BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Almere City FC - Ajax; zondag 14-11-2023 om 14:30; 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - vrijdag 10 november 2023 - 23:34   quote  deeplink  
Een wedstrijd die Ajax normaliter gemakkelijk zou moeten winnen, maar niets is zeker bij het huidige Ajax.
Bovendien is Almere City al een aantal weken verrassend en knap ongeslagen.
Kan Ajax de weg omhoog voortzetten?

Mijn voorspelling is 1-3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 november 2023 door Pietje --
p111
 p111 - zaterdag 11 november 2023 - 09:49   quote  deeplink  
Nou moeten ze spelen tegen een van de beste trainers van Nederland Aex Pastoor ,wat die voor elkaar krijgt met dit ploegje veredelde amateurs is geweldig hij is tactisch een geweldenaar ook in zijn intervieuws is hij zo duidelijk ik heb best al een aantal wedstrijden van Almere gezien dat ze al zoveel punten hebben komt echt door hem toen hij bij Almere kwam heeft gekeken naar zijn spelers en daarop een speelstijl aangepast. Voorspelling 0-3
Deze trainer is vergelijkbaar met Slot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 november 2023 door p111 --
hjf
 hjf - zaterdag 11 november 2023 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2023 - 09:49 schreef p111 het volgende:
Nou moeten ze spelen tegen een van de beste trainers van Nederland Aex Pastoor ,wat die voor elkaar krijgt met dit ploegje veredelde amateurs is geweldig hij is tactisch een geweldenaar ook in zijn intervieuws is hij zo duidelijk ik heb best al een aantal wedstrijden van Almere gezien dat ze al zoveel punten hebben komt echt door hem toen hij bij Almere kwam heeft gekeken naar zijn spelers en daarop een speelstijl aangepast. Voorspelling 0-3
Deze trainer is vergelijkbaar met Slot.
Wil je hiermee zeggen, dat hij volgend jaar trainer van Ajax moet worden als je hem vergelijkt met Slot en herenigd wordt met Hedwiges Maduro?
p111
 p111 - zaterdag 11 november 2023 - 10:29   quote  deeplink  
Nee dat durf ik niet te zeggen omdat ik niet weet of hij die enorme druk aankan die je bij Ajax hebt als trainer, hij heeft Excelsior naar de Eredivisie gebracht en gehandhaaft hij heeft Sparta laten promoveren naar de eredivisie,hij heeft zijn eerste jaar bij NEC de achtste plaats bereikt en nu Almere laten promoveren en hij is een Amsterdammer die een perfecte visie heeft en kan verwoorden.Dus als ik het voor het zeggen had zou ik het aandurven met hem bij Ajax maar ik zou er niet op wedden dat hem het gaat lukken.Maar dat zou ik alleen durven bij een paar grootheden op leeftijd,en daar moeten we ook een keer van af lijkt mij.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 november 2023 - 11:30   quote  deeplink  
Van het Schip zal heus verlengen wanneer hij dit team aan het voetballen krijgt, dut maak ik op aan dat hij geniet van het werken met de jongens.

Overigens hebben we de laatste tijd genoeg trainers gehad, een beetje rust in de tent zou beter zijn voor Ajax maar dan moet John wel gaan presteren met dit team
p111
 p111 - zaterdag 11 november 2023 - 11:39   quote  deeplink  
Luister ik hoop dat hij blijft maar dat gaat hij echt niet doen.Hij gaat in de techn/commisie een stuk rustiger en blijft bij onze club.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 november 2023 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2023 - 11:39 schreef p111 het volgende:
Luister ik hoop dat hij blijft maar dat gaat hij echt niet doen.Hij gaat in de techn/commisie een stuk rustiger en blijft bij onze club.
Ik denk het wel, hij heeft tijdens de interviews laten weten dat hij geen interim coach is

Maar goed we gaan het zien, het zou voor Ajax goed zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 november 2023 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - zaterdag 11 november 2023 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2023 - 11:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik denk het wel, hij heeft tijdens de interviews laten weten dat hij geen interim coach is

