Komt verder vanzelf goed: volgend jaar KKD, geen sponsor meer te vinden, geen speler die er nog wil spelen … een jaartje of drie in de kelder van de KKD en definitief failliet.
pth
 pth - zondag 14 mei 2023 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2023 - 15:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo is dat gap. Reglementaire 0-3 En weigeren om nog een keer die reis te maken.
Gaat niet gebeuren. Dan staan de hersenlozen iedere volgende wedstrijd in een shirt van de tegenpartij zooi op het veld te smijten. Ze wisten dit, hadden klaar kunnen staan en het stadion of in ieder geval betreffende vakken leeg kunnen rammen en de wedstrijd af moeten maken.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 14 mei 2023 - 16:05   quote  deeplink  
Heel triest dit en het was keurig vooraf aangekondigd door die tokkies. KNVB had dit kunnen voorzien en desnoods meteen kunnen besluiten de wedstrijd af te gelasten en op n later tijdstip zonder publiek te spelen. Nu mag die reis naar die kuststad nog n keer gaan maken. Wat voor land leven we eigenlijk? Voetbal is al lang geen volksfeest meer wat mij betreft. Het is een uitlaatklep voor onze verrotte maatschappij....
Voorlopig maar even alle resterende wedstrijden zonder publiek want ook afgelopen vrijdag ging het mis bij 4 wedstrijden in de KKD....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 mei 2023 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2023 - 15:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo is dat gap. Reglementaire 0-3 En weigeren om nog een keer die reis te maken.
Jep!
Pietje
 Pietje - zondag 14 mei 2023 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2023 - 16:04 schreef pth het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren. Dan staan de hersenlozen iedere volgende wedstrijd in een shirt van de tegenpartij zooi op het veld te smijten. Ze wisten dit, hadden klaar kunnen staan en het stadion of in ieder geval betreffende vakken leeg kunnen rammen en de wedstrijd af moeten maken.
Dat verwacht ik ook niet, maar de KNVB kan wel een statement afgeven. Overal hangen camera's dus die hersenloze reptielen zijn goed te achterhalen. Vervolgens moeten zij aantonen supporter te zijn van de thuisspelende club. Controle is best mogelijk en adequate straffen horen volgens mij wel degelijk tot de mogelijkheden, maar wil de KNVB dat?
Pietje
 Pietje - zondag 14 mei 2023 - 20:30   quote  deeplink  
De wedstrijd moet worden uitgespeeld en wel a.s. dinsdag om 15:00u
Zonder publiek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 mei 2023 door Pietje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 mei 2023 - 21:34   quote  deeplink  
Ajax Life schrijft zondagavond: “Onze club stelde eerst voor om de wedstrijd zondag nog uit te spelen. Zonder supporters. Dan hadden de spelers ‘gewoon’ in Groningen kunnen blijven. Hier werd niet mee akkoord gegaan. Vervolgens stelde Ajax voor om het duel maandag uit te spelen. Dan hadden de spelers in elk geval in het hotel kunnen blijven. Ook dit bleek niet mogelijk.”

Daar voegt Ajax Life aan toe: “De KNVB kiest ervoor om dinsdag om 15.00 af te trappen. Ajax heeft nog geprobeerd om het duel naar de dinsdagavond te krijgen, zodat Ajacieden het restant buiten reguliere werktijden om op televisie kunnen kijken. Ook dat verzoek werd niet ingewilligd. Tot slot poogde Ajax het duel nog naar de woensdag te krijgen voor een normale voorbereiding, maar ook dat voorstel werd afgeschoten…”
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 mei 2023 - 21:37   quote  deeplink  
Als je bovenstaande leest is het toch van god los?? Dus Ajax wordt 3 dubbel genaaid door de knvb en de lokale driehoek in Groningen! Het is een schandalige bende dat die wedstrijd überhaupt gespeeld is met publiek gezien de kennis die ze voor de wedstrijd hadden! Ajax moet gewoon protest aantekenen!
p111
 p111 - zondag 14 mei 2023 - 23:00   quote  deeplink  
Dit is niet het eerste incident van de knvb dit seizoen,er is het hele seizoen al problemen met Ajax ,Scheidsrechters/verkeerde var beslissingen enz enz het was een verloren seizoen,maar het lijkt verdomd veel op moedwil.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 mei 2023 - 23:12   quote  deeplink  
Ik was vandaag te vinden aan zee, lekker wezen vissen

had totaal geen trek om voetbal te zien, was de juiste keuze zoals het allemaal gegaan is in Rotterdam en in Groningen

Wat een grandioos kutseizoen was dit zeg....pffff
Pietje
 Pietje - zondag 14 mei 2023 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2023 - 21:34 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ajax Life schrijft zondagavond: “Onze club stelde eerst voor om de wedstrijd zondag nog uit te spelen. Zonder supporters. Dan hadden de spelers ‘gewoon’ in Groningen kunnen blijven. Hier werd niet mee akkoord gegaan. Vervolgens stelde Ajax voor om het duel maandag uit te spelen. Dan hadden de spelers in elk geval in het hotel kunnen blijven. Ook dit bleek niet mogelijk.”

