BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mikki van Sas topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bultage
 bultage - vrijdag 01 september 2023 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2023 - 08:31 schreef FR-Henk het volgende:
En…..Lamprou.
De kabouter dus...
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 september 2023 - 10:21   quote  deeplink  
Volgens mij id de kabouter aangenomen voor als keeper voor de trainingen in eerste instantie, en als 3e keeper.
Daarom is Sas als 2e keeper aangenomen
VVout
 VVout - vrijdag 01 september 2023 - 11:22   quote  deeplink  
Valt toch niet op als ie af en toe mee doet met O16.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 september 2023 - 12:31   quote  deeplink  
Welkom
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 september 2023 - 12:33   quote  deeplink  
Gast is 19, lijkt wel 24
tomson
 tomson - vrijdag 01 september 2023 - 13:20   quote  deeplink  
Toch wel geruststellend dat er nog iemand achter Wellenreuter zit die wel bij de lat kan.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 september 2023 - 11:13   quote  deeplink  
Mikki van Sas maakte drie jaar geleden de overstap van de jeugdopleiding van FC Utrecht naar Manchester City. De doelman sprak op zestienjarige leeftijd grote ambities uit, maar keerde op negentienjarige leeftijd terug naar Nederland. Van Sas wil niet spreken over een mislukt avontuur in Engeland

''Ik ben met Onder18 en Onder21 drie keer kampioen geworden'', legt Van Sas uit. ''Ik trainde dagelijks met de beste spelers van mijn leeftijd en speelde twee wedstrijden per week. Ook trainde ik soms met het eerste elftal, waar ik schoten van Kevin De Bruyne en Erling Haaland op mij af kreeg. Ik ben elk jaar beter geworden, hoe kun je dan mislukt zijn?''

Van Sas heeft Manchester City bewust achter zich gelaten. ''De stap naar het eerste elftal is groot voor een jongen van 19 jaar zonder ervaring op het hoogste niveau. Het leek mij beter om ergens anders te kijken. Ik ben hartstikke blij dat ik nu bij Feyenoord zit. Hoe groter de challenge, hoe fijner en leuker ik het vind. Ik ben ervan overtuigd dat ik hier nog veel beter en eerste doelman kan worden.''

''Ik ben in Engeland volwassen geworden en heb er geleerd mijzelf staande te houden'', vervolgt de doelman in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Ook fysiek ben ik nu veel sterker dan toen ik uit Nederland vertrok. Natuurlijk heb ik de afgelopen jaren mijn familie en vrienden soms gemist. Elke keer als ik voor een korte of langere periode weer in Nederland was genoot ik daarvan. Het voelt fijn om terug te zijn.''

Van Sas is door Feyenoord gehaald als tijdelijke vervanger van Justin Bijlow in de wedstrijdselectie. De doelman raakte geblesseerd aan zijn pols en keert naar verwachting in oktober weer terug. Van Sas, die een contract tekende tot medio 2026, wordt dan de derde keeper in de selectie van trainer Arne Slot.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mikki van Sas topic









0.0063381