BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ludogorets-Ajax, donderdag 24-08-2023; 20:00u; 1-4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - vrijdag 25 augustus 2023 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 23:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij is wel degelijk terug gefloten door de scouting.
Mislintat stond op het punt om Joshua Zirkzee te halen maar werd overruled
Hij kreeg een dikke Nee
En terecht,die Zirikzee is gewoon een knappe zaalvoetballer en meer niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 augustus 2023 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2023 - 18:25 schreef p111 het volgende:

[..]

En terecht,die Zirikzee is gewoon een knappe zaalvoetballer en meer niet.
Zeker terecht, mist snelheid in handelen
pth
 pth - zaterdag 26 augustus 2023 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 21:58 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Ow....oeps. foutje, 2x achter elkaar uit??
Jij had overigens gelijk. Ik heb zitten kijken naar een wedstrijdschema dat al lang en breed aangepast was.
pth
 pth - zaterdag 26 augustus 2023 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2023 - 23:19 schreef wvb het volgende:
Nou ja van Basten en Gullit, het zijn wel enigszins azijnzeikers, echter soms hebben ze ook een beetje gelijk.

-Nederlandse inbreng, eigen jeugd en kweek, de Ajax school, er is nog maar weinig doorstroming, dat is niet goed, steeds meer spelers uit de jeugd willen daarom indien mogelijk hun kans waarnemen en gaan voor het geld.
-We spelen met een vreemdelingen legioen.
-De technisch directeur trekt alles naar zich toe en merkwaardig genoeg, wordt nauwelijks teruggefloten.
-Scouting heeft kennelijk weinig inbreng.
-Waarom Kudus, zo nodig weg moet......., het is wel de beste speler die we hebben in technisch opzicht en daarnaast, waar het toch allemaal om draait, doelpunten meepikt en betrekkelijk gemakkelijk scoort. Dat is waar het publiek van smult.
De gemiddelde moyenne van onze enige echte spits is heel wat lager, daar red je het niet mee, bovenal vaak geblesseerd, of moe.
-Als ik lees was Sanchez verdiende, allejezus, hoe is het mogelijk.

Ik hoop dat het goed gaat komende periode, komende wedstrijden.
Zoniet dan is rampspoed, niet te overzien en zullen er wederom koppen rollen. De geldboom groeit niet tot aan de hemel.
Gullit is gewoon een kakkerlak die in Amsterdam woont, dus vooruit maar. Van Basten is één van de grootste Ajacieden allertijden, die i.p.v. azijn pissen ook de handschoen op zou kunnen nemen en in een adviserende rol Ajax weer vooruit zou kunnen helpen (geen vaste verplichtingen). Maar als dat geopperd wordt dan gaat meneer liever golfen. Prima maar hou dan ook lekker je smoel dicht i.p.v. een soort Derksen 2.0 zeikwijven houding.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 augustus 2023 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2023 - 14:58 schreef pth het volgende:

[..]

Gullit is gewoon een kakkerlak die in Amsterdam woont, dus vooruit maar. Van Basten is één van de grootste Ajacieden allertijden, die i.p.v. azijn pissen ook de handschoen op zou kunnen nemen en in een adviserende rol Ajax weer vooruit zou kunnen helpen (geen vaste verplichtingen). Maar als dat geopperd wordt dan gaat meneer liever golfen. Prima maar hou dan ook lekker je smoel dicht i.p.v. een soort Derksen 2.0 zeikwijven houding.
Helemaal mee eens, het was een groot voetballer, mag daardoor wel kritiek hebben maar zo heftig bij voorbaat alles afbranden voordat we een paar wedstrijden onderweg zijn vind ik ook iets te ver gaan....
p111
 p111 - zondag 27 augustus 2023 - 10:34   quote  deeplink  
Marco was een top voetballer die helaas heel vroeg moest stoppen met voetbal,en daar door een beetje gefrusteerde oud voetballer is geworden,hij heeft het over eigen jeugd die te weinig aan bod komt,maar volgens mij speelde wij tegen Heracles met Tylor/Rensch/Hato/Brobbey/Boomen/Saleh dus een beetje slap gelul.Dat ze nu veel matige buitenlanders kopen ben ik wel gedeeltelijk met hem eens,ik had de afgelopen jaren voetballers als Veerman/v/d Ven al bij Ajax willen zien,en ook nu weer een rechtsback een argentijn terwijl je Dest had kunnen halen bij Barca .Dus ja Marco heeft gelijk en ongelijk.
Pietje
 Pietje - zondag 27 augustus 2023 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2023 - 14:58 schreef pth het volgende:

[..]

