BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Versterkingen winterstop

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
JOOD
 JOOD - maandag 09 oktober 2023 - 16:53   quote  deeplink  
Wat denken jullie? Wat hopen jullie?

Een aantal miskopen verkopen en met dat geld plus het geld wat er nog over is een paar ervaren spelers terughalen met Ajax dna?

Een beroep doen op clubliefde en een aantal niet haalbare spelers proberen over te halen?

Hoe het ook loopt, er zal wederom een heel belangrijke periode aanbreken om het team te versterken!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 oktober 2023 - 17:08   quote  deeplink  
Goed plan, dit was volgens mij ook het plan van van Gaal.

van het Schip en Huntelaar gaan dit oppikken tijdens de winterstop.

Hun gaan vanaf nu kritisch kijken wie er bij moet komen.
Denk niet dat er Champions League spelers aan komen die zullen niet naar dit Ajax komen

Of ze spelers kunnen verkopen is de vraag want ze hebben tot nu toe niet echt indruk gemaakt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 oktober 2023 - 17:28   quote  deeplink  
Volgens mij kan je nu direct al club loze spelers aantrekken, er is een hele lijst beschikbaar.

David de Gea, Eden Hazard zijn een aantal voorbeelden, genieten niet mijn voorkeur maar er staan op die lijst heus goede spelers
remco k
 remco k - maandag 09 oktober 2023 - 20:43   quote  deeplink  
Liever geen enkele aankoop in de winter. Je kan dan niet anders als middelmaat komen want de juiste spelers die je nu nodig hebt, gaan niet in de winter naar Amsterdam komen.

De enige spelers die beschikbaar zijn in de winter, zijn talentjes die nu zullen ondersneeuwen en spelers die het nu gewoon slecht doen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 oktober 2023 - 22:13   quote  deeplink  
Hoeft geen middelmaat te zijn, Haller kwam ook in de winterstop.

Ajax zou bijvoorbeeld van de Beek kunnen huren en/of een kwalitatief transfervrije speler aan trekken.

We hebben op dit moment minimaal 2 goede spelers nodig die de spelers op sleeptouw nemen anders glijden we nog verder af.

Van het Schip hebben ze voorlopig binnnnen gehaald in het technisch hart om weloverwogen in de winterstop met Huntelaar kwaliteit binnen te halen.

Ik denk wel dat ze het minimaal moeten proberen, stilstand is achterstand.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 oktober 2023 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 oktober 2023 - 22:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hoeft geen middelmaat te zijn, Haller kwam ook in de winterstop.

Ajax zou bijvoorbeeld van de Beek kunnen huren en/of een kwalitatief transfervrije speler aan trekken.

We hebben op dit moment minimaal 2 goede spelers nodig die de spelers op sleeptouw nemen anders glijden we nog verder af.

Van het Schip hebben ze voorlopig binnnnen gehaald in het technisch hart om weloverwogen in de winterstop met Huntelaar kwaliteit binnen te halen.

Ik denk wel dat ze het minimaal moeten proberen, stilstand is achterstand.
Klaassen had je bijvoorbeeld... Maar was wel bankzitter bij steijnemans wat ook een reden was voor zijn vertrek... die had qua inzet en aanvoerderschap toch niet misstaan nu ipv Bergwijn ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 oktober 2023 - 09:47   quote  deeplink  
Niet alleen Klaassen ook Tadic, conceicao en Daramy kunnen we zeer goed gebruiken...missmanagement
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 oktober 2023 - 11:15   quote  deeplink  
Unuvar, regeer... Achja..

Valt niet terug te draaien..

Feit blijft er zijn nog nooit zo weinig punten behaald en is de slechtste start ooit
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 oktober 2023 - 17:25   quote  deeplink  
Vrouw van Van 't Schip komt op 55-jarige leeftijd te overlijden
vandaag, 16:55 door Jesse ter Haar 62

Bron Instagram

Laatst geüpdatet vandaag 16:56
Daniëlle van 't Schip is op 55-jarige leeftijd te komen overlijden, zo wordt bekendgemaakt via haar Instagramkanaal. De vrouw van John van 't Schip en de dochter van Willeke Alberti overleed aan de gevolgen van uitgezaaide endeldarmkanker.

Heel veel sterkte John 🙏
remco k
 remco k - dinsdag 10 oktober 2023 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 oktober 2023 - 22:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hoeft geen middelmaat te zijn, Haller kwam ook in de winterstop.

Ajax zou bijvoorbeeld van de Beek kunnen huren en/of een kwalitatief transfervrije speler aan trekken.

We hebben op dit moment minimaal 2 goede spelers nodig die de spelers op sleeptouw nemen anders glijden we nog verder af.

Van het Schip hebben ze voorlopig binnnnen gehaald in het technisch hart om weloverwogen in de winterstop met Huntelaar kwaliteit binnen te halen.

Ik denk wel dat ze het minimaal moeten proberen, stilstand is achterstand.
Haller kwam in een goed draaiend team, en zou nu gewoon ook totaal niet renderen aangezien er vrijwel geen kansen worden gecreëerd.

Vd Beek is precies wat je niet wil. Welke garantie heb je dat die er nog wat van kan. Die heeft nog geen 1000 minuten gevoetbald bij elkaar in de afgelopen 3 jaar.

Niks kopen betekend geen stilstand. Dat slaat echt helemaal nergens op.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 oktober 2023 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2023 - 17:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Haller kwam in een goed draaiend team, en zou nu gewoon ook totaal niet renderen aangezien er vrijwel geen kansen worden gecreëerd.

Vd Beek is precies wat je niet wil. Welke garantie heb je dat die er nog wat van kan. Die heeft nog geen 1000 minuten gevoetbald bij elkaar in de afgelopen 3 jaar.

Niks kopen betekend geen stilstand. Dat slaat echt helemaal nergens op.
Onzin dat een goede spits niet rendeert, er komen genoeg ballen voor en door het midden
alleen te laag omdat ze weten dat Brobbey niet kopsterk is.

En ik denk dat je naast Berghuis een extra 10 mist, aangezien dat elke positie dubbel bezet moet zijn.

Ik heb het over ervaring kopen zoals destijds Blind en Tadic het elftal op sjouw namen.
Dit soort spelers missen we nu, er is totaal geen leider binnen de lijnen
remco k
 remco k - dinsdag 10 oktober 2023 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2023 - 19:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Onzin dat een goede spits niet rendeert, er komen genoeg ballen voor en door het midden
alleen te laag omdat ze weten dat Brobbey niet kopsterk is.

En ik denk dat je naast Berghuis een extra 10 mist, aangezien dat elke positie dubbel bezet moet zijn.

Ik heb het over ervaring kopen zoals destijds Blind en Tadic het elftal op sjouw namen.
Dit soort spelers missen we nu, er is totaal geen leider binnen de lijnen
Afgelopen weekend geen enkele spitsen kans gecreëerd. We creëren slechts 15% van het aantal kansen tegenover vorig seizoen.

Jongens als Tadic en Blind haal je niet even op in de winterstop.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 oktober 2023 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2023 - 22:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Afgelopen weekend geen enkele spitsen kans gecreëerd. We creëren slechts 15% van het aantal kansen tegenover vorig seizoen.

Jongens als Tadic en Blind haal je niet even op in de winterstop.
Ik ben niet zo van cijfers van nu kijkend naar voorgaande jaren.

Let wel, er komen nu geen hoge voorzetten omdat Brobbey dramatisch kopsterk is.
Staat daar een andere spits met lengte zoals Haller of Bijvoorbeeld Weghorst dan komen de ballen wel hoog voor.

Inderdaad is het niet eenvoudig om ervaring te kopen tijdens de winterstop maar toch geloof ik er in dat ze minimaal 2 spelers halen.

In de top is er hulp binnen gekomen, nu nog op het veld daarnaast hoop ik op een ervaren trainer.

Waar hoop is, is leven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 oktober 2023 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - woensdag 11 oktober 2023 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2023 - 23:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van cijfers van nu kijkend naar voorgaande jaren.

Let wel, er komen nu geen hoge voorzetten omdat Brobbey dramatisch kopsterk is.
Staat daar een andere spits met lengte zoals Haller of Bijvoorbeeld Weghorst dan komen de ballen wel hoog voor.

Inderdaad is het niet eenvoudig om ervaring te kopen tijdens de winterstop maar toch geloof ik er in dat ze minimaal 2 spelers halen.

In de top is er hulp binnen gekomen, nu nog op het veld daarnaast hoop ik op een ervaren trainer.

Waar hoop is, is leven
Die jongens zijn helemaal niet in staat om een goede voorzet te geven. Forbs is een jongen van de combinatie of de eigen actie met vaak harde lage voorzetten. Bergwijn doet alles alleen of in de combinatie. Rensch kan geen voorzet geven en Avilla of sosa ook niet. Hato heb ik ook nog geen enkele voorzet zien geven.

Er zitten echt een stuk of 13 prima voetballers in deze selectie. Daar moet je prima mee kunnen presteren nu.
remco k
 remco k - woensdag 11 oktober 2023 - 11:41   quote  deeplink  
Kaplan sluit overigens ook weer aan. Die maakte in zijn oefenpotjes flink wat indruk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 oktober 2023 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 oktober 2023 - 11:41 schreef remco k het volgende:
Kaplan sluit overigens ook weer aan. Die maakte in zijn oefenpotjes flink wat indruk.
Mag van mij direct in de basis indien hij fit genoeg is, dan kan Avila naar de bank
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 oktober 2023 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 oktober 2023 - 11:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Die jongens zijn helemaal niet in staat om een goede voorzet te geven. Forbs is een jongen van de combinatie of de eigen actie met vaak harde lage voorzetten. Bergwijn doet alles alleen of in de combinatie. Rensch kan geen voorzet geven en Avilla of sosa ook niet. Hato heb ik ook nog geen enkele voorzet zien geven.

Er zitten echt een stuk of 13 prima voetballers in deze selectie. Daar moet je prima mee kunnen presteren nu.
Sosa staat juist bekend om zijn voorzetten toch.. en ook gaeei heb ik er meerdere zien geven...

Ramaj

Gaeei satulo Hato Avila sosa

Tahirovic vd boomen
Berghuis
Forbs Brobbey

Sneu voor Bergwijn Taylor.. maar ach zoiets gaat toch niet gebeuren...
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 oktober 2023 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 oktober 2023 - 12:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mag van mij direct in de basis indien hij fit genoeg is, dan kan Avila naar de bank
Je denkt dat die plots beter is als ? Niemand draait in dit elftal.. je kan niet met 4 man 7 man af stoppen omdat de rest op het veld geen kloten doet...
En ook kan je geen inspeelpass geven als iedereen gedekt staat
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 oktober 2023 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 oktober 2023 - 11:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Die jongens zijn helemaal niet in staat om een goede voorzet te geven. Forbs is een jongen van de combinatie of de eigen actie met vaak harde lage voorzetten. Bergwijn doet alles alleen of in de combinatie. Rensch kan geen voorzet geven en Avilla of sosa ook niet. Hato heb ik ook nog geen enkele voorzet zien geven.

Er zitten echt een stuk of 13 prima voetballers in deze selectie. Daar moet je prima mee kunnen presteren nu.
Ik neem aan dat deze profs een voorzet kunnen geven, bij de amateurs is het geen probleem in ieder geval.

Idd zie ik ook geen goede voorzet van Bergwijn, ben ik met je eens.

Deze trainer kan van deze 13 goede spelers geen goed draaiend team maken, dus moet hij gewoon weg
remco k
 remco k - woensdag 11 oktober 2023 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 oktober 2023 - 12:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Sosa staat juist bekend om zijn voorzetten toch.. en ook gaeei heb ik er meerdere zien geven...

Ramaj

Gaeei satulo Hato Avila sosa

Tahirovic vd boomen
Berghuis
Forbs Brobbey

Sneu voor Bergwijn Taylor.. maar ach zoiets gaat toch niet gebeuren...
Assists is wat anders als voorzetten. Veel ging juist over de grond. Strak voor de goal langs.

En ze geven is hetzelfde als ze ook goed geven?

Daar gaat ook heel de discussie niet over.
Pietje
 Pietje - woensdag 11 oktober 2023 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 oktober 2023 - 16:53 schreef JOOD het volgende:
Wat denken jullie? Wat hopen jullie?

Een aantal miskopen verkopen en met dat geld plus het geld wat er nog over is een paar ervaren spelers terughalen met Ajax dna?

Een beroep doen op clubliefde en een aantal niet haalbare spelers proberen over te halen?

Hoe het ook loopt, er zal wederom een heel belangrijke periode aanbreken om het team te versterken!
Spelers, die niet of nauwelijks spelen, daar lijd je een enorm verlies op. Als je ze überhaupt kunt slijten. Meestal ontaard het in een huur-deal met grote kans dat je ze na een aantal maanden "gewoon" weer terugkrijgt in je selectie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Versterkingen winterstop









0.0076148