BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Luka Ivanušec/// HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - maandag 17 juli 2023 - 21:52   quote  deeplink  
Maar hoeveel echt te besteden🤔 echt geen idee, hoorde al iets van dat feyenoord moet werken bij evt komst die rus dat ze soortgelijke constructie zouden moeten doen om hem binnen te halen als met santi,, kost dus 15 milj ongeveer, dat het dan 8 milj zou kunnen zijn met bijvoorbeeld 50 procent eigendom, en evt later stadium weer 30-40 procent afkopen,, wat zegt dit dan,, dat feyenoord zulke bedragen nog steeds niet zomaar kan aftikken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 juli 2023 door bijft007 --
coenjo
 coenjo - maandag 17 juli 2023 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juli 2023 - 21:52 schreef bijft007 het volgende:
Maar hoeveel echt te besteden🤔 echt geen idee, hoorde al iets van dat feyenoord moet werken bij evt komst die rus dat ze soortgelijke constructie zouden moeten doen om hem binnen te halen als met santi,, kost dus 15 milj ongeveer, dat het dan 8 milj zou kunnen zijn met bijvoorbeeld 50 procent eigendom, en evt later stadium weer 30-40 procent afkopen,, wat zegt dit dan,, dat feyenoord zulke bedragen nog steeds niet zomaar kan aftikken
nee maar wie zegt dat dat allemaal waar is
dat hele headliner staat vol met fake nieuws tegenwoordig
er klopt helemaal niks meer van die berichtgeving
30 miljoen aan spelers halen moet geen probleem zijn aan slot te horen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 juli 2023 door coenjo --
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 juli 2023 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juli 2023 - 21:41 schreef coenjo het volgende:

[..]

slot heeft gezegd 30 milj kokcu en 30 milj champions leaque inkomsten
er is genoeg te besteden
je moet sowieso 30/40 miljoen nog aan spelers halen, en dan het liefst een hele voorhoede er nog bij en een nummer 10
de rest dan maar opvullen met jeugd
psv smijt ook met geld, dat moeten wij nu ook
het salarishuis moet je niet enorm verhogen, dat zie je aan ajax. dat loopt verkeerd af
Je laatste zin haalt alle voorgaande zinnen ongeveer onderuit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 juli 2023 door Stylzz --
bijft007
 bijft007 - maandag 17 juli 2023 - 22:06   quote  deeplink  
Echt moeilijk te zeggen, want echter blijkt het uit feyenoords gedrag niet uit met dat voorzichtige en secure op transfermarkt, slot beredeneerd ook gewoon de inkomsten maar geen weet wat er wegvloeit aan geld naar derden of om gaten te vullen
coenjo
 coenjo - maandag 17 juli 2023 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juli 2023 - 22:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je laatste zin haalt alle voorgaande zinnen ongeveer onderuit
want? je kan toch spelers halen zonder het huidige plafond te verhogen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 juli 2023 door coenjo --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 juli 2023 - 22:18   quote  deeplink  
Denk dat Feyenoord ver gaat om deze speler binnen te halen. Is op meerdere posities inzetbaar.
En start competitie is ook aardig in het vizier. Wel zo fijn als deze jongen dan ook al 'inburgert'.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 juli 2023 - 06:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juli 2023 - 22:07 schreef coenjo het volgende:

[..]

want? je kan toch spelers halen zonder het huidige plafond te verhogen?
Niet echt.
Een speler die een miljoentje of 14 kost, zal nu ook al een aardig salaris beuren.
Daar moet je dus boven.
Als je meer gaat betalen voor transfers, zullen de salarissen ook groeien.

