BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (zondag 28-05-2023) om 14:30u; 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - woensdag 31 mei 2023 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2023 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Je kraamt weer een hoop onzin uit. In 16/17 zat Bosz er. Ten Hag nam het over van Keizer in Januari en pas een seizoen daarna deed ten Hag het geweldig in de cl.

En als je bijvoorbeeld de opstelling uit bij Madrid erbij pakt of die tegen United zitten er 7 andere basis spelers in je team.

Dus zoals meestal gewoon een hoop onzin.

En ja het voetbal is heel veel beter geworden. Daar wordt hij juist alom voor geprezen. En hij moet daar wel mee met de aankopen anders kan je simpelweg niet aanhaken of meedoen om de titel. Natuurlijk zijn er ook mensen die dat minder vinden, dat hou je altijd. Maar als je de verbetering daar niet ziet heb je of nooit gekeken of geen verstand van voetbal.
We zullen het volgend seizoen zien... Ik vermoed plek 4/5 ondanks wederom enorme uitgaven...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 31 mei 2023 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2023 - 23:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

We zullen het volgend seizoen zien... Ik vermoed plek 4/5 ondanks wederom enorme uitgaven...
Elke club in de premier League heeft van die abnormale hoge uitgaven, dus bullshit

Het heeft ook vaak met blessures te maken, de beste spelers staan in het veld, zitten niet op de bank ondanks de enorme uitgaves.

Hij heeft in ieder geval een prijs te pakken en staat daarnaast in de finale van de beker, dit is knap want het was heel wat jaren geleden

Een trainer die bij zo'n grote club terecht komt heeft wat gepresteerd, het blijkt dus dat jij geen verstand van voetbal heeft

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 mei 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 juni 2023 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2023 - 23:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Elke club in de premier League heeft van die abnormale hoge uitgaven, dus bullshit

Het heeft ook vaak met blessures te maken, de beste spelers staan in het veld, zitten niet op de bank ondanks de enorme uitgaves.

Hij heeft in ieder geval een prijs te pakken en staat daarnaast in de finale van de beker, dit is knap want het was heel wat jaren geleden

Een trainer die bij zo'n grote club terecht komt heeft wat gepresteerd, het blijkt dus dat jij geen verstand van voetbal heeft
Ik zie nog geen top United... Zoals ik al zei we gaan het volgend jaar zien, ben benieuwd..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (zondag 28-05-2023) om 14:30u; 3-1









0.0063459