Gullit is gewoon een kakkerlak die in Amsterdam woont, dus vooruit maar. Van Basten is één van de grootste Ajacieden allertijden, die i.p.v. azijn pissen ook de handschoen op zou kunnen nemen en in een adviserende rol Ajax weer vooruit zou kunnen helpen (geen vaste verplichtingen). Maar als dat geopperd wordt dan gaat meneer liever golfen. Prima maar hou dan ook lekker je smoel dicht i.p.v. een soort Derksen 2.0 zeikwijven houding.
Je hebt volkomen gelijk, pth.
Niks is gemakkelijker dan kritiek spuien vanuit een luie stoel, zoals van Basten doet. Als hij dan zo begaan is met Ajax... Kom op Marco, laat je stem horen, maar wel op een positieve manier. Azijnpissers zijn er genoeg!
Pietje
 Pietje - zondag 27 augustus 2023 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2023 - 10:34 schreef p111 het volgende:
Marco was een top voetballer die helaas heel vroeg moest stoppen met voetbal,en daar door een beetje gefrusteerde oud voetballer is geworden,hij heeft het over eigen jeugd die te weinig aan bod komt,maar volgens mij speelde wij tegen Heracles met Tylor/Rensch/Hato/Brobbey/Boomen/Saleh dus een beetje slap gelul.Dat ze nu veel matige buitenlanders kopen ben ik wel gedeeltelijk met hem eens,ik had de afgelopen jaren voetballers als Veerman/v/d Ven al bij Ajax willen zien,en ook nu weer een rechtsback een argentijn terwijl je Dest had kunnen halen bij Barca .Dus ja Marco heeft gelijk en ongelijk.
+1
remco k
 remco k - zondag 27 augustus 2023 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2023 - 10:34 schreef p111 het volgende:
Marco was een top voetballer die helaas heel vroeg moest stoppen met voetbal,en daar door een beetje gefrusteerde oud voetballer is geworden,hij heeft het over eigen jeugd die te weinig aan bod komt,maar volgens mij speelde wij tegen Heracles met Tylor/Rensch/Hato/Brobbey/Boomen/Saleh dus een beetje slap gelul.Dat ze nu veel matige buitenlanders kopen ben ik wel gedeeltelijk met hem eens,ik had de afgelopen jaren voetballers als Veerman/v/d Ven al bij Ajax willen zien,en ook nu weer een rechtsback een argentijn terwijl je Dest had kunnen halen bij Barca .Dus ja Marco heeft gelijk en ongelijk.
Hij praat ook veel over het gebrek aan aanvallende spelers bij Ajax uit de eigen opleiding en daar heeft hij natuurlijk volledig gelijk in. Want wat zijn de laatste echt goede aanvallers geweest die zijn doorgebroken.
remco k
 remco k - zondag 27 augustus 2023 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2023 - 11:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt volkomen gelijk, pth.
Niks is gemakkelijker dan kritiek spuien vanuit een luie stoel, zoals van Basten doet. Als hij dan zo begaan is met Ajax... Kom op Marco, laat je stem horen, maar wel op een positieve manier. Azijnpissers zijn er genoeg!
Waarom mag hij als analist niet gewoon de goede en slechte dingen benoemen? Hij was in onze goede jaren weinig negatief en altijd erg positief over Ajax. Afgelopen jaar en begin dit seizoen is er nog weinig reden om positief te zijn en dan mag hij toch zijn me I g geven over Ajax zonder dat hij meteen een functie moet gaan bekleden.
Pietje
 Pietje - zondag 27 augustus 2023 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2023 - 16:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom mag hij als analist niet gewoon de goede en slechte dingen benoemen? Hij was in onze goede jaren weinig negatief en altijd erg positief over Ajax. Afgelopen jaar en begin dit seizoen is er nog weinig reden om positief te zijn en dan mag hij toch zijn me I g geven over Ajax zonder dat hij meteen een functie moet gaan bekleden.
Maar niet alles is slecht of minder bij Ajax, maar als je van Basten hoort lijkt het erop of er helemaal niks klopt bij Ajax. Maar oké, ieder zijn mening.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 augustus 2023 - 20:35   quote  deeplink  
Van Basten heeft wel een punt, is bezorgd omtrent Ajax in alle gelederen.

Ik vind hem eigenlijk iets te hard in zijn woorden en te vroeg.

Ajax is nog lang niet compleet, het komt best goed heb ik zelf het idee.
Pietje
 Pietje - zondag 27 augustus 2023 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2023 - 20:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Van Basten heeft wel een punt, is bezorgd omtrent Ajax in alle gelederen.

Ik vind hem eigenlijk iets te hard in zijn woorden en te vroeg.

Ajax is nog lang niet compleet, het komt best goed heb ik zelf het idee.
Met name dat laatste punt. We moeten afwachten wat er nog t/m 31 augustus gaat gebeuren, dus ook criticaster van Basten.
Dat hij bezorgd is begrijp ik, maar geldt dat niet voor iedereen die van Ajax houdt?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 augustus 2023 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2023 - 20:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Met name dat laatste punt. We moeten afwachten wat er nog t/m 31 augustus gaat gebeuren, dus ook criticaster van Basten.
Dat hij bezorgd is begrijp ik, maar geldt dat niet voor iedereen die van Ajax houdt?
Nog langer wachten vind ik zelfs, want nieuwe spelers bij elkaar zetten is nog lang geen team...
In principe mag je constateren dat dit een overgangsjaar is, wat vd Sar al liet weten.
Winnen we als nog een prijs dan is het mee genomen.

Ik vind tot dusver dat ze niet verkeerd bezig zijn maar ook daar kan je eigenlijk nog niets van zeggen.

Weet wel dat Ajax er weer boven op komt, de tijd zal het leren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2023 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - zondag 27 augustus 2023 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2023 - 21:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nog langer wachten vind ik zelfs, want nieuwe spelers bij elkaar zetten is nog lang geen team...
In principe mag je constateren dat dit een overgangsjaar is, wat vd Sar al liet weten.
Winnen we als nog een prijs dan is het mee genomen.

Ik vind tot dusver dat ze niet verkeerd bezig zijn maar ook daar kan je eigenlijk nog niets van zeggen.

Weet wel dat Ajax er weer boven op komt, de tijd zal het leren
Ajax is een bepaalde weg ingeslagen en ik vind dat je dat een kans moet geven. Afwachten maar.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 augustus 2023 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2023 - 22:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ajax is een bepaalde weg ingeslagen en ik vind dat je dat een kans moet geven. Afwachten maar.
Zo is het helemaal pietje, Kort maar krachtig...geeft het de kans!
Pietje
 Pietje - zondag 27 augustus 2023 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2023 - 23:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo is het helemaal pietje, Kort maar krachtig...geeft het de kans!
👍
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2023 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2023 - 21:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nog langer wachten vind ik zelfs, want nieuwe spelers bij elkaar zetten is nog lang geen team...
In principe mag je constateren dat dit een overgangsjaar is, wat vd Sar al liet weten.
Winnen we als nog een prijs dan is het mee genomen.

Ik vind tot dusver dat ze niet verkeerd bezig zijn maar ook daar kan je eigenlijk nog niets van zeggen.

Weet wel dat Ajax er weer boven op komt, de tijd zal het leren
Hij maakt zich zorgen over de gehele club, praat ook ver jeugdopleiding endergelijke en die conclusie kun je gewoon maken hoor, daar hoeft hij niet op te wachten. Hij heeft over het type voetballer ook gewoon gelijk, dat zijn echt niet allemaal Ajax types. Ook over het beleid en structuur zegt hij hele zinnige dingen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ludogorets-Ajax, donderdag 24-08-2023; 20:00u; 1-4









0.0062899