Dat moet ook, je kunt geen CL niveau spelen met EL salaris huishouding
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 18 juli 2023 - 08:28   quote  deeplink  
Precies, zo zit dat. Er zal zo'n 20 á 25 miljoen geïnvesteerd gaan worden in een 10 en een linksbuiten. Het zou mij echt verbazen al ze dan ook nog die dure Isaksen weten aan te trekken.
Persoonlijk zou ik dan die Isaksen laten voor wat het is en in plaats van hem een spits aantrekken met lengte, voor als pompen of verzuipen nodig blijkt te zijn. Nu blijft het in zo'n situatie te vlak allemaal, weinig verandering in speelstijl.
Maar we wachten het allemaal weer rustig af. Ik heb er wel weer vertrouwen in!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 juli 2023 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 08:28 schreef Frobin1974 het volgende:
Precies, zo zit dat. Er zal zo'n 20 á 25 miljoen geïnvesteerd gaan worden in een 10 en een linksbuiten. Het zou mij echt verbazen al ze dan ook nog die dure Isaksen weten aan te trekken.
Persoonlijk zou ik dan die Isaksen laten voor wat het is en in plaats van hem een spits aantrekken met lengte, voor als pompen of verzuipen nodig blijkt te zijn. Nu blijft het in zo'n situatie te vlak allemaal, weinig verandering in speelstijl.
Maar we wachten het allemaal weer rustig af. Ik heb er wel weer vertrouwen in!
Ging op zich niet onaardig toch vorig jaar? Vaak teruggekomen na een achterstand. Geeft wel aan dat dit Feyenoord iets kan forceren. Denk dat we wat dat betreft goed voorzien zijn. Breedte is er op de vleugels, de invallers (wie dan ook) waren vaak bepalender dat degenen die startten. En indien nodig kunnen we met Gimenez/Danilo samen spelen. En/of evt Bullaude der bij. Als het allemaal wat opportunistischer moet.
Bowie
 Bowie - dinsdag 18 juli 2023 - 09:24   quote  deeplink  
De beelden die ik van hem gezien heb beloven zeer veel.
De vervanger van Kokcu en Idrissi in 1 persoon.
De techniek van Idrisse en de korte dieptepass van Kokcu samengevoegd.
Wat een topaankoop!!!
Leuv
 Leuv - dinsdag 18 juli 2023 - 10:30   quote  deeplink  
Aardig spelertje inderdaad al zou ik investeren in Sauer.
Voor links hebben we Dilrosun en Paixão
Voor rechts hebben we Jahanbaksh en Walemark

Onderling kunnen ze wisselen maar initieel was dit het idee.
Dan hebben we nog grote talenten die er aan zitten te komen als bv. Sauer.

Ik mag toch hopen dat we zometeen geen 4 linkbuitens gaan hebben want dan zal het talent van Sauer nooit kans gaan krijgen.

Wanneer we dan ook deze Kroaat aantrekken lijkt het mij logisch Dilrosun te verkopen.

Ik zou liever een echte nummer 10, een rechtsback en een goede rechtsbuiten aantrekken.
-Dilrosun en Kasanwirjo zien te verkopen.
-Walemark zou ik een jaartje verhuren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juli 2023 door Leuv --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 juli 2023 - 10:45   quote  deeplink  
waarom Kasanwirjo geen kans geven, deze jongen heeft wel potentie,
Leuv
 Leuv - dinsdag 18 juli 2023 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 10:45 schreef piet de paler het volgende:
waarom Kasanwirjo geen kans geven, deze jongen heeft wel potentie,
Die kans krijgt hij deze 3 weken maar ik denk dat zijn kans al lang verkeken is.
Ik denk dat hij het niveau niet aan kan.
kenny
 kenny - dinsdag 18 juli 2023 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 11:10 schreef Leuv het volgende:

[..]

Die kans krijgt hij deze 3 weken maar ik denk dat zijn kans al lang verkeken is.
Ik denk dat hij het niveau niet aan kan.
eens , dat denk ik ook
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 18 juli 2023 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 09:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ging op zich niet onaardig toch vorig jaar? Vaak teruggekomen na een achterstand. Geeft wel aan dat dit Feyenoord iets kan forceren. Denk dat we wat dat betreft goed voorzien zijn. Breedte is er op de vleugels, de invallers (wie dan ook) waren vaak bepalender dat degenen die startten. En indien nodig kunnen we met Gimenez/Danilo samen spelen. En/of evt Bullaude der bij. Als het allemaal wat opportunistischer moet.
Klopt hoor wat jij aangeeft, maar ik doelde eigenlijk op de wedstrijd tegen AS Roma, vooral de uitwedstrijd, maar ook thuis. Te weinig stootkracht hadden we daarin. Zulke tegenstanders gaan we dit seizoen Europees meer krijgen, vandaar mijn suggestie.
MMM
 MMM - dinsdag 18 juli 2023 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 10:45 schreef piet de paler het volgende:
waarom Kasanwirjo geen kans geven, deze jongen heeft wel potentie,
Houd hij goed verborgen in die minuten die we 'm zagen. Echt heel matig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 juli 2023 - 12:23   quote  deeplink  
Wat Slot aangeeft en wat je ook kan zien is dat hij ook best wel dingen goed doet.
Hij is alleen roekeloos en gemakzuchtig in bepaalde situaties .
Slot zegt dat die dingen snel uit zijn spel moeten verdwijnen.Het is geen speeltuin
en ben erg benieuwd of het gaat lukken met die jongen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 juli 2023 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 12:19 schreef MMM het volgende:

