BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: #STEIJN OUT!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 oktober 2023 - 17:26   quote  deeplink  
Opzouten en neem de rest van die slappe trainersstaf op de bank gelijk mee!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 oktober 2023 door Ajax Warrior --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 oktober 2023 - 17:55   quote  deeplink  
En keeper 🙈🙈🤣
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 oktober 2023 - 17:57   quote  deeplink  
En Bergwijn zijn aanvoerdersband afnemen en nooit meer op 10 zetten
Scout2
 Scout2 - zondag 08 oktober 2023 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 17:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:
En Bergwijn zijn aanvoerdersband afnemen en nooit meer op 10 zetten
Is ook een matige speler, jammer dat ie niet naar het middenoosten is gegaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 oktober 2023 door Scout2 --
p111
 p111 - zondag 08 oktober 2023 - 18:05   quote  deeplink  
Wat eeen zooitje die achterhoede is van een matige amateur niveau.Uitzondering is Hato/
Ik heb gepleid voor een kans voor Stein maar die gaat dit niet goed maken,dus weg wezen en bijna alle aankopen op de bank.
nummer10
 nummer10 - zondag 08 oktober 2023 - 18:56   quote  deeplink  
P111 de hele achterhoede kan nergens heen met de bal... en het Middenveld helpt niet verdedigen...

Maar het ligt allemaal aan de aankopen en achterhoede
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 oktober 2023 - 19:01   quote  deeplink  
Het speelveld is veel te groot, er ligt veel te veel ruimte voor de tegenstander.

De trainer kan ze niet compact laten spelen wat ze zelfs bij de "kleinere" clubs wel kunnen.

Dus inpakken en weg wezen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 oktober 2023 - 21:22   quote  deeplink  
Ze gaan Steyn niet ontslaan voorlopig, man man lekker door blijven modderen
p111
 p111 - zondag 08 oktober 2023 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 18:56 schreef nummer10 het volgende:
P111 de hele achterhoede kan nergens heen met de bal... en het Middenveld helpt niet verdedigen...

Maar het ligt allemaal aan de aankopen en achterhoede
Nr 10 ze kunnen gewoon niet voetballen,en ook het middenveld is van zeer matig niveau
nummer10
 nummer10 - zondag 08 oktober 2023 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2023 - 22:06 schreef p111 het volgende:

[..]

Nr 10 ze kunnen gewoon niet voetballen,en ook het middenveld is van zeer matig niveau
Ik betwijfel dat...
nummer10
 nummer10 - maandag 09 oktober 2023 - 01:04   quote  deeplink  
Tot nu toe hebben we dit seizoen nog geen wedstrijd gehad, waarin we meer ruimte hadden dan vandaag.

Aldus clasie... Die zegt eigenlijk alles... Maar steijntje blijft mooi zitten...
nummer10
 nummer10 - maandag 09 oktober 2023 - 01:21   quote  deeplink  
'En dan al die beelden van die tribune. Van Maurits Hendriks, die hoopte dat Louis van Gaal hem even zou begroeten, maar Van Gaal koerste rechtstreeks op Michael van Praag af', vervolgt Van Hanegem, die daarna verder in gaat op Van Gaal. 'Van Gaal gaat de commissarissen adviseren. Dat is op zich al apart, want dat gebeurt volgens mij nooit. We kennen Louis, hij gaat zich overal mee bemoeien. Ik vind het prima, maar het is voor een trainer allemaal niet lekker. En voor spelers ook niet. Dan zie je ook altijd nog dat de spelers liever afhaken. Josip Sutalo en Steven Berghuis waren er niet bij. Zo werkt dat als het slecht gaat.'

Ik geef deze gek echt wel gelijk ook nog voor nu.. maar hoop dat die er naast zit...
nummer10
 nummer10 - maandag 09 oktober 2023 - 01:26   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1156059/sevilla-heeft-genoeg-gezien-en-zet-europa-league-winnaar-zonder-genade-op-straat.html

Zo kan het ook..
hjf
 hjf - maandag 09 oktober 2023 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
En dan is alles opgelost .....
nummer10
 nummer10 - maandag 09 oktober 2023 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 oktober 2023 - 09:53 schreef hjf het volgende:

[..]

En dan is alles opgelost .....
Dat zeg ik niet, maar die had wel iets meer credits nog dacht ik zo haha
Loetje
 Loetje - maandag 09 oktober 2023 - 16:03   quote  deeplink  
Het lijkt erop of Steijn mag blijven. Dan heeft Ajax in het kader van op tijd ingrijpen wederom niet geleerd van vorig jaar. En dus herhaalt de geschiedenis zich weer.
Loetje
 Loetje - maandag 09 oktober 2023 - 16:04   quote  deeplink  
Als dit tegen Utrecht ook door pakt, vrees ik dat Ajax straks nog echt tegen degradatie/nacompetitie-plek gaat vechten.

Niet zozeer omdat het perse niet anders kan. Maar als iedere ploeg zoveel kansen krijgt en je bent zelf niet weerbaar, dan kan het wel eens echt gevaarlijk gaan worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 oktober 2023 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 oktober 2023 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 oktober 2023 - 16:03 schreef Loetje het volgende:
Het lijkt erop of Steijn mag blijven. Dan heeft Ajax in het kader van op tijd ingrijpen wederom niet geleerd van vorig jaar. En dus herhaalt de geschiedenis zich weer.
Inderdaad, ongelooflijk toch?

Ik heb wel gelezen dat van Gaal mag beslissen over het lot van Steyn.

Steyn wordt deze week overhoord door leraar van Gaal, mocht hij niet op 1 lijn zitten en

beantwoordt hij de vragen niet naar Louis zijn zin moet hij zijn koffers pakken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 oktober 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - maandag 09 oktober 2023 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 oktober 2023 - 16:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad, ongelooflijk toch?

Ik heb wel gelezen dat van Gaal mag beslissen over het lot van Steyn.

Steyn wordt deze week overhoord door leraar van Gaal, mocht hij niet op 1 lijn zitten en

beantwoordt hij de vragen niet naar Louis zijn zin moet hij zijn koffers pakken
Las het indd... Wat een grap 🤣
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 oktober 2023 - 12:18   quote  deeplink  
Het zou belachelijk zijn mocht Steyn blijven, ik geloof nooit dat deze spelers er helemaal niets van kunnen.

Een trainer bepaalt of ze compact spelen, dit is wat hij de spelers moet Leren.
Het lijkt me niet zo moeilijk om de linies aan te laten sluiten tijdens trainingen.

Oefenen en nog eens oefenen.

Nee hoor tijd voor een toptrainer die meer met dit bijltje heeft gehakt
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 oktober 2023 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2023 - 12:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Het zou belachelijk zijn mocht Steyn blijven, ik geloof nooit dat deze spelers er helemaal niets van kunnen.

Een trainer bepaalt of ze compact spelen, dit is wat hij de spelers moet Leren.
Het lijkt me niet zo moeilijk om de linies aan te laten sluiten tijdens trainingen.

Oefenen en nog eens oefenen.

Nee hoor tijd voor een toptrainer die meer met dit bijltje heeft gehakt
Las net een goed stuk over satulo.. dat het niet zo zeer die spelers zijn maar de linies en afspeel mogelijkheden waar de spelers een stel pannekoeken lijken
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 10 oktober 2023 - 15:02   quote  deeplink  
Ajax speelde beter onder Heitinga, die had gewoon echt pech. Haal hem terug en gooi die Steijn eruit
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 oktober 2023 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2023 - 13:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Las net een goed stuk over satulo.. dat het niet zo zeer die spelers zijn maar de linies en afspeel mogelijkheden waar de spelers een stel pannekoeken lijken
Dit zie je toch al vele wedstrijden
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 oktober 2023 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2023 - 15:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dit zie je toch al vele wedstrijden
Yep, maar daarom vind ik het ook jammer dat de aankopen zo afgebrand worden.. het klopt echt van geen kant of ze staan niet op hun positie.. wat jij ook al vaker aangaf, er zit veel meer in dan wat wij zien en daar ben ik van overtuigd
.
p111
 p111 - dinsdag 10 oktober 2023 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2023 - 15:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Yep, maar daarom vind ik het ook jammer dat de aankopen zo afgebrand worden.. het klopt echt van geen kant of ze staan niet op hun positie.. wat jij ook al vaker aangaf, er zit veel meer in dan wat wij zien en daar ben ik van overtuigd
.
Nou veel plezier met je nw aankopen !!! (STERKTE)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 oktober 2023 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2023 - 15:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Yep, maar daarom vind ik het ook jammer dat de aankopen zo afgebrand worden.. het klopt echt van geen kant of ze staan niet op hun positie.. wat jij ook al vaker aangaf, er zit veel meer in dan wat wij zien en daar ben ik van overtuigd
.
Er is totaal geen vertrouwen bij de spelers, de angst druipt er van af.

Deze trainer krijgt dit niet meer om gedraaid, er moet een nieuw gezicht voor deze groep waarvoor ze door het vuur gaan.

Een nieuw vers gezicht, een gelouterde trainer krijgt dit Ajax weer aan het voetballen met 1 a 2 aan kopen ben ik zeker van
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 10 oktober 2023 - 19:22   quote  deeplink  
Ben normaal niet zo van de trainer eruit mikken en zeker niet als onze Duitse vriend hem n aantal spelers geeft die hij niet wilde. Maar in dit geval moet hij er uit omdat er zeker meer in deze groep zit. Nu gaan zelfs spelers zich op de wedstrijddag afmelden en dat is een teken van geen vertrouwen, angst en muiterij....
Deze trainer draait dit niet meer om doordat hij openlijk heeft aangegeven deze selectie niet goed genoeg te vinden.
Niet langer aarzelen, meteen een ervaren man voor de groep. Dan in de winter 2 echte versterkingen en we gaan naar de top 5. Wellicht zelfs nog stunten met n derde plek!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 oktober 2023 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2023 - 19:22 schreef bertus bikkel het volgende:
Ben normaal niet zo van de trainer eruit mikken en zeker niet als onze Duitse vriend hem n aantal spelers geeft die hij niet wilde. Maar in dit geval moet hij er uit omdat er zeker meer in deze groep zit. Nu gaan zelfs spelers zich op de wedstrijddag afmelden en dat is een teken van geen vertrouwen, angst en muiterij....
Deze trainer draait dit niet meer om doordat hij openlijk heeft aangegeven deze selectie niet goed genoeg te vinden.
Niet langer aarzelen, meteen een ervaren man voor de groep. Dan in de winter 2 echte versterkingen en we gaan naar de top 5. Wellicht zelfs nog stunten met n derde plek!!!!
Eens💪
Pietje
 Pietje - woensdag 11 oktober 2023 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 oktober 2023 - 16:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad, ongelooflijk toch?

Ik heb wel gelezen dat van Gaal mag beslissen over het lot van Steyn.

Steyn wordt deze week overhoord door leraar van Gaal, mocht hij niet op 1 lijn zitten en

beantwoordt hij de vragen niet naar Louis zijn zin moet hij zijn koffers pakken
Het is toch de algemeen directeur die beslist of een trainer mag blijven, of moet opstappen? En dat zou dan Jan van Halst moeten zijn. Maar ja, die is interim, dus zijn bevoegdheden zullen wel te overzien zijn. Bovendien denk ik dat de constructie met Louis van Gaal als "adviseur" ook wel wat tegenvalt, want hij zit de meeste tijd in zijn huis in Portugal. Het is allemaal nogal complex en verdrietig, zeker ook als je naar de stand op teletekst kijkt en Ajax terugvindt op plaats 16... Er moet echt wel wat gebeuren, maar de trainer ontslaan is vaak ook helemaal geen oplossing, en al helemaal niet wanneer die trainer niet betrokken is geweest bij de inkomende transfers van tweede- of zelfs derderangs spelers. Spelers die geen Nederlands spreken en zeer gebrekkig Engels. Ga er dan maar aanstaan als coach. Ik heb serieus met hem (Steijn) te doen!
remco k
 remco k - woensdag 11 oktober 2023 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 oktober 2023 - 17:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het is toch de algemeen directeur die beslist of een trainer mag blijven, of moet opstappen? En dat zou dan Jan van Halst moeten zijn. Maar ja, die is interim, dus zijn bevoegdheden zullen wel te overzien zijn. Bovendien denk ik dat de constructie met Louis van Gaal als "adviseur" ook wel wat tegenvalt, want hij zit de meeste tijd in zijn huis in Portugal. Het is allemaal nogal complex en verdrietig, zeker ook als je naar de stand op teletekst kijkt en Ajax terugvindt op plaats 16... Er moet echt wel wat gebeuren, maar de trainer ontslaan is vaak ook helemaal geen oplossing, en al helemaal niet wanneer die trainer niet betrokken is geweest bij de inkomende transfers van tweede- of zelfs derderangs spelers. Spelers die geen Nederlands spreken en zeer gebrekkig Engels. Ga er dan maar aanstaan als coach. Ik heb serieus met hem (Steijn) te doen!
Van Gaal doet momenteel echt wat meer dan alleen maar de rvc adviseren. Hij is in Nederland actief bezig om Ajax te verbeteren.
Pietje
 Pietje - woensdag 11 oktober 2023 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 oktober 2023 - 21:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Van Gaal doet momenteel echt wat meer dan alleen maar de rvc adviseren. Hij is in Nederland actief bezig om Ajax te verbeteren.
Oké, dat heb ik de afgelopen twee weken gemist door ziekenhuisopname.
Over het algemeen heb ik het niet zo op "adviseurs". Vaak is het nogal vrijblijvend zonder echte functieomschrijving.
Maar Louis van Gaal kennende... die laat zich niet zomaar met iets afschepen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 oktober 2023 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 oktober 2023 - 21:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Van Gaal doet momenteel echt wat meer dan alleen maar de rvc adviseren. Hij is in Nederland actief bezig om Ajax te verbeteren.
Of het goed is is afwachten...
hjf
 hjf - donderdag 12 oktober 2023 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 oktober 2023 - 23:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Of het goed is is afwachten...
Zie jij dan negatieve kanten hieraan?
nummer10
 nummer10 - donderdag 12 oktober 2023 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 oktober 2023 - 09:57 schreef hjf het volgende:

[..]

Zie jij dan negatieve kanten hieraan?
Geen idee wat er gaat gebeuren.. dus nee nog niet haha.. krijg wel weer het idee dat het ons kent ons gaat worden.. en of dat goed of slecht is moet natuurlijk blijken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 12 oktober 2023 - 12:43   quote  deeplink  
Waarom risico lopen dat we nog verder afglijden ???

STEYN OUT !!!!
nummer10
 nummer10 - donderdag 12 oktober 2023 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 oktober 2023 - 12:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Waarom risico lopen dat we nog verder afglijden ???

STEYN OUT !!!!
Goede vraag.. hoop niet dat van gaal in zijn mooie praatjes trapt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 12 oktober 2023 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 oktober 2023 - 13:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Goede vraag.. hoop niet dat van gaal in zijn mooie praatjes trapt
Nee hoor die heeft hem al een poos gevolgd geloof mij, en hij zal ook met zijn assistenten en spelers gepraat hebben of nog rond de tafel gaan
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 12 oktober 2023 - 19:03   quote  deeplink  
Achter de schermen heeft van Gaal al mensen klaarstaan die het zo kunnen overnemen. Dat kan niet anders. Types als Frank de Boer, John vh Schip, Danny Blind kunnen als interim trainer echt meer uit deze gasten halen. Zet daar Bogarde bij en het zal snel beter gaan!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 12 oktober 2023 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 oktober 2023 - 19:03 schreef bertus bikkel het volgende:
Achter de schermen heeft van Gaal al mensen klaarstaan die het zo kunnen overnemen. Dat kan niet anders. Types als Frank de Boer, John vh Schip, Danny Blind kunnen als interim trainer echt meer uit deze gasten halen. Zet daar Bogarde bij en het zal snel beter gaan!!!
Waarom wachten, waarom niet direct ?

Steyn kan gewoon geen topclub aan, Mikautadze op rechts of op links ipv in de spits
Ik denk echt dat de spelers meer kunnen dan dat ze tot nu toe laten zien
nummer10
 nummer10 - zondag 15 oktober 2023 - 15:05   quote  deeplink  
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2023/10/foto-van-steijn-gaat-hard-rond-ajax-supporters-reageren-woedend?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Heel rap weg bij de club aub...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 oktober 2023 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Wie zegt dat hij het is, ik vind hem zelfs niet lijken.
Deze man is dikker
p111
 p111 - zondag 15 oktober 2023 - 17:50   quote  deeplink  
De anti Ajax media is weer geweldig bezig,wat een tering kuthommels.
nummer10
 nummer10 - zondag 15 oktober 2023 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 - 17:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij het is, ik vind hem zelfs niet lijken.
Deze man is dikker
Je hebt met hem gedoucht ? ;)

Vorige interlandperiode heeft die overigens het zelfde gedaan..

Maar laat ik het anders zeggen.. als dit waar is per direct ontslaan..

Maar van de nieuwe naam word je ook niet vrolijk..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 oktober 2023 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 - 19:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Je hebt met hem gedoucht ? ;)

Vorige interlandperiode heeft die overigens het zelfde gedaan..

Maar laat ik het anders zeggen.. als dit waar is per direct ontslaan..

Maar van de nieuwe naam word je ook niet vrolijk..
Idd was hij op vakantie de vorige periode, vond ik toen ook vreemd omdat er altijd spelers overblijven die niet opgeroepen worden.

Met name dan moet je extra trainen en besprekingen voeren tot dat er in zit bij die gasten

Wat mis ik het fanatiek zijn van ten Hag, tot het eindeloze de simpele acties blijven herhalen tot dat het er ingestampt zit

Het wordt tijd dat ze deze man zijn ontslag geven...man man

Ik denk trouwens dat het niet lang meer gaat duren, de situatie is onhoudbaar geworden.

STEYN OUT !!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 oktober 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - zondag 15 oktober 2023 - 21:43   quote  deeplink  
En dan die gast van jong Ajax terug halen wat je nu leest.. wat heeft die laten zien in godsnaam..
p111
 p111 - zondag 15 oktober 2023 - 22:44   quote  deeplink  
Lang leve Steijn ,wat een achterlijke reacties hier je weet niet eens of het klopt je weet niet eens of het opdracht van Ajax was je weet niet eens hoeveel spelers er op de training zouden komen in deze interland periode enz enz en maar schreeuwen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 oktober 2023 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 - 22:44 schreef p111 het volgende:
Lang leve Steijn ,wat een achterlijke reacties hier je weet niet eens of het klopt je weet niet eens of het opdracht van Ajax was je weet niet eens hoeveel spelers er op de training zouden komen in deze interland periode enz enz en maar schreeuwen
Het interesseert me niet waar die man uithangt, weet wel dat hij het team niet op de rit heeft.
En de jongens die gehaald zijn, zijn geen toppers maar kunnen heus wel voetballen.
nummer10
 nummer10 - maandag 16 oktober 2023 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 - 22:44 schreef p111 het volgende:
Lang leve Steijn ,wat een achterlijke reacties hier je weet niet eens of het klopt je weet niet eens of het opdracht van Ajax was je weet niet eens hoeveel spelers er op de training zouden komen in deze interland periode enz enz en maar schreeuwen
Slechtste start ooit... Iedere speler met de ziel onder de arm... spelers verkeerd gebruiken.. ook in de eerste interland periode heeft die spelers vrijaf gegeven zodat meneer naar Ibiza kon, maar wel klagen dat je de spelers niet kent..

Lang leve Steijn !

https://www.soccernews.nl/news/ophef-op-x-na-instagram-post-biba-steijn/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 oktober 2023 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - maandag 16 oktober 2023 - 01:09   quote  deeplink  
Trouwens zoom ff in op deze foto... Is wat duidelijker, zelf het litteken is duidelijk te zien..

https://sportnieuws.nl/voetbal/binnenland/ajax-trainer-maurice-steijn-zou-weer-op-ibiza-zijn/
p111
 p111 - maandag 16 oktober 2023 - 08:29   quote  deeplink  
Het lijkt wel een roddelblaadje hier,laten we gewoon afwachten als er echt wat interessants op het media nws komt inplaats van mee tegaan in dit anti Ajax spel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: #STEIJN OUT!!!









0.0090498