BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Brobbey

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 15:12   quote  deeplink  
Zijn voetbal kunsten:

- Mist gigantisch veel kansen

- Hangt alleen maar tegen zijn tegenstander aan

- 0 techniek, moet het volledig van zijn lichaam hebben

- Ballen springen van zijn voet

- Een voor zet geven kan hij niet

- Koppen kan hij niet

Met andere woorden...BROBBEY OUT!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 januari 2024 door Jack Huntelaar --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 oktober 2023 - 15:27   quote  deeplink  
Helemaal gelijk!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 15:30   quote  deeplink  
Waarom krijgt een andere spits geen kans.

Heeft ons al veel punten gekost maar welke trainer dan ook houdt het vertrouwen in hem

Hij heeft één pluspunt, werkt heel hard
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 16:30   quote  deeplink  
En Brobbey ligt weer eens
p111
 p111 - zondag 29 oktober 2023 - 16:32   quote  deeplink  
welke trainer die onze links en rechts back er in laat staan waar je de 3-3 en de 4-3 ziet aankomen die Vialla en die Gaaaye,zijn nog te slecht voor de KK divisie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2023 door p111 --
p111
 p111 - zondag 29 oktober 2023 - 16:34   quote  deeplink  
En ja met een spits had je in de rust 5-2 voor gestaan ,had gvd desnoods Wolfswinkel gehaald in de zomer die is gewoon een klasse beter als Brobbey zelfs een leeg doel is nog niet aan hem besteed.
JOOD
 JOOD - zondag 29 oktober 2023 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:34 schreef p111 het volgende:
En ja met een spits had je in de rust 5-2 voor gestaan ,had gvd desnoods Wolfswinkel gehaald in de zomer die is gewoon een klasse beter als Brobbey zelfs een leeg doel is nog niet aan hem besteed.
Dit klopt helemaal.. Echt een lachertje die Brobbie
JOOD
 JOOD - zondag 29 oktober 2023 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:
En Brobbey ligt weer eens
Bij ieder schot, liggen.. echt heel vreemd en onnodig. Geen balans? Of geen verstand?
JOOD
 JOOD - zondag 29 oktober 2023 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 15:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Waarom krijgt een andere spits geen kans.

Heeft ons al veel punten gekost maar welke trainer dan ook houdt het vertrouwen in hem

Hij heeft één pluspunt, werkt heel hard
Waarschijnlijk zijn die nog slechter. Mikautadze zou ik graag eens een wedstrijd of 5 zien. Maar dan kun je Brobhoofd afschrijven
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:32 schreef p111 het volgende:
welke trainer die onze links en rechts back er in laat staan waar je de 3-3 en de 4-3 ziet aankomen die Vialla en die Gaaaye,zijn nog te slecht voor de KK divisie.
Maduro is gewoon te licht, deed veel te laat wisselen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:36 schreef JOOD het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zijn die nog slechter. Mikautadze zou ik graag eens een wedstrijd of 5 zien. Maar dan kun je Brobhoofd afschrijven
Inderdaad, we kunnen nog niets zeggen van Mikautadze

Of haalt dan een spits in de winterstop, of een spits die nu transfervrij is
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:35 schreef JOOD het volgende:

[..]

Bij ieder schot, liggen.. echt heel vreemd en onnodig. Geen balans? Of geen verstand?
Is gewoon de slechtste spits van de gele eredivisie, kan alleen maar recht door schieten, met een lobje, een wippertje scoren kan hij niet
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 16:41   quote  deeplink  
Heel pijnlijk maar het is de waarheid
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2023 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 16:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maduro is gewoon te licht, deed veel te laat wisselen
Dat vond iedereen van ten Hag ook. Op basis waarvan is Maduro met dezelfde kwaliteit dan te licht?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 19:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat vond iedereen van ten Hag ook. Op basis waarvan is Maduro met dezelfde kwaliteit dan te licht?
Ik heb het niet over ten Hag

Ik heb het over de twee wissels die Bosz na rust in bracht, Maduro had toen moeten reageren

Ook Avila werd regelmatig overlopen.

Een meer ervaren trainer had ook gewisseld naar een wat sterkere verdediging, of had Vos extra ingebracht.

Nu werd de voorsprong binnen een paar minuten weg gegeven.

Moet zeggen dat de analyse goed was van Maduro maar dat hij hier op geen goed antwoord gaf.

Ik denk wel dat hij in potentie wel een goede coach kan worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2023 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 29 oktober 2023 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 15:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Waarom krijgt een andere spits geen kans.

Heeft ons al veel punten gekost maar welke trainer dan ook houdt het vertrouwen in hem

Hij heeft één pluspunt, werkt heel hard
Mikautadze en Akpom hebben vorig seizoen bewezen dat ze kunnen scoren. Geef ze maar even een paar wedstrijden dan weten we ook of die het niveau hebben of kunnen halen wat beter dan Brobbey is.
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2023 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 19:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik heb het niet over ten Hag

Ik heb het over de twee wissels die Bosz na rust in bracht, Maduro had toen moeten reageren

Ook Avila werd regelmatig overlopen.

Een meer ervaren trainer had ook gewisseld naar een wat sterkere verdediging, of had Vos extra ingebracht.

Nu werd de voorsprong binnen een paar minuten weg gegeven.

Moet zeggen dat de analyse goed was van Maduro maar dat hij hier op geen goed antwoord gaf.

Ik denk wel dat hij in potentie wel een goede coach kan worden
Ten Hag reageerde ook nooit en is super succesvol geweest.
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2023 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 21:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mikautadze en Akpom hebben vorig seizoen bewezen dat ze kunnen scoren. Geef ze maar even een paar wedstrijden dan weten we ook of die het niveau hebben of kunnen halen wat beter dan Brobbey is.
Brobbey heeft als je naar minuten en goals gaat kijken in de laatste seizoenen nog veel meer bewezen te kunnen scoren. En is blijkbaar ook niet voldoende.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 21:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ten Hag reageerde ook nooit en is super succesvol geweest.
Heb ik ooit gezegd van niet, ik heb ten alle tijden ten Hag gesteund.

Ik heb het over de situatie van vanmiddag toen moest er wel ingegrepen worden.

Het duurde te lang voordat Maduro ingreep, wisselde.

Daardoor hebben we de voorsprong weg gegeven.

Bosz bracht Saibari en Til, deze spelers voeren altijd de druk op, dus creëerden ze een overtal t.o.v. van onze defensie.

Maduro liet alles staan, foute keuze
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 22:58   quote  deeplink  
Ook had hij Brobbey moeten wisselen, die schiet ten alle tijden recht uit, terwijl hij met een lobje de keeper kan verschalken.

Heeft totaal geen techniek, maar goed is bekend
nummer10
 nummer10 - maandag 30 oktober 2023 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 21:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ten Hag reageerde ook nooit en is super succesvol geweest.
Wel een heel andere selectie en doet het nu geweldig met de duurste selectie van de wereld...
nummer10
 nummer10 - maandag 30 oktober 2023 - 01:25   quote  deeplink  
Anyway, nogmaals uit deze selectie valt veel meer te halen.. dat zag je de eerste helft...maar we verwachte geen wonderen binnen 1 week toch ? na 4 maanden onkunde en jongens zonder enig zelf vertrouwen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 oktober 2023 door nummer10 --
AkaS
 AkaS - maandag 30 oktober 2023 - 06:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 19:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik heb het niet over ten Hag

Ik heb het over de twee wissels die Bosz na rust in bracht, Maduro had toen moeten reageren

Ook Avila werd regelmatig overlopen.

Een meer ervaren trainer had ook gewisseld naar een wat sterkere verdediging, of had Vos extra ingebracht.

Nu werd de voorsprong binnen een paar minuten weg gegeven.

Moet zeggen dat de analyse goed was van Maduro maar dat hij hier op geen goed antwoord gaf.

Ik denk wel dat hij in potentie wel een goede coach kan worden
Die Avila vind ik helemaal een ramp. Kan je inmiddels wel spreken van een hufterstreek van Overmars om hem ons in de maag te splitsen voor zoveel geld.

Maar on topic over Brobbeu... Tja hij is geen verfijnde speler maar hij werkt zich helemaal een slag in de rondte dat zouden er meer moeten doen. Vandaag ging dit heel goed aanvankelijk maar in de tweede helft stopten daar enkele spelers mee en kregen we direct de bekende ruimtes van dit seizoen waar de tegenstanders dankbaar gebruik van maken. En komen de goals om onze oren.

Brobbey vooralsnog geen topspits maar wel een knalharde werker. En ik denk er moet meer in hem zitten want hij heeft de hele jeugdopleiding doorlopen. Daar is hij jaar op jaar beoordeeld... Misschien moet het spel beter op hem afgestemd worden...
AkaS
 AkaS - maandag 30 oktober 2023 - 06:13   quote  deeplink  
Vergeet niet dat Brobbey gewoon nog een jonge vent is. Hij moet beter gebruikt worden, los van specifieke momenten waarin hij gewoon moet scoren. Maar dat was gisteren gewoon pure pech.

Er moet een goede spitsentrainer met hem aan de slag.
Dat geldt ook voor de achterhoede. Waarom heeft van Halst Bogarde nog niet teruggehaald?
Of van mijn part Jaap Stam die ook beschikbaar zou zijn...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 30 oktober 2023 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 21:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Brobbey heeft als je naar minuten en goals gaat kijken in de laatste seizoenen nog veel meer bewezen te kunnen scoren. En is blijkbaar ook niet voldoende.
Ja klopt ook maar wel in de Eredivisie vooral en in het beste team van Nederland op dat moment.
Kunnen die andere twee mogelijk ook. Of passen misschien beter in het team.
Brobbey speelde vaak het best als hij vanaf de bank kwam.
nummer10
 nummer10 - maandag 30 oktober 2023 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2023 - 06:13 schreef AkaS het volgende:
Vergeet niet dat Brobbey gewoon nog een jonge vent is. Hij moet beter gebruikt worden, los van specifieke momenten waarin hij gewoon moet scoren. Maar dat was gisteren gewoon pure pech.

Er moet een goede spitsentrainer met hem aan de slag.
Dat geldt ook voor de achterhoede. Waarom heeft van Halst Bogarde nog niet teruggehaald?
Of van mijn part Jaap Stam die ook beschikbaar zou zijn...
Dat is mij ook een raadsel..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 30 oktober 2023 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2023 - 06:10 schreef AkaS het volgende:

[..]

Die Avila vind ik helemaal een ramp. Kan je inmiddels wel spreken van een hufterstreek van Overmars om hem ons in de maag te splitsen voor zoveel geld.

Maar on topic over Brobbeu... Tja hij is geen verfijnde speler maar hij werkt zich helemaal een slag in de rondte dat zouden er meer moeten doen. Vandaag ging dit heel goed aanvankelijk maar in de tweede helft stopten daar enkele spelers mee en kregen we direct de bekende ruimtes van dit seizoen waar de tegenstanders dankbaar gebruik van maken. En komen de goals om onze oren.

Brobbey vooralsnog geen topspits maar wel een knalharde werker. En ik denk er moet meer in hem zitten want hij heeft de hele jeugdopleiding doorlopen. Daar is hij jaar op jaar beoordeeld... Misschien moet het spel beter op hem afgestemd worden...
Brobbey is meer een pinchhitter, die moet je de laatste 20 minuten inbrengen om iets te forceren.

Hij heeft de hele jeugdopleiding doorlopen, moest het hebben van zijn sterke lichaam tussen de jongetjes.

Nu tussen de grote jongens komt hij andere grote jongens tegen, en zou hij iets extra's moeten brengen.

Helaas heeft Brobbey niets extra's, heeft totaal geen techniek, koppen kan hij ook niet dus komt hij te kort.

Techniek is niet te leren, al helemaal niet met zijn logge lichaam.
Techniek heb je of heb je niet, je kan hem bepaalde kunstjes leren meer niet.

Bij Leipzig was hij 3e spits, heeft daar niet meer dan een paar minuten gespeeld.

Toen had Ajax na moeten denken maar nee hoor er werd 15 miljoen voor betaald.

Brobbey als pinchhitter akkoord maar thats it

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 oktober 2023 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - maandag 30 oktober 2023 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 22:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heb ik ooit gezegd van niet, ik heb ten alle tijden ten Hag gesteund.

Ik heb het over de situatie van vanmiddag toen moest er wel ingegrepen worden.

Het duurde te lang voordat Maduro ingreep, wisselde.

Daardoor hebben we de voorsprong weg gegeven.

Bosz bracht Saibari en Til, deze spelers voeren altijd de druk op, dus creëerden ze een overtal t.o.v. van onze defensie.

Maduro liet alles staan, foute keuze
Nee hoor. Daardoor verlies je die wedstrijd niet. Je verliest hem doordat je in de tweede helft gewoon te snel een tegengoal krijgt. Dat doet wat met het zelf vertrouwen van de hele ploeg. Je verliest niet door tactiek. Je verliest doordat je geen zelf vertrouwen hebt en daardoor foutjes gaat maken. Dat hadden snellere wissels niet opgelost
remco k
 remco k - maandag 30 oktober 2023 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2023 - 01:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wel een heel andere selectie en doet het nu geweldig met de duurste selectie van de wereld...
Wat heeft dat er in hemelsnaam weer mee te maken.

Het gaat om het ene wel aanspreken en hetzelfde bij een ander niet.
remco k
 remco k - maandag 30 oktober 2023 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2023 - 10:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Brobbey is meer een pinchhitter, die moet je de laatste 20 minuten inbrengen om iets te forceren.

Hij heeft de hele jeugdopleiding doorlopen, moest het hebben van zijn sterke lichaam tussen de jongetjes.

Nu tussen de grote jongens komt hij andere grote jongens tegen, en zou hij iets extra's moeten brengen.

Helaas heeft Brobbey niets extra's, heeft totaal geen techniek, koppen kan hij ook niet dus komt hij te kort.

Techniek is niet te leren, al helemaal niet met zijn logge lichaam.
Techniek heb je of heb je niet, je kan hem bepaalde kunstjes leren meer niet.

Bij Leipzig was hij 3e spits, heeft daar niet meer dan een paar minuten gespeeld.

Toen had Ajax na moeten denken maar nee hoor er werd 15 miljoen voor betaald.

Brobbey als pinchhitter akkoord maar thats it
Hij creëerde gisteren de meeste kansen van alle spelers op het veld. Alleen het afwerken.
p111
 p111 - maandag 30 oktober 2023 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 19:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat vond iedereen van ten Hag ook. Op basis waarvan is Maduro met dezelfde kwaliteit dan te licht?
Nou ik had veel vertrouwen in Maduro,maar het is onbegrijpelijk dat hij Villa en Gaaey niet heeft gewisseld in de rust.Een crusiale blunder
p111
 p111 - maandag 30 oktober 2023 - 16:21   quote  deeplink  
Het moet ook wat doen met Salah die achter die amateur Villa de laatse 5 minuten mag meespelen als het 5-2 staat na de geweldige Villa show.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 30 oktober 2023 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2023 - 16:16 schreef p111 het volgende:

[..]

Nou ik had veel vertrouwen in Maduro,maar het is onbegrijpelijk dat hij Villa en Gaaey niet heeft gewisseld in de rust.Een crusiale blunder
Hij had idd direct moeten reageren, hij zit daar met nog twee assistenten, die hadden hem er op moeten wijzen dat hij iets moest doen.

Dit is het enige wat ik hem verwijt, ik vind het wel knap want hij zit daar voor het eerst zonder diploma's,

Hij komt er heus wel, hij liet ook weten dat hij nog in een leerproces zit de komende 3 jaar wil hij veel opsteken.
remco k
 remco k - dinsdag 31 oktober 2023 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2023 - 16:16 schreef p111 het volgende:

[..]

Nou ik had veel vertrouwen in Maduro,maar het is onbegrijpelijk dat hij Villa en Gaaey niet heeft gewisseld in de rust.Een crusiale blunder
Maar voor wie dan? Nadeel is dat de rest defensief ook gewoon niet beter is.
p111
 p111 - dinsdag 31 oktober 2023 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2023 - 08:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar voor wie dan? Nadeel is dat de rest defensief ook gewoon niet beter is.
Als je ziet dat die Villa lachwekkend is,en ook niet mee terug loopt,dan wissel je hem voor Saleh je moet gewoon een signaal afgeven.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 oktober 2023 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2023 - 18:57 schreef p111 het volgende:

[..]

Als je ziet dat die Villa lachwekkend is,en ook niet mee terug loopt,dan wissel je hem voor Saleh je moet gewoon een signaal afgeven.
Avila en ook gaaei kwamen de 2de helft in de problemen... Na de tijd werd ook gezegd hoe dat kwam, Bergwijn en Berghuis die verzaakten om mee te verdedigen..

Maar goed, 2de helft zakten ze allemaal weg en denk echt dat dit een heel groot vertrouwen probleem is..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 31 oktober 2023 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2023 - 20:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Avila en ook gaaei kwamen de 2de helft in de problemen... Na de tijd werd ook gezegd hoe dat kwam, Bergwijn en Berghuis die verzaakten om mee te verdedigen..

Maar goed, 2de helft zakten ze allemaal weg en denk echt dat dit een heel groot vertrouwen probleem is..
Hij werd voorbij gelopen als een kleuter, nee hoor Marc Overmars heeft zich kapot gelachen met de miljoenen die voor hem betaald zijn.

Avila retour Marc
p111
 p111 - dinsdag 31 oktober 2023 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2023 - 21:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij werd voorbij gelopen als een kleuter, nee hoor Marc Overmars heeft zich kapot gelachen met de miljoenen die voor hem betaald zijn.

Avila retour Marc
Ze liggen in Belgie in een deuk dat het grote Ajax zo,n miskleum koopt bij mister Overmars.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 november 2023 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2023 - 23:19 schreef p111 het volgende:

[..]

Ze liggen in Belgie in een deuk dat het grote Ajax zo,n miskleum koopt bij mister Overmars.
Echt ongelooflijk wat een wanbeleid was het bij Ajax, ik hoop dat dit snel verleden tijd wordt.

Ik vind Avila tot nu de grootste miskoop
p111
 p111 - woensdag 01 november 2023 - 14:24   quote  deeplink  
Avilla kan gewoon niet voetballen,het is een aanfluiting dat onze jeugd van jong Ajax moeten kijken naar die pipo,die gewoon in het eerste van Ajax speelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 november 2023 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 november 2023 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2023 - 14:24 schreef p111 het volgende:
Avilla kan gewoon niet voetballen,het is een aanfluiting dat onze jeugd van jong Ajax moeten kijken naar die pipo,die gewoon in het eerste van Ajax speelt.
Zo is het zeker, straks lopen de jonkies allemaal weg
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 november 2023 - 19:53   quote  deeplink  
Men weet ook dat die is aangetrokken omdat steijnemans bijv regeer te kort vond komen ? Dat tahirovic is aangetrokken en manssverk omdat vos nog niet klaar was volgens Steijn ?

We geven allemaal Sven op de schuld, maar de spelers zijn vertrokken omdat Steijn ze niet gebruikte of te kort vond komen.. vandaar de aankopen..
JOOD
 JOOD - zondag 12 november 2023 - 18:06   quote  deeplink  
Tikkie breed of diep in de laatste minuut en we hadden gewonnen… maar meneertje moet weer een onnodig vechtduel aangaan waardoor de counter komt.

Intelligentie = zwaar onvoldoende
remco k
 remco k - zondag 12 november 2023 - 18:46   quote  deeplink  
Dat was zeker gewoon erg dom. Hij wil niet perse dat duel aangaan maar komt handeling snelheid tekort op dat moment.

Verder was hij vandaag gewoon je gevaarlijkste aanvaller en door die vechtlust en duel kracht zorgt hij ook voor twee goals.
JOOD
 JOOD - zondag 12 november 2023 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 18:46 schreef remco k het volgende:
Dat was zeker gewoon erg dom. Hij wil niet perse dat duel aangaan maar komt handeling snelheid tekort op dat moment.

Verder was hij vandaag gewoon je gevaarlijkste aanvaller en door die vechtlust en duel kracht zorgt hij ook voor twee goals.
Hij was inderdaad een paar keer gelukkig in zijn acties, maar ik ben wel van mening dat Chuba een kans verdiend heeft nu. Wie weet had hij er wel 3 ingelegd deze wedstrijd.
remco k
 remco k - zondag 12 november 2023 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 19:09 schreef JOOD het volgende:

[..]

Hij was inderdaad een paar keer gelukkig in zijn acties, maar ik ben wel van mening dat Chuba een kans verdiend heeft nu. Wie weet had hij er wel 3 ingelegd deze wedstrijd.
Dat weet je inderdaad niet. Maar als je moeilijk scoort ga je niet de man eraf halen die er twee voorbereid en zelf ook regelmatig scoort de afgelopen weken.

Verzin dan maar iets om ze samen te laten spelen. Bergwijn berghuis en Forbs creëren niets laat die dan maar banken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 12 november 2023 - 19:46   quote  deeplink  
Net even terug gekeken, Ajax heel matig

Brobbey vandaag verreweg de beste voor in

Akpom alert om te scoren
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 november 2023 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 19:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat weet je inderdaad niet. Maar als je moeilijk scoort ga je niet de man eraf halen die er twee voorbereid en zelf ook regelmatig scoort de afgelopen weken.

Verzin dan maar iets om ze samen te laten spelen. Bergwijn berghuis en Forbs creëren niets laat die dan maar banken.
Hou toch op Remco, in 17 officiële wedstrijden 5 doelpunten en 3 assist is veel te weinig voor een spits. Ik zie Akpom liever spelen als Brobbey. Akpom loopt tenminste terwijl Brobbey voornamelijk verstoppertje speelt.

En dan in het interview lef hebben om te zeggen dat de sliding van Tahirovic niet slim is. Als die slapzak die bal gewoon had meegegeven dan was die sliding er nooit gekomen.
p111
 p111 - zondag 12 november 2023 - 23:29   quote  deeplink  
Als Brobbey die bal meteen geeft is het gewoon 3-1 voor Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 13 november 2023 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 23:29 schreef p111 het volgende:
Als Brobbey die bal meteen geeft is het gewoon 3-1 voor Ajax.
Jep en dan wil die jankende bosmongool nog zeiken over de sliding van Tahirovic

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Brobbey









0.0092132