[..]

Houd hij goed verborgen in die minuten die we 'm zagen. Echt heel matig.
Slot heeft t ook aan.
Moet er alleen wel uitkomen
bijft007
 bijft007 - dinsdag 18 juli 2023 - 12:45   quote  deeplink  
Ik denk ook dat hij het echt niet gaat redden hoor, ik denk overgens dat ze Hendriks ook nu komende 2-3 weken aankijken en mocht hij niet aanhaken ook toch een andere lcv halen, das wel goed beleid ook, eerst bekijken wat je al hebt als mogelijk backup

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juli 2023 door bijft007 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 juli 2023 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 12:15 schreef Frobin1974 het volgende:

[..]

Klopt hoor wat jij aangeeft, maar ik doelde eigenlijk op de wedstrijd tegen AS Roma, vooral de uitwedstrijd, maar ook thuis. Te weinig stootkracht hadden we daarin. Zulke tegenstanders gaan we dit seizoen Europees meer krijgen, vandaar mijn suggestie.
aha, maar dat is meer pure kwaliteit denk ik. Je verliest zo'n potje omdat zij Dybala hebben rondlopen die zo'n actie maakt.

Dergelijke spelers (al zat het niet direct van het niveau van Dybala zijn) gaan we in principe nog halen voor de basis. De vervangers van met name Szymanski en Idrissi zeg maar. Verbeterde versies hopelijk, al zal dat m.i. voor met name Szymanski nog niet zo makkelijk worden. En misschien zelfs ook nog iemand voor rechtsbuiten, maar daar ga ik niet vanuit.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 juli 2023 - 17:45   quote  deeplink  
Geef er toch een klap,op en koop die gozert
bijft007
 bijft007 - dinsdag 18 juli 2023 - 17:54   quote  deeplink  
Wat ik al eerder zei, Zagreb wil m het liefst gewoon volgende week kunnen opstellen hoor, feyenoord kan beter meedenken met Zagreb en rondmaken en hem dan 2e week aug laten komen, zo onderhandelen is lastig en kun je als het verkeerd aanpakt alleen maar meer duiten kosten
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 juli 2023 - 17:56   quote  deeplink  
Volgens diverse sites liggen ze nog ongeveer 1 a 2 ton uit elkaar
bijft007
 bijft007 - dinsdag 18 juli 2023 - 17:58   quote  deeplink  
Beter gaat feyenoord tussentijd voor die andere posities kijken/oriënteren, als Zagreb niet al die vroege wedstrijden opt programma had was hij er al ben ik van overtuigd,, maar kan ook dat ze verder dan 1 positie als tkl terug is kijken, ik las dat hij deze week weer begonnen is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juli 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - dinsdag 18 juli 2023 - 18:08   quote  deeplink  
Vind t echt geneuzel, zeg dan niks als er ook niks
Nieuws is te melden rondom de doelwitten, gaat om paar tonnen yeah right 😏 dan zou het opt moment van publiceren rond zijn, is ook niet zo dat we elke stuiver om moeten draaien, en buiten dat 1 site meld het,, 1908 in dit geval en hoop andere sites nemen het zelfde over, en het lijken er steeds meer te worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juli 2023 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 juli 2023 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 18:08 schreef bijft007 het volgende:
Vind t echt geneuzel, zeg dan niks als er ook niks
Nieuws is te melden rondom de doelwitten, gaat om paar tonnen yeah right 😏 dan zou het opt moment van publiceren rond zijn, is ook niet zo dat we elke stuiver om moeten draaien, en buiten dat 1 site meld het,, 1908 in dit geval en hoop andere sites nemen het zelfde over, en het kijken er steeds meer te worden
Jij praat nu hetzelfde als onbetrouwbare bron hahahs
We gaan gewoon afwachten, heb het al eerder geroepen, dit betekend wel dat er weinig gelekt wordt.
Wel hoor ik in kringen rondom 1908 dat het overnemen van het stadion wel echt speelt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juli 2023 door piet de paler --
bijft007
 bijft007 - dinsdag 18 juli 2023 - 18:31   quote  deeplink  
Is alleen maar suggereren momenteel,, doel uiteraard op de zogezegde watchers hoor😉. maar mijn redenatie is stuk logischer lijkt me,, desalniettemin we wachten zoals gewoonlijk wel af haha,, hopelijk niet dan pas eind augustus tot er koopjes zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juli 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 juli 2023 - 10:47   quote  deeplink  
Komt wel rond
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 juli 2023 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 18:08 schreef bijft007 het volgende:
Vind t echt geneuzel, zeg dan niks als er ook niks
Nieuws is te melden rondom de doelwitten, gaat om paar tonnen yeah right 😏 dan zou het opt moment van publiceren rond zijn, is ook niet zo dat we elke stuiver om moeten draaien, en buiten dat 1 site meld het,, 1908 in dit geval en hoop andere sites nemen het zelfde over, en het lijken er steeds meer te worden
Is ook een verdienmodel. Jij leest het, ik lees het, veel anderen lezen het... kassa!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 juli 2023 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2023 - 10:47 schreef Stylzz het volgende:
Komt wel rond
Heel blij mee als hij naar ons toe komen zal!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 juli 2023 - 11:40   quote  deeplink  
Ivanušec zegt clubs af en wacht op Feyenoord

