BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Go Ahead Eagles - AJAX 14jan.'24 14.30u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 14 januari 2024 - 16:06   quote  deeplink  
Wat een ergernis is dit Ajax dat momenteel op het veld staat. Het doet mij pijn aan de ogen. Een modale troep is het en dat moet John van 't Schip toch ook zien? We komen structureel een mannetje tekort op het middenveld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 januari 2024 door Pietje --
pth
 pth - zondag 14 januari 2024 - 16:07   quote  deeplink  
Komt ie weer met die Chupa Chup. Schippie is ook totaal de weg kwijt. Wordt je zo direct helemaal vast gepind op eigen helft, want die gozer doet geen stap te veel en kan helemaal niets met de bal.
Pietje
 Pietje - zondag 14 januari 2024 - 16:08   quote  deeplink  
Ondanks de prima goal van Rensch doe dit Ajax mij pijn aan de ogen.
pth
 pth - zondag 14 januari 2024 - 16:09   quote  deeplink  
Ramaj is dus echt wel een top keeper … wat die gozer vandaag allemaal stopt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 januari 2024 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 16:07 schreef pth het volgende:
Komt ie weer met die Chupa Chup. Schippie is ook totaal de weg kwijt. Wordt je zo direct helemaal vast gepind op eigen helft, want die gozer doet geen stap te veel en kan helemaal niets met de bal.
Gezien het aantal minuten dat Akpom speelt maakt hij genoeg doelpunten, hij had alleen Berghuis er af moeten halen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 januari 2024 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 16:09 schreef pth het volgende:
Ramaj is dus echt wel een top keeper … wat die gozer vandaag allemaal stopt.
Absoluut een topkeeper dat heeft die Duitser dan weer wel goed gezien
hjf
 hjf - zondag 14 januari 2024 - 16:11   quote  deeplink  
Het enige lichtpunt is Ramaj. Goed van onze trainer, dat hij voor hem als 1e keeper heeft gekozen.
Pietje
 Pietje - zondag 14 januari 2024 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 16:09 schreef pth het volgende:
Ramaj is dus echt wel een top keeper … wat die gozer vandaag allemaal stopt.
Volledig met je eens.
pth
 pth - zondag 14 januari 2024 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 16:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Gezien het aantal minuten dat Akpom speelt maakt hij genoeg doelpunten, hij had alleen Berghuis er af moeten halen
Maakt zeker genoeg doelpunten qua speeltijd, maar kan niet mee voetballen en doet verdedigend ook geen ene malle moer. Ik vind het gewoon niet zo’n goede voetballer, maar ieder zijn mening.
remco k
 remco k - zondag 14 januari 2024 - 16:13   quote  deeplink  
Medic is overigens defensief echt prima ingevallen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 januari 2024 door remco k --
pth
 pth - zondag 14 januari 2024 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 16:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Absoluut een topkeeper dat heeft die Duitser dan weer wel goed gezien
Die Duitser is zo blind als Stevie Wonder. Als je twaalf keer een gokje waagt zit er vast wel één keer iets goeds bij.
remco k
 remco k - zondag 14 januari 2024 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 16:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Gezien het aantal minuten dat Akpom speelt maakt hij genoeg doelpunten, hij had alleen Berghuis er af moeten halen
Nee natuurlijk niet man. Je gaat to cv niet een spits voor een middenvelder brengen in zo’n situatie als deze. Alsof je middenveld nog niet genoeg overlopen wordt.
pth
 pth - zondag 14 januari 2024 - 16:19   quote  deeplink  
Nog zo’n toppertje: Carlosje Forbs. Zo uit de vuilnisbakken naast de Arena getrokken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 januari 2024 door pth --
hjf
 hjf - zondag 14 januari 2024 - 16:21   quote  deeplink  
Ramaj verdient een standbeeld. En vergeet niet, dat GAE thuis gewoon hele goede resultaten haalt ondanks dat we zeer matig zijn en toch voorstaan.
pth
 pth - zondag 14 januari 2024 - 16:21   quote  deeplink  
Lekker laten schieten joh. Lachwekkend kut elftal.
pth
 pth - zondag 14 januari 2024 - 16:25   quote  deeplink  
Er zou belangstelling zijn voor die Chupa Chup? Zsm oprotten met die kut voetballer.
hjf
 hjf - zondag 14 januari 2024 - 16:27   quote  deeplink  
Onverdiend maar wel 3 punten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 januari 2024 - 16:28   quote  deeplink  
Met een beter elftal 4x verloren van Go Ahead, dus mogen we blij zijn met deze overwinning
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 januari 2024 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 16:19 schreef pth het volgende:
Nog zo’n toppertje: Carlosje Forbs. Zo uit de vuilnisbakken naast de Arena getrokken.
Toch zie ik hem liever op rechts dan die hopeloze Berghuis, wat was die slecht man man
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 januari 2024 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 16:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet man. Je gaat to cv niet een spits voor een middenvelder brengen in zo’n situatie als deze. Alsof je middenveld nog niet genoeg overlopen wordt.
Ach hij was de slechtste vh veld, dan speel je nog beter met 10 man
Pietje
 Pietje - zondag 14 januari 2024 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 16:21 schreef hjf het volgende:
Ramaj verdient een standbeeld. En vergeet niet, dat GAE thuis gewoon hele goede resultaten haalt ondanks dat we zeer matig zijn en toch voorstaan.
Absoluut. De uitslag was wat geflatteerd, maar daar zit ik niet mee. Waar ik wèl mee zit is het niveau van het spel en de massale tegendoelpunten. Ajax-onwaardig!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 januari 2024 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 16:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Absoluut. De uitslag was wat geflatteerd, maar daar zit ik niet mee. Waar ik wèl mee zit is het niveau van het spel en de massale tegendoelpunten. Ajax-onwaardig!
Juist, kijk maar even naar het doelpunten gemiddelde, dut zegt genoeg Pietje.

