BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 23-24 #6: ajax - Feyenoord (zondag 24 september 2023, 14.30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - woensdag 20 september 2023 - 14:30   quote  deeplink  
ajax - Feyenoord (zondag 24 september 2023, 14.30 uur)

05fcec15-bdd9-3100-8745-4dc1cb346fd9.jpg

Datum & tijdstip: Zondag 24 september 2023, 14.30 uur
Locatie: Arena, 020
Scheidsrechter: Serdar Gözübüyük
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 september 2023 - 14:30   quote  deeplink  
Denk dat t wel eens tegen kan vallen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 september 2023 - 14:36   quote  deeplink  
Dat vallen de potjes tegen Ajax meestal. We gaan het zien. Ik verwacht bepaald geen walkover. Makkelijke wedstrijden, in ons voordeel, zijn het eigenlijk nooit, wie van beide teams er nu in vorm is. We hebben 2 dagen meer voorbereiding en daar is het totale chaos, dus dat zou in ons voordeel moeten spreken. Maar goed, het zijn vaak wedstrijden op zich. En het valt meestal niet onze kant op. Hopelijk zondag wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 september 2023 door T-FeYeN00rD --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 september 2023 - 14:38   quote  deeplink  
Als we dik winnen helpen we de neuzen
( breekt de pleuris uit en wordt die duitser en dat engertje ontslagen )
Tja dillema
MMM
 MMM - woensdag 20 september 2023 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 14:38 schreef piet de paler het volgende:
Als we dik winnen helpen we de neuzen
( breekt de pleuris uit en wordt die duitser en dat engertje ontslagen )
Tja dillema
Boeiend. 3 punten voor ons is het belangrijkste.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 september 2023 - 15:05   quote  deeplink  
0-5 ga ik vanuit
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 september 2023 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 14:30 schreef Stylzz het volgende:
Denk dat t wel eens tegen kan vallen
Dat heb ik nou ook.
Voor Celtic dacht ik ook, kannie mis gaan.
Ging het niet, maar wat een nerveus stel liep er rond.

Je kunt ze de oren wassen: 1-3.
Maar 2-2 ook zomaar mogelijk.
En 1-6.
En 2-1.
En 3-4.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 20 september 2023 - 17:25   quote  deeplink  
Ben al blij als Gözübüyük z'n verstand niet verliest.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 september 2023 - 17:40   quote  deeplink  
Zou Twente sterker zijn dan Celtic?
VVout
 VVout - woensdag 20 september 2023 - 17:42   quote  deeplink  
1-3 maar het had wel 1-7 kunnen staan. Hoe dat ook happy met winst daar.
tomson
 tomson - woensdag 20 september 2023 - 18:18   quote  deeplink  
Zodra wij van te voren bijdehand gaan lopen doen kan het alleen maar weer tegenvallen.
Ja het is een zooitje in de top daar maar alle hoon kan daar ook motivering zijn. Het blijven lastige potjes daar.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 20 september 2023 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 17:40 schreef piet de paler het volgende:
Zou Twente sterker zijn dan Celtic?
moeilijk te bepalen. Een elftal kan er erg goed uit zien (zoals twente tegen 020) maar onder hoge druk (pressie) ineens ontzettend door de mand vallen. Ik denk dat Twente het lastiger zal hebben tegen Celtic dan tegen het huidige 020
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 september 2023 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 17:40 schreef piet de paler het volgende:
Zou Twente sterker zijn dan Celtic?
Klassieker is een wedstrijd op zich
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 september 2023 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 18:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klassieker is een wedstrijd op zich
Welnee. Kijk naar de selecties.
Hoeveel zitten er daar nog in waarbij de klassieker echt leeft?

Laatste jaren gewoon de beste wint. Zal zondag ook zijn.
Alleen ben ik niet overtuigd van ons niveau
CobusIII
 CobusIII - woensdag 20 september 2023 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 18:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Welnee. Kijk naar de selecties.
Hoeveel zitten er daar nog in waarbij de klassieker echt leeft?

Laatste jaren gewoon de beste wint. Zal zondag ook zijn.
Alleen ben ik niet overtuigd van ons niveau
Ik ook niet. het gaat wel beter maar is zit toch nog steeds onbalans op het middenveld en in de aanvalslinie. Denk dat we wel 2e kunnen worden in de competitie en dat zou prachtig zijn qua financiën
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 september 2023 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 18:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Welnee. Kijk naar de selecties.
Hoeveel zitten er daar nog in waarbij de klassieker echt leeft?

Laatste jaren gewoon de beste wint. Zal zondag ook zijn.
Alleen ben ik niet overtuigd van ons niveau
Ben ik het niet mee eens omdat er in onze selectie genoeg spelers zijn die dat wel weten zoals Luts, Hartman, Sauer, Stengs, Timber enz..ook de nieuwelingen van vorig jaar hebben dit meegekregen en de echte nieuwe zullen dat zaterdag bij de laatste training ook gaan meemaken wat dat los maakt.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 september 2023 - 18:50   quote  deeplink  
Ik denk dat je dat graag wil zien.
Hartman, Luts. Ja. De rest een beetje.
Bowie
 Bowie - woensdag 20 september 2023 - 18:58   quote  deeplink  
De klassieker leeft bij alles spelers van beide teams, Ivanusec bv had het er al weken over, helaas, zoals Ueda het al weken over de wedstrijd tegen de Japanners van Celtic had.

We gaan de neuzen pijn doen, zoals zij ons ook oneindig veel pijn hebben gedaan. Talloze malen vernederd met 5-0 of 0-5, het was vreselijk iedere keer. Vaak gingen die afstraffingen ook nog eens gepaard met arrogantie zoals alleen zij kunnen, bv het balletje hoog houden van Witsge.
Sinds enige tijd zijn de rollen omgedraaid. Wij groeien door het dak heen, zij zien hun enorme vermogen verdampen zoals ik de skunk in mijn blows zie verdampen.
Voetballend zijn wij nu beter, en kunnen zij slechts hopen op een ommekeer tegen de vijand. Maar die ommekeer komt er niet, vanaf het begin zijn wij zó dominant dat de witte zakdoekjes al binnen het kwartier verschijnen.
Wij blijven rustig, lopen nog voor rust naar een mooie 0-2, waarna de 2e helft de zaak verder wordt afgemaakt. Zoals een kameraad zei, enige angst voor zondag is dat er daar in die snelkookpan stoppen gaan doorslaan waarbij er niet alleen bier het veld op zal komen.

Na de oorwassing gaan de ratten elkaar nog verder opeten, schat ik in dat alles wordt ontslagen, trainer, TD, etc.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 september 2023 - 19:00   quote  deeplink  
Dit zou ik vooraf nooit schrijven
Bowie
 Bowie - woensdag 20 september 2023 - 19:01   quote  deeplink  
Angst uit het verleden is een slecht raadgever beste Stylzz.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 september 2023 - 19:10   quote  deeplink  
Hoogmoed komt voor de val.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 september 2023 - 19:58   quote  deeplink  
Klopt Bowie, de laatste jaren hebben we ons zelf ook echt tekort gedaan in die wedstrijden..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 september 2023 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 19:00 schreef Stylzz het volgende:
Dit zou ik vooraf nooit schrijven
Maar het leest zo heerlijk weg..😃
MMM
 MMM - woensdag 20 september 2023 - 20:09   quote  deeplink  
Ik vind het arrogante gedoe wat ik de laatste tijd lees, niet perse alleen hier maar ook op X ed. niet echt prettig. Niet gepast. 1x daar gewonnen in 17 jaar. Dan is een wat terughoudende houding meer op z’n plaats.

We gaan het zien zondag. Ik vind dat Feyenoord moet winnen gezien de selectie, vorm en alles wat er daar nu speelt. Dat wel. Maar 0-3 gaat het niet worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 september 2023 door MMM --
tomson
 tomson - woensdag 20 september 2023 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 20:09 schreef MMM het volgende:
Ik vind het arrogante gedoe wat ik de laatste tijd lees, niet perse alleen hier maar ook op X ed. niet echt prettig. Niet gepast. 1x daar gewonnen in 17 jaar. Dan is een wat terughoudende houding meer op z’n plaats.

We gaan het zien zondag. Ik vind dat Feyenoord moet winnen gezien de selectie, vorm en alles wat er daar nu speelt. Dat wel. Maar 0-3 gaat het niet worden
Precies mijn gevoel. Huid verkopen voor de beer geschoten is daar houd ik niet van.
Ik word juist heel onrustig van zo'n sfeertje vooraf. Het voelt een beetje als jinxen.
bijft007
 bijft007 - woensdag 20 september 2023 - 21:10   quote  deeplink  
beste niet teveel opstoken zorgt alleen voor meer extra druk wat ik wel eens denk dat dat ons (met name de spelers) teveel onnodig druk oplegt, het liefst gewoon niet lullen maar poetsen💪 en die riooldorpers echt is mooi hoekie geven op het veld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 september 2023 door bijft007 --
R()b
 R()b - woensdag 20 september 2023 - 21:13   quote  deeplink  
1-3
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 september 2023 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 20:09 schreef MMM het volgende:
Ik vind het arrogante gedoe wat ik de laatste tijd lees, niet perse alleen hier maar ook op X ed. niet echt prettig. Niet gepast. 1x daar gewonnen in 17 jaar. Dan is een wat terughoudende houding meer op z’n plaats.

We gaan het zien zondag. Ik vind dat Feyenoord moet winnen gezien de selectie, vorm en alles wat er daar nu speelt. Dat wel. Maar 0-3 gaat het niet worden
Ik hou daar ook totaal niet van. Je mag best van eigen kracht uitgaan en je gaat er denk ik zelfs naar toe als favoriet. Maar doen alsof we even de puntjes op gaan halen is bizar. Ajax heeft vaak genoeg seizoenen gehad dat ze minder waren. Maar we houden meestal maar weinig punten aan de onderlinge ontmoetingen over. Zeker daar.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 september 2023 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 20:09 schreef MMM het volgende:
Ik vind het arrogante gedoe wat ik de laatste tijd lees, niet perse alleen hier maar ook op X ed. niet echt prettig. Niet gepast. 1x daar gewonnen in 17 jaar. Dan is een wat terughoudende houding meer op z’n plaats.

We gaan het zien zondag. Ik vind dat Feyenoord moet winnen gezien de selectie, vorm en alles wat er daar nu speelt. Dat wel. Maar 0-3 gaat het niet worden
Precies. Je hoeft niet bang te zijn en uitstralen dat je daar komt om te winnen, maar niet vooraf al beginnen
bijft007
 bijft007 - woensdag 20 september 2023 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2023 - 20:09 schreef MMM het volgende:
Ik vind het arrogante gedoe wat ik de laatste tijd lees, niet perse alleen hier maar ook op X ed. niet echt prettig. Niet gepast. 1x daar gewonnen in 17 jaar. Dan is een wat terughoudende houding meer op z’n plaats.

We gaan het zien zondag. Ik vind dat Feyenoord moet winnen gezien de selectie, vorm en alles wat er daar nu speelt. Dat wel. Maar 0-3 gaat het niet worden
Helemaal mee eens👍 vind dat het andere kant opslaan echt on feyenoords gewoon, we hebben helemaal nog geen recht gezien het verleden zon grote mond te hebben ook, vorig seizoen lukte het dan eindelijk weer eens en ternauwernood laatste minuten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 september 2023 door bijft007 --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 20 september 2023 - 22:35   quote  deeplink  
Ik voel een onterecht gelijkspelletje aankomen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 september 2023 - 18:03   quote  deeplink  
Jauden gaan er aan Olé olé

0-20
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 22 september 2023 - 11:37   quote  deeplink  
Nu even realistisch ;)
Wat denken jullie met de wedstrijd van OLM in ogenschouw genomen ?
Vindt de snelheid van 2 spelers van 020 wel gevaarlijk.......kunnen Hancko en Trauner dit aan ?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 september 2023 - 11:44   quote  deeplink  
😂😂😂😂
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 22 september 2023 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2023 - 11:37 schreef piet de paler het volgende:
Nu even realistisch ;)
Wat denken jullie met de wedstrijd van OLM in ogenschouw genomen ?
Vindt de snelheid van 2 spelers van 020 wel gevaarlijk.......kunnen Hancko en Trauner dit aan ?
Ik voel mog steeds een onterecht gelijkspelletje aankomen.
VVout
 VVout - vrijdag 22 september 2023 - 11:56   quote  deeplink  
Van die Güzbo krijg ik meestal maagzuur, hoop dat het mee valt deze keer.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 september 2023 - 12:45   quote  deeplink  
Zo gekopieerd vanuit de NOS site, daar zitten er toch ook een paar te slapen voordat ze zoiets wereldkundig maken, ontelbaar veel schrijffouten

Ajax-trainer Maurice Steijn lijkt voorzichtig te onderschrijven dat Feyenoord aankomende zondag de favoriet is in de Klassieker in de eredivisie. Uit het 3-3 gelijkspel van gisteravond tegen Olympique Marseille in de Europa League put hij hoop.

"Ik wil Ajax zo snel mogelijk een smoelwerk geven", zei Steijn vrijdag op een persconferentie richting de wedstijd tegen Feyenoord. "We moeten deze ploeg vertrouwen geven en naar vastigheden zoeken. Dan moet het elke week beter. Dat zal misschien met vallen en opstaan gaan, maar ik heb vertrouwen in dit elftal."

"Ik heb ons tegen Marseille aan de bal veel goed zien doen, met mooie aanvallen en goede goals. Tegen Feyenoord moet het in een hoger baltempo. En we willen ook een portie bravoure zien. Gister heeft ons wat dat betreft gesterkt."

Steijn beschikt - met uitzondering van spelers die er al langer uitliggen - over een fitte selectie. Silvano Vos had na zijn Europese debuut tegen Marseille last van zijn knieën, maar lijkt de wedstrijd tegen Feyenoord te gaan halen.

Tegen Feyenoord zou de pas 18-jarige middenvelder kunnen starten. Steijn: "Ik schroom niet om zo'n jongen voor de leeuwen te gooien." Devyne Rensch is nog een twijfelgeval voor de wedstrijd tegen Feyenoord. Tegen Marseille was hij niet fit genoeg om mee te doen.

Boven zichzelf uitstijgen
Regerend landskampioen Feyenoord staat vierde, het Ajax in crisis twaalfde. Hoe gaat Steijn om met het feit dat Ajax in eigen huis niet de favoriet is? "Ze zijn heel goed en niet voor niets kampioen geworden. Ze hebben een duidelijke speelwijze en maken veel doelpunten."

Maar, zo zegt Steijn, Klassiekers zijn wedstrijden op zich. "Ik hoop dat mijn ploeg boven zichzelf uitstijgt zondag."

Zelfde conclusues, goeie aanvcallken en goals, maar ook slkordig balverkies en restverdediging niet goed, dat was ook na terugzien de conclusie.

Balverlies wel nog met m aan de slag, korter dekken, communucatie, moet beter verdedigend, in heel veel opziuchgten wel ajax speler, ook goede assist van de week.

Aantal risicovolle passes die onderschept werden, maar verbeterpunt is ook meer tempo aan de bal. Daarmee uitspelen., maar heeft ook met vertrouwen te maken. Hopelijk na gister portie vertrouwen.

Vos heeft tijdje gesukkeld, maar dat lijky goed te gaan. Plan was - ondansks interesse huren, wsilde we per se niet, hopelijk ongeschonden uit de strijd.

Fnood pijn doen door hoge3r baltempo, diepte zoeken achter hun defenbsiue, maar pook portie bravoure, gister heeft ons gesterkt en moeten ook mouwen opstropen.

Zie zeker aanknopingspunten, zie ook manier waarop we kansen weggeven. Uit enthousiasme waren de backs soms heel ver weg en dat moet ook beter. Kwestie van trainen, in eerste helft minder tweede al beryter.

Ploeg in opbouw, spelers laat gekregen. Moeten zelfvertrouwen en vastigheden geven. Zal met vallen en opstaan zijn, maar heb vertrouwen,

Kijk naar eigen ploeg. Duidelijke speelwijze, maken makkelijk doelpunten, Mar zijn wedstrijden op zich. Hoop boven ons uit stijgen.

Staan wel vijf zes in van vporoig jaar, zeker die laatste vier die stabiel zijn, dat is wel een wezenlijk verschil.

Iedereen ongeschonden. Geen bijzonderheden. Vos, was gister ook een grote wdsrijd, schroom ik me niet voor, handvatten meegeven, zijn ook wel wat gewend.

Rensch was niet helemaal okselfris, Gaaeil wel power naar voren, verdedigende wel mee bezig, rensch was niet fit genoeg om in te vallen.

Brobbey trekt eigen plan. Zoindag twenbte beste man, komt van ver, vorog jaar heel zwaar gehad. Vallen pstaan maar heel tevreden.

Laten we hopen onwennigheid, afstemming mis je soms ook, komt door nieuwe spelers.

Begint met vaste formatie zoeken, kan verschillen in detail op posities, Systemen door elaar ben ik niet van, geewwoon 433 met buitenspeleers, nuance anders kan altijd, daar geloof ik veel meer in.

Weet nooit hoe snel een elftal dingen oppikt, daar zijn we dag en nacht mee bezig, zsm een smoelwerk geven. Wedstrijdmentalitiet en passie was veel beter. Antwoord gezien.

Bert:

Niet in gelegenheid spelers te sparen, heel hammer dat we die 4-2 niet maakten. Tuurlijk vertrouwen.

Verwacht iig hetzelfde qua instelling en mentalkiteit, moet ook, fnoord uitrstekend elftal, niet naief zijn zoals gisteeren een paar keer. Al dat soort favcetten ben je mee bezig.

Resultaat icm pontwikkelen speelwijze. Zullen voor de winst gaan, moet elke wedstrijd, als we fnoord niet kapit spelen mss genoegen met gelijk, verlies niet.

Noodverbanden? Wij zijn ajax, staan twaalfde, zijn wel ajax. kunnen zeker fnoord verslaan, OM ook bijna, moeten ons verbeteren, maar heb heel veel vertrouwen.

Restverdediging nu onze achilleshiel, heeft met communicatiuue vanuit centrum te maken., ,Moet echt beter.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 september 2023 - 12:48   quote  deeplink  
Gewoon een smerige neuzenbende daar bij de NOS, het is godverredomme Feyenoord en niet fnoord, kut jeuden..
VVout
 VVout - vrijdag 22 september 2023 - 13:02   quote  deeplink  
NOS staat Nederlandse omroep stichting toch? Wat een drama met de speling daar.

quote:
Fnood pijn doen door hoge3r baltempo, diepte zoeken achter hun defenbsiue, maar pook portie bravoure, gister heeft ons gesterkt en moeten ook mouwen opstropen.
Hiervoor heb je net nog geen Enigma voor nodig!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 september 2023 door VVout --
Leuv
 Leuv - vrijdag 22 september 2023 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2023 - 12:48 schreef RenatoBos het volgende:
Gewoon een smerige neuzenbende daar bij de NOS, het is godverredomme Feyenoord en niet fnoord, kut jeuden..
nou nou nou nou...je hoeft ook niet te kijken.
Het is een keuze.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 september 2023 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2023 - 13:11 schreef Leuv het volgende:

[..]

nou nou nou nou...je hoeft ook niet te kijken.
Het is een keuze.
Das zeker zo, maar fnood slaat toch nergens op..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 september 2023 - 13:51   quote  deeplink  
Gernot Trauner ontbrak op de groepstraining van vrijdagochtend bij Feyenoord, zo meldt 1908.nl. De reden achter de absentie van de aanvoerder is niet bekend. Verder deden Justin Bijlow, Ayase Ueda en Bart Nieuwkoop wel weer mee met het elftal van Arne Slot.

Ueda trainde weer volledig mee met de groep en na de geluiden dat hij wordt klaargestoomd voor de uitwedstrijd tegen Atlético Madrid, lijkt het op basis van de training, dat hij sneller zal terugkeren. Bijlow staat inmiddels alweer enkele weken aan de kant met een breuk in zijn pols, maar zijn herstel lijkt de goede kant op te gaan. De keeper trainde vandaag los van de groep op trainingscomplex 1908.

Verder is het een zekerheid dat in ieder geval Luka Ivanušec niet gaat spelen tegen Ajaks. De aanvaller raakte afgelopen dinsdag geblesseerd aan zijn enkel en is voor enkele weken uitgeschakeld. Santiago Gimenez keert logischerwijs terug in de selectie, nadat hij tegen Celtic geschorst was.
tomson
 tomson - vrijdag 22 september 2023 - 15:47   quote  deeplink  
Hopen dat er niks serieus mis is met Trauner. Zonder hem doen we echt een flinke jas uit.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 september 2023 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2023 - 15:47 schreef tomson het volgende:
Hopen dat er niks serieus mis is met Trauner. Zonder hem doen we echt een flinke jas uit.
Snap je maar ik denk dat Luts centraal en Nieuwkoop op rechts ook niet zo verkeerd is, die kan lekker over die sosa heen denderen..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 22 september 2023 - 16:06   quote  deeplink  
Was alleen ziek, is er als het goed is gewoon bij.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 september 2023 - 16:43   quote  deeplink  
Oke nu serieus 2 - 6
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 22 september 2023 - 16:47   quote  deeplink  
Ik heb gisteren eens zitten kijken naar 020. Over het algemeen ben ik altijd erg terughoudend als het gaat om onze potjes tegen 020. Maar na het zien van de wedstrijd van gisteren mag het geen probleem zijn voor Feijenoord. We zijn gewoon favoriet. Wij spelen (nog) niet super, maar wat 020 gisteren op de mat legde, was comedy capers...
Ik zeg 1-3
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 22 september 2023 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2023 - 12:45 schreef RenatoBos het volgende:
Zo gekopieerd vanuit de NOS site, daar zitten er toch ook een paar te slapen voordat ze zoiets wereldkundig maken, ontelbaar veel schrijffouten
Het gedeelte totale onzin is onbegrijpelijk, dus prima gedaan.
ras
 ras - vrijdag 22 september 2023 - 23:16   quote  deeplink  
Nooit onderschatten, we hebben de laatste jaren,behalve 2005 en vorig jaar,nooit gewonnen dus Feyenoord blijf scherp en op je hoede.
VVout
 VVout - zaterdag 23 september 2023 - 08:18   quote  deeplink  
Altijd je dekking op orde houden, voordat je het weet heb je een amsterdammertje in je reet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 23-24 #6: ajax - Feyenoord (zondag 24 september 2023, 14.30 uur)









0.0104570