6873885-D-66-F0-4013-834-B-8-DD8765-EE7-F7.jpg

Luka Ivanušec heeft meerdere clubs afgezegd om zich te kunnen concentreren op een transfer naar Feyenoord. De Rotterdammers zijn concreet en bereiden op de achtergrond een laatste aanbieding voor.

De Kroatisch international heeft gedurende de window opties gehad in Duitsland, Spanje en Italië. Het kapitaalkrachtige VfL Wolfsburg was één van de gegadigden; de andere clubs die Ivanušec probeerden in te lijven waren het Spaanse RCD Mallorca en het Italiaanse Fiorentina. Alle drie de clubs zijn voorlopig afgezegd door Ivanušec, die met Feyenoord graag Champions League-voetbal wil spelen en hoopt dat de Rotterdammers gaan doorpakken om de deal rond te maken.

De speler vond vooralsnog nog geen persoonlijk akkoord met Feyenoord, maar weet wel hoe het is om in De Kuip te spelen. In december 2020 speelde hij er een wedstrijd tegen Feyenoord in de groepsfase Europa League (0-2). Afgelopen juni speelde hij er met Kroatië twee duels om de Nations League Finals. Het Nederlands elftal werd in de halve finale van het toernooi met 2-4 opgerold. Ivanušec was in dat duel goed voor een assist. In de finale bleek Spanje na een brilstand op het scorebord en een penaltyreeks te sterk.

Feyenoord heeft de derde aanbieding op Ivanušec nog niet ingediend, maar weet dat Dinamo Zagreb bereidwillig is om een transfer van om en nabij achtenhalf miljoen euro exclusief bonussen rond te maken. De kans is zeer reëel dat de clubleidingen van Feyenoord en Zagreb elkaar in de komende dagen fysiek gaan ontmoeten, waarmee de laatste plooien gladgestreken kunnen worden.