Daar voegt Ajax Life aan toe: “De KNVB kiest ervoor om dinsdag om 15.00 af te trappen. Ajax heeft nog geprobeerd om het duel naar de dinsdagavond te krijgen, zodat Ajacieden het restant buiten reguliere werktijden om op televisie kunnen kijken. Ook dat verzoek werd niet ingewilligd. Tot slot poogde Ajax het duel nog naar de woensdag te krijgen voor een normale voorbereiding, maar ook dat voorstel werd afgeschoten…”
Als dit waar is, en ik geloof dat het zeker waar is, dan wordt Ajax simpelweg als gedupeerde, nog eens extra gedupeerd. Terug naar Amsterdam om vervolgens twee dagen later opnieuw naar Groningen af te reizen. Dat noemen wij in gewoon Nederlands een schandaal. Wat een criminele mafkezen daar in Zeist.
p111
 p111 - maandag 15 mei 2023 - 09:21   quote  deeplink  
Er is maar 1 straf dat hier bij hoort die boeren beginnen met - 3 punten in de KKD comp.
p111
 p111 - maandag 15 mei 2023 - 09:22   quote  deeplink  
Nu is Ajax de dupe van die kutboeren uit het noorden.Tnx weer KNFB
nummer10
 nummer10 - maandag 15 mei 2023 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2023 - 21:37 schreef Ajax Warrior het volgende:
Als je bovenstaande leest is het toch van god los?? Dus Ajax wordt 3 dubbel genaaid door de knvb en de lokale driehoek in Groningen! Het is een schandalige bende dat die wedstrijd überhaupt gespeeld is met publiek gezien de kennis die ze voor de wedstrijd hadden! Ajax moet gewoon protest aantekenen!
Ze wisten dat dit ging gebeuren, en hebben het gewoon laten gebeuren... Dat hele staken van wedstrijden beïnvloed de competitie zo erg... Gewoon camera nakijken, die mensen eruit werken met gigantische boetes en je bent zo van het probleem af.. met deze maatregel lijkt het alleen maar erger te zijn geworden en slaat totaal nergens op...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 16 mei 2023 - 15:59   quote  deeplink  
Het spel is veel te stroperig. Er zit geen vloeiende aanval tussen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 16 mei 2023 - 16:30   quote  deeplink  
Mijn voorspelling kan nog uitkomen zie ik....
Helaas, blijft n kutseizoen!!
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 16 mei 2023 - 16:34   quote  deeplink  
Nu niet meer!!
Nu heeft Pietje m goed...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 16 mei 2023 - 16:39   quote  deeplink  
Kut Kudus. Wat staat die ruk te verdedigen bij die 2-3.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 16 mei 2023 - 16:41   quote  deeplink  
Ben echt helemaal klaar met die Kudus. Laat die gozer alsjeblieft opzouten na het seizoen.
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - dinsdag 16 mei 2023 - 16:53   quote  deeplink  
Yep. helemaal mee eens. Kudus is na zijn blessure teruggekeerd en mist gewoon de scherpte die hij had.
Wat een plichtmatige pot. Snel over naar het nieuwe seizoen
- nieuwe trainer
- nieuwe aanvoerder
- versterking in de as
en oja, van der sar ook exit...en een echte directeur terug
p111
 p111 - dinsdag 16 mei 2023 - 17:16   quote  deeplink  
Het is duidelijk die gasten willen niet meer,die degradant (Groningen) hadden nog gelijk kunnen spelen als zij een strafschop hadden gehad wat zomaar gekund had na die handsbal van Rensch.Het middenveld dramatisch met als slechtste man Taylor en Alvares als laatste man in de opbouw ongelofelijk ,het is klaar met Heitinga die is beslist nog niet klaar voor de top had moeten ingrijpen om te laten zien dat je moet werken voor je geld. Bij ten Hag had dit niet gebeurd die pikte dit niet.een inspiratieloos zooitje loszand
Pietje
 Pietje - dinsdag 16 mei 2023 - 17:17   quote  deeplink  
Ajax: zonder fantasie, zonder tempo, zonder initiatief, zonder gogme, zonder branie, zonder zelfvertrouwen, zonder uitblinker...
Het is dat ik de Ajacieden van gezicht ken, alsmede hun shirtje, anders zou ik denken dat ik naar de wedstrijd FC Groningen I tegen FC Groningen II zat te kijken. Waardeloos. Met zo'n vorm en zo'n inzet en wedstrijdmentaliteit weten FC Utrecht (komend weekend) en FC Twente (slotwedstrijd) wel raad mee. Kortom: meer punten gaat Ajax niet halen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 16 mei 2023 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2023 - 16:41 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ben echt helemaal klaar met die Kudus. Laat die gozer alsjeblieft opzouten na het seizoen.
Absoluut. Hij heeft een aardige periode gehad, maar wordt grosso modo zwaar overschat.
remco k
 remco k - dinsdag 16 mei 2023 - 19:56   quote  deeplink  
1e goal van Rulli en Wijndal heel matig.
remco k
 remco k - dinsdag 16 mei 2023 - 19:57   quote  deeplink  
1e helft vond ik Ajax overigens prima spelen tot aan het creëren van grote kansen. De laatste bal was vaak erg matig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 16 mei 2023 - 20:37   quote  deeplink  
Heb er niets van gezien, ik ga ook niet terug kijken nu ik dit hier zo lees.

En Kudus snel vd hand doen.

We moeten straks een team hebben die voor elkaar wil knokken, teamspirit zoals die kakkerlakken

Dus een trainer die het overwicht heeft en ze af en toe flink op hun lazer geeft
p111
 p111 - dinsdag 16 mei 2023 - 22:43   quote  deeplink  
Het eeerste halfuur speelde ze redelijk maar scooren niet ,en daarna was het dramatisch.Vooral de tegengoals gewoon te LUI om mee te verdedigen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Groningen - Ajax, zondag, 14 mei 2023 om 14:30u









0.0068781