BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dusan Tadic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - vrijdag 14 juli 2023 - 22:43   quote  deeplink  
Helaas dacht ik na weken allerlei achterlijke geruchten dat dit ook weer zo,n fabel was van onze bloedzuigers van de telegraaf.Maar helaas onze laatste Ajax icoon is nu ook weg,hoe snel is onze topclub Ajax na een paar jaar bij de top van Europa gevreesd en zoveel top wedstrijden gewonnen,achter elkaar kampioen en in tijd van 1,5 jaar helemaal leeg gekocht.Met het weggaan van Overmars is de teloorgang begonnen.Ik maak mij ernstig zorgen of dit bestuur onze club weer op de rit krijgt. Mijn vriend Tadic het ga je goed je hebt fantastich werk gedaan voor onze club hopelijk zien we je snel weer terug evt als TD.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 14 juli 2023 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juli 2023 - 22:43 schreef p111 het volgende:
Helaas dacht ik na weken allerlei achterlijke geruchten dat dit ook weer zo,n fabel was van onze bloedzuigers van de telegraaf.Maar helaas onze laatste Ajax icoon is nu ook weg,hoe snel is onze topclub Ajax na een paar jaar bij de top van Europa gevreesd en zoveel top wedstrijden gewonnen,achter elkaar kampioen en in tijd van 1,5 jaar helemaal leeg gekocht.Met het weggaan van Overmars is de teloorgang begonnen.Ik maak mij ernstig zorgen of dit bestuur onze club weer op de rit krijgt. Mijn vriend Tadic het ga je goed je hebt fantastich werk gedaan voor onze club hopelijk zien we je snel weer terug evt als TD.
Zo is het man, mooi!
Onze Tadic een voorbeeld voor menige Ajacied, met zijn onverzettelijkheid, zijn karakter waar menige voetballer jaloers op is, een icoon die teleurgesteld is in Ajax, zijn club. Ik denk dat hij met alle waarschijnlijk een aantal spelers miste maar ook, ten Hag, vd Sar maar zeer zeker Overmars.
Kom over een poos terug naar Ajax, stap terug in onze club

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 juli 2023 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - vrijdag 14 juli 2023 - 23:58   quote  deeplink  
Ik baal gigantisch, maar begrijp Dusan Tadic goed. Vorig seizoen Daley Blind weggeziekt en straks wellicht Davy Klaassen.
Er blijft niets, helemaal niets meer over van onze club.
En al die bestuurders en commissarissen maar geld binnenharken om hun bonus veilig te stellen. Bah! Wie gaat er ingrijpen??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juli 2023 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juli 2023 - 23:58 schreef Pietje het volgende:
Ik baal gigantisch, maar begrijp Dusan Tadic goed. Vorig seizoen Daley Blind weggeziekt en straks wellicht Davy Klaassen.
Er blijft niets, helemaal niets meer over van onze club.
En al die bestuurders en commissarissen maar geld binnenharken om hun bonus veilig te stellen. Bah! Wie gaat er ingrijpen??
Huntelaar of wordt hij ook mee gezogen?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 15 juli 2023 - 00:47   quote  deeplink  
Draai het andersom... 1 slecht seizoen en de kapitein die zoon hart had voor de club verlaat het schip... Een slechte kapitein.. Hij mag zijn zaakwaarnemer bedanken voor de aankopen overigens voor afgelopen seizoen die enorme inspraak had..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 15 juli 2023 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juli 2023 - 23:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo is het man, mooi!
Onze Tadic een voorbeeld voor menige Ajacied, met zijn onverzettelijkheid, zijn karakter waar menige voetballer jaloers op is, een icoon die teleurgesteld is in Ajax, zijn club. Ik denk dat hij met alle waarschijnlijk een aantal spelers miste maar ook, ten Hag, vd Sar maar zeer zeker Overmars.
Kom over een poos terug naar Ajax, stap terug in onze club
Precies ! Aankopen dankzij zijn zaakwaarnemer met een dikke vinger in de pap.. top man
nummer10
 nummer10 - zaterdag 15 juli 2023 - 00:48   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 juli 2023 door nummer10 --
Scout2
 Scout2 - zaterdag 15 juli 2023 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 00:47 schreef nummer10 het volgende:
Draai het andersom... 1 slecht seizoen en de kapitein die zoon hart had voor de club verlaat het schip... Een slechte kapitein.. Hij mag zijn zaakwaarnemer bedanken voor de aankopen overigens voor afgelopen seizoen die enorme inspraak had..
Ik begrijp Tadic wel, je moet helemaal opnieuw.
Allemaal omdat overmars zijn pik wilde laten zien aan de dames.

Daar is het begonnen.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 15 juli 2023 - 00:53   quote  deeplink  
Op naar een nieuw tijdperk.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 15 juli 2023 - 06:46   quote  deeplink  
Bedankt voor de mooie jaren! Denk dat het beter voor de trainer is om er weer een team van te maken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 15 juli 2023 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 00:47 schreef nummer10 het volgende:
Draai het andersom... 1 slecht seizoen en de kapitein die zoon hart had voor de club verlaat het schip... Een slechte kapitein.. Hij mag zijn zaakwaarnemer bedanken voor de aankopen overigens voor afgelopen seizoen die enorme inspraak had..
Echt gozer, het stront wat uit jouw toetsenbord vandaan komt. Ongelooflijk. Nu loopt hij weer weg. Pffff vraag me echt af welke rotzooi jij allemaal neemt
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 15 juli 2023 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 00:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Precies ! Aankopen dankzij zijn zaakwaarnemer met een dikke vinger in de pap.. top man
Zaakwaarnemer die alle vrijheid kreeg van mevrouwtje Lenderink en de 2 gebroeders H.
remco k
 remco k - zaterdag 15 juli 2023 - 08:53   quote  deeplink  
Eens. Er zijn nog altijd mensen binnen Ajax die dat gesteund hebben.

Het is overigens de zaakwaarnemer van Tadic. Niet Tadic zelf hè.

Maar hè. Laten we nog een icoon met de grond gelijk maken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 15 juli 2023 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 08:53 schreef remco k het volgende:
Eens. Er zijn nog altijd mensen binnen Ajax die dat gesteund hebben.

Het is overigens de zaakwaarnemer van Tadic. Niet Tadic zelf hè.

Maar hè. Laten we nog een icoon met de grond gelijk maken.
Dat dus! Ik ben echt pissed off. Ben nu op vakantie maar dit kan ik slecht hebben.
p111
 p111 - zaterdag 15 juli 2023 - 09:24   quote  deeplink  
Die nr 10 komt geen normaal woord uit over Tadic die ons heel veel gebracht heeft,en nu in zijn laatse voetbal jaren geen zin heef in vechtvoetbal te spelen.Ik begrijp hem volkomen.Ik ben alleen bang dat hij ook geen top elftal in Besiktas treft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juli 2023 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 00:47 schreef nummer10 het volgende:
Draai het andersom... 1 slecht seizoen en de kapitein die zoon hart had voor de club verlaat het schip... Een slechte kapitein.. Hij mag zijn zaakwaarnemer bedanken voor de aankopen overigens voor afgelopen seizoen die enorme inspraak had..
Een kapitein, een icoon, een voorbeeld van een aanvoerder die niet gehoord wordt.
Ik snap Tadic wel degelijk
Maar goed jij brand alleen maar spelers af en met name de spelers die Ajax tegen de top van Europa hebben gebracht namelijk Blind en Tadic, jij lult maar een eind uit je nek, man man we weten het nu.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 juli 2023 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 00:47 schreef nummer10 het volgende:
Draai het andersom... 1 slecht seizoen en de kapitein die zoon hart had voor de club verlaat het schip... Een slechte kapitein.. Hij mag zijn zaakwaarnemer bedanken voor de aankopen overigens voor afgelopen seizoen die enorme inspraak had..
Daar ben ik het niet mee eens! Tadic is een voorbeeld voor velen, die openlijk trots was om het shirt van Ajax te mogen dragen... die ga jij even een slechte kapitein noemen? Hij heeft het juist bij het rechte eind. Hij en wij vinden de huidige selectie niet kampioenswaardig. Daar heeft hij zijn mening over gegeven tegen TD Mislintat. En terecht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 juli 2023 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 juli 2023 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 08:53 schreef remco k het volgende:
Eens. Er zijn nog altijd mensen binnen Ajax die dat gesteund hebben.