https://youtu.be/VJs_AqsoBNU
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 juli 2023 - 11:52   quote  deeplink  
Kijk eens iemand die graag wilt komen, zulke zien ik graag komen..
bijft007
 bijft007 - woensdag 19 juli 2023 - 12:52   quote  deeplink  
Dit zou dan op papier de 2e grote transfer moeten zijn na zerrouki, al is de kans altijd aanwezig op wat verassingen in n seizoen van de aankopen,, het zit hem niet altijd in het geld, en die aankopen zijn eigenlijk het mooist
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 juli 2023 - 14:41   quote  deeplink  
F1Yg05DWAAAEXhc.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 juli 2023 - 14:45   quote  deeplink  
Mooi zo..
MMM
 MMM - woensdag 19 juli 2023 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2023 - 14:41 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je de ophef die dit teweeg gebracht heeft ook gelezen/gevolgd? ;) De tering haha.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 juli 2023 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2023 - 14:59 schreef MMM het volgende:

[..]

Heb je de ophef die dit teweeg gebracht heeft ook gelezen/gevolgd? ;) De tering haha.
heerlijk hè, die gast heeft altijd mot met Rutger haha
MMM
 MMM - woensdag 19 juli 2023 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2023 - 15:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

heerlijk hè, die gast heeft altijd mot met Rutger haha
Ja was goed vermaak voor de woensdagochtend haha
coenjo
 coenjo - donderdag 20 juli 2023 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2023 - 14:41 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
nou waar blijft die update, de dag is om
of overmorgen of die dag daarna, of volgende week?
die 1908 heeft ook aandachtsgebrek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juli 2023 door coenjo --
VVout
 VVout - donderdag 20 juli 2023 - 21:55   quote  deeplink  
Waarom z’n bericht. T’s rond of niet, wat een gespeculeer met waarschijnlijk.
MMM
 MMM - donderdag 20 juli 2023 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2023 - 21:53 schreef coenjo het volgende:

[..]

nou waar blijft die update, de dag is om
of overmorgen of die dag daarna, of volgende week?
die 1908 heeft ook aandachtsgebrek
Was gewoon een print-screen van een bericht dat 1908 klaar heeft staan mocht de deal rondkomen. Veel spannender is het niet.
coenjo
 coenjo - donderdag 20 juli 2023 - 22:02   quote  deeplink  
nee idd, aandacht zieke mannetjes zijn dat soort figuren
hun ego blaast op
en straks is er niks meer van 1908 over

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juli 2023 door coenjo --
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 22 juli 2023 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juli 2023 - 20:33 schreef bijft007 het volgende:
Volgende week dinsdag eerste vooronde wedstrijd zag ik voor ze, tegen fc Astana of Dinamo tblisi
Als Dinamo Zagreb dan doorgaat mag Ivanušec tot de winterstop niet spelen voor Feyenoord in de CL.
Of is die regel veranderd?
bijft007
 bijft007 - zaterdag 22 juli 2023 - 23:01   quote  deeplink  
Voorondes tellen niet mee ofwel🤔 weet ook eigenlijk niet, ikzelf ging en ga er gewoon vanuit ze hem niet eerder laten gaan eigenlijk nog steeds, gewoon belangrijk voor Dinamo zagreb, denk haast dat er iets in die trend wel gecommuniceerd is naar tkl, want paar tonnen verschil tja lijkt me ook niet logisch allemaal, ergens in augustus dus mooie speler erbij😀

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door bijft007 --
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 22 juli 2023 - 23:39   quote  deeplink  
Vooronde telt mee, als Dinamo zich kwalificeert mag hij 1/2 jaar niet uitkomen voor Feyenoord.
Tenzij die regel is veranderd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 juli 2023 - 00:18   quote  deeplink  
Ik dacht dat die regel veranderd was.
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 juli 2023 - 07:16   quote  deeplink  
Dat is veranderd
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 23 juli 2023 - 12:46   quote  deeplink  
Idd veranderd, die regel geldt nu alleen nog tussen de play off en knock out fase.
ar
 ar - zondag 23 juli 2023 - 14:15   quote  deeplink  
Volgens mij is het veranderd
coenjo
 coenjo - zondag 23 juli 2023 - 18:50   quote  deeplink  
slot ziet het niet zitten in deze speler schijnt, de rest van het bestuur wel
ftm komt daar mee.
zal wel gelul zijn ook weer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juli 2023 door coenjo --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Luka Ivanušec/// HELD-topic









0.0086841