Er moet echt kritisch naar het middenveld en linksback positie gekeken worden, nu ben ik nog voorzichtig
hjf
 hjf - zondag 14 januari 2024 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 16:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Absoluut. De uitslag was wat geflatteerd, maar daar zit ik niet mee. Waar ik wèl mee zit is het niveau van het spel en de massale tegendoelpunten. Ajax-onwaardig!
Niets aan toe te voegen Pietje.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 januari 2024 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 16:13 schreef remco k het volgende:
Medic is overigens defensief echt prima ingevallen.
Medic viel idd niet verkeerd in, heeft als voordeel dat hij lengte bezit wat een voordeel is bij hoekschoppen

Mooi dat je positief bent over sommige spelers want dit mag ook gezegd worden
hjf
 hjf - zondag 14 januari 2024 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 16:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Juist, kijk maar even naar het doelpunten gemiddelde, dut zegt genoeg Pietje.

Er moet echt kritisch naar het middenveld en linksback positie gekeken worden, nu ben ik nog voorzichtig
Je bedoelt een nummer 6 met een bak aan ervaring en dat we van de 4 links backs die we hebben afscheid moeten nemen. Vergeet je de rechtsbuiten positie niet?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 januari 2024 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 16:50 schreef hjf het volgende:

[..]

Je bedoelt een nummer 6 met een bak aan ervaring en dat we van de 4 links backs die we hebben afscheid moeten nemen. Vergeet je de rechtsbuiten positie niet?
Die positie mag zeker mee genomen worden, misschien moet Forbs meer speeltijd krijgen, of probeer Hlynsson vanaf de zijkant, vond ik soms via de rechterkant gevaarlijk.

Zeker is wel dat Ajax na dit seizoen naar een nieuwe rechtsbuiten moet uitkijken

Maar goed we komen het meest via ons zwak middenveld in de problemen, de tegenspelers krijgen veel te veel ruimte
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 januari 2024 - 17:07   quote  deeplink  
Er is een persoonlijk akkoord met Henderson krijg ik net mee, laten we hopen dat die Arabieren mee werken
Pietje
 Pietje - zondag 14 januari 2024 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 16:48 schreef hjf het volgende:

[..]

Niets aan toe te voegen Pietje.
:-)
En dan te bedenken dat al die zwakkelingen langlopende contracten hebben...
Pietje
 Pietje - zondag 14 januari 2024 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 16:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Juist, kijk maar even naar het doelpunten gemiddelde, dut zegt genoeg Pietje.

Er moet echt kritisch naar het middenveld en linksback positie gekeken worden, nu ben ik nog voorzichtig
Absoluut waar, Jack. Er zijn ook te weinig spelers met ervaring. Daarom hoop ik dat Jordan Henderson binnenkort Ajacied is. Zo'n speler hebben we niet, maar dat is wel erg noodzakelijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 januari 2024 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 17:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

:-)
En dan te bedenken dat al die zwakkelingen langlopende contracten hebben...
Tja maar goed sommigen kunnen niet beter,doen misschien hun stinkende best.

ligt meer bij die Duitser die ze ingekocht heeft en waar ze in de top vertrouwen in hadden.

Van het Schip doet in ieder geval alles aan wat in zijn vermogen zit.

