BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: UCL: Lazio Roma - Feyenoord (dinsdag 7 november 2023, 21:00 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Alexmem
 Alexmem - dinsdag 07 november 2023 - 23:02   quote  deeplink  
Ik vond ons niet beter. Sterker ik vond ons uitermate zwak. Lazio wilde helemaal niet de bal. En wij waren zo slordig. En dan met 1 spits op een eiland. Zwak en laf.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 november 2023 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2023 - 23:01 schreef R()b het volgende:
Dat komt voor bij elke top club in Europa :)
Op naar Zondag!
Hahaha👍
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 07 november 2023 - 23:02   quote  deeplink  
Terugkerend thema in uitwedstrijden tegen dit soort ploegen. Je doet veel goed, maar met momenten geef je het weg.
ar
 ar - dinsdag 07 november 2023 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2023 - 22:57 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Onderaan de streep is het een gebrek aan kwaliteit.
Yep
Ook al ben je de betere in fases,het gaat ook om boelkloedigheid
coenjo
 coenjo - dinsdag 07 november 2023 - 23:03   quote  deeplink  
onbegrijpelijk dat je als feyenoord publiek jahanbaksh tot een soor cult held bombardeert.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 07 november 2023 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2023 - 23:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Terugkerend thema in uitwedstrijden tegen dit soort ploegen. Je doet veel goed, maar met momenten geef je het weg.
De persoonlijke fouten die we maken kunnen niet op dit niveau
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 07 november 2023 - 23:03   quote  deeplink  
Ik vond ons trouwens zeker niet het niveau halen van de vorige twee CL wedstrijden. Opbouw vanuit achteruit was met name ondermaats. Maar dan nog heb je voldoende kansen gehad.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 november 2023 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2023 - 23:03 schreef ar het volgende:

[..]

Yep
Ook al ben je de betere in fases,het gaat ook om boelkloedigheid
Looddopers zijn vaak hardlopers maat haha
ar
 ar - dinsdag 07 november 2023 - 23:04   quote  deeplink  
Ik heb nu al zin in kaas
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 november 2023 - 23:04   quote  deeplink  
Vergeleken bij RKC en Twente uit was dit vijf keer beter
ar
 ar - dinsdag 07 november 2023 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2023 - 23:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Looddopers zijn vaak hardlopers maat haha
😆
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 07 november 2023 - 23:06   quote  deeplink  
Onderling resultaat is nog wel in ons voordeel tov Lazio. Dus als we in punten gelijk eindigen (wat zomaar kan gebeuren), zouden we geloof ik boven ze eindigen.
DMD
 DMD - dinsdag 07 november 2023 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2023 - 23:01 schreef yoghurt17 het volgende:
Wanvertoning. Weer in de italiaanse val getrapt. 1x niet scherp en je bent de lul. Timber zat met zijn kop al bij de rust. Een Lazio dat bezig is met as roma in een half gevuld stadion en 1 kans krijgt.. Deze wedstrijd mag je nooit verliezen. Kost je overwintering vrees ik..
Niet de eerste keer van Timber want de goal van Atletico voor de rust kon ook op zijn conto geschreven worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 november 2023 - 23:06   quote  deeplink  
Toch Gimenez had die kopbal beter moeten plaatsen
MMM
 MMM - dinsdag 07 november 2023 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2023 - 23:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik vond ons trouwens zeker niet het niveau halen van de vorige twee CL wedstrijden. Opbouw vanuit achteruit was met name ondermaats. Maar dan nog heb je voldoende kansen gehad.
Begin was niet goed, restant eerste helft vond ik smullen. Opbouw ook goed.

Tweede helft acceptabel maar moeilijk om door die muur van 11 man te komen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 07 november 2023 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2023 - 23:06 schreef MMM het volgende:

[..]

Begin was niet goed, restant eerste helft vond ik smullen. Opbouw ook goed.

Tweede helft acceptabel maar moeilijk om door die muur van 11 man te komen
Eerste helft was wel in orde inderdaad. Zeker dankzij het tweede stuk. Tweede helft vond ik zeker op het eind erg stroperig.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 07 november 2023 - 23:10   quote  deeplink  
De laatste 10 minuten heb ik Geert en Hancko alleen mekaar de bal zien toespelen.
MMM
 MMM - dinsdag 07 november 2023 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2023 - 23:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Eerste helft was wel in orde inderdaad. Zeker dankzij het tweede stuk. Tweede helft vond ik zeker op het eind erg stroperig.
Mis je toch een soort plan B. Het bleef maar breien en breien
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 07 november 2023 - 23:12   quote  deeplink  
Anyway, twee keer winnen en je bent door. Gelijk tegen Atletico en winnen bij Celtic en je bent ook door.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 07 november 2023 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2023 - 23:11 schreef MMM het volgende:

[..]

