BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Breaking News: Sven Mislintat is ontslagen. Nu nog die hockey dropveter en consorten OUT !!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - dinsdag 05 september 2023 - 14:04   quote  deeplink  
Deze data duitser had nooit aangesteld mogen worden en moet zo snel mogelijk worden ontslagen!

Met hem moeten de personen die hem hebben aangesteld en volledig vrijheid van handelen hebben gegeven samen met hem worden ontslagen.

Wat is dit nou voor een manier van werken dat hier gehanteerd wordt?

Een gigantische sloot aan buitenlandse spelers aantrekken die nog helemaal niets hebben bewezen.

Hoe durven zij die verantwoordelijk zijn een club als Ajax te grabbel gooien!!!

Er moet een team komen met als basis eigen jeugd, aangevuld met gerichte kwalitatieve aankopen per positie waar de kwaliteit vanuit de jeugd ontbreekt.

Nu wordt er van alles aangetrokken en dan ook nog eens zonder enig overleg met de trainer !!!

Op studio voetbal wordt gezegd dat Maurice Steijn zich alvast aan het indekken is.... Dit vind ik bullshit. Deze trainer laat gewoon weten waar wij recht op hebben en dat is dat bepaalde mensen onze club de das omdoen.

De trainer kan 2 dingen doen...

1. Opstappen.
2. De klok luiden.

Ik ben blij dat hij de klok luidt.

En nu eruit met die data duitser en de nietsnutten die hem hebben aangesteld!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2023 door AkaS --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 september 2023 - 15:14   quote  deeplink  
Steijn had jeugd kunnen gebruiken he,

Godst vos Salah Gorter om even een paar te noemen..

Maar die waren door onze Steijn te licht bevonden en daar zijn dus aankopen voorgekomen in overleg met Steijn, dat Steijn niet aankopen kreeg die hij wou is weer een ander verhaal..

Daarbij niemand weet nog of de aankopen wat zijn of niet, dat is aan de trainer om er het beste uit te halen..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 september 2023 - 15:16   quote  deeplink  
https://www.ajaxfanatics.nl/aanvallend-gezien-was-hij-een-van-de-beste-backs-uit-de-competitie/?utm_term=free
AkaS
 AkaS - dinsdag 05 september 2023 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2023 - 15:14 schreef nummer10 het volgende:
Steijn had jeugd kunnen gebruiken he,

Godst vos Salah Gorter om even een paar te noemen..

Maar die waren door onze Steijn te licht bevonden en daar zijn dus aankopen voorgekomen in overleg met Steijn, dat Steijn niet aankopen kreeg die hij wou is weer een ander verhaal..

Daarbij niemand weet nog of de aankopen wat zijn of niet, dat is aan de trainer om er het beste uit te halen..
Mag ik je helpen herinneren wat er na de successen onder van Gaal gebeurde met Ajax...

Langzaamaan verlieten de toppers Ajax en er werden allemaal net niet aankopen gedaan en ieder jaar gingen we een stapje achteruit terwijl ondertussen de succesen als stroop op vliegen hadden gewerkt voor mensen die niets met topvoetbal en of Ajax hadden...

Het heeft psv heel veel landstitels opgeleverd en ons bijna een faillisement terwijl we kort daarvoor de wereld hadden gedomineerd.

En nu geven we weer na een paar succesjaren de sleutel van het voortbestaan aan mensen die niks met Ajax en of topvoetbal hebben. En zij stellen een data duitser aan die een manier van werker heeft die niet zou moeten mogen.

Hij heeft alles bij elkaar een groot bedrag uitgegeven en bijna allemaal heeft hij in roulette begrippen grote bedragen op rood of zwart gezet.

Dus hij ligt overhoop met scouting.
Hij ligt overhoop met de staf, trainer en assistent trainers.

En geeft een godsvermogen uit aan spelers die nog niets bewezen hebben.

Wat is dit voor russische roulette en als het niet lukt, druipt hij af en gaat hij elders aan de slag. En laat hij alles dat de laatste jaren is opgebouwd als een ruìne achter.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 september 2023 - 15:38   quote  deeplink  
Met van der Sar was het ook niks. De selectie die er was was ook totaal uit balans. Miskopen werden er gedaan voor ruim 100 miljoen.
Bassey, Wijndal, Brobbey en Bergwijn.

CL plaatsing werd niet gehaald dus ook daar moest in gesneden worden.

Nu is er voor 100 miljoen een hele nieuwe selectie aangetrokken die echt niet
minder gaat presteren dan vorig seizoen.

Steijn heeft wel pech gehad dat hij de selectie zo laat compleet had.
Nu vooral wennen aan elkaar en beoordeel het dan in de winterstop nog eens.
remco k
 remco k - dinsdag 05 september 2023 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2023 - 15:26 schreef AkaS het volgende:

[..]

Mag ik je helpen herinneren wat er na de successen onder van Gaal gebeurde met Ajax...

Langzaamaan verlieten de toppers Ajax en er werden allemaal net niet aankopen gedaan en ieder jaar gingen we een stapje achteruit terwijl ondertussen de succesen als stroop op vliegen hadden gewerkt voor mensen die niets met topvoetbal en of Ajax hadden...

Het heeft psv heel veel landstitels opgeleverd en ons bijna een faillisement terwijl we kort daarvoor de wereld hadden gedomineerd.

En nu geven we weer na een paar succesjaren de sleutel van het voortbestaan aan mensen die niks met Ajax en of topvoetbal hebben. En zij stellen een data duitser aan die een manier van werker heeft die niet zou moeten mogen.

Hij heeft alles bij elkaar een groot bedrag uitgegeven en bijna allemaal heeft hij in roulette begrippen grote bedragen op rood of zwart gezet.

Dus hij ligt overhoop met scouting.
Hij ligt overhoop met de staf, trainer en assistent trainers.

En geeft een godsvermogen uit aan spelers die nog niets bewezen hebben.

Wat is dit voor russische roulette en als het niet lukt, druipt hij af en gaat hij elders aan de slag. En laat hij alles dat de laatste jaren is opgebouwd als een ruìne achter.
Het heeft even geduurd voordat wat meer mensen dit door kregen. Maar je hebt helemaal gelijk.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 september 2023 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2023 - 15:26 schreef AkaS het volgende:

[..]

Mag ik je helpen herinneren wat er na de successen onder van Gaal gebeurde met Ajax...

Langzaamaan verlieten de toppers Ajax en er werden allemaal net niet aankopen gedaan en ieder jaar gingen we een stapje achteruit terwijl ondertussen de succesen als stroop op vliegen hadden gewerkt voor mensen die niets met topvoetbal en of Ajax hadden...

Het heeft psv heel veel landstitels opgeleverd en ons bijna een faillisement terwijl we kort daarvoor de wereld hadden gedomineerd.

En nu geven we weer na een paar succesjaren de sleutel van het voortbestaan aan mensen die niks met Ajax en of topvoetbal hebben. En zij stellen een data duitser aan die een manier van werker heeft die niet zou moeten mogen.

Hij heeft alles bij elkaar een groot bedrag uitgegeven en bijna allemaal heeft hij in roulette begrippen grote bedragen op rood of zwart gezet.

Dus hij ligt overhoop met scouting.
Hij ligt overhoop met de staf, trainer en assistent trainers.

En geeft een godsvermogen uit aan spelers die nog niets bewezen hebben.

Wat is dit voor russische roulette en als het niet lukt, druipt hij af en gaat hij elders aan de slag. En laat hij alles dat de laatste jaren is opgebouwd als een ruìne achter.
Ik snap je punt wel hè gap begrijp me niet verkeerd.. maar als Steijn in de media zelfs roept dat de jeugd niet goed genoeg is (Gorter, vos bijv) dan is het toch logisch dat er aankopen komen ?

Dus hij ligt overhoop met scouting.
Hij ligt overhoop met de staf, trainer en assistent trainers

Dit stuk vraag ik me overigens af..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 september 2023 - 15:52   quote  deeplink  
Nadat Perez een fragment van de persconferentie te zien krijgt, moet de analist even zijn wenkbrauwen fronsen. "Hiervoor zegt hij dat in de voorbereiding was afgesproken dat Mislintat bepaalt welke spelers er komen en hij zich zou gaan richten op de spelers die hij krijgt. Als je die afspraak maakt, dan vind ik het eigenlijk niet heel netjes dat hij nu een beetje afstand neemt van de aankopen die zijn gedaan."

De houding van Steijn roept vraagtekens op bij Perez. "Hij doet eigenlijk alsof hij er helemaal niets mee te maken heeft gedaan en je hem er niet op kan afrekenen. Maar dan had hij in de voorbereiding tegen Mislintat moeten zeggen dat hij dit alleen zou doen als hij minimaal over drie spelers mocht beslissen en dat hij het anders niet zou doen. Als hij dat had gezegd en hij krijgt dit, dan kun je dit zeggen. Maar nu…"

En het gaat me echt hierom
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 september 2023 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2023 - 15:26 schreef AkaS het volgende:

[..]

Mag ik je helpen herinneren wat er na de successen onder van Gaal gebeurde met Ajax...

Langzaamaan verlieten de toppers Ajax en er werden allemaal net niet aankopen gedaan en ieder jaar gingen we een stapje achteruit terwijl ondertussen de succesen als stroop op vliegen hadden gewerkt voor mensen die niets met topvoetbal en of Ajax hadden...

Het heeft psv heel veel landstitels opgeleverd en ons bijna een faillisement terwijl we kort daarvoor de wereld hadden gedomineerd.

En nu geven we weer na een paar succesjaren de sleutel van het voortbestaan aan mensen die niks met Ajax en of topvoetbal hebben. En zij stellen een data duitser aan die een manier van werker heeft die niet zou moeten mogen.

Hij heeft alles bij elkaar een groot bedrag uitgegeven en bijna allemaal heeft hij in roulette begrippen grote bedragen op rood of zwart gezet.

Dus hij ligt overhoop met scouting.
Hij ligt overhoop met de staf, trainer en assistent trainers.

En geeft een godsvermogen uit aan spelers die nog niets bewezen hebben.

Wat is dit voor russische roulette en als het niet lukt, druipt hij af en gaat hij elders aan de slag. En laat hij alles dat de laatste jaren is opgebouwd als een ruìne achter.
Je hebt volkomen gelijk AkaS. In je post waarin jij het voor het eerst had over een vreemdelingenlegioen en ik antwoorde dat ik altijd zou juichen voor Ajax, ongeacht wie er op het veld zou staan, moet ik bekennen dat er zondag helemaal niets te juichen viel. Ik bied je mijn oprechte excuses aan.

Nou hoorde ik vandaag dat Maurice Steijn op ramkoers ligt met Mislintat en (een deel van) de selectie, alsmede met de directie. Met name met Maurits Hendriks, de man die Mislintat heeft aangesteld. Wat een blunder was dat!

En dan dametje Susan Lenderink... chief financial officer (CFO). Accountant. Wat heeft zij in godsnaam te zoeken bij een voetbalclub? Zo nu en dan voor een inkomende transfer gaan liggen, maar wel een aantal goedkeuren die veel goedkoper zijn, maar op het hoogste niveau nog niets gepresteerd hebben. Ik ben nog altijd van mening, dat het kapitaal op het veld behoort te staan. Grotere kans op succes, dus grotere kans op prijzen en dus betaalt zich dat normaliter wel uit.

Ik denk dat vriend en vijand het erover eens zijn dat Ajax volstrekt verkeerd bezig is. Verkeerde mensen op het pluche en (een aantal) verkeerde mensen op het veld.

Dit kan wel eens vele jaren gaan duren voordat e.e.a. weer op de rit is.

De vraag is of de supporters zo lang geduld hebben?!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 september 2023 door Pietje --
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 september 2023 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2023 - 15:26 schreef AkaS het volgende:

[..]

Mag ik je helpen herinneren wat er na de successen onder van Gaal gebeurde met Ajax...

Langzaamaan verlieten de toppers Ajax en er werden allemaal net niet aankopen gedaan en ieder jaar gingen we een stapje achteruit terwijl ondertussen de succesen als stroop op vliegen hadden gewerkt voor mensen die niets met topvoetbal en of Ajax hadden...

Het heeft psv heel veel landstitels opgeleverd en ons bijna een faillisement terwijl we kort daarvoor de wereld hadden gedomineerd.

En nu geven we weer na een paar succesjaren de sleutel van het voortbestaan aan mensen die niks met Ajax en of topvoetbal hebben. En zij stellen een data duitser aan die een manier van werker heeft die niet zou moeten mogen.

Hij heeft alles bij elkaar een groot bedrag uitgegeven en bijna allemaal heeft hij in roulette begrippen grote bedragen op rood of zwart gezet.

Dus hij ligt overhoop met scouting.
Hij ligt overhoop met de staf, trainer en assistent trainers.

En geeft een godsvermogen uit aan spelers die nog niets bewezen hebben.

Wat is dit voor russische roulette en als het niet lukt, druipt hij af en gaat hij elders aan de slag. En laat hij alles dat de laatste jaren is opgebouwd als een ruìne achter.
Dubbele post

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 september 2023 door Pietje --
p111
 p111 - dinsdag 05 september 2023 - 16:48   quote  deeplink  
Laten wij eerst maar even afwachten er is nou toch niks meer aan te doen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 september 2023 - 17:07   quote  deeplink  
Ff uitzingen tot maart... In de aankomende ad heb ik wel echt vertrouwen !
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 september 2023 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2023 - 15:26 schreef AkaS het volgende:

[..]

Mag ik je helpen herinneren wat er na de successen onder van Gaal gebeurde met Ajax...

Langzaamaan verlieten de toppers Ajax en er werden allemaal net niet aankopen gedaan en ieder jaar gingen we een stapje achteruit terwijl ondertussen de succesen als stroop op vliegen hadden gewerkt voor mensen die niets met topvoetbal en of Ajax hadden...

Het heeft psv heel veel landstitels opgeleverd en ons bijna een faillisement terwijl we kort daarvoor de wereld hadden gedomineerd.

En nu geven we weer na een paar succesjaren de sleutel van het voortbestaan aan mensen die niks met Ajax en of topvoetbal hebben. En zij stellen een data duitser aan die een manier van werker heeft die niet zou moeten mogen.

Hij heeft alles bij elkaar een groot bedrag uitgegeven en bijna allemaal heeft hij in roulette begrippen grote bedragen op rood of zwart gezet.

Dus hij ligt overhoop met scouting.
Hij ligt overhoop met de staf, trainer en assistent trainers.

En geeft een godsvermogen uit aan spelers die nog niets bewezen hebben.

Wat is dit voor russische roulette en als het niet lukt, druipt hij af en gaat hij elders aan de slag. En laat hij alles dat de laatste jaren is opgebouwd als een ruìne achter.
Het is toch één grote puinzooi, ik snap al niet dat ze destijds Hendriks hebben toe gelaten bij de RVC, deze droplul heeft Mislintat binnen gehaald.

Daarna ging Mislintat boodschappen doen zonder inmenging van de scouting inclusief Steyn, 12 spelers werden aangekocht, dit alles werd gewoon even goed gekeurd door de RVC..

Excuse me, schiet mij maar in een kapotje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 september 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 september 2023 - 18:43   quote  deeplink  
Dat van de scouting etc weten we niet zeker natuurlijk.. En ook de onrust word enkel door de media geroepen..

En dat vind ik weer knap want de lekken waren weg toch ? En waar wij supporters nooit naar moesten luisteren 🤔

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 september 2023 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 september 2023 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2023 - 18:43 schreef nummer10 het volgende:
Dat van de scouting etc weten we niet zeker natuurlijk.. En ook de onrust word enkel door de media geroepen..

En dat vind ik weer knap want de lekken waren weg toch ? En waar wij supporters nooit naar moesten luisteren 🤔
Er wordt nu veel geroddeld over Ajax met zijn Mislintat,

Mij hoor je niet zeggen wat hier onder gekopieerd de waarheid is maar toch...

***********************************************************

Wilfred Genee onthult: afgelopen vrijdag zware ruzie bij Ajax
Imre Himmelbauer

Bijgewerkt: 5 sep. 2023 08:26 CEST

Het is zeer onrustig bij Ajax, zo wist Wilfred Genee maandagavond te melden in het programma Veronica Offside. Volgens de presentator voelt de scoutingafdeling van de Amsterdamse club zich gepasseerd door directeur voetbalzaken Sven Mislintat. In totaal gaf Ajax ruim 108 miljoen euro exclusief bonussen uit aan nieuwe spelers deze zomer.

"Ik hoorde dat er vrijdag nogal een zware discussie is geweest tussen Mislintat en de scouting, die het niet echt met elkaar eens zijn", aldus Genee, die weet dat Chief Sports Officer Maurits Hendriks de kant van Mislintat gekozen heeft. "Mislintat is ook een beetje aangesteld door Hendriks", verklaart hij.

De Raad van Commissarissen greep weinig in en blokkeerde alleen de transfer van Eduard Spertsyan, spelend bij FK Krasnodar, vanwege de oorlog tussen Rusland en Oekraïne. "Ik kwam een van de leden tegen, Georgette Schlick", vertelde Genee. "Ik vroeg of ze een beetje tevreden was met wat er allemaal gebeurt rondom de aankopen. 'Daar gaan we niet over als Raad van Commissarissen', zei ze. Ik reageerde: 'Daar heb je toch wel een gevoel bij?' Dat hadden ze niet echt."
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 september 2023 - 00:32   quote  deeplink  
Ziyech zou ook afgekeurd worden..

En wat daar staat is heel erg dubbel natuurlijk de rvc bemoeide zich met aankopen zoals onze rus, maar vervolgens word dit ontkent en ze gaan er niet over ?

Las laatst nog een stuk dat Sven juist alles en iedereen afbelt over bepaalde spelers.. en dan zou die de scouting negeren ?

Forbs komt overigens van City, waar onze hoofdscout wegkomt..

Dus nee ik geloof er niet veel van..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 september 2023 door nummer10 --
AkaS
 AkaS - woensdag 06 september 2023 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2023 - 16:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt volkomen gelijk AkaS. In je post waarin jij het voor het eerst had over een vreemdelingenlegioen en ik antwoorde dat ik altijd zou juichen voor Ajax, ongeacht wie er op het veld zou staan, moet ik bekennen dat er zondag helemaal niets te juichen viel. Ik bied je mijn oprechte excuses aan.

Nou hoorde ik vandaag dat Maurice Steijn op ramkoers ligt met Mislintat en (een deel van) de selectie, alsmede met de directie. Met name met Maurits Hendriks, de man die Mislintat heeft aangesteld. Wat een blunder was dat!

En dan dametje Susan Lenderink... chief financial officer (CFO). Accountant. Wat heeft zij in godsnaam te zoeken bij een voetbalclub? Zo nu en dan voor een inkomende transfer gaan liggen, maar wel een aantal goedkeuren die veel goedkoper zijn, maar op het hoogste niveau nog niets gepresteerd hebben. Ik ben nog altijd van mening, dat het kapitaal op het veld behoort te staan. Grotere kans op succes, dus grotere kans op prijzen en dus betaalt zich dat normaliter wel uit.

Ik denk dat vriend en vijand het erover eens zijn dat Ajax volstrekt verkeerd bezig is. Verkeerde mensen op het pluche en (een aantal) verkeerde mensen op het veld.

Dit kan wel eens vele jaren gaan duren voordat e.e.a. weer op de rit is.

De vraag is of de supporters zo lang geduld hebben?!
Hi Pietje, een hele goedemorgen. Excuses zijn nergens voor nodig. We hebben beide onze mening en in de basis begrijp ik wel wat je zegt. Het hoeven voor mij ook niet allemaal Nederlandse spelers te zijn om mijn Ajaxgevoel te laten spreken. Maar dit is allemaal wel een paar bruggen te ver!
AkaS
 AkaS - woensdag 06 september 2023 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2023 - 15:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Het heeft even geduurd voordat wat meer mensen dit door kregen. Maar je hebt helemaal gelijk.
Helaas dan wel in dit geval Remco.

Wat ik oprecht niet begrijp vanuit gezond verstand, is dat Ajax CL moet spelen om de begroting sluitend te hebben en de verworven plek in Europa te kunnen continueren. Vanuit dit perspectief is het natuurlijk zuur dat het kampioenschap vorig jaar niet is gewonnen en je dus EL speelt ipv CL.

Maar dan moet je toch zorgen dat je jouw selectie helemaal klaar hebt voor de start van het nieuwe seizoen, zodat je met volle kracht aan de competitie kunt beginnen om de basis te leggen voor het zo benodigde kampioenschap!!!

Er is gejaagd op spelers die niet haalbaar waren en op spelers die eerst voorronde CL moesten spelen voordat een transfer mogelijk was.

En ondertussen verkoop je je topspelers...

Behalve het vreemdelingenlegioen zijn het ook nog eens spelers die op Sutalo na, nog helemaal nooit iets hebben bewezen op het hoogste niveau. Dus is het een grote gok, ongeacht hoe het uitpakt.

Daarbij sluit je je trainer en technische staf plus scouting volkomen buiten en wat ik begrijp loopt er een Duitse analist rond het elftal inclusief in de kleedkamer...

Dit is een manier van werken die garant staat voor gezeik en onrust....

Dus is de basis voor een nieuw kampioenschap gezeik en onrust.

En daarom heel hard ingrijpen en Misselijktat eruit voordat we weer een jaar voor spek en bonen meedoen!
AkaS
 AkaS - woensdag 06 september 2023 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2023 - 15:52 schreef nummer10 het volgende:
Nadat Perez een fragment van de persconferentie te zien krijgt, moet de analist even zijn wenkbrauwen fronsen. "Hiervoor zegt hij dat in de voorbereiding was afgesproken dat Mislintat bepaalt welke spelers er komen en hij zich zou gaan richten op de spelers die hij krijgt. Als je die afspraak maakt, dan vind ik het eigenlijk niet heel netjes dat hij nu een beetje afstand neemt van de aankopen die zijn gedaan."

De houding van Steijn roept vraagtekens op bij Perez. "Hij doet eigenlijk alsof hij er helemaal niets mee te maken heeft gedaan en je hem er niet op kan afrekenen. Maar dan had hij in de voorbereiding tegen Mislintat moeten zeggen dat hij dit alleen zou doen als hij minimaal over drie spelers mocht beslissen en dat hij het anders niet zou doen. Als hij dat had gezegd en hij krijgt dit, dan kun je dit zeggen. Maar nu…"

En het gaat me echt hierom
Doorzie je dan niet wat het spel is?

Mislintat en die hockeydropveter zijn bezig de totale controle en macht bij Ajax te grijpen. Zoals anderen al aangaven heeft die Mislintat bewust voor een "kleine" trainer gekozen in de hoop zo zonder tegengas zijn eigen koers te varen en in de trainer een jaknikkend verlengstuk van zichzelf te hebben. Voeg daarbij een analyseduitser toe aan het team die overal meehobbelt inclusief in de kleedkamer en je hebt totale controle en altijd en overal ogen en oren....

Maar Steijn, wat je ook van hem vindt, is een Haagse straatvechter en die vecht terug. En laat de buitenwereld weten welk vies spel gaande is en onder welke voorwaarden hij moet presteren.

Heel goed dat hij er voor kiest om dit niet binnenskamers te houden, zoals men gewend is. Juist dit is voedingsbodem voor politieke kutspelletjes in achterkamertjes waardoor die vieze spelers zich altijd kunnen handhaven en indekken.

Door het naar buiten te gooien worden ze exposed en kan er opgetreden worden. Hopelijk snel ook!!!

En men voelt de druk want plots worden Siem de Jong, De Ridder, etc in een commercieel traject getrokken... is louter voor de buhne om te kunnen zeggen dat ze volgens Ajax gedachten willen werken en goede intenties hebben....

Of wel om iedereen de mond te snoeren en te kunnen doorgaan met hun machtsgreep!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 september 2023 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 09:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Doorzie je dan niet wat het spel is?

Mislintat en die hockeydropveter zijn bezig de totale controle en macht bij Ajax te grijpen. Zoals anderen al aangaven heeft die Mislintat bewust voor een "kleine" trainer gekozen in de hoop zo zonder tegengas zijn eigen koers te varen en in de trainer een jaknikkend verlengstuk van zichzelf te hebben. Voeg daarbij een analyseduitser toe aan het team die overal meehobbelt inclusief in de kleedkamer en je hebt totale controle en altijd en overal ogen en oren....

Maar Steijn, wat je ook van hem vindt, is een Haagse straatvechter en die vecht terug. En laat de buitenwereld weten welk vies spel gaande is en onder welke voorwaarden hij moet presteren.

Heel goed dat hij er voor kiest om dit niet binnenskamers te houden, zoals men gewend is. Juist dit is voedingsbodem voor politieke kutspelletjes in achterkamertjes waardoor die vieze spelers zich altijd kunnen handhaven en indekken.

Door het naar buiten te gooien worden ze exposed en kan er opgetreden worden. Hopelijk snel ook!!!

En men voelt de druk want plots worden Siem de Jong, De Ridder, etc in een commercieel traject getrokken... is louter voor de buhne om te kunnen zeggen dat ze volgens Ajax gedachten willen werken en goede intenties hebben....

Of wel om iedereen de mond te snoeren en te kunnen doorgaan met hun machtsgreep!!!
Ik denk dat je met dit schrijven de puntjes op de i zet.
Pietje
 Pietje - woensdag 06 september 2023 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 09:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Doorzie je dan niet wat het spel is?

Mislintat en die hockeydropveter zijn bezig de totale controle en macht bij Ajax te grijpen. Zoals anderen al aangaven heeft die Mislintat bewust voor een "kleine" trainer gekozen in de hoop zo zonder tegengas zijn eigen koers te varen en in de trainer een jaknikkend verlengstuk van zichzelf te hebben. Voeg daarbij een analyseduitser toe aan het team die overal meehobbelt inclusief in de kleedkamer en je hebt totale controle en altijd en overal ogen en oren....

Maar Steijn, wat je ook van hem vindt, is een Haagse straatvechter en die vecht terug. En laat de buitenwereld weten welk vies spel gaande is en onder welke voorwaarden hij moet presteren.

Heel goed dat hij er voor kiest om dit niet binnenskamers te houden, zoals men gewend is. Juist dit is voedingsbodem voor politieke kutspelletjes in achterkamertjes waardoor die vieze spelers zich altijd kunnen handhaven en indekken.

Door het naar buiten te gooien worden ze exposed en kan er opgetreden worden. Hopelijk snel ook!!!

En men voelt de druk want plots worden Siem de Jong, De Ridder, etc in een commercieel traject getrokken... is louter voor de buhne om te kunnen zeggen dat ze volgens Ajax gedachten willen werken en goede intenties hebben....

Of wel om iedereen de mond te snoeren en te kunnen doorgaan met hun machtsgreep!!!
Eens, echt volledig EENS!!
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 september 2023 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 09:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Doorzie je dan niet wat het spel is?

Mislintat en die hockeydropveter zijn bezig de totale controle en macht bij Ajax te grijpen. Zoals anderen al aangaven heeft die Mislintat bewust voor een "kleine" trainer gekozen in de hoop zo zonder tegengas zijn eigen koers te varen en in de trainer een jaknikkend verlengstuk van zichzelf te hebben. Voeg daarbij een analyseduitser toe aan het team die overal meehobbelt inclusief in de kleedkamer en je hebt totale controle en altijd en overal ogen en oren....

Maar Steijn, wat je ook van hem vindt, is een Haagse straatvechter en die vecht terug. En laat de buitenwereld weten welk vies spel gaande is en onder welke voorwaarden hij moet presteren.

Heel goed dat hij er voor kiest om dit niet binnenskamers te houden, zoals men gewend is. Juist dit is voedingsbodem voor politieke kutspelletjes in achterkamertjes waardoor die vieze spelers zich altijd kunnen handhaven en indekken.

Door het naar buiten te gooien worden ze exposed en kan er opgetreden worden. Hopelijk snel ook!!!

En men voelt de druk want plots worden Siem de Jong, De Ridder, etc in een commercieel traject getrokken... is louter voor de buhne om te kunnen zeggen dat ze volgens Ajax gedachten willen werken en goede intenties hebben....

Of wel om iedereen de mond te snoeren en te kunnen doorgaan met hun machtsgreep!!!
Maar Steijn, wat je ook van hem vindt, is een Haagse straatvechter en die vecht terug. En laat de buitenwereld weten welk vies spel gaande is en onder welke voorwaarden hij moet presteren.

Als dit vooraf niet was gezegd dan snapte ik het helemaal... Maar Steijn wist dit en dat is mijn punt...

Dat er qua bestuur etc op dit moment niks van klopt geloof ik best overigens, en toch trekken ze wel een enorm goede ad aan in mijn ogen, helaas mag die pas in maart beginnen..

En echt Akas ik hoop dat het allemaal meevalt, maar je moet het toch met mij eens zijn dat het spel ondanks de aangetrokken spelers veel beter had moeten zijn dan dit wat Steijn nu laat zien..

Laten we hopen dat we over een paar weken hierom kunnen lachen en we top voetbal spelen..

Trouwens dat er spelers aangetrokken zijn die niks bewezen hebben, dit deed Overmars ook natuurlijk.. en is een gok, altijd..

En spelers met een naam/status kunnen evengoed tegenvallen, dit hebben we vorig jaar gezien..
Pietje
 Pietje - woensdag 06 september 2023 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 09:21 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hi Pietje, een hele goedemorgen. Excuses zijn nergens voor nodig. We hebben beide onze mening en in de basis begrijp ik wel wat je zegt. Het hoeven voor mij ook niet allemaal Nederlandse spelers te zijn om mijn Ajaxgevoel te laten spreken. Maar dit is allemaal wel een paar bruggen te ver!
Goed, ik trek mijn excuses weer in. 😜😂
Ajax zit echt in mijn genen en het huidige Ajax, van afgelopen zondag, deed pijn aan mijn ogen. In niets deed het mij denken aan "mijn" Ajax. Er zijn al meerdere posts voorbij gekomen over Johan Cruijff, maar ook ik denk dat hij zich omdraait in zíjn graf. Wat zijn we afgegleden.
Pietje
 Pietje - woensdag 06 september 2023 - 12:47   quote  deeplink  
En ik vraag me in alle realiteit af hoelang de supporters dit pikken en massaal naar de Arena gaan om verhaal te halen.
AkaS
 AkaS - woensdag 06 september 2023 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 09:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik denk dat je met dit schrijven de puntjes op de i zet.
Ik vind jouw verwoording van droplul overigens beter dan mijn dropveter :-) :-) :-)
AkaS
 AkaS - woensdag 06 september 2023 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 12:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar Steijn, wat je ook van hem vindt, is een Haagse straatvechter en die vecht terug. En laat de buitenwereld weten welk vies spel gaande is en onder welke voorwaarden hij moet presteren.

Als dit vooraf niet was gezegd dan snapte ik het helemaal... Maar Steijn wist dit en dat is mijn punt...

Dat er qua bestuur etc op dit moment niks van klopt geloof ik best overigens, en toch trekken ze wel een enorm goede ad aan in mijn ogen, helaas mag die pas in maart beginnen..

En echt Akas ik hoop dat het allemaal meevalt, maar je moet het toch met mij eens zijn dat het spel ondanks de aangetrokken spelers veel beter had moeten zijn dan dit wat Steijn nu laat zien..

Laten we hopen dat we over een paar weken hierom kunnen lachen en we top voetbal spelen..

Trouwens dat er spelers aangetrokken zijn die niks bewezen hebben, dit deed Overmars ook natuurlijk.. en is een gok, altijd..

En spelers met een naam/status kunnen evengoed tegenvallen, dit hebben we vorig jaar gezien..
Ik kan mij in het begin van de voorbereiding nog een interview vaag voor de geest halen waarin Maurice nog een wij-gevoel had ten aanzien van Mislintat, maar deze heeft overduidelijk een dubbele agenda gehad en heeft gaandeweg een voor Maurice Steijn onverwachte afslag genomen en hij kwam er toen achter dat er helemaal geen wij bestond.

Maar we gaan het zien welk machtsblok sterker is Mislintat/hockeybal/advocaatje of het resterende hartje van Ajax met hierin scouting en de huidige technische staf plus wellicht ergens een rvc lid dat stiekem toch een echt Ajax voetbalhart heeft en ook doorheeft dat wat hier gebeurd niet echt handig is...
AkaS
 AkaS - woensdag 06 september 2023 - 13:09   quote  deeplink  
Overigens begint dat AZ mij ook behoorlijk de strot uit te hangen... Ook zij kopen spelers en halen mensen weg bij andere clubs. Maar oohwee als het bij hun gebeurd dan gaan ze stuiteren.

Hoezo moet Kroes wachten tot maart 2024 !!!

En even wat anders..... wat dit betreft.... Als je Kroes bent en je bent er met Ajax uit en je weet dat je gaat starten als algemeen directeur.... Waarom roep je die dataduitster dan niet bij ja aan tafel en zegt, heey vriend hoewel ik vandaag nog niet jouw baas ben, volgende week ben ik dat wel.... Wel even overleggen met mij voordat je onze bankrekening leegtrekt ;-)

Als Kroes zo goed is en zo slim is, dan moet er toch in het geheim overleg zijn geweest. En dan is hij ook akkoord met de huidige handel en wandel.

Ongelooflijk dat Ajax weer voor de zoveelste keer in dezelfde succeskuil valt en gedurende de succcesjaren mensen binnen laat komen die er niet thuishoren en de club vervolgens compleet vernaggelen omdat ze geen verstand van zaken hebben wat betreft topvoetbal en een hoop onrust en ellende veroorzaken.

Hoeveel van der Bogen, Ten Haaves en Jaakes moeten er nog volgen ???

Schoonvegen zeg ik, rigoreus ingrijpen.

Jordy Cruijff een voorstel doen die hij niet kan weigeren.
Molenaar, Jonk, Bergkamp, van Basten, Rijkaard (ook al heeft hij aleens nee gezegd...er moet iets te vinden zijn wat hem wel ja doet zeggen...) Kluivert, Seedorf, Davids, Reiziger....

En niet te vergeten Winston Bogarde als trainer van onze verdedigers.... Eventueel nog Jaap Stam...

Er moet toch iets mogelijk zijn.... Fred Grim!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 september 2023 door AkaS --
Pietje
 Pietje - woensdag 06 september 2023 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 12:59 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik kan mij in het begin van de voorbereiding nog een interview vaag voor de geest halen waarin Maurice nog een wij-gevoel had ten aanzien van Mislintat, maar deze heeft overduidelijk een dubbele agenda gehad en heeft gaandeweg een voor Maurice Steijn onverwachte afslag genomen en hij kwam er toen achter dat er helemaal geen wij bestond.

Maar we gaan het zien welk machtsblok sterker is Mislintat/hockeybal/advocaatje of het resterende hartje van Ajax met hierin scouting en de huidige technische staf plus wellicht ergens een rvc lid dat stiekem toch een echt Ajax voetbalhart heeft en ook doorheeft dat wat hier gebeurd niet echt handig is...
De komende twee competitiewedstrijden zijn cruciaal voor Ajax, die allebei zomaar 0 punten kunnen opleveren. Twente uit en Feyenoord thuis. Dan vind je Ajax terug op de 13e of 14e plaats. Dan komt het oproer vanzelf wel.
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 06 september 2023 - 13:26   quote  deeplink  
Dat gaat ook wel gebeuren Pietje. Tussendoor nog nederlaag tegen Marseille.
Maar met Sven eruit gooien schieten we weer niks op zolang zijn bazen geen enkel benul van voetbal hebben en geen Ajax club hart.
Zoals zo vaak gezegd, begin nu eens bovenin!!!!
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 september 2023 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 13:09 schreef AkaS het volgende:
Overigens begint dat AZ mij ook behoorlijk de strot uit te hangen... Ook zij kopen spelers en halen mensen weg bij andere clubs. Maar oohwee als het bij hun gebeurd dan gaan ze stuiteren.

Hoezo moet Kroes wachten tot maart 2024 !!!

En even wat anders..... wat dit betreft.... Als je Kroes bent en je bent er met Ajax uit en je weet dat je gaat starten als algemeen directeur.... Waarom roep je die dataduitster dan niet bij ja aan tafel en zegt, heey vriend hoewel ik vandaag nog niet jouw baas ben, volgende week ben ik dat wel.... Wel even overleggen met mij voordat je onze bankrekening leegtrekt ;-)

Als Kroes zo goed is en zo slim is, dan moet er toch in het geheim overleg zijn geweest. En dan is hij ook akkoord met de huidige handel en wandel.

Ongelooflijk dat Ajax weer voor de zoveelste keer in dezelfde succeskuil valt en gedurende de succcesjaren mensen binnen laat komen die er niet thuishoren en de club vervolgens compleet vernaggelen omdat ze geen verstand van zaken hebben wat betreft topvoetbal en een hoop onrust en ellende veroorzaken.

Hoeveel van der Bogen, Ten Haaves en Jaakes moeten er nog volgen ???

Schoonvegen zeg ik, rigoreus ingrijpen.

Jordy Cruijff een voorstel doen die hij niet kan weigeren.
Molenaar, Jonk, Bergkamp, van Basten, Rijkaard (ook al heeft hij aleens nee gezegd...er moet iets te vinden zijn wat hem wel ja doet zeggen...) Kluivert, Seedorf, Davids, Reiziger....

En niet te vergeten Winston Bogarde als trainer van onze verdedigers.... Eventueel nog Jaap Stam...

Er moet toch iets mogelijk zijn.... Fred Grim!!!!
Fredje heb ik ooit al aangedragen als trainer, die staat simpelweg voor mooi verzorgd voetbal.. maar ook hij heeft zich nog niet bewezen bij een grotere club..
Pietje
 Pietje - woensdag 06 september 2023 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 13:26 schreef bertus bikkel het volgende:
Dat gaat ook wel gebeuren Pietje. Tussendoor nog nederlaag tegen Marseille.
Maar met Sven eruit gooien schieten we weer niks op zolang zijn bazen geen enkel benul van voetbal hebben en geen Ajax club hart.
Zoals zo vaak gezegd, begin nu eens bovenin!!!!
Ik ben het100% met je eens, Bertus. Maar dit topic heet nu eenmaal "Sven Mislintat OUT". Maar dat er een keer top-down iets moet gebeuren is wel duidelijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 september 2023 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 13:09 schreef AkaS het volgende:
Overigens begint dat AZ mij ook behoorlijk de strot uit te hangen... Ook zij kopen spelers en halen mensen weg bij andere clubs. Maar oohwee als het bij hun gebeurd dan gaan ze stuiteren.

Hoezo moet Kroes wachten tot maart 2024 !!!

En even wat anders..... wat dit betreft.... Als je Kroes bent en je bent er met Ajax uit en je weet dat je gaat starten als algemeen directeur.... Waarom roep je die dataduitster dan niet bij ja aan tafel en zegt, heey vriend hoewel ik vandaag nog niet jouw baas ben, volgende week ben ik dat wel.... Wel even overleggen met mij voordat je onze bankrekening leegtrekt ;-)

Als Kroes zo goed is en zo slim is, dan moet er toch in het geheim overleg zijn geweest. En dan is hij ook akkoord met de huidige handel en wandel.

Ongelooflijk dat Ajax weer voor de zoveelste keer in dezelfde succeskuil valt en gedurende de succcesjaren mensen binnen laat komen die er niet thuishoren en de club vervolgens compleet vernaggelen omdat ze geen verstand van zaken hebben wat betreft topvoetbal en een hoop onrust en ellende veroorzaken.

Hoeveel van der Bogen, Ten Haaves en Jaakes moeten er nog volgen ???

Schoonvegen zeg ik, rigoreus ingrijpen.

Jordy Cruijff een voorstel doen die hij niet kan weigeren.
Molenaar, Jonk, Bergkamp, van Basten, Rijkaard (ook al heeft hij aleens nee gezegd...er moet iets te vinden zijn wat hem wel ja doet zeggen...) Kluivert, Seedorf, Davids, Reiziger....

En niet te vergeten Winston Bogarde als trainer van onze verdedigers.... Eventueel nog Jaap Stam...

Er moet toch iets mogelijk zijn.... Fred Grim!!!!
Begin je naast Mislintat nu al over een andere trainer, geef Steyn even de tijd, Aken en Keulen zijn niet op één dag gebouwd toch?
AkaS
 AkaS - donderdag 07 september 2023 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2023 - 13:26 schreef bertus bikkel het volgende:
Dat gaat ook wel gebeuren Pietje. Tussendoor nog nederlaag tegen Marseille.
Maar met Sven eruit gooien schieten we weer niks op zolang zijn bazen geen enkel benul van voetbal hebben en geen Ajax club hart.
Zoals zo vaak gezegd, begin nu eens bovenin!!!!
Topic aangepast.

NOgmaals hoe kan het dat Ajax met alle historie nu is overgeleverd aan een Duitser die geen enkele band heeft met Ajax noch het Nederlandse voetbal en hierbij ondersteund wordt door een hockey dropveter of zoals Jack zegt droplul!

Denk er eens over na!

En kijk wat hij vervolgens doet, hij koopt voor een shitload aan geld allemaal buitenlandse spelers aan die er niet direct staan. Het zijn bijna allemaal spelers die zich nog moeten bewijzen op het hoogste niveau, eredivisie niveau dan ook nog welteverstaan !!!

Onze competitie is al weken aan de gang, de eerste Europese wedstrijden staan voor de deur en wij hebben nu pas onze selectie compleet.

Kom aub niet met smoesjes aan dat met al het geld dat wij hebben wij een speler als Schouten niet konden kopen voor € 12mln. Alsjeblieft zeg.

Noah Lang idem, los of je hem had willen hebben. Maar zeg niet dat je hem niet kon halen terwijl je wel 3 linkerverdedigers aankoopt!!!

Als we dan toch nog een jaar van helemaal niets krijgen, dan maar wel met onze eigen jeugd die nooit veel minder kan zijn dan wat is aangekocht.

Zelfs als dit team gaat winnen is het voor mij geen Ajax maar DFC Mislintat.

Hilarisch eigenlijk dat een club met Joodse roots overgeleverd is aan een Duitser, of mag ik dat niet zo zeggen???
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 07 september 2023 - 09:04   quote  deeplink  
Helemaal eens! Haha....ja dat laatste is Helemaal triest als je het zo leest...
Maar wat als de huidige jeugd nu eens niet beter is dan wat is gehaald???
Dan is het pas echt triest.....
Het jammere is dan wel dat veel spelers uit jong Ajax afgelopen seizoenen zijn verkocht of verhuurd en we nu met n mindere lichting te maken hebben. Echter in de elftallen eronder komen wel weer wat lichtpuntjes aan volgens Ronald de Boer...
Geduld dus....
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 september 2023 - 10:47   quote  deeplink  
Maar Steijn geeft aan dat de jeugd niet goed genoeg is en gaf aan welke posities die spelers wou, daarop is ingekocht... En de aankopen is simpelweg afwachten en is aan de trainer er wat van te maken...

Ik zeg overigens nergens of ik het wel of niet eens ben met de aankopen.. ;)
AkaS
 AkaS - donderdag 07 september 2023 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 september 2023 - 10:47 schreef nummer10 het volgende:
Maar Steijn geeft aan dat de jeugd niet goed genoeg is en gaf aan welke posities die spelers wou, daarop is ingekocht... En de aankopen is simpelweg afwachten en is aan de trainer er wat van te maken...

Ik zeg overigens nergens of ik het wel of niet eens ben met de aankopen.. ;)
Dat kan je dus niet zo stellen. Het moment dat hij aangaf dat de eigen jeugd niet goed genoeg zou zijn, bedoelde hij ongetwijfeld niet ver genoeg voor het niveau waarvan hij dacht dat door Ajax nagestreefd zou worden. Te weten CL niveau.

Niet goed genoeg = niet ver genoeg ontwikkeld.

Echter toen wist hij nog niet wat de agenda van die gluiperige dataduitser was. Hij sprak toen ook nog van Sven en ik... Niet wetende dat Sven een andere afslag zou nemen, eentje waarin Steijn niet mee mocht.

Gezond verstand...

Voor een trainer als Steijn is Ajax zo'n beetje het ultieme station dat je kan bereiken. Wanneer er geen rare zaken voorvallen of aan de hand zijn, gaat hij zijn baan never nooit op het spel zetten!

Dat hij dit nu wel doet, is een teken dat hij zich in de maling genomen voelt. En dat zijn rechtvaardigheidsgevoel zijn straatvechters mentaliteit oproept.

Ik begrijp dat volkomen en maakt dat ik vind dat hijj een echte kans moet krijgen! Als hij als trainer niet goed genoeg is dan moet hij uiteraard ook gaan en plaatsmaken voor een andere trainer.

Ik zou dan eens met Fred Grim praten. Een echte clubman en een trainer die jaar in jaar uit met hele beperkte middelen verzorgd en attractief voetbal speelt.

Het is eigenlijk onlogischer dan logisch dat hij nog geen kans heeft gekregen!
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 september 2023 - 12:32   quote  deeplink  
Fred helemaal mee eens.. die heb ik zelfs na Bosz al eens geroepen...

Rest is natuurlijk wel afwachten he kerel of ze niet goed genoeg zijn (de aanwinsten) en wat ik ook al in een ander topic aangaf, het team had qua voetbal echt al beter moeten zijn dan wat Steijn nu laat zien..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 08 september 2023 - 20:14   quote  deeplink  
Jullie roepen zo veel ook dat ten Hag er niets van kon..

Vergeet Grim, Steyn is net aangesteld met Maduro en Bakkat, geef hun de mogelijkheid om een ingespeeld team te creëeren, dit gaat niet van de ene op de andere dag.

Je kan toch niet na speelronde 4 al denken aan een andere trainer...
Pietje
 Pietje - vrijdag 08 september 2023 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2023 - 20:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Jullie roepen zo veel ook dat ten Hag er niets van kon..

Vergeet Grim, Steyn is net aangesteld met Maduro en Bakkat, geef hun de mogelijkheid om een ingespeeld team te creëeren, dit gaat niet van de ene op de andere dag.

Je kan toch niet na speelronde 4 al denken aan een andere trainer...
Zo is dat Jack. Ik ben het volledig met jou eens
wvb
 wvb - vrijdag 08 september 2023 - 22:51   quote  deeplink  
Van Hanegem, heeft natuurlijk wel een punt.
Onze TD spendeert een groot deel van het clubvermogen, wat ook het vermogen van de aandeelhouders is. Hij werkt bijna onafhankelijk, passeert trainers en scouting en wordt nauwelijks teruggefloten door de toeziende witte boorden, onder wiens auspiciën hij valt.
Na wat er vorig jaar voorgevallen is, al die miskopen en het mismanagement, het gebeurt nu wederom. Wat ben je dan voor een stel waardeloze club bestuurders, het zegt veel over hun kwaliteiten.
Mislantat kan nu niet alleen de laan uitvliegen, als de resultaten uitblijven.
Over twee maanden weten we meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 september 2023 door wvb --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 september 2023 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2023 - 22:51 schreef wvb het volgende:
Van Hanegem, heeft natuurlijk wel een punt.
Onze TD spendeert een groot deel van het clubvermogen, wat ook het vermogen van de aandeelhouders is. Hij werkt bijna onafhankelijk, passeert trainers en scouting en wordt nauwelijks teruggefloten door de toeziende witte boorden, onder wiens auspiciën hij valt.
Na wat er vorig jaar voorgevallen is, al die miskopen en het mismanagement, het gebeurt nu wederom. Wat ben je dan voor een stel waardeloze club bestuurders, het zegt veel over hun kwaliteiten.
Toen zijn er spelers aangetrokken van naam voor veel geld, wat men dit seizoen dus ook graag had gezien, wat dus ook geen garanties geeft..
AkaS
 AkaS - maandag 11 september 2023 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 september 2023 - 20:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Jullie roepen zo veel ook dat ten Hag er niets van kon..

Vergeet Grim, Steyn is net aangesteld met Maduro en Bakkat, geef hun de mogelijkheid om een ingespeeld team te creëeren, dit gaat niet van de ene op de andere dag.

Je kan toch niet na speelronde 4 al denken aan een andere trainer...
Misschien was ik niet duidelijk en sla ik e.e.a. over. Ik ben juist voorstander om Steijn er niet uit te gooien als het niet van de grond komt. Ik vind dat hij bescherming moet genieten. Want als het niet botert of uit de verf komt, waar ik bang voor ben...

Gaat Misselijktat natuurlijk roepen dat hij Steijn een geweldig uitgebalanceerde selectie heeft aangedragen waar hij niet genoeg uithaalt....

En zo gaat natuurlijk 99 van de 100 keer, de trainer is de kop van jut. Echter in deze vind ik dat Mislintat nu al heeft bewezen dat hij niet bij Ajax mag rondlopen!!!

Hoezo haal je het in je hoofd om te werk te gaan zoals hij dit heeft gedaan. Staf en scouting negeren en volledig je eigen koers varen.

Dat je 1 of 2 buitenkansjes uit je eigen netwerk pakt die zich toevalligerwijze aandienen, dat snapt iedereen. Maar om zoveel geld uit te geven aan spelers die je volledig op eigen houtje haalt, zonder overleg en dan ook nog eens spelers die niet of nauwelijks beter zijn dan de eigen Ajax jeugd....

Vergeet niet dat de eigen jeugd high potentials zijn die door ontwikkeld moeten worden. En de juiste ontwikkeling moeten afronden met vertrouwen in Ajax 1 te mogen voetballen, tenzij ze aantoonbaar niet goed genoeg zijn natuurlijk.

Maar volgens mij hebben wij genoeg spelers uit eigen jeugd die veelbelovende indrukken hebben gemaakt en het niet verdienen om de deur dichtgesmeten te krijgen doordat er vage voetballers uit andere landen worden aangetrokken die helemaal niet hebben bewezen dat zij betere spelers voor Ajax zijn dan de de spelers die er al zijn.

Wat dat betreft vind ik het overigens apart dat Taylor mag blijven aanmodderen, volgens mij laat hij wekelijks zien dat hij nooit zo goed zal worden als dat hij van zich zelf vindt dat hij is....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 11 september 2023 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 september 2023 - 13:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

Misschien was ik niet duidelijk en sla ik e.e.a. over. Ik ben juist voorstander om Steijn er niet uit te gooien als het niet van de grond komt. Ik vind dat hij bescherming moet genieten. Want als het niet botert of uit de verf komt, waar ik bang voor ben...

Gaat Misselijktat natuurlijk roepen dat hij Steijn een geweldig uitgebalanceerde selectie heeft aangedragen waar hij niet genoeg uithaalt....

En zo gaat natuurlijk 99 van de 100 keer, de trainer is de kop van jut. Echter in deze vind ik dat Mislintat nu al heeft bewezen dat hij niet bij Ajax mag rondlopen!!!

Hoezo haal je het in je hoofd om te werk te gaan zoals hij dit heeft gedaan. Staf en scouting negeren en volledig je eigen koers varen.

Dat je 1 of 2 buitenkansjes uit je eigen netwerk pakt die zich toevalligerwijze aandienen, dat snapt iedereen. Maar om zoveel geld uit te geven aan spelers die je volledig op eigen houtje haalt, zonder overleg en dan ook nog eens spelers die niet of nauwelijks beter zijn dan de eigen Ajax jeugd....

Vergeet niet dat de eigen jeugd high potentials zijn die door ontwikkeld moeten worden. En de juiste ontwikkeling moeten afronden met vertrouwen in Ajax 1 te mogen voetballen, tenzij ze aantoonbaar niet goed genoeg zijn natuurlijk.

Maar volgens mij hebben wij genoeg spelers uit eigen jeugd die veelbelovende indrukken hebben gemaakt en het niet verdienen om de deur dichtgesmeten te krijgen doordat er vage voetballers uit andere landen worden aangetrokken die helemaal niet hebben bewezen dat zij betere spelers voor Ajax zijn dan de de spelers die er al zijn.

Wat dat betreft vind ik het overigens apart dat Taylor mag blijven aanmodderen, volgens mij laat hij wekelijks zien dat hij nooit zo goed zal worden als dat hij van zich zelf vindt dat hij is....
Volledig eens Akass dus ook wat Taylor betreft
AkaS
 AkaS - vrijdag 15 september 2023 - 10:09   quote  deeplink  
Ik verbaas mij over heel veel dingen in onze maatschappij en dan vooral over het feit dat wij als mensen, burgers zoveel onzin pikken. Het lijkt wel alsof de werkelijkheid niet meer tot ons doordringt... Zo ook bij Ajax.

Volgens mij gaan wij er allemaal aan voorbij dat Mistinlat nu al gefaald heeft als TD van Ajax.

Hij heeft verzuimd om een selectie samen te stellen die er stond toen de competitie begon. En dan het indekken en gelieg. Je kunt mij toch niet wijsmaken dat Ajax geen 12 miljoen kon betalen voor Schouten, als Mislinlat hem gewild had.

Volgens mij heeft hij hem gewoon overgeslagen en nu psv hem heeft gepakt en het goed doet, komt hij met een lulsmoes.

Nee, hij heeft alles en iedereen overgeslagen. Zijn zinnen gezet op spelers die of niet haalbaar waren of pas te laat beschikbaar waren.

Resultaat is dat onze trainer een waardeloze voorbereiding heeft moeten draaien omdat de uiteindelijke basisspelers pas na de voorbereiding beschikbaar waren. Plus dat deze spelers op een uitzondering na geen bewezen directe versterkingen zijn omdat ze zich nog niet eerder op het hoogste niveau bewezen hebben.

Hiermee diskwalificeert Mislintat zich als TD! En gaat hij voorbij aan de kern van Ajax en de gemaakte doorstart. Te weten eigen jeugd, met hierbij de opdracht om alleen aan te kopen wanneer er op een specifieke positie geen eigen jeugd is dat goed genoeg is. De aankoop moet dan wel een directe versterking zijn.

Hieraan wordt niet voldaan.

Op alle kanten faalt Mislintat en daarom out!!!

Wat een schande eigenlijk dat wij nu overgeleverd zijn aan een Duitse hippie terwijl er zoveel ex Ajaxcieden rondlopen!

Besef mensen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 september 2023 - 13:08   quote  deeplink  
Tja weet het helaas

En wie is de fietsenmaker straks?

Wie is er te cer achterop geraakt?
Juist Steyntje, die kan zijn bullen pakken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 september 2023 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - vrijdag 15 september 2023 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2023 - 13:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Tja weet het helaas

En wie is de fietsenmaker straks?

Wie is er te cer achterop geraakt?
Juist Steyntje, die kan zijn bullen pakken..
Eens hoor. Ik heb nu al medelijden met Maurice Steijn. Hij is opgezadeld met de grillen van Mislintat.
p111
 p111 - vrijdag 15 september 2023 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 september 2023 - 12:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dat kan je dus niet zo stellen. Het moment dat hij aangaf dat de eigen jeugd niet goed genoeg zou zijn, bedoelde hij ongetwijfeld niet ver genoeg voor het niveau waarvan hij dacht dat door Ajax nagestreefd zou worden. Te weten CL niveau.

Niet goed genoeg = niet ver genoeg ontwikkeld.

Echter toen wist hij nog niet wat de agenda van die gluiperige dataduitser was. Hij sprak toen ook nog van Sven en ik... Niet wetende dat Sven een andere afslag zou nemen, eentje waarin Steijn niet mee mocht.

Gezond verstand...

Voor een trainer als Steijn is Ajax zo'n beetje het ultieme station dat je kan bereiken. Wanneer er geen rare zaken voorvallen of aan de hand zijn, gaat hij zijn baan never nooit op het spel zetten!

Dat hij dit nu wel doet, is een teken dat hij zich in de maling genomen voelt. En dat zijn rechtvaardigheidsgevoel zijn straatvechters mentaliteit oproept.

Ik begrijp dat volkomen en maakt dat ik vind dat hijj een echte kans moet krijgen! Als hij als trainer niet goed genoeg is dan moet hij uiteraard ook gaan en plaatsmaken voor een andere trainer.

Ik zou dan eens met Fred Grim praten. Een echte clubman en een trainer die jaar in jaar uit met hele beperkte middelen verzorgd en attractief voetbal speelt.

Het is eigenlijk onlogischer dan logisch dat hij nog geen kans heeft gekregen!
Grim is een keeper ,geen speler ik geloof daar niet in ,Stein heeft het als trainer prima gedaan ook met minder materiaal !!!! ik ben benieuwd
p111
 p111 - vrijdag 15 september 2023 - 17:21   quote  deeplink  
O ja en haal Bogarde maar terug die geeft onze verdedigers body
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 september 2023 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2023 - 13:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eens hoor. Ik heb nu al medelijden met Maurice Steijn. Hij is opgezadeld met de grillen van Mislintat.
Boks ouwe 👊
Pietje
 Pietje - vrijdag 15 september 2023 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2023 - 19:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Boks ouwe 👊
Boks terug, gap. 😀 👊

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Breaking News: Sven Mislintat is ontslagen. Nu nog die hockey dropveter en consorten OUT !!!









0.0063529