BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ayase Ueda topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
R()b
 R()b - zaterdag 29 juli 2023 - 21:29   quote  deeplink  
Kassa voor ons in Azië
ar
 ar - zaterdag 29 juli 2023 - 21:32   quote  deeplink  
Ga daar maar vanuit idd
Alexmem
 Alexmem - zaterdag 29 juli 2023 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 20:43 schreef Stylzz het volgende:
Ueda is goed. Erg goed
Ja? Ik volg t Belgisch voetbal niet. Wel wat YT gekeken maar van die goals word je niet veel wijzer. Echte spitsen goals wel. Veel kopballen en binnenkant rechter voet. Maar mis wat specifieke voetballende kwaliteiten naast t afmaken.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 juli 2023 - 22:39   quote  deeplink  
https://www.hln.be/belgisch-voetbal/live-transfers-de-kassa-rinkelt-voor-cercle-brugge-ueda-voor-tien-miljoen-euro-naar-feyenoord~a8d8039a/
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 29 juli 2023 - 22:52   quote  deeplink  
Dat is heel goed nieuws, ms nog wel belangrijker dan Luka
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 juli 2023 - 22:54   quote  deeplink  
Feyenoord heeft een akkoord bereikt over een transfersom voor Ayase Ueda. De 24-jarige Japanner zal spoedig medisch gekeurd worden door de Rotterdammers en zal daarna een contract voor meerdere seizoenen tekenen in De Kuip.

Volgens het Belgische Het Laatste Nieuws zal een transferbedrag van net iets meer dan negen miljoen euro worden overgemaakt als vaste transfersom, met daar bovenop minimaal één miljoen aan bonussen én een doorverkoopclausule. Eerder heeft Ueda al een persoonlijk akkoord weten te bereiken met Feyenoord over een meerjarig contract.

Ueda wordt door Feyenoord gehaald als vervanger van Danilo. De Braziliaan werd transfervrij overgenomen van de nummer drie van Nederland en vervolgens voor een bedrag verkocht dat kan oplopen tot ruim zes miljoen euro. Met de opbrengsten heeft Feyenoord een spits weten te halen die is uitgegroeid tot een sensatie in de Belgische competitie.

In de Jupiler Pro League speelde Ueda tijdens zijn eerste seizoen veertig wedstrijden en scoorde daarin 22 doelpunten. In totaal was de Japanner als centrumspits vijftig keer trefzeker in 89 wedstrijden. Naast Cercle Brugge kwam hij ook uit voor Kashima Antlers en speelde hij vijftien interlands voor de nationale selectie van Japan. Net als met Shinji Ono hoopt Feyenoord met Ueda een commerciële slag te slaan in Japan.

Ueda, die begin augustus 25 jaar wordt, kan bij Feyenoord direct aan de bak, aangezien Santiago Gimenez geschorst is voor de eerste twee wedstrijden in de Champions League. De Mexicaan ontving een rode kaart in de uitwedstrijd tegen AS Roma in de Europa League. Ueda is de beoogde speler die tijdens de groepsfase van het miljoenenbal in de spits moet spelen.

