BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 23-24 #1: Feyenoord - Fortuna Sittard (zondag 13 augustus 2023, 14:30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 augustus 2023 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 19:09 schreef piet de paler het volgende:
Nee het is toch zo
We moeten het doen met deze selectie, en we hoopten toch dat Slot zou blijven.
En nu ineens na een gelijk spel .......
Ja hoor ik zie het verkeerd prima....
Je interpreteert het verkeerd, zowat iedereen is blij met het aanblijven van Slot enkel zijn keuzes vandaag waren ondermaats..
MMM
 MMM - zondag 13 augustus 2023 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 18:39 schreef piet de paler het volgende:
Ja omdat ik een mening iets anders vindt dan kritiek die ineens vergeet dat dit de eerste wedstrijd is, en verleden seizoen alles ( geweldig) beter was.
Ik heb vetrouwen in Slot.
En volgens mij riep jij dit ook , alles is ineens kut !
En ik som alleen op vragend? Wat dan .....is dat zo vreemd
En luister je ook naar de nabespreking met Slot en Wiefer?
Achterhoede is prima.

Middenveld klopt niet.

Voorin te weinig kwaliteit. Alleen Paixão en straks Santi als hij weer helemaal fit is. Ali kut, Dilrosun kut, Minteh wat moet je ermee, Stengs vind ik een slapjanus
kenny
 kenny - zondag 13 augustus 2023 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 19:13 schreef MMM het volgende:

[..]

Achterhoede is prima.

Middenveld klopt niet.

Voorin te weinig kwaliteit. Alleen Paixão en straks Santi als hij weer helemaal fit is. Ali kut, Dilrosun kut, Minteh wat moet je ermee, Stengs vind ik een slapjanus
volkomen mee eens
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 augustus 2023 - 19:14   quote  deeplink  
Yup..
R()b
 R()b - zondag 13 augustus 2023 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 19:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je interpreteert het verkeerd, zowat iedereen is blij met het aanblijven van Slot enkel zijn keuzes vandaag waren ondermaats..
Ja.. maakt 1 van de wissels een goal, dan is het weer God.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 augustus 2023 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 19:14 schreef R()b het volgende:

[..]

Ja.. maakt 1 van de wissels een goal, dan is het weer God.
Das ook typisch Feyenoord inderdaad als ueda er hem in had geknald hadden we het over een standbeeld gehad..
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 13 augustus 2023 - 19:36   quote  deeplink  
Met 11 spelers hadden we gewoon gewonnen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 augustus 2023 - 19:52   quote  deeplink  
Ik vind de onbalans overigens niet op t middenveld maar wordt daar heel goed zichtbaar dat de balans in t hele elftal nog niet klopt.
Wieffer lijdt veel balverlies want kan de bal niet kwijt.
Zerrouki zoekt de opties naar voren, maar kan de bal niet kwijt.
Dit zorgt ervoor dat alles veel te traag gaat in de opbouw en mensen niet aanspeelbaar zijn want te druk. Men kanalen terug, of een pass geven die eigenlijk niet kan.

Cruciaal is de zijn in mijn ogen de vier voorste posities.
T begint bij de meest aanvallende middenvelder, die moet snel aanspeelbaar zijn.
De overige voorhoede spelers moeten ervoor zorgen dat er ruimte komt en/of zorgen dat ze zelf aanspeelbaar zijn.

Paixao, Gimenez, Stengs en Timber samen zijn niet de sleutel op dit moment.
Persoonlijk denk ik dat Timber vervangen dient en Gimenez en Stengs op 100% moeten komen.
Dan ben je er. T wachten is dus wel op de creatieve speler die Timber gaat vervangen.
De Pater
 De Pater - zondag 13 augustus 2023 - 20:20   quote  deeplink  
Ik zie het zo nog aflopen dat als daadwerkelijk Idrissi en Ivanusec naar de Kuip komen en er verder niets verkocht wordt de volgende 11 basis staan:

Idrissi Gimenez Paixao

Ivanusec Stengs Wieffer

Hartman Hancko Trauner Geertruida

Bijlow

Dat betekent dat je een dure bank gaat krijgen met o.a. Wellenreuther, Timber, Zerrouki, Ueda en Jahanbakhsh..
bijft007
 bijft007 - zondag 13 augustus 2023 - 20:59   quote  deeplink  
Stengs idem met wiefer en zerrouki samen een dingetje denk ik, want vind hem in zoals wij spelen met echte buitenspelers niet snel genoeg voor op de flank en niet die versnelling of passeer actie in huis hebben,, buiten dat hij niet veel goals maakt, wel een prima steekpass dus zou hem denk ik ook centraal houden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - zondag 13 augustus 2023 - 21:05   quote  deeplink  
Eigenlijk is het zo en zeker als ivanusec en nog een buitenspeler erbij komen je echt prima materiaal hebt vind ik, alleen is het nog iets te onsamenhangend als geheel, dus loopt het nog niet zo, het eerste jaar dat slot zon breed team heeft waar hij echt moet puzzelen om spelers op hun beste posities te krijgen om het geheel het best te laten funtioneren,, helse klus nog tkl en slot

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door bijft007 --
Leuv
 Leuv - zondag 13 augustus 2023 - 21:27   quote  deeplink  
Kan die Zerrouki en Nieuwkoop niet gewoon verkocht worden. Wie weet krijgen we er nog voor terug wat we betaald hebben. Dan trekken we Schouten aan en hebben we in ieder geval balans op het middenveld. Manoman wat een koekenbakkers die Te Kloes en Slot met deze aankopen.
Ik zie ons echt niet bij de eerste 3 spelen met dit elftal.
bijft007
 bijft007 - zondag 13 augustus 2023 - 21:41   quote  deeplink  
Haha met schouten haal je weer nieuwe 6 voor terug

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door bijft007 --
CobusIII
 CobusIII - maandag 14 augustus 2023 - 00:12   quote  deeplink  
Er is niks nieuws onder de zon. Voorbereiding is zoals elk jaar niet optimaal. Goedkoop, Stengs, Ueda, Ivanusec, Gimenez hebben allemaal de voorbereiding niet of nauwelijks meegemaakt. Wordt wel weer beter als Slot de juiste poppetjes op de juiste plek zet...
Leuv
 Leuv - maandag 14 augustus 2023 - 06:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 21:41 schreef bijft007 het volgende:
Haha met schouten haal je weer nieuwe 6 voor terug
Maar wel 1 die wel kan voetballen.
bijft007
 bijft007 - maandag 14 augustus 2023 - 10:30   quote  deeplink  
wiefer en zerrouki ook, het gaat om of je complimentair middenveld neerzet, dit zijn allemaal zelfde types, de eerste aanspeelpunt vanuit je verdediging, daarna moeten de doorgaans iets creatievere en dynamischere mannen aan de bal komen, al kan het mss wel werken, mits je 10 en linkshalf creatief genoeg is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 augustus 2023 - 10:34   quote  deeplink  
De positie waar Timber nu stond is cruciaal.
Die invullen en je kunt spelers laten voetballen.
Daarnaast de spits en een vleugel die niet in vorm zijn nog.

Met tien man gaf je nauwelijks wat weg, dus defensief is t wel oké
T gaat om voetballen, spel versnellen, aanspeelbare voorhoede spelers, diepgang en creativiteit.
Ikke nie
 Ikke nie - maandag 14 augustus 2023 - 10:56   quote  deeplink  
Gewoon ook geen geluk gehad, wat we vorig seizoen 1e helft van seizoen wel hadden. Dus geen probleem voor nog, pas als 1e 4 a 5 potten zo gaan zoals nu mag jeje zorgen gaan maken
CobusIII
 CobusIII - maandag 14 augustus 2023 - 10:56   quote  deeplink  
Ik denk ook dat we Trauner missen in dit soort wedstrijden. Luts doet het prima als CV maar Trauner is in de omschakeling sneller (inspeelpass) en slimmer...
piet de paler
 piet de paler - maandag 14 augustus 2023 - 13:47   quote  deeplink  
Aan het begin van vorig seizoen, riepen we ook, geef Slot de tijd.
Denk dat we dat nu weer moeten doen, hij gaat echt een keuze maken Wiefer of Timber
Gimenez of die Japanner
Komt goed

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 23-24 #1: Feyenoord - Fortuna Sittard (zondag 13 augustus 2023, 14:30 uur)









0.0173099