Maar goed we gaan het zien, het zou voor Ajax goed zijn
Dat laatste vind ik ook. Bij rust in de tent gedijt alles en iedereen beter, weten waar je aan toe bent. Mocht John van 't Schip deze selectie aan het voetballen krijgt, hoop ik dat hij de komende jaren bij Ajax blijft als trainer. Goed voor hem en goed voor onze club.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 november 2023 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2023 - 12:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik ook. Bij rust in de tent gedijt alles en iedereen beter, weten waar je aan toe bent. Mocht John van 't Schip deze selectie aan het voetballen krijgt, hoop ik dat hij de komende jaren bij Ajax blijft als trainer. Goed voor hem en goed voor onze club.
Boks ouwe 👊
Pietje
 Pietje - zaterdag 11 november 2023 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2023 - 12:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Boks ouwe 👊
Haha "Ouwe" ben ik zeker. Over drie maanden word ik 75 jaar... Niet leuk, maar wat doe je eraan. Ik kan het helaas niet tegenhouden.
remco k
 remco k - zondag 12 november 2023 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2023 - 09:49 schreef p111 het volgende:
Nou moeten ze spelen tegen een van de beste trainers van Nederland Aex Pastoor ,wat die voor elkaar krijgt met dit ploegje veredelde amateurs is geweldig hij is tactisch een geweldenaar ook in zijn intervieuws is hij zo duidelijk ik heb best al een aantal wedstrijden van Almere gezien dat ze al zoveel punten hebben komt echt door hem toen hij bij Almere kwam heeft gekeken naar zijn spelers en daarop een speelstijl aangepast. Voorspelling 0-3
Deze trainer is vergelijkbaar met Slot.
Alex pastoor. Ach nee man doet het nu leuk maar zwaar overschat en hopeloos egoïstisch
nummer10
 nummer10 - zondag 12 november 2023 - 01:06   quote  deeplink  
1-4
nummer10
 nummer10 - zondag 12 november 2023 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 00:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Alex pastoor. Ach nee man doet het nu leuk maar zwaar overschat en hopeloos egoïstisch
Eens
nummer10
 nummer10 - zondag 12 november 2023 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2023 - 09:49 schreef p111 het volgende:
Nou moeten ze spelen tegen een van de beste trainers van Nederland Aex Pastoor ,wat die voor elkaar krijgt met dit ploegje veredelde amateurs is geweldig hij is tactisch een geweldenaar ook in zijn intervieuws is hij zo duidelijk ik heb best al een aantal wedstrijden van Almere gezien dat ze al zoveel punten hebben komt echt door hem toen hij bij Almere kwam heeft gekeken naar zijn spelers en daarop een speelstijl aangepast. Voorspelling 0-3
Deze trainer is vergelijkbaar met Slot.
Hedde drugs op ? Werd mij wel eens verweten maar kerel.. 🤣 ik zeg nergens dat die slecht is maar nu stop je hem toch echt teveel veren in de kont.. ook Fred grim laat zijn teams leuk voetballen.. maakt dat hem een top trainer ?
p111
 p111 - zondag 12 november 2023 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 00:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Alex pastoor. Ach nee man doet het nu leuk maar zwaar overschat en hopeloos egoïstisch
Natuurlijk weer zo,n denigrerend antwoord van jou verwacht, hij heeft het prima gedaan en heeft een prima cv alleen niet bij topclubs maar de man praat zeer verstandig over voetbal heeft persoonlijkheid dus een prima trainer.
p111
 p111 - zondag 12 november 2023 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 01:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hedde drugs op ? Werd mij wel eens verweten maar kerel.. 🤣 ik zeg nergens dat die slecht is maar nu stop je hem toch echt teveel veren in de kont.. ook Fred grim laat zijn teams leuk voetballen.. maakt dat hem een top trainer ?
Hi pipo misschien effe kieken wat hij heeft gepresteerd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 12 november 2023 - 12:07   quote  deeplink  
Ik heb de wedstrijd opgenomen want ik ga vanmiddag naar de bioscoop, dus ben ik niet live aanwezig hier
nummer10
 nummer10 - zondag 12 november 2023 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 12:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik heb de wedstrijd opgenomen want ik ga vanmiddag naar de bioscoop, dus ben ik niet live aanwezig hier
Hardcore never dies ?
nummer10
 nummer10 - zondag 12 november 2023 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 12:05 schreef p111 het volgende:

[..]