Ik denk wel dat we na dit seizoen er een paar verkocht krijgen, natuurlijk moet je wel een aantal miljoenen inleveren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 januari 2024 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 januari 2024 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 17:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Absoluut waar, Jack. Er zijn ook te weinig spelers met ervaring. Daarom hoop ik dat Jordan Henderson binnenkort Ajacied is. Zo'n speler hebben we niet, maar dat is wel erg noodzakelijk.
Zeer zeker heb je zo'n speler nodig maar de andere middenvelders zullen ook meer moeten laten zien, die kan het niet in zijn eentje
Pietje
 Pietje - zondag 14 januari 2024 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 17:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zeer zeker heb je zo'n speler nodig maar de andere middenvelders zullen ook meer moeten laten zien, die kan het niet in zijn eentje
Ik ben het zeker met je eens hoor.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 14 januari 2024 - 17:44   quote  deeplink  
Met deze middelmatige selectie is het knap om 3 punten te pakken in Deventer. Dat is ons al jaren niet meer gelukt. Het spel biedt geen enkele hoop op beter en zelfs de 4de plek wordt n opgave.
Laat ik positief blijven en ik houd hoop op 1 of 2 versterkingen in deze maand en nog n paar gasten lozen....
Dan in de top een aantal mutaties doorvoeren en in maart start onze directeur. Het vertrouwen op het veld zal echt wel wat gaan groeien en met een fenomenale eindsprint en eindelijk wat geluk....worden we net derde!!!!
Daarna gaan we echt opschonen en kunnen we gaan bouwen aan de toekomst.
p111
 p111 - zondag 14 januari 2024 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 15:59 schreef pth het volgende:

[..]

Ja laten we dat meisje inbrengen, dat zelfs bij fucking Excelsior geen basisplaats kon afdwingen.
Is gewoon een goede voetballer in de basis en gaat er wel komen(fysiek nog zijn probleem)
p111
 p111 - zondag 14 januari 2024 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 16:01 schreef pth het volgende:
Blijft die Sosa gewoon weer staan voorin. Wat een godvergeten tering voetballer.
Prima aanvallende acties,verdedigend nog geen top
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 januari 2024 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 17:44 schreef bertus bikkel het volgende:
Met deze middelmatige selectie is het knap om 3 punten te pakken in Deventer. Dat is ons al jaren niet meer gelukt. Het spel biedt geen enkele hoop op beter en zelfs de 4de plek wordt n opgave.
Laat ik positief blijven en ik houd hoop op 1 of 2 versterkingen in deze maand en nog n paar gasten lozen....
Dan in de top een aantal mutaties doorvoeren en in maart start onze directeur. Het vertrouwen op het veld zal echt wel wat gaan groeien en met een fenomenale eindsprint en eindelijk wat geluk....worden we net derde!!!!
Daarna gaan we echt opschonen en kunnen we gaan bouwen aan de toekomst.
Laten we het hopen, vandaag hadden we het geluk en een topkeeper aan onze zijde maar toch met deze selectie winnen in Deventer wat twee seizoen niet lukte (zelfs niet in de JC ArenA) is toch ergens knap te noemen.

Met versterking(en) er bij kunnen we dit seizoen misschien goed afsluiten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 januari 2024 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - maandag 15 januari 2024 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2024 - 17:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja maar goed sommigen kunnen niet beter,doen misschien hun stinkende best.

ligt meer bij die Duitser die ze ingekocht heeft en waar ze in de top vertrouwen in hadden.

Van het Schip doet in ieder geval alles aan wat in zijn vermogen zit.

Ik denk wel dat we na dit seizoen er een paar verkocht krijgen, natuurlijk moet je wel een aantal miljoenen inleveren
Je best doen is in ieder geval het gras opvreten. Iedere meter volle bak sprinten.

Als je terug sjokt ben je niet je best aan het doen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 15 januari 2024 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 januari 2024 - 08:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Je best doen is in ieder geval het gras opvreten. Iedere meter volle bak sprinten.

Als je terug sjokt ben je niet je best aan het doen
Volledig nee eens, er boven op zitten is er niet bij schijnbaar
p111
 p111 - maandag 15 januari 2024 - 10:17   quote  deeplink  
Dat is aan de trainer om deze figuren die niet mee verdedigen of terug sprinten keihard aan te pakken door ze meteen te wisselen,alleen dan kun je een andere mentaliteit kweken.In het tegenwoordige voetbal zal je ook mentaal goed moeten zijn anders kom je er echt niet meer in.
hjf
 hjf - maandag 15 januari 2024 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 januari 2024 - 08:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Je best doen is in ieder geval het gras opvreten. Iedere meter volle bak sprinten.

Als je terug sjokt ben je niet je best aan het doen
Dat heb ik de laatste tijd ook geconstateerd en erg mij daar kapot aan. Ik heb een bloed hekel aan luie mensen. Daar kan ik helemaal niets mee.
Het is ook dus een mentaliteitskwestie. Er is bij veel spelers een gebