BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ondrej Lingr topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 29 februari 2024 - 22:34   quote  deeplink  
Nieuwe spits dus!
MightyAce
 MightyAce - donderdag 29 februari 2024 - 22:40   quote  deeplink  
Geel was wel echt dom
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 maart 2024 - 09:06   quote  deeplink  
GHke3amXQAAhS3A.jpg
bijft007
 bijft007 - vrijdag 01 maart 2024 - 10:21   quote  deeplink  
Niks mis mee om als club een ideale pinchhitter/gevaarlijke bewezen invaller te hebben, ook bij slavia was dat het geval, sommige spelers hebben dat, niet vanaf het begin echt het spel vorm geven maar wel echt als wedstrijden dood zijn ed
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 01 maart 2024 - 10:28   quote  deeplink  
Als Minteh een basisplaats krijgt vanwege goals, dan moet je dat ook bij Lingr toepassen.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 01 maart 2024 - 12:56   quote  deeplink  
Verdient wel eens keer vanaft begin erin te staan ja, maar ja, lijkt dan toch te weinig op training in team 1 tegen team 2 te laten zien om vanaf het begin erin te staan, moet eerlijk zeggen dat ik nu n beeld van hem heb dat hij goed in afjagen/druk zetten is, erg ijverig maar balbehandeling niet percee top is voor een 10, maar daarintegen wel op goeie positie staat bij aanvallen, wat ook meehelpt tegenstanders laatste fases er doorheen zitten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 maart 2024 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - vrijdag 01 maart 2024 - 12:58   quote  deeplink  
Beetje type Linssen wel als ik vergelijk moet maken
bijft007
 bijft007 - vrijdag 01 maart 2024 - 13:06   quote  deeplink  
En die minteh is echt n ongepolijste diamant die bij goede begeleiding echte top kan halen, mits hij uiteraard rust leert bewaren in zn acties en oog voor medespelers leert hebben,, alleen hebben wij dus niks aan op langere termijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 maart 2024 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 maart 2024 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2024 - 13:06 schreef bijft007 het volgende:
En die minteh is echt n ongepolijste diamant die bij goede begeleiding echte top kan halen, mits hij uiteraard rust leert bewaren in zn acties en oog voor medespelers leert hebben,, alleen hebben wij dus niks aan op langere termijn
Vond hem in dienst van het team spelen.
Er was zelfs een aanval dat ik dacht ...druk af man

En Lingr stast vaker op de goede plaats, maar word niet gezien door andere spelers
bijft007
 bijft007 - vrijdag 01 maart 2024 - 13:10   quote  deeplink  
Paar van die dribbels waren wel echt erg erg goed moet ik zeggen niet normaal, maar het was uiteraard maar groningen
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 maart 2024 - 19:05   quote  deeplink  
Misschien eens als spits verder uitproberen.
Scoort regelmatig.
coenjo
 coenjo - vrijdag 01 maart 2024 - 20:27   quote  deeplink  
ja of als 10 wat zijn positie is
daar hebben gimenez en ueda ook meer aan misschien, deze man houd 3 man bezig elke keer en beukt er vol in.
de reden dat ueda en gimenez vast staan en weinig rendement hebben ligt ook aan de nummer 10 invulling.
Bowie
 Bowie - zondag 03 maart 2024 - 10:01   quote  deeplink  
Komt er vanmiddag in de 82e minuut in als vervanger van de moegestreden Giminez.
In de 83e minuut maakt ie de beslissende 1-3.
MMM
 MMM - dinsdag 23 april 2024 - 13:48   quote  deeplink  
Zo benieuwd wat hier nou de bedoeling mee is. 345 minuten gespeeld dit seizoen..