Mis je toch een soort plan B. Het bleef maar breien en breien
Jup. Met name ook omdat we aan de zijkant niets meer hadden. Daar was alles moe, matig en/of gewisseld.
MMM
 MMM - dinsdag 07 november 2023 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2023 - 23:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Anyway, twee keer winnen en je bent door. Gelijk tegen Atletico en winnen bij Celtic en je bent ook door.
Word lastig zat. Verlies tegen Atletico en het is klaar
DMD
 DMD - dinsdag 07 november 2023 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2023 - 23:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Anyway, twee keer winnen en je bent door. Gelijk tegen Atletico en winnen bij Celtic en je bent ook door.
Ja prima doen we gewoon even.

Tussendoor even AZ oprollen dit weekend met het flitsende voetbal dat we spelen
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 07 november 2023 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2023 - 23:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Word lastig zat. Verlies tegen Atletico en het is klaar
Het moet die wedstrijd echt veel beter dan vanavond om kans te maken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 07 november 2023 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2023 - 23:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Word lastig zat. Verlies tegen Atletico en het is klaar
Jup. Tenzij Lazio in de laatste 2 wedstrijden niet wint, maar daar kan je niet vanuit gaan denk ik.
MMM
 MMM - dinsdag 07 november 2023 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2023 - 23:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Jup. Tenzij Lazio in de laatste 2 wedstrijden niet wint, maar daar kan je niet vanuit gaan denk ik.
Die winnen gegarandeerd thuis tegen Celtic
ar
 ar - dinsdag 07 november 2023 - 23:31   quote  deeplink  
De bal is rond M
Zo goed is Lazio ook niet hoor
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 november 2023 - 23:32   quote  deeplink  
Eens ,wonnen ook van Atletico
Thuis

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 november 2023 door Leon FR1908 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 08 november 2023 - 02:06   quote  deeplink  
Beetje typisch het commentaar van Slot en spelers achteraf. Over 'controle' en 'zij scoren uit 1 kans'.

Dat is altijd hoe het gaat, dat is het voetbal dat dat soort teams spelen. Zeker rondom rust en vlak voor tijd. Daar zou Feyenoord inmiddels beter op ingesteld moeten zijn. Die andere ploeg uit Roma heeft die les ook al gegeven. En Atletico ook.

Tis geen schande en Feyenoord speelde zeker niet onaardig grote delen van de wedstrijd. Maar als je wat kan en wat wil dan zijn dit de momenten. Atletico thuis is nog een laatste kans. Ten minste gelijkspelen. En eigenlijk hoe dan ook winnen bij Celtic.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 08 november 2023 - 02:08   quote  deeplink  
En anders EL natuurlijk. Daar valt ook nog genoeg te winnen. Tenzij Celtic opeens de geest krijgt, maar goed, we zien wel. Je gaat altijd voor het hoogste.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 08 november 2023 - 05:24   quote  deeplink  
Overwinteren in de CL zou gewoon het mooiste zijn .
Ik baal er nog steeds van.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 november 2023 - 06:45   quote  deeplink  
Zonde. Zo slecht was t niet.
Wel weer ons probleem blootgelegd: ingravende teams.
UEFA is misschien wel een mooiere route en meer passend bij onze huidige fase ontwikkeling
MMM
 MMM - woensdag 08 november 2023 - 07:55   quote  deeplink  
Op zich kan het nog alle kanten op. Je moet minimaal 4 punten halen in de komende twee wedstrijden.

Winnen van Atletico en je komt op 9, Lazio wint sowieso van Celtic en die komen dan op 10. Lazio 10, Feyenoord 9, Atletico 8

Dan heb je aan een punt genoeg bij Celtic, ongeacht uitslag bij Atletico - Lazio.

Gelijk tegen Atletico en je loopt het risico dat Atletico en Lazio het op een akkoordje gaan gooien in de laatste pot en ben je dus heel erg afhankelijk.

Verlies tegen Atletico is klaar.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 november 2023 - 07:57   quote  deeplink  
Rijnmond podcast prima verhaal
Leuv
 Leuv - woensdag 08 november 2023 - 08:20   quote  deeplink  
Fantastische wedstrijd. Wat een toppers en strijders hebben wij toch. Overklassen heel europa....Werkelijk weergaloos.
MMM
 MMM - woensdag 08 november 2023 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 08:20 schreef Leuv het volgende:
Fantastische wedstrijd. Wat een toppers en strijders hebben wij toch. Overklassen heel europa....Werkelijk weergaloos.
https://forum.headliner.nl/sg-1/
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 november 2023 - 08:32   quote  deeplink  
Vind t ook meteen wel allemaal doorslaan. Twente en RKC waren slecht. De tweede helft gisteren zelfde recept. Was t slap en laks? Nee de opbouw zoals verzorgd is het recept van dit Feyenoord. Lokken, ruimte maken, snel de middenvelder inspelen wanneer dat kan en door voetballen. Dat zag je nadat Trauner erbij kwam dat dit weer liep zoals t hoorde. Dan kom je door een aantal stomme fouten achter elkaar (Wieffer, Timber en Geert) op 1-0 en stoppen zij de tweede helft met druk zetten.
Dan zie je dat wij de vrije man niet meer kunnen vinden op t middenveld en heel moeilijk tot kansen kunnen komen.

En als je hierover nadenkt, is dat ook het makke geweest vorig seizoen toen men begon met Kökcü - Timber naast elkaar en ook in dezelfde variant met Zerrouki dit begin van het seizoen. Nu met Timber, Zerrouki en Wieffer op het middenveld ontbreekt daar iets om uit die drukte te voetballen en er doorheen te komen. Tel dan erbij op dat als t wel lukt t voorin vaak strandt of de kans wordt gemist. Dan worden dit hele vervelende wedstrijden. En ook al een beetje voorspeld na Twente uit. Veel mindere teams gaan zo tegen ons spelen, zeker als ze op voorsprong komen, dat gaan de betere teams dan ook doen.

Dus daar heeft Slot een klus te klaren.
Leuv
 Leuv - woensdag 08 november 2023 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Dat je het met je wijsvingers durft te copieren zegt meer over jou dan over de rest.
Was je vingers....
MMM
 MMM - woensdag 08 november 2023 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 09:10 schreef Leuv het volgende:

[..]

Dat je het met je wijsvingers durft te copieren zegt meer over jou dan over de rest.
Was je vingers....
;)

Kom ook eens als het wel goed gaat. Waar was je in het Lazio thuis topic bijvoorbeeld? Dan zien we je niet.. Alleen als er wat te zeiken valt. Jammer.
Leuv
 Leuv - woensdag 08 november 2023 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 08:32 schreef Stylzz het volgende:
Vind t ook meteen wel allemaal doorslaan. Twente en RKC waren slecht. De tweede helft gisteren zelfde recept. Was t slap en laks? Nee de opbouw zoals verzorgd is het recept van dit Feyenoord. Lokken, ruimte maken, snel de middenvelder inspelen wanneer dat kan en door voetballen. Dat zag je nadat Trauner erbij kwam dat dit weer liep zoals t hoorde. Dan kom je door een aantal stomme fouten achter elkaar (Wieffer, Timber en Geert) op 1-0 en stoppen zij de tweede helft met druk zetten.
Dan zie je dat wij de vrije man niet meer kunnen vinden op t middenveld en heel moeilijk tot kansen kunnen komen.

En als je hierover nadenkt, is dat ook het makke geweest vorig seizoen toen men begon met Kökcü - Timber naast elkaar en ook in dezelfde variant met Zerrouki dit begin van het seizoen. Nu met Timber, Zerrouki en Wieffer op het middenveld ontbreekt daar iets om uit die drukte te voetballen en er doorheen te komen. Tel dan erbij op dat als t wel lukt t voorin vaak strandt of de kans wordt gemist. Dan worden dit hele vervelende wedstrijden. En ook al een beetje voorspeld na Twente uit. Veel mindere teams gaan zo tegen ons spelen, zeker als ze op voorsprong komen, dat gaan de betere teams dan ook doen.

Dus daar heeft Slot een klus te klaren.
Zerrouki kan dit niet. Hij kan alleen op 6 met de punt naar achter maar dat had Lazio al snel door. Toen Slot daarom Wieffer terughaalde en met de punt naar voren ging spelen hadden we een probleem, dit is niet Timber zijn sterkste punt.
Probeer Lingr eens op 10 met de punt naar voren en speel met Wieffer en Timber/Milambo.
Sauer is bovendien 200% beter dan Jahanbaksh...

Het is:
Wieffer of Zerrouki 8
Timber of Milambo 6
Lingr of Stengs 10
Ivanusec of Sauer 11
Paixao of Stengs 7

En altijd met Trauner centraal en ophouden met Geertruida op die positie.
Geertruida kan alleen centraal wanneer wij minder zijn dan de tegenstander.
Loopt er nog iemand de polonaise met Nieuwkoop trouwens? Ik vond het destijds al een vreemde move en inderdaad het voegt niets toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 november 2023 door Leuv --
Leuv
 Leuv - woensdag 08 november 2023 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 09:12 schreef MMM het volgende:

[..]

;)

Kom ook eens als het wel goed gaat. Waar was je in het Lazio thuis topic bijvoorbeeld? Dan zien we je niet.. Alleen als er wat te zeiken valt. Jammer.
Misschien had ik wel iets dat nog meer mijn aanwezigheid vergde. Gaat jou overigens geen ene flikker aan.
Ik ben juist zeer positief. Ben ik dat een keer is het ook niet goed.
Ik zal in ieder geval nooit iets van 020 copieren dus kijk in de spiegel.
MMM
 MMM - woensdag 08 november 2023 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 09:27 schreef Leuv het volgende:

[..]

Misschien had ik wel iets dat nog meer mijn aanwezigheid vergde. Gaat jou overigens geen ene flikker aan.
Ik ben juist zeer positief. Ben ik dat een keer is het ook niet goed.
Ik zal in ieder geval nooit iets van 020 copieren dus kijk in de spiegel.
Dat kan, maar valt vaker op. Vooral als het even wat minder gaat zien we je, positieve berichten komen niet vaak voor. Maakt mij niet uit, maar daar reageer ik op.

https://forum.headliner.nl/topic-31709/p9/#2027261 was sarcastisch en niet positief.
Leuv
 Leuv - woensdag 08 november 2023 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 09:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat kan, maar valt vaker op. Vooral als het even wat minder gaat zien we je, positieve berichten komen niet vaak voor. Maakt mij niet uit, maar daar reageer ik op.

https://forum.headliner.nl/topic-31709/p9/#2027261 was sarcastisch en niet positief.
Ik ben zeer positief maar wel altijd kritisch.
En wanneer je kijkt naar Zerrouki en Nieuwkoop dan heb ik ook het volste recht kritisch te zijn.
MMM
 MMM - woensdag 08 november 2023 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 10:02 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik ben zeer positief maar wel altijd kritisch.
En wanneer je kijkt naar Zerrouki en Nieuwkoop dan heb ik ook het volste recht kritisch te zijn.
Ik ben ook kritisch maar mis bij jou vaak ook de positieve blik. Misschien ligt het aan mij, zal er beter op letten ;)

Nieuwkoop maakt inderdaad een hele zwakke indruk, dat is een groot probleem wanneer Trauner geblesseerd is. Zerrouki vond ik thuis tegen Lazio sterk, verder redelijk.
Leuv
 Leuv - woensdag 08 november 2023 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 10:05 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik ben ook kritisch maar mis bij jou vaak ook de positieve blik. Misschien ligt het aan mij, zal er beter op letten ;)

Nieuwkoop maakt inderdaad een hele zwakke indruk, dat is een groot probleem wanneer Trauner geblesseerd is. Zerrouki vond ik thuis tegen Lazio sterk, verder redelijk.
Degene die Nieuwkoop prefereerden boven Pedersen en dat deden er hier velen zien nu eindelijk wat zijn probleem is.
Zerrouki heeft ruimte en tijd om zich heen nodig. Tuurlijk, thuis kregen we die genoeg maar als je speelt zoals gister dan loopt hij alleen maar in de weg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 november 2023 door Leuv --
MMM
 MMM - woensdag 08 november 2023 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 10:07 schreef Leuv het volgende:

[..]

Degene die Nieuwkoop prefereerden boven Pedersen en dat deden er hier velen zien nu eindelijk wat zijn probleem is.
Zerrouki heeft ruimte en tijd om zich heen nodig. Tuurlijk, thuis kregen we die genoeg maar als je speelt zoals gister dan loopt hij alleen maar in de weg.
quote:
Op woensdag 09 augustus 2023 - 13:12 schreef MMM het volgende:
Nieuwkoop. Wtf. Komt die even uit het niets.

Ik weet niet wat ik moet vinden. Wel goede ontwikkeling doorgemaakt in België

Voor m’n gevoel moeten we wel wat hoger mikken qua aankopen.
Dat was mijn mening over Nieuwkoop. Ik denk dat 5-3-2 hem ook gewoon veel beter ligt. Komt voetballend tekort maar in 5-3-2 kan hij lekker blijven rennen.

Zerrouki moet er gewoon weer uit straks. Wieffer, Timber en Stengs op het middenveld
Leuv
 Leuv - woensdag 08 november 2023 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 10:23 schreef MMM het volgende:

[..]

[..]

Dat was mijn mening over Nieuwkoop. Ik denk dat 5-3-2 hem ook gewoon veel beter ligt. Komt voetballend tekort maar in 5-3-2 kan hij lekker blijven rennen.

Zerrouki moet er gewoon weer uit straks. Wieffer, Timber en Stengs op het middenveld
Eens.
Bovendien zou ik eerder van Beelen centraal zetten ter vervanging van Trauner dan Geertruida.
We hebben die van Beelen toch niet voor niets gehaald en Geertruida is rechtsback top.
Sauer altijd linksbuiten die prefereer ik boven iedereen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 november 2023 - 11:04   quote  deeplink  
Die Sauer-gekte...
Jongen heeft in oefenwedstrijden leuke dingen laten zien. In oefenwedstrijden.
Beelen beter dan Geertruida? Ja hoor, Slot heeft zand in z'n ogen.

Vind zowel Wieffer als Zerrouki niet genoeg doortastende openingen creeëren. Het is wat te sloom ook.
Ook Stengs komt minder uit de verf.

Feyenoord zal moeten anticiperen: tegen een kring van verdedigers een andere tactiek moeten hanteren. Of we daar de spelers voor hebben?
MMM
 MMM - woensdag 08 november 2023 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 11:04 schreef FR-Henk het volgende:
Die Sauer-gekte...
Jongen heeft in oefenwedstrijden leuke dingen laten zien. In oefenwedstrijden.
Beelen beter dan Geertruida? Ja hoor, Slot heeft zand in z'n ogen.

Vind zowel Wieffer als Zerrouki niet genoeg doortastende openingen creeëren. Het is wat te sloom ook.
Ook Stengs komt minder uit de verf.

Feyenoord zal moeten anticiperen: tegen een kring van verdedigers een andere tactiek moeten hanteren. Of we daar de spelers voor hebben?
Nee hoor, in de minuten dat hij mee mocht doen laat hij ook een glimp zien van wat hij kan. Jij wilt maar blijven aanmodderen met Ali terwijl we bij voorbaat al weten dat het ruk is. Wat is er op tegen om Sauer eerder te brengen dan een Ali?

Beelen kan een optie worden als Nieuwkoop zo blijft doorgaan, dan moet Geert rechtsback en kan Beelen centraal. Nieuwkoop is de zwakste schakel als hij mee doet tot dusver. Je moet iets.
Leuv
 Leuv - woensdag 08 november 2023 - 11:12   quote  deeplink  
Het managen van een elftal is meer dan de eerste 11.
Er moeten er een stuk of 25 gemanaged worden dus geef van Beelen gewoon eens die kans. Alles beter dan dat gestuntel van Nieuwkoop.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 november 2023 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2023 - 11:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee hoor, in de minuten dat hij mee mocht doen laat hij ook een glimp zien van wat hij kan. Jij wilt maar blijven aanmodderen met Ali terwijl we bij voorbaat al weten dat het ruk is. Wat is er op tegen om Sauer eerder te brengen dan een Ali?

Beelen kan een optie worden als Nieuwkoop zo blijft doorgaan, dan moet Geert rechtsback en kan Beelen centraal. Nieuwkoop is de zwakste schakel als hij mee doet tot dusver. Je moet iets.
Gaat voor Sauer allemaal nog tik te snel, zeker in combinaties. Bovendien nog jong en lichtgewicht. Tegen geroutineerde teams sowieseo al weinig kans.
Sauer moet je brengen in wedstrijden waarin je voorspromng hebt en meer ruimte krijgt.

Beelen idd brengen als Nieuwkoop zo blijft spelen. Overigens ook, omdat Trauner blessuregevoeliger lijkt. Slot waagt zich er nog niet aan. Zal ook een reden hebben.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: UCL: Lazio Roma - Feyenoord (dinsdag 7 november 2023, 21:00 uur)









0.0129210