Hi pipo misschien effe kieken wat hij heeft gepresteerd.
Steijn ook
p111
 p111 - zondag 12 november 2023 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 13:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Steijn ook
Klopt,maar Pastoor is Stein niet ,en ik zeg nergens dat hij het zou redden maar ik zou het wel aandurven.
remco k
 remco k - zondag 12 november 2023 - 14:42   quote  deeplink  
Hylanson als controlerende middenvelder. Even serieus dat kan toch gewoon niet.
remco k
 remco k - zondag 12 november 2023 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 12:04 schreef p111 het volgende:

[..]

Natuurlijk weer zo,n denigrerend antwoord van jou verwacht, hij heeft het prima gedaan en heeft een prima cv alleen niet bij topclubs maar de man praat zeer verstandig over voetbal heeft persoonlijkheid dus een prima trainer.
Niks denigrerend, gewoon de feiten. Altijd prima gedaan als kkd trainer getuige drie promoties. En in de eredivisie het 1 keer eerder goed gedaan een seizoen, het seizoen daarna gewoon slecht en doet het nu leuk.

Maar jij stelt dat hij hetzelfde niveau heeft als Slot, dat is dan toch gewoon niet waar, dat zie je zelf toch ook wel.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 12 november 2023 - 14:48   quote  deeplink  
Almere is een beetjeschopploegje aan het spelen....
remco k
 remco k - zondag 12 november 2023 - 14:51   quote  deeplink  
Ajax gewoon slecht. Middenveld is echt bedroevend zo.

Waarom zoveel wisselen terwijl er juist bepaalde dingen goed gingen de laatste wedstrijden.

Mikautadze valt me ook bepaald niet mee aan de bal en al helemaal niet zonder bal de eerste twintig minuten.
remco k
 remco k - zondag 12 november 2023 - 15:08   quote  deeplink  
Pfff dit is echt weer heel slecht aan de bal hoor. Totaal geen middenveld en veel te grote ruimtes in dat middenveld.
Scout2
 Scout2 - zondag 12 november 2023 - 15:22   quote  deeplink  
Middenveld slaat helemaal nergens op.
pth
 pth - zondag 12 november 2023 - 15:25   quote  deeplink  
Nu spelen ze allemaal weer kut met peren, maar die Mikaukutze kan er echt geen ene malle moer van. Zou in de KKD nog niet opvallen. Wat een prutser.
remco k
 remco k - zondag 12 november 2023 - 15:26   quote  deeplink  
Deze eerste helft is van t schip 100% aan te rekenen. Echt een hele slechte en onlogische opstelling. Je hebt drie man staan op plekken waar ze niet horen.

Taylor moet nu de meest defensieve zijn terwijl hij box to box moet spelen. Hylanson is een echte 10 en moet nu box to box spelen terwijl hij dat niet is. En mikautadze vind ik vooralsnog helemaal niks. Er zit geen enkele power in dit middenveld, geen enkele creativiteit en defensief laten ze alle drie veel te grote ruimtes omdat ze gewoon niet weten wat ze moeten doen.
nummer10
 nummer10 - zondag 12 november 2023 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 15:25 schreef pth het volgende:
Nu spelen ze allemaal weer kut met peren, maar die Mikaukutze kan er echt geen ene malle moer van. Zou in de KKD nog niet opvallen. Wat een prutser.
En wederom op een plek waar die niet hoort en plots moet spelen..
remco k
 remco k - zondag 12 november 2023 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 15:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En wederom op een plek waar die niet hoort en plots moet spelen..
Hij speelde bij zijn oude club heel vaak rondom de echte 9.
pth
 pth - zondag 12 november 2023 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 15:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En wederom op een plek waar die niet hoort en plots moet spelen..
Kan zo zijn, maar die gozer kan gewoon totaal niet voetballen. Misschien kan je hem de Arena nog laten vegen, maar verder heb je hier helemaal geen klote aan. Er zitten wat waardeloze aankopen tussen, maar dit slaat werkelijk alles.
pth
 pth - zondag 12 november 2023 - 15:43   quote  deeplink  
Dat is dan wel dikke pech …
remco k
 remco k - zondag 12 november 2023 - 16:00   quote  deeplink  
De tering. Hoe kan je bij zo’n situatie zo slecht staan zeg.
remco k
 remco k - zondag 12 november 2023 - 16:01   quote  deeplink  
Het terug sjokken van Forbs en Rensch.

Hoe kan je dat zo doen zeg. Gewoon zo verschrikkelijk laks met dit soort situaties om gaan.
remco k
 remco k - zondag 12 november 2023 - 16:02   quote  deeplink  
Hoppa. En nu door. Goede goal hoor.
pth
 pth - zondag 12 november 2023 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 16:01 schreef remco k het volgende:
Het terug sjokken van Forbs en Rensch.

Hoe kan je dat zo doen zeg. Gewoon zo verschrikkelijk laks met dit soort situaties om gaan.
Het is Hlynsson die gewoon denkt laat maar lekker lopen komt wel goed.
pth
 pth - zondag 12 november 2023 - 16:05   quote  deeplink  
Stel voor dit elftal terug te trekken uit de competitie en verder te gaan met O-18 met een paar dispensatie spelers …
remco k
 remco k - zondag 12 november 2023 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 16:04 schreef pth het volgende:

[..]

Het is Hlynsson die gewoon denkt laat maar lekker lopen komt wel goed.
En Rensch en Forbs idem waarbij met name Rensch echt schandalig is aangezien dat de cv is en de man die balverlies lijdt.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 12 november 2023 - 16:11   quote  deeplink  
`Dit is toch een zuivere penalty?
remco k
 remco k - zondag 12 november 2023 - 16:12   quote  deeplink  
Dit is toch gewoon een 100% penalty. Hij duwt hem vol in z’n rug. Echt bizar hoor
pth
 pth - zondag 12 november 2023 - 16:12   quote  deeplink  
Twee man die voor open doel niet kunnen scoren … de tering … en vervolgens Nijhuis met zijn eigen voetbalregels … Taylor wordt gewoon van achter onderuit geduwd …
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 12 november 2023 - 16:14   quote  deeplink  
Naaihuis drukt hier zijn stempel. En ja, ajax is slecht, maar dit soort momenten kunne je over zo een dood punt helpen, azeker in een uitwedstrijd
pth
 pth - zondag 12 november 2023 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 16:11 schreef Ronald 1960 het volgende:
`Dit is toch een zuivere penalty?
Als dit geen penalty is dan hoef je er nooit meer een te geven. Te belachelijk voor woorden dat deze tering klootzak met zijn zelf verzonnen spelregels mag blijven fluiten. Hoog tijd om die lul een keer een mestkar terug te laten koppen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 12 november 2023 - 16:16   quote  deeplink  
weer een assist van Brobbey
remco k
 remco k - zondag 12 november 2023 - 16:16   quote  deeplink  
Hoppppaaa. Brobbey weer sterk. Tahirovic valt ook prima in.
pth
 pth - zondag 12 november 2023 - 16:17   quote  deeplink  
Plannetje van die tyfus Naaihuis voorlopig naar de kloten.
remco k
 remco k - zondag 12 november 2023 - 16:19   quote  deeplink  
Rensch staat echt een partij slecht te voetballen. Abnormaal.
pth
 pth - zondag 12 november 2023 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2023 - 16:19 schreef remco k het volgende:
Rensch staat echt een partij slecht te voetballen. Abnormaal.
Die moet gewoon uit de selectie verwijderd worden. Onvoorstelbare natte tosti. Samen met Mikaukutze toevoegen aan de schoonmaakploeg van de Arena.
remco k
 remco k - zondag 12 november 2023 - 16:25   quote  deeplink  
En Rensch gaat maar door met schutteren. Echt al gewoon drie of vier fouten in 5 minuten tijd.
pth
 pth - zondag 12 november 2023 - 16:25   quote  deeplink  
Goede bal aanname … sjezus wat een niveau.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Almere City FC - Ajax; zondag 14-11-2023 om 14:30; 2-2









0.0098230