Verplichte optie tot koop schijnbaar.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 23 april 2024 - 14:00   quote  deeplink  
voor volgend seizoen
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 23 april 2024 - 14:13   quote  deeplink  
Kan er blijkbaar weinig van?
tomson
 tomson - zondag 28 april 2024 - 21:03   quote  deeplink  
Wat was nu het verhaal ? Aan het einde van de huurperiode een verplichte koopoptie voor 3 miljoen ?
Het klinkt me zo warrig in de oren..
R()b
 R()b - zondag 28 april 2024 - 21:05   quote  deeplink  
Prima speler, mag blijven
kenny
 kenny - zondag 28 april 2024 - 21:18   quote  deeplink  
prima jongen , loopt zich het snot voor de ogen maar kan het niveau niet aan , zou mooi zijn om hem terug te kunnen sturen
kenny
 kenny - zondag 28 april 2024 - 21:18   quote  deeplink  
prima jongen , loopt zich het snot voor de ogen maar kan het niveau niet aan , zou mooi zijn om hem terug te kunnen sturen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 april 2024 - 06:57   quote  deeplink  
Eigenlijk niet te beoordelen ,heeft de helft aan aantal minuten gemaakt als bv Ueda.
Hoe moet je hem dan in welke richting dan ook beoordelen.
Heeft 3 wedstrijden gespeelt aan aantal minuten en heeft daarin twee keer gescoord.
VVout
 VVout - maandag 29 april 2024 - 07:45   quote  deeplink  
Nauwelijks gespeeld geen wedstrijdritme en toch al 2 keer gescoord, zit uiteindelijk misschien meer in bij wel de kans heeft. Soms staan er nu eenmaal basisspelers voor je.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 april 2024 - 08:04   quote  deeplink  
Vind t op dit moment niet veel.
Leuke cult voetballer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 april 2024 door Stylzz --
MightyAce
 MightyAce - maandag 29 april 2024 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 08:04 schreef Stylzz het volgende:
Vind t op dit moment niet veel.
Leuke cult voetballer
Te weinig kunnen zien voor een oordeel.
kenny
 kenny - maandag 29 april 2024 - 11:39   quote  deeplink  
met stylzz eens , het is niet veel , daar hoef je niet lang voor hoeven kijken , komt in alles te kort , geen speler voor ons niveau en zeker niet als je verder omhoog bouwen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 april 2024 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 11:25 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Te weinig kunnen zien voor een oordeel.
Lijkt mij het meest eerlijke indd
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 april 2024 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 11:39 schreef kenny het volgende:
met stylzz eens , het is niet veel , daar hoef je niet lang voor hoeven kijken , komt in alles te kort , geen speler voor ons niveau en zeker niet als je verder omhoog bouwen
Jij bent toch niet Kenny Perez incognito he haha😂
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 april 2024 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2024 - 11:25 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Te weinig kunnen zien voor een oordeel.
vandaar, op dit moment en wat ik heb kunnen zien
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 mei 2024 - 12:58   quote  deeplink  
Ondrej Lingr kwam aan het begin van dit seizoen met veel enthousiasme naar Feyenoord, want het was voor hem een droom om in het shirt van de Rotterdammers te voetballen. Toch verloopt de samenwerking momenteel absoluut niet zoals verwacht en dus is de vraag wat er komende zomer met hem gaat gebeuren. Zelf geeft hij aan na dit seizoen in gesprek te gaan met Dennis te Kloese.

"Het is niet optimaal", oordeelt Lingr over zijn huidige situatie bij Feyenoord. De stap naar de Champions League was heel groot, maar hij vond zelf wel snel te leren om anders op het veld te 'werken'. "Helaas kreeg ik bijna geen kans. Het is jammer, want zowel de stad als de club zijn geweldig. We weten niet wat er gaat gebeuren, er komt waarschijnlijk een nieuwe coach."

"Maar voetbal is een korte aangelegenheid en ik zou het vreselijk vinden om nog een jaar te verliezen", doelt de middenvelder op zijn huidige speeltijd en zijn ontwikkeling "Mijn zaakwaarnemer en ik werken al aan de toekomst en ik ben niet tegen een nieuwe uitdaging. Het zal uiteraard van Feyenoord afhangen of ze mij willen behouden of laten gaan."

Het leven in Rotterdam is voor de Tsjech in ieder geval geen probleem en het gaat alleen om het sportieve plaatje, zo vertelt hij in gesprek met Seznam Zpravy. "Ik moet zeggen dat ik bang was omdat dit mijn eerste ervaring in het buitenland is en ik mijn hele leven in Tsjechië ben geweest. Maar Nederland is een geweldig land, mijn vriendin die hier bij mij is heeft mij ook enorm geholpen. We zijn er gewend en daar is geen enkel probleem mee. We voelen ons hier echt thuis."

Bekerwinst
Een hoogtepunt voor Lingr dit seizoen was het winnen van de KNVB Beker, waar hij zelf met zijn winnende doelpunt in de halve finale ook een belangrijk aandeel in had. "Ik heb er erg van genoten, het was na zeven jaar dat Feyenoord de beker won. Het winnen van de beker hier wordt als waardevoller beschouwd dan het winnen van de MOL Cup in Tsjechië. De festiviteiten waren groots, zo’n 40.000 mensen kwamen de volgende dag naar de stad. Mijn hele familie was er ook, de club organiseerde ook familiefeesten, het ging geweldig en ik ben blij dat ik hier mijn eerste trofee heb."
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 mei 2024 - 12:58   quote  deeplink  
Hij heeft helemaal gelijk..
MMM
 MMM - dinsdag 07 mei 2024 - 13:18   quote  deeplink  
Als je die 4 miljoen er weer door terug kan krijgen, laten gaan.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 mei 2024 - 13:29   quote  deeplink  
Ja meteen
kenny
 kenny - dinsdag 07 mei 2024 - 13:48   quote  deeplink  
inderdaad lozen , was een paniek aankoop
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 07 mei 2024 - 13:53   quote  deeplink  
Je vraagt je af waarop hij gescout is. Zeker ook als je dat verhaal over zijn tijd bij Slavia leest (zag elders een langer interview voorbij komen). Want direct is duidelijk dat hij veel energie heeft, een goal kan maken, maar in de kleine ruimtes (en voetballend) zacht gezegd geen bijzondere speler is.

Misschien dat in hem een soort Til werd gezien (maar dan een kop kleiner). En dat kan werken, maar hij was bij zijn vorige club ook geen vaste basisspeler, iemand die tussen bank en basis in zat. Een supersub. Of een de joker die kon worden ingezet, zoals hij het zelf geloof ik noemde.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 mei 2024 - 14:19   quote  deeplink  
Geweldige speler om voor die 4 miljoen in je selectie te hebben .
Slot gaf al gelijk aan na een week dat hij Lingr een stuiterbal vond ,iets dat
dat er niet zo heel erg positief uitkwam .
Maar als hij zelf weg wil om te spelen dan begrijp ik dat maar wat een geweldige afmaker kan hij zijn.

https://youtu.be/bDPCjN9YWLI?si=rLmsFxqJOREIGHgb



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2024 door Leon FR1908 --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 07 mei 2024 - 14:22   quote  deeplink  
Speler naar mijn hart hoor, ideale speler om in te brengen en het vuur op te poken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 mei 2024 - 14:22   quote  deeplink  
+1
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 mei 2024 - 14:41   quote  deeplink  
+2
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 07 mei 2024 - 14:57   quote  deeplink  
Zie hem graag blijven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 07 mei 2024 - 15:05   quote  deeplink  
Als we nou de goede eigenschappen van Stengs en Lingr pakken, hebben we de ideale 10 ;)
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 07 mei 2024 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2024 - 15:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Als we nou de goede eigenschappen van Stengs en Lingr pakken, hebben we de ideale 10 ;)
Maar om nou vol in te gaan zetten op genetische manipulatie...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 07 mei 2024 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2024 - 15:43 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Maar om nou vol in te gaan zetten op genetische manipulatie...
Ach, voor een beetje moderne club is dat toch geen probleem
kenny
 kenny - dinsdag 07 mei 2024 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2024 - 15:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Als we nou de goede eigenschappen van Stengs en Lingr pakken, hebben we de ideale 10 ;)
zou mooi zijn , nu is het 2x niks
tomson
 tomson - dinsdag 07 mei 2024 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2024 - 14:22 schreef Cruzcontrol het volgende:
Speler naar mijn hart hoor, ideale speler om in te brengen en het vuur op te poken.
Vind ik ook. We hebben vaker spelers in hun eerste seizoen afgeschreven. Sons terecht, maar ook dat zulke spelers het jaar daarop begonnen te vlammen. Het zou me niet verbazen als hij ook nogal onderschat is .
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 mei 2024 - 20:40   quote  deeplink  
Ik denk t niet
tomson
 tomson - dinsdag 07 mei 2024 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2024 - 20:40 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk t niet
Als hij blijft zal de tijd het leren. Zoniet dan kunnen we ons weer druk maken over een ander twijfelgeval 😏
CobusIII
 CobusIII - woensdag 08 mei 2024 - 15:46   quote  deeplink  
feit is wel dat hij een neusje voor de goal heeft..
MightyAce
 MightyAce - zondag 12 mei 2024 - 16:27   quote  deeplink  
Tja
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 mei 2024 - 18:08   quote  deeplink  
Niks

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ondrej Lingr topic









0.0083460