BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Loting tussenronde Conference Leque Bodø/Glimt

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
hjf
 hjf - maandag 18 december 2023 - 17:47   quote  deeplink  
Vanmiddag is uit de koker de kampioen van Noorwegen gerold. Dit wordt geen appeltje eitje gezien de resultaten die de Noren de afgelopen jaren in Europees verband hebben behaald.
remco k
 remco k - maandag 18 december 2023 - 22:02   quote  deeplink  
Eens. Dit gaat pittiger worden dan de meeste denken. Winnen twee keer van Besiltas.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 december 2023 - 09:35   quote  deeplink  
Las dat de competitie al stil lag daar ? Geen idee wanneer die daar weer begint, maar dan moet je toch een stukje verder zijn lijkt me... En in de winterstop wat doen op de transfermarkt en het kan er plots heel anders uit zien..
hjf
 hjf - dinsdag 19 december 2023 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2023 - 09:35 schreef nummer10 het volgende:
Las dat de competitie al stil lag daar ? Geen idee wanneer die daar weer begint, maar dan moet je toch een stukje verder zijn lijkt me... En in de winterstop wat doen op de transfermarkt en het kan er plots heel anders uit zien..
Zoals ik al op een andere topic heb geschreven zou ik in de winterstop geen grote aankopen doen en met miljoenen gaan smijten. Ten eerste ben ik geen voorstander van de winter transfer window in verband met de te korte voorbereiding en ten tweede zou ik afwachten, dat de directie posities goed op orde zijn. Dus met andere woorden: pas in de zomer van 2024 door selecteren. Laten we alsjeblieft leren van de miskopen van de afgelopen zomer, want van de 12 kunnen er naar verwachting 8 weg. Ik denk dat er meer forumleden zo over denken en een andere mening hebben mag natuurlijk altijd.
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 december 2023 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2023 - 19:00 schreef hjf het volgende:

[..]

Zoals ik al op een andere topic heb geschreven zou ik in de winterstop geen grote aankopen doen en met miljoenen gaan smijten. Ten eerste ben ik geen voorstander van de winter transfer window in verband met de te korte voorbereiding en ten tweede zou ik afwachten, dat de directie posities goed op orde zijn. Dus met andere woorden: pas in de zomer van 2024 door selecteren. Laten we alsjeblieft leren van de miskopen van de afgelopen zomer, want van de 12 kunnen er naar verwachting 8 weg. Ik denk dat er meer forumleden zo over denken en een andere mening hebben mag natuurlijk altijd.
Maar wil je riskeren dat je plek 3 misloopt?
p111
 p111 - woensdag 20 december 2023 - 09:33   quote  deeplink  
Je zal helaas moeten accepteren dat dit seizoen een verloren seizoen is met het hoogsthaalbare plek 3,maar dan moet je hopen op een grote dip van AZ en Twente want wij gaan zeker nog punten verspelen.Als ik onze wedstrijden zit te kijken naar Thavicovic en ik zie Fritz Jim dan zie ik een ploeteraar en een Ajax voetballer,van mij mogen ze die twee omruilen inde winterstop dan krijg je zeker meer voetbal te zien.
hjf
 hjf - woensdag 20 december 2023 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2023 - 00:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar wil je riskeren dat je plek 3 misloopt?
Geven nieuwe aankopen garantie, dat je plek 3 haalt? We hebben net 12 aankopen gedaan! En daarvan kunnen er wat betreft sowieso 8 vertrekken. Eerst het management met de juiste mensen op de juiste plekken en dan de selectie op orde brengen is mijn standpunt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 20 december 2023 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2023 - 19:00 schreef hjf het volgende:

[..]

Zoals ik al op een andere topic heb geschreven zou ik in de winterstop geen grote aankopen doen en met miljoenen gaan smijten. Ten eerste ben ik geen voorstander van de winter transfer window in verband met de te korte voorbereiding en ten tweede zou ik afwachten, dat de directie posities goed op orde zijn. Dus met andere woorden: pas in de zomer van 2024 door selecteren. Laten we alsjeblieft leren van de miskopen van de afgelopen zomer, want van de 12 kunnen er naar verwachting 8 weg. Ik denk dat er meer forumleden zo over denken en een andere mening hebben mag natuurlijk altijd.
Het is idd een korte voorbereiding normaal ben ik er ook niet van maar nu wel.

Een kwaliteits injectie kan je punten opleveren.

Haller kwam ook in de winter en die bracht direct een meerwaarde, ze moeten dan wel de juiste man binnen halen die we op dit moment missen
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 december 2023 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2023 - 09:33 schreef p111 het volgende:
Je zal helaas moeten accepteren dat dit seizoen een verloren seizoen is met het hoogsthaalbare plek 3,maar dan moet je hopen op een grote dip van AZ en Twente want wij gaan zeker nog punten verspelen.Als ik onze wedstrijden zit te kijken naar Thavicovic en ik zie Fritz Jim dan zie ik een ploeteraar en een Ajax voetballer,van mij mogen ze die twee omruilen inde winterstop dan krijg je zeker meer voetbal te zien.
Tahirovic vind ik echt stabieler dan een Taylor... Nog jong en zit genoeg potentie in overigens... Fitz had ik ook graag gezien, maar dat zijn allemaal spelers die weg mochten of verhuurd worden van Steijn he..
p111
 p111 - woensdag 20 december 2023 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2023 - 19:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tahirovic vind ik echt stabieler dan een Taylor... Nog jong en zit genoeg potentie in overigens... Fitz had ik ook graag gezien, maar dat zijn allemaal spelers die weg mochten of verhuurd worden van Steijn he..
Ons middenveld is bepaald niet ons sterkste deel,Tahirovic werkt zich een slag in de rondte respect daar voor, maar hij kan niet mee in het Ajax spelletje,het combinatie spel is te hoog gegrepen voor hem,daar is Frits Jim een klasse beter in.
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2023 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2023 - 00:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar wil je riskeren dat je plek 3 misloopt?
En welke garantie heb je als je wel koopt dan? Er staan nu geen spelers te koop die nu goed presteren en er meteen staan want die jongens worden niet verkocht.
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2023 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2023 - 23:05 schreef p111 het volgende:

[..]

Ons middenveld is bepaald niet ons sterkste deel,Tahirovic werkt zich een slag in de rondte respect daar voor, maar hij kan niet mee in het Ajax spelletje,het combinatie spel is te hoog gegrepen voor hem,daar is Frits Jim een klasse beter in.
Zijn toch ook spelers die niet met elkaar te vergelijken zijn omdat ze op verschillende posities spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 december 2023 - 22:02   quote  deeplink  
Uitgeschakeld! Klaar, punt!
p111
 p111 - donderdag 21 december 2023 - 22:07   quote  deeplink  
Ja en nog verdient ook,110 miljoen derde divisie niveau.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 december 2023 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2023 - 22:07 schreef p111 het volgende:
Ja en nog verdient ook,110 miljoen derde divisie niveau.
Had het over de wedstrijd tegen Bodo Glimt
nummer10
 nummer10 - maandag 25 december 2023 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2023 - 07:17 schreef remco k het volgende:

[..]

En welke garantie heb je als je wel koopt dan? Er staan nu geen spelers te koop die nu goed presteren en er meteen staan want die jongens worden niet verkocht.
Je hebt nooit garantie
remco k
 remco k - maandag 25 december 2023 - 09:08   quote  deeplink  
En die is alleen maar kleiner met spelers in de winter.
nummer10
 nummer10 - maandag 25 december 2023 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2023 - 09:08 schreef remco k het volgende:
En die is alleen maar kleiner met spelers in de winter.
Ben ik het mee eens hoor, echter als je iemand kan aantrekken die echt een versterking zou zijn zou ik het wel doen..
p111
 p111 - maandag 25 december 2023 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2023 - 23:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Had het over de wedstrijd tegen Bodo Glimt
ha ha oke,die noren spelen de volgende 3 maanden niet dus dat is een mee valler,we gaan het zien
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 27 december 2023 - 15:51   quote  deeplink  
Als ze al niet kunnen winnen van een 3de klasser amateur, dan vrees ik hier ook het ergste.. Purr alleen maar mentaliteitsprobleem. Ik hoop dat Van Het Schip zze echt tot op het bot kan motiveren, anders gaan we erweer aan
p111
 p111 - woensdag 27 december 2023 - 16:03   quote  deeplink  
We moeten weer een Bobby Haarms hebben om die gasten effe lekker af te beulen,een stelltje watjes helaas
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 december 2023 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 december 2023 - 16:03 schreef p111 het volgende:
We moeten weer een Bobby Haarms hebben om die gasten effe lekker af te beulen,een stelltje watjes helaas
Die had je in de vorm van Bogarde...
hjf
 hjf - vrijdag 29 december 2023 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 december 2023 - 14:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Die had je in de vorm van Bogarde...
En daar denk ik precies hetzelfde over. Dus snel terug halen die gast.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 december 2023 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 december 2023 - 15:12 schreef hjf het volgende:

[..]

En daar denk ik precies hetzelfde over. Dus snel terug halen die gast.
Eens
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 december 2023 - 12:08   quote  deeplink  
Bogarde heeft het onder Kluivert in Turkije niet lang vol gehouden, niet meer dan 2 maanden.

Bogarde had het geluk dat er geweldige verdedigers stonden bij Ajax.

Je kan Avila, Gaaei, Sallah Eddine, etcetera niet vergelijken met de verdedigers die we toen hadden.

Ik denk niet dat Bogarde ooit terug zal komen bij Ajax omdat hij zoals ook Overmars seksueel overschrijdend gedrag had vertoond.

Dus waar hebben we het over hier?
p111
 p111 - zaterdag 30 december 2023 - 12:18   quote  deeplink  
We hadden het over Bobby Haarms ,en Bogarde ja daar heb ik niks mee.En met alle respect je kan natuurlijk niet van een fIat een Mercedes maken dat had ook Bobby niet gekunt.Maar ik bedoel eigenlijk dat al onze spelers een mentaliteits beuk moeten krijgen en daar was Bobby erg goed in.Je zal als team niet af en toe maar elke wedstrijd je 100% moeten inzetten,en daar mankeerd het zeker nog aan.Metv alle respect maar Feyenoord heeft beslist geen betere selectie maar is mentaal 1000 x beter dankzij Slot en zijn staf.Ik ben er van overtuigd dat als je Tylor/Bergwijn/Berghuis/Sato/Sutalo en Rensch qoa mentaliteit op Slot niveau krijgt je zeker niet onderdoet voor Feyenoord .
hjf
 hjf - zaterdag 30 december 2023 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2023 - 12:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Bogarde heeft het onder Kluivert in Turkije niet lang vol gehouden, niet meer dan 2 maanden.

Bogarde had het geluk dat er geweldige verdedigers stonden bij Ajax.

Je kan Avila, Gaaei, Sallah Eddine, etcetera niet vergelijken met de verdedigers die we toen hadden.

Ik denk niet dat Bogarde ooit terug zal komen bij Ajax omdat hij zoals ook Overmars seksueel overschrijdend gedrag had vertoond.

Dus waar hebben we het over hier?
Dat laatste wist ik niet.
Vraag: betekent dat hij dan nooit meer terug zou mogen komen en het etiket opgeplakt moet krijgen ëens de dief voor altijd de dief"? Ik ben namelijk van mening dat mensen die over de scheef zijn gegaan een tweede kans moeten krijgen. Maar daar denk jij waarschijnlijk toch anders over.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 december 2023 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2023 - 12:20 schreef hjf het volgende:

[..]

Dat laatste wist ik niet.
Vraag: betekent dat hij dan nooit meer terug zou mogen komen en het etiket opgeplakt moet krijgen ëens de dief voor altijd de dief"? Ik ben namelijk van mening dat mensen die over de scheef zijn gegaan een tweede kans moeten krijgen. Maar daar denk jij waarschijnlijk toch anders over.
Dat zeg ik niet maar wie zegt dat hij werkelijk zo goed was?

Ik denk dat hij het geluk had dat hij goede verdedigers in de selectie had en vergeet de andere assistenten destijds niet hè, Poulsen en Reiziger...

Reiziger die nu weer goed doet als hoofdcoach van Jong Oranje
hjf
 hjf - zaterdag 30 december 2023 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2023 - 12:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet maar wie zegt dat hij werkelijk zo goed was?

Ik denk dat hij het geluk had dat hij goede verdedigers in de selectie had en vergeet de andere assistenten destijds niet hè, Poulsen en Reiziger...

Reiziger die nu weer goed doet als hoofdcoach van Jong Oranje
Dat waren zeker betere verdedigers als die watjes die we nu hebben. En iedereen was toen lyrisch over hem. Ik denk oprecht, dat hij de huidige verdedigers beter kan maken.
remco k
 remco k - zondag 31 december 2023 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2023 - 12:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet maar wie zegt dat hij werkelijk zo goed was?

Ik denk dat hij het geluk had dat hij goede verdedigers in de selectie had en vergeet de andere assistenten destijds niet hè, Poulsen en Reiziger...

Reiziger die nu weer goed doet als hoofdcoach van Jong Oranje
Nou. Echt alle jongens die met hem werkten liepen met hem weg en vertelden dat ze heel veel van hem leerden. Voordat hij er was waren de verdedigers uit eigen opleiding ook gewoon niet zo bijzonder jarenlang en na zijn tijd ook niet meer.

Juist zijn mentaliteit is wat ze allemaal missen en daarin kan hij blijkbaar iedere speler iets bijbrengen.

Als je Avilla bijvoorbeeld ziet, die was echt goed in België en zou er nu niets meer van kunnen? Juist voor dat soort gasten van buitenaf en je eigen jeugd die de stap moet maken is hij heel belangrijk.

Rijkaard degradeerde met Sparta en won wat later de Cl met Barcelona, wat ze elders doen zegt me niks.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 31 december 2023 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 december 2023 - 12:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou. Echt alle jongens die met hem werkten liepen met hem weg en vertelden dat ze heel veel van hem leerden. Voordat hij er was waren de verdedigers uit eigen opleiding ook gewoon niet zo bijzonder jarenlang en na zijn tijd ook niet meer.

Juist zijn mentaliteit is wat ze allemaal missen en daarin kan hij blijkbaar iedere speler iets bijbrengen.

Als je Avilla bijvoorbeeld ziet, die was echt goed in België en zou er nu niets meer van kunnen? Juist voor dat soort gasten van buitenaf en je eigen jeugd die de stap moet maken is hij heel belangrijk.

Rijkaard degradeerde met Sparta en won wat later de Cl met Barcelona, wat ze elders doen zegt me niks.
Natuurlijk wordt er zo gepraat over hem, mij hoor je niet zeggen dat hij niets gepresteerd heeft.
Maar goed ook verdediger/ assistent Reiziger heeft daarbij zijn steentje bij gedragen, daar zijn de spelers ook over te spreken.

Mij hoor je niet zeggen dat ze Winston niet moeten halen maar je moet geen wonderen verwachten met de huidige spelers.

Avila heeft overigens in niets laten zien bij Ajax dat het een goede verdediger is, Mark van Bommel zal hem natuurlijk niet afvallen

Maar goed laat Bogarde maar komen zit zonder club, maar vermoed dat dit niet gaat gebeuren
remco k
 remco k - woensdag 03 januari 2024 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 december 2023 - 20:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Natuurlijk wordt er zo gepraat over hem, mij hoor je niet zeggen dat hij niets gepresteerd heeft.
Maar goed ook verdediger/ assistent Reiziger heeft daarbij zijn steentje bij gedragen, daar zijn de spelers ook over te spreken.

Mij hoor je niet zeggen dat ze Winston niet moeten halen maar je moet geen wonderen verwachten met de huidige spelers.

Avila heeft overigens in niets laten zien bij Ajax dat het een goede verdediger is, Mark van Bommel zal hem natuurlijk niet afvallen

Maar goed laat Bogarde maar komen zit zonder club, maar vermoed dat dit niet gaat gebeuren
Ik noem van Bommel helemaal niet. Ik heb hem daar zelf zien spelen en daar was hij gewoon goed.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 januari 2024 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 januari 2024 - 10:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik noem van Bommel helemaal niet. Ik heb hem daar zelf zien spelen en daar was hij gewoon goed.
Ik kijk ook Belgisch voetbal, heb hem niet op zien vallen vorig seizoen.

Zie hem nu bij Ajax persoonlijke fouten maken

Misschien was het Bogarde, misschien was het reiziger die hem beter kan laten spelen.

Maar vergeet ook even ten Hag niet, die zat er boven op bij de jongens, die stond constant in de herhaal modus

Nu zie je Gaaei verkeerd dekken, Tahirovic die op sommige momenten niet weet wie hij moet verdedigen.

Heel de verdediging komt te kort includief Sutalo, het kan zijn dat de communicatie onderling niet best is of het zijn de trainers die kwalitatief te kort schieten
p111
 p111 - woensdag 03 januari 2024 - 13:25   quote  deeplink  
Die Avila is gewoon een matige voetballer,en zeker niet goed genoeg voor Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 januari 2024 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 januari 2024 - 13:25 schreef p111 het volgende:
Die Avila is gewoon een matige voetballer,en zeker niet goed genoeg voor Ajax.
Ze moeten Tagliafico oppikken, die wou vd zomer al terug komen, het is jammer dat Lyon hem niet wou laten gaan.

Is voor 4,2 miljoen weg gegaan destijds, hoeft geen 6 miljoen te kosten
remco k
 remco k - donderdag 04 januari 2024 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 januari 2024 - 12:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik kijk ook Belgisch voetbal, heb hem niet op zien vallen vorig seizoen.

Zie hem nu bij Ajax persoonlijke fouten maken

Misschien was het Bogarde, misschien was het reiziger die hem beter kan laten spelen.

Maar vergeet ook even ten Hag niet, die zat er boven op bij de jongens, die stond constant in de herhaal modus

Nu zie je Gaaei verkeerd dekken, Tahirovic die op sommige momenten niet weet wie hij moet verdedigen.

Heel de verdediging komt te kort includief Sutalo, het kan zijn dat de communicatie onderling niet best is of het zijn de trainers die kwalitatief te kort schieten
Verdedigen begint voorin en je aanvoerder doet zijn werk vaak al niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 04 januari 2024 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 januari 2024 - 18:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Verdedigen begint voorin en je aanvoerder doet zijn werk vaak al niet.
Klopt maar dat staat los van wat Avila laat zien bij Ajax.

Jammer dat Daramy is vertrokken, ik zag wel dat hij meer in zijn mars heeft op de langere termijn.
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 januari 2024 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2023 - 12:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Bogarde heeft het onder Kluivert in Turkije niet lang vol gehouden, niet meer dan 2 maanden.

Bogarde had het geluk dat er geweldige verdedigers stonden bij Ajax.

Je kan Avila, Gaaei, Sallah Eddine, etcetera niet vergelijken met de verdedigers die we toen hadden.

Ik denk niet dat Bogarde ooit terug zal komen bij Ajax omdat hij zoals ook Overmars seksueel overschrijdend gedrag had vertoond.

Dus waar hebben we het over hier?
Grensoverschrijdend gedrag... Maar niet op zijn werk wat ik zo begreep maar in zijn prive leven, wat overigens nooit is bewezen zover ik weet..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Loting tussenronde Conference Leque Bodø/Glimt









0.0133509