Voor Feyenoord is het vooral belangrijk om Ueda goed te begeleiden. Tijdens zijn eerste seizoen in België maakte hij op het veld een grote indruk, maar buiten het veld hadden zijn medespelers moeite om tot hem door te dringen. De Japanner was verlegen en teruggetrokken in de selectie. Bij Feyenoord zal er ongetwijfeld alles aan gedaan worden om Ueda zich thuis te laten voelen in De Kuip en Rotterdam.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 29 juli 2023 - 23:02   quote  deeplink  
Echt heel blij mee!
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 29 juli 2023 - 23:10   quote  deeplink  
Ik lees dat hij het buiten het veld een beetje moeilijk heeft. ik stel voor dat wij allemaal per toerbeurt iets leuk gaan doen met hem. Uit eten of zo of Wout een BBQ. Geile kan met hem naar de parenclub....ik denk dat hij dan wel landt bij ons...
bijft007
 bijft007 - zaterdag 29 juli 2023 - 23:22   quote  deeplink  
Ga morgen wel ff kijken dan als hij speelt uit bij Royal Antwerp, maar vaak dan krijgt n speler vrij totdat het definitief afgerond is, heb het idee gezien transferssom en berichten van die directeur: geen haast hem te verkopen want had wel veelt vertrouwen hij het niet gelijk minder zou doen, ik zag 2e op topscorers lijst in België, lijkt me wel prima vervanger voor Santi als hij niet speelt, of zelfs meer dan dat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juli 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 juli 2023 - 07:30   quote  deeplink  
Misschien beter Nakamura halen nu ipv Ivanusec 🥶
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 juli 2023 - 10:00   quote  deeplink  
Volgens ESPN rond ( alleen nog papierwerk)
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 juli 2023 - 10:03   quote  deeplink  
Volgens ongeveer de hele wereld sinds gisteravond Piet
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 juli 2023 - 10:05   quote  deeplink  
Maar ik lees niets op Feyenoord site ....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juli 2023 - 10:07   quote  deeplink  
En hier lees je dan ook niets, staat hier ook al sinds gisteren..
bijft007
 bijft007 - zondag 30 juli 2023 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2023 - 07:30 schreef Stylzz het volgende:
Misschien beter Nakamura halen nu ipv Ivanusec 🥶
Zou zeker zulke spelers overwegen maar mss hebben ze wel aardige back up ook ja, durft feyenoord het aan om 3 weken te wachten, er is erna nog tijd , en er zijn uiteraard eveneens dure maar goeie alternatieven als bijvoorbeeld die Ghanees suamah nog niet verkocht is zou ik alles voor hem doen, er is best wat mogelijk in comb met bonussen etc

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juli 2023 door bijft007 --
MightyAce
 MightyAce - zondag 30 juli 2023 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2023 - 10:05 schreef piet de paler het volgende:
Maar ik lees niets op Feyenoord site ....
Die wachten altijd totdat het hier staat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 juli 2023 - 10:44   quote  deeplink  
Screenshot-20230730-104305-X.jpgupload photos
bijft007
 bijft007 - zondag 30 juli 2023 - 10:45   quote  deeplink  
Niet Misselijk eigenlijk zn statistieken, Cercle Brugge 50 goals gescoord in 34 wedstrijden, Ueda 22 goals en 8 assists, wat zegt hij ook aardig creatief is en blijkt dat hij ook regelmatig om spits heen voetbalt en ook op links wel eens gezet wordt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juli 2023 door bijft007 --
windoweyes
 windoweyes - zondag 30 juli 2023 - 11:00   quote  deeplink  
- - - - Ueda - Gimenez - - - -
Ivanusec - Zerrouki - Wieffer - Stengs

Lijkt me ook wel interessant.
Van 4:4:2 kan je dan makkelijk doorschakelen naar 4:3:3 en zelfs naar 4:2:4.
Met het blok Zerrouki - Wieffer en daarachter onze huidige verdediging zou dit ook goed mogelijk moeten zijn.
VVout
 VVout - zondag 30 juli 2023 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2023 - 10:44 schreef Leon FR1908 het volgende:
[ afbeelding ] upload photos
Waar speelde die kabouter ook al weer?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 juli 2023 - 11:03   quote  deeplink  
Urawa red diamants dacht ik
VVout
 VVout - zondag 30 juli 2023 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2023 - 11:03 schreef Leon FR1908 het volgende:
Urawa red diamants dacht ik
Ja toch, zou helemaal kick zijn :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 juli 2023 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2023 - 11:08 schreef VVout het volgende:

[..]

Ja toch, zou helemaal kick zijn :)
Zekers hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juli 2023 - 11:34   quote  deeplink  
E0814-DDD-0847-493-E-8-AD6-D09-C5874-A7-F2.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juli 2023 - 11:36   quote  deeplink  
Feyenoord ziet met het aantrekken van Ayase Ueda ook enorme commerciële kansen. De 24-jarige Japanner gaat spoedig een contract tekenen voor meerdere seizoenen in De Kuip en moet nieuwe deuren openen in zijn thuisland.

Feyenoord gaat ook een oefenwedstrijd afwerken in Japan om de naamsbekendheid te vergroten. Urawa Red Diamonds moet een van de oefentegenstanders worden in Japan. Bij de huidige nummer vier van de J1 League is Shinji Ono een van de grote sterren uit het verleden en staat momenteel oud-Feyenoorder Bryan Linssen onder contract. Het is nog niet bekend wanneer de trip naar Japan gaat plaatsvinden.

Castore
Feyenoord en Castore hebben nu al te maken met een enorme vraag en dat gaat alleen maar toenemen. Vanmorgen werd duidelijk dat de problemen met de voorraad snel worden opgelost. ''Feyenoord is hot: de eerste Feyenoord-collecties van Castore zijn door supporters zeer goed ontvangen. Iets wat tot recordverkopen heeft geleid die alle verwachtingen hebben overtroffen'', schrijft de club op de officiële website.

''Dit is uiteraard positief nieuws, maar het enorme succes heeft er helaas ook toe geleid dat de Feyenoord Fanshop op dit moment soms ‘nee’ verkoopt. Sommige producten zijn tijdelijk niet voorradig. Het gaat hierbij vooral om de wedstrijdkleding en dan met name de kindermaten. Er wordt hard gewerkt om de voorraden in de Feyenoord Fanshops continu op peil te krijgen en te houden. Naar verwachting zullen de producten in de komende twee weken in de winkels zijn'', luidt de update van Castore en Feyenoord.
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 juli 2023 - 11:38   quote  deeplink  
Tja nu lees ik weer dat hij het contract wil bevriezen omdat ik dacht Porto interesse heeft.....
Maar al die bronnen je weet niet wie de warrheid meer spreekt
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 juli 2023 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2023 - 11:38 schreef piet de paler het volgende:
Tja nu lees ik weer dat hij het contract wil bevriezen omdat ik dacht Porto interesse heeft.....
Maar al die bronnen je weet niet wie de warrheid meer spreekt
Sporting
Maar dit is onzin.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juli 2023 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2023 - 11:38 schreef piet de paler het volgende:
Tja nu lees ik weer dat hij het contract wil bevriezen omdat ik dacht Porto interesse heeft.....
Maar al die bronnen je weet niet wie de warrheid meer spreekt
Waar lees je dat dan..
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 juli 2023 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2023 - 11:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Waar lees je dat dan..
FR fans.
Die hebben van ‘record’
Niet echt betrouwbaar
bijft007
 bijft007 - zondag 30 juli 2023 - 11:46   quote  deeplink  
https://twitter.com/nieuwsbladsport/status/1685581262701076480

Nieuws van nu net uit belgie, dus lijkt me sterk inderdaad

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juli 2023 door bijft007 --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juli 2023 - 12:57   quote  deeplink  
Cercle Brugge neemt het zondagmiddag om 13:30 op tegen Royal Antwerp in het Bosuilstadion voor de eerste speelronde van de Jupiler Pro League 2023/2024. Feyenoord-aanwinst Ayase Ueda staat niet op het startformulier.
bijft007
 bijft007 - zondag 30 juli 2023 - 13:01   quote  deeplink  
Dit staat er in het artikeltje: scheelt weer zoeken, wel copy past uiteraard😏

Richting 8 miljoen euro

De Hollandse landskampioen Feyenoord is zo goed als rond met de Kroatische winger Luka Ivanusec, maar Ayase Ueda (24) wordt zelfs nog iets eerder in de Kuip verwacht. Feyenoord is rond met zowel Ueda als Cercle. De Japanse topschutter reisde zaterdag met groen-zwart nog mee op afzondering naar het Van der Valk hotel in Antwerpen, maar de kans dat hij op de Bosuil nog in actie komt, lijkt klein.

Feyenoord liet al een paar keer blijken dat het ver wilde gaan om de Japanse international naar de Kuip te halen. Niet alleen voor zijn goals maar ook omdat hij als Japanner commercieel voor een meerwaarde kan zorgen. Sportief directeur Carlos Avina van Cercle stak niet onder stoelen of banken dat hij 10 miljoen wilde voor de vorig jaar voor 1,2 miljoen euro gekochte spits. Zover komt het niet, maar het bedrag gaat wel de richting van 8 miljoen euro uit en daar kunnen dus nog de befaamde bonussen bij komen. Feyenoord wil Ueda straks meteen inzetten in de Champions League.
bijft007
 bijft007 - zondag 30 juli 2023 - 13:02   quote  deeplink  
Ze zitten er overgens wel lelijk naast met ivanusec😏
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 juli 2023 - 15:12   quote  deeplink  
Ayase Ueda ontbreekt zondagmiddag in de startformatie van Cercle Brugge
Ook niet op de bank

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juli 2023 door Stylzz --
bijft007
 bijft007 - zondag 30 juli 2023 - 15:33   quote  deeplink  
Zou mooi zijn hij uitgenodigd is om kuip aanwezig te zijn nu in afwachting papierwerk
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 juli 2023 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2023 - 15:12 schreef Stylzz het volgende:
Ayase Ueda ontbreekt zondagmiddag in de startformatie van Cercle Brugge
Ook niet op de bank
Voila!
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 juli 2023 - 15:36   quote  deeplink  
Nu weer een bericht, dat hij accoord is maar de clubs ( nog) niet
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 juli 2023 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2023 - 15:36 schreef piet de paler het volgende:
Nu weer een bericht, dat hij accoord is maar de clubs ( nog) niet
Oud nieuws Piet. Waar lees jij?
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 juli 2023 - 16:06   quote  deeplink  
Facebook diverse bronnen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juli 2023 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2023 - 16:06 schreef piet de paler het volgende:
Facebook diverse bronnen
😂😂😂😂😂
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juli 2023 - 16:58   quote  deeplink  
Lees eerst hier Piet dat scheelt
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 juli 2023 - 17:18   quote  deeplink  
Stylzz met name.
CobusIII
 CobusIII - zondag 30 juli 2023 - 18:47   quote  deeplink  
Is het nou rond of niet?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juli 2023 - 19:43   quote  deeplink  
Alleen medische keuring toch?
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 juli 2023 - 19:49   quote  deeplink  
Fr fans meldt cercle heeft transfer bevestigd een bedrag van 8 milj €
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juli 2023 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2023 - 19:49 schreef piet de paler het volgende:
Fr fans meldt cercle heeft transfer bevestigd een bedrag van 8 milj €
Jij las toch geen Feyenoord sites?????
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juli 2023 - 19:53   quote  deeplink  
Ayase Ueda gaat de overstap maken naar Feyenoord, zo bevestigt technisch directeur Carlos Aviña Ibarrola van Cercle Brugge de deal met de Rotterdammers. De 24-jarige Japanner gaat voor beide clubs de boeken in als een recordtransfer.

''Dit is niet alleen voor ons een recordtransactie'', vertelt Aviña in gesprek met HLN. ''Ook Feyenoord betaalde nooit eerder zoveel voor een speler. Ayase Ueda heeft zich bij ons kunnen manifesteren en is Cercle Brugge zeer dankbaar voor dat belangrijke jaar in zijn carrière.''

Aviña meldt dat Feyenoord een vast bedrag van meer dan negen miljoen verzekerde transfersom, ongeveer één miljoen aan bonussen en daar bovenop nog een voorverkoopclausule die naar verluidt twintig procent zou bedragen, ofwel nog eens 1,8 miljoen. De totale som kan uiteindelijk oplopen naar twaalf miljoen euro.
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 juli 2023 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2023 - 19:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jij las toch geen Feyenoord sites?????
In transfer tijd wel
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 juli 2023 - 20:19   quote  deeplink  
Nu nog de goede
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juli 2023 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2023 - 10:05 schreef piet de paler het volgende:
Maar ik lees niets op Feyenoord site ....
..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ayase Ueda topic









0.0102980