Het is overigens de zaakwaarnemer van Tadic. Niet Tadic zelf hè.

Maar hè. Laten we nog een icoon met de grond gelijk maken.
100% eens!
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 juli 2023 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 09:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat dus! Ik ben echt pissed off. Ben nu op vakantie maar dit kan ik slecht hebben.
Maak er een mooie vakantie van in Duitsland en Griekenland.
p111
 p111 - zaterdag 15 juli 2023 - 11:04   quote  deeplink  
Als je dit leest gaat het bestuurlijk echt de verkeerde kant op.
===============================================================
'Wie je ook spreekt binnen Ajax, ze worden helemaal gek van Mislintat en Hendriks'
'Wie je ook spreekt binnen Ajax, ze worden helemaal gek van Mislintat en Hendriks'
Gisteren, 17:55
203

Ajax-directeuren Sven Mislintat en Maurits Hendriks maken zich nog niet geliefd in Amsterdam. De Duitser zou qua aanpak flink verschillen van voorganger Marc Overmars, vertelt clubwatcher Mike Verweij in de voetbalpodcast van De Telegraaf.

De verslaggever concludeert dat Ajax wil snijden in de uitgaven en dat de selectie daardoor alleen maar meer aan kwaliteit lijkt in te boeten. "Maurits Hendriks is naar Ajax gekomen, de oud-NOC*NSF-topman. Bij Ajax heerst inmiddels de olympische gedachte, meedoen is belangrijker dan winnen. Dat is natuurlijk niet des Ajax. Het gaat de verkeerde kant op", zegt hij.

Verweij ziet Ajax momenteel passief handelen. "Wie je ook spreekt binnen Ajax, ze worden helemaal gek van alle Powerpoint-presentaties van Mislintat en Hendriks", onthult hij. "Er is een cultuurtje waarin die twee alles bepalen binnen de club, en dat is de voetballers echt een doorn in het oog. Als je opeens Mislintat als directeur voetbalzaken op het trainingsveld ziet staan... Marc Overmars is nooit in de buurt van het veld geweest. Die stond meters verderop met een kopje koffie."

Volgens Verweij heeft Steijn geen moeite met de nadrukkelijke aanwezigheid van Mislintat. "Je hoort echt hele leuke en goede verhalen over hem. Hij moet een eerlijke kans krijgen om zich te bewijzen, maar als je overkomt van Sparta zal je niet meteen tegen Mislintat en Hendriks ingaan", klinkt het over de trainer.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 15 juli 2023 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 08:53 schreef remco k het volgende:
Eens. Er zijn nog altijd mensen binnen Ajax die dat gesteund hebben.

Het is overigens de zaakwaarnemer van Tadic. Niet Tadic zelf hè.

Maar hè. Laten we nog een icoon met de grond gelijk maken.
O nee absoluut niet, beste aankoop van de laatste jaren absoluut en blij wat hij voor Ajax heeft gedaan.. ik vind het echter makkelijk om tjah weg te lopen ? Zo zie ik het een beetje..
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 juli 2023 - 12:16   quote  deeplink  
Davy Klaassen, Mohammed Kudus en Edson Álvarez sturen aan op bliksemvertrek bij Ajax

Na het vertrek van Dusan Tadic dreigt een 'sneeuwbal' te gaan rollen bij Ajax. De 34-jarige Serviër vertrok vrijdag bij de Amsterdamse club, nadat zijn contract in goed overleg ontbonden werd. Tadic zou ontevreden zijn geweest met de kwaliteit van de selectie van Ajax. Door het vertrek van de smaakmaker zetten volgens Mike Verweij nu ook Davy Klaassen, Mohammed Kudus en Edson Álvarez in op een snel vertrek uit Amsterdam.

"Die sneeuwbal is aan het rollen en als Sven Mislintat en Maurits Hendriks wat ambitie hadden getoond in plaats van Powerpoint-presentaties te geven, dan had je Tadic kunnen behouden", begint de Ajax-watcher van De Telegraaf bij de podcast Kick-off. "Door die hele situatie rond Tadic willen Álvarez, Kudus en Klaassen ook liever vandaag dan morgen weg."

Verweij onthulde al eerder dat Klaassen 'zijn knopen aan het tellen is' en de journalist is van mening dat zijn vertrek een enorme aderlating zou zijn voor Ajax. "Dat is een speler die altijd van waarde is, maar afgelopen seizoen heel weinig heeft gespeeld." De dertigjarige middenvelder heeft nog een contract voor een jaar en speelde in zijn carrière al 317 wedstrijden voor het eerste van Ajax, waarin hij 92 keer scoorde en 50 assists leverde.

Voor Álvarez is inmiddels concrete interesse van West Ham United. De Londense club heeft de transfer van Declan Rice, die voor maximaal 122 miljoen euro naar Arsenal vertrekt, afgerond. De 25-jarige Mexicaan wordt gezien als een geschikte opvolger. "Het was zo dat Álvarez na het afketsen van de deal met Borussia Dortmund niet onmiddellijk 'ja' wilde zeggen tegen West Ham United.", onthult Verweij. "Dat is een club die volgend jaar zomer in het rechterrijtje staat of tegen degradatie voetbalt."

Bron: MSN.com
p111
 p111 - zaterdag 15 juli 2023 - 12:57   quote  deeplink  
Ik heb het gelezen,hopelijk is niet alles op waarheid berust.Het is nu een spannende tijd maar het ziet er niet rooskleurig uit.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juli 2023 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 12:16 schreef Pietje het volgende:
Davy Klaassen, Mohammed Kudus en Edson Álvarez sturen aan op bliksemvertrek bij Ajax

Na het vertrek van Dusan Tadic dreigt een 'sneeuwbal' te gaan rollen bij Ajax. De 34-jarige Serviër vertrok vrijdag bij de Amsterdamse club, nadat zijn contract in goed overleg ontbonden werd. Tadic zou ontevreden zijn geweest met de kwaliteit van de selectie van Ajax. Door het vertrek van de smaakmaker zetten volgens Mike Verweij nu ook Davy Klaassen, Mohammed Kudus en Edson Álvarez in op een snel vertrek uit Amsterdam.

"Die sneeuwbal is aan het rollen en als Sven Mislintat en Maurits Hendriks wat ambitie hadden getoond in plaats van Powerpoint-presentaties te geven, dan had je Tadic kunnen behouden", begint de Ajax-watcher van De Telegraaf bij de podcast Kick-off. "Door die hele situatie rond Tadic willen Álvarez, Kudus en Klaassen ook liever vandaag dan morgen weg."

Verweij onthulde al eerder dat Klaassen 'zijn knopen aan het tellen is' en de journalist is van mening dat zijn vertrek een enorme aderlating zou zijn voor Ajax. "Dat is een speler die altijd van waarde is, maar afgelopen seizoen heel weinig heeft gespeeld." De dertigjarige middenvelder heeft nog een contract voor een jaar en speelde in zijn carrière al 317 wedstrijden voor het eerste van Ajax, waarin hij 92 keer scoorde en 50 assists leverde.

Voor Álvarez is inmiddels concrete interesse van West Ham United. De Londense club heeft de transfer van Declan Rice, die voor maximaal 122 miljoen euro naar Arsenal vertrekt, afgerond. De 25-jarige Mexicaan wordt gezien als een geschikte opvolger. "Het was zo dat Álvarez na het afketsen van de deal met Borussia Dortmund niet onmiddellijk 'ja' wilde zeggen tegen West Ham United.", onthult Verweij. "Dat is een club die volgend jaar zomer in het rechterrijtje staat of tegen degradatie voetbalt."

Bron: MSN.com
Het zal misschien zo zijn maar verweij moet ook een verhaal hebben, en dat doet hij meerdere keren per dag
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 juli 2023 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 13:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het zal misschien zo zijn maar verweij moet ook een verhaal hebben, en dat doet hij meerdere keren per dag
Dat weet ik, beste Ajacied, dat is ook de taak van een (roddel)journalist. Maar in één van onze topics noemde ik ook al de naam van Davy Klaassen. En juist spelers can die leeftijd, met ervaring, hebben wij broodnodig.
remco k
 remco k - zaterdag 15 juli 2023 - 15:55   quote  deeplink  
Kudus en Alvarez stonden al op de nominatie om te vertrekken en die gesprekken gingen de afgelopen weken ook al.

Klaassen gaf vorig jaar ook al aan niet nog een jaar als reserve te willen spelen. Dus ook dat is geen verrassing. We moeten niet alles tot paniek bombarderen hoor.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 juli 2023 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 15:55 schreef remco k het volgende:
Kudus en Alvarez stonden al op de nominatie om te vertrekken en die gesprekken gingen de afgelopen weken ook al.

Klaassen gaf vorig jaar ook al aan niet nog een jaar als reserve te willen spelen. Dus ook dat is geen verrassing. We moeten niet alles tot paniek bombarderen hoor.
Dat weet ik, maar we praten nu over spelers in een bepaalde leeftijdscategorie die oh zo belangrijk zijn. Mislintat moet er alles aan doen om Davy te behouden. Maak hem belangrijk, promoveer hem tot aanvoerder, wat hij in zijn eerste termijn bij Ajax ook al was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 juli 2023 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juli 2023 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 16:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar we praten nu over spelers in een bepaalde leeftijdscategorie die oh zo belangrijk zijn. Mislintat moet er alles aan doen om Davy te behouden. Maak hem belangrijk, promoveer hem tot aanvoerder, wat hij in zijn eerste termijn bij Ajax ook al was.
Dan moet hij hem altijd laten spelen, is niet elke wedstrijd top is gebleken het afgelopen seizoen.
Ik zie in Berghuis ook een aanvoerder?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 15 juli 2023 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 16:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dan moet hij hem altijd laten spelen, is niet elke wedstrijd top is gebleken het afgelopen seizoen.
Ik zie in Berghuis ook een aanvoerder?
Berghuis is ook niet top. En welke positie zie jij hem dan spelen?
Klaassen is ook een beetje op aan het raken maar zie hem liever aanvoerder en spelen ipv Taylor.

Die twee nieuwe middenvelders ook benieuwd naar.
Zie het liefst die twee nieuwe aan het werk met Kudus op 10.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juli 2023 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 16:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Berghuis is ook niet top. En welke positie zie jij hem dan spelen?
Klaassen is ook een beetje op aan het raken maar zie hem liever aanvoerder en spelen ipv Taylor.

Die twee nieuwe middenvelders ook benieuwd naar.
Zie het liefst die twee nieuwe aan het werk met Kudus op 10.
Berghuis kan op 8 op 10 of rechtsbuiten (7)
Kan in principe altijd spelen, ook al speelt hij niet altijd constant goed maak hem belangrijk.
Klaassen kan ook hoor,maar gaat het niet worden in de komende jaren gezien zijn leeftijd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juli 2023 - 16:59   quote  deeplink  
Voordat er weer van alles geïnsinueerd wordt hierbij het volgende....

*********************

Tadic erkent: 'Ajax start een nieuw project, ik heb daar een andere visie op'

16:05, Vandaag

Dusan Tadic erkent dat hij zich niet geheel kan vinden in de koers die Ajax momenteel vaart. De Serviër stelt dat zijn vertrek uit Amsterdam hem zwaar valt, maar 'dat is het leven'.

Artikel verder na advertentie

De twijfels bij Tadic ontstonden deze zomer. "Ik heb er lang over nagedacht en ben toen direct naar Sven Mislintat gegaan om erover te praten. Ik heb hem verteld hoe ik erover dacht en dat ik overwoog de club te verlaten. Nu start er een nieuw project met nieuwe spelers en staf. En ik heb daar een andere visie op", aldus de 34-jarige aanvaller.

Als aanvoerder had Tadic kunnen helpen om te bouwen aan een nieuwe succesformatie. Hij legt uit waarom hij niet voor die optie kiest. "Ik heb niet zoveel jaren meer over als speler om echt iets nieuws op te bouwen en ik denk dat dit voor beide partijen het beste is. Ik wil de club bedanken voor het begrip dat zij tonen voor mijn gevoel. Ik wil eerlijk zijn en denk dat het beter is voor mij om aan een nieuw hoofdstuk te beginnen. Dat geldt ook voor Ajax, dat weer kan gaan bouwen."

Tadic had in het verleden al vaker de mogelijkheid om Ajax te verlaten. Ook afgelopen zomer nog, nadat Marc Overmars en Erik ten Hag al waren vertrokken. "Misschien had ik na vier jaar kunnen vertrekken, toen ik wat aanbiedingen kreeg. En ook halverwege het seizoen, maar dat is niet mijn manier. We zeggen ook weleens: als het schip zinkt, moet de kapitein aan boord blijven, al leidt dat tot de dood."

Tadic koestert de mooie herinneringen. "Ik weet nog goed dat toen ik naar Ajax kwam de club zich in een moeilijke situatie bevond. Het is heel speciaal wat we de afgelopen jaren hebben opgebouwd. Daar ben ik trots op. Trots op ons allemaal, op iedereen die bij Ajax betrokken was. Hoe we een mooi project gerealiseerd hebben met onze geweldige fans. We hebben de club teruggebracht op het niveau waar het hoort. Dat moeten we niet vergeten."
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 juli 2023 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 16:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dan moet hij hem altijd laten spelen, is niet elke wedstrijd top is gebleken het afgelopen seizoen.
Ik zie in Berghuis ook een aanvoerder?
Misschien vooral de belangrijkste wedstrijden en als hij topfit is zoveel mogelijk wedstrijden. Net thuis aanvoerder kan natuurlijk ook.
Ik houd wel van de gedrevenheid van Klaassen en van zijn fanatisme. Niet voor niets is zijn bijnaam mister 1-0.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 juli 2023 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 16:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Berghuis kan op 8 op 10 of rechtsbuiten (7)
Kan in principe altijd spelen, ook al speelt hij niet altijd constant goed maak hem belangrijk.
Klaassen kan ook hoor,maar gaat het niet worden in de komende jaren gezien zijn leeftijd.
En Berghuis zal niet alle wed strijden spelen i.v.m. schorsingen door domme overtredingen, beginnende de eerste twee wedstrijden van het komende seizoen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 15 juli 2023 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 16:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Berghuis kan op 8 op 10 of rechtsbuiten (7)
Kan in principe altijd spelen, ook al speelt hij niet altijd constant goed maak hem belangrijk.
Klaassen kan ook hoor,maar gaat het niet worden in de komende jaren gezien zijn leeftijd.
Rechtsbuiten liever Conceição een poosje. Op 10 liever Kudus als hij blijft.
Blijft 8 over maar is ook niet echt zijn plek. Denk liever jaartje Klaassen daar dan.

Ga dan denk ik toch voor Alvarez maar ook die vertrekt mogelijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juli 2023 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 17:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Rechtsbuiten liever Conceição een poosje. Op 10 liever Kudus als hij blijft.
Blijft 8 over maar is ook niet echt zijn plek. Denk liever jaartje Klaassen daar dan.

Ga dan denk ik toch voor Alvarez maar ook die vertrekt mogelijk.
Dus je stelt Berghuis niet op en Klaassen wel ?
Overigens spelen ze misschien beiden niet mochten de 2 nieuwe middenvelders een betere indruk achter laten maar dit moet ik eerst nog zien
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juli 2023 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 17:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

En Berghuis zal niet alle wed strijden spelen i.v.m. schorsingen door domme overtredingen, beginnende de eerste twee wedstrijden van het komende seizoen.
We gaan het zien Pietje, het zal één van de twee worden, een ander zie ik niet snel aanvoerder worden
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 juli 2023 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 18:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

We gaan het zien Pietje, het zal één van de twee worden, een ander zie ik niet snel aanvoerder worden
Dat vermoed ik ook, Jack
nummer10
 nummer10 - zaterdag 15 juli 2023 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 15:55 schreef remco k het volgende:
Kudus en Alvarez stonden al op de nominatie om te vertrekken en die gesprekken gingen de afgelopen weken ook al.

Klaassen gaf vorig jaar ook al aan niet nog een jaar als reserve te willen spelen. Dus ook dat is geen verrassing. We moeten niet alles tot paniek bombarderen hoor.
Eens.. sterker nog als ik me niet vergis hebben Alvarez en Kudus afgelopen seizoen zelfs al trainingen overgeslagen omdat ze teleurgesteld waren omdat de transfers niet doorgingen, dus niks nieuws indd..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 15 juli 2023 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 16:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar we praten nu over spelers in een bepaalde leeftijdscategorie die oh zo belangrijk zijn. Mislintat moet er alles aan doen om Davy te behouden. Maak hem belangrijk, promoveer hem tot aanvoerder, wat hij in zijn eerste termijn bij Ajax ook al was.
Maar is die daar nog goed genoeg voor.. dat durf ik weer niet te zeggen..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 15 juli 2023 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 18:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dus je stelt Berghuis niet op en Klaassen wel ?
Overigens spelen ze misschien beiden niet mochten de 2 nieuwe middenvelders een betere indruk achter laten maar dit moet ik eerst nog zien
Klaassen meer een Ajax man en aanjager. Kan dan ipv Taylor spelen.
Berghuis vind ik op geen enkele positie de sterkste keuze.
Was wel aanvoerder bij Feyenoord maar ook daar wel eens kortsluiting.

Hoop dat die twee nieuwe het beter doen Taylor, Klaassen en Berghuis voor de breedte. Of misschien dat er 1 opbloeit in de voorbereiding.
p111
 p111 - zaterdag 15 juli 2023 - 19:43   quote  deeplink  
Creatieve spelers is een must bij Ajax en die hebben wij er niet zoveel dus ja Berghuis zou bij mij in normalen vorm altijd spelen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 juli 2023 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 18:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar is die daar nog goed genoeg voor.. dat durf ik weer niet te zeggen..
Dat durf ik wel te beweren. Misschien geen 90 minuten meer.
remco k
 remco k - zaterdag 15 juli 2023 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 16:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar we praten nu over spelers in een bepaalde leeftijdscategorie die oh zo belangrijk zijn. Mislintat moet er alles aan doen om Davy te behouden. Maak hem belangrijk, promoveer hem tot aanvoerder, wat hij in zijn eerste termijn bij Ajax ook al was.
Hij is een wisselspeler in een heel slecht seizoen. Dan ben je toch niet meer goed genoeg voor de aanvoerder als basis speler?

Ik hoop dat ook hij het weer beter gaat doen hoor. Maar daar twijfel ik nogal over.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 juli 2023 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 20:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is een wisselspeler in een heel slecht seizoen. Dan ben je toch niet meer goed genoeg voor de aanvoerder als basis speler?

Ik hoop dat ook hij het weer beter gaat doen hoor. Maar daar twijfel ik nogal over.
Je kunt hem belangrijk maken door hem aanvoerder te maken. Ik ben er heilig van overtuigd dat Davy dat gaat oppakken. Daar is hij gedreven genoeg voor.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 15 juli 2023 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 22:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je kunt hem belangrijk maken door hem aanvoerder te maken. Ik ben er heilig van overtuigd dat Davy dat gaat oppakken. Daar is hij gedreven genoeg voor.
Nee joh, klaassen is ook klaar. Die gaat waarschijnlijk zijn oude niveau niet meer aantikken.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 juli 2023 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 22:30 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Nee joh, klaassen is ook klaar. Die gaat waarschijnlijk zijn oude niveau niet meer aantikken.
Daar kun je je aardag in vergissen hoor. Ik denk dat de nieuwe trainers daar een belangrijke rol in kunnen hebben.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 15 juli 2023 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 22:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Daar kun je je aardag in vergissen hoor. Ik denk dat de nieuwe trainers daar een belangrijke rol in kunnen hebben.
Klaassen moet ook veel van zijn loopvermogen hebben en werklust. Zulke spelers zijn eerder op.

Bij klaassen zie je dat ook al, na de dertig is het gedaan met zulke speler.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 juli 2023 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 22:49 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Klaassen moet ook veel van zijn loopvermogen hebben en werklust. Zulke spelers zijn eerder op.

Bij klaassen zie je dat ook al, na de dertig is het gedaan met zulke speler.
Ik heb en houd vertrouwen in Davy. Met een extra trainingsschema en motiverende trainers... Geloof me: komt goed.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 15 juli 2023 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 22:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb en houd vertrouwen in Davy. Met een extra trainingsschema en motiverende trainers... Geloof me: komt goed.
Ik hoop het, we gaan het zien.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 juli 2023 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2023 - 23:00 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Ik hoop het, we gaan het zien.
Ik gun Davy alle succes.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dusan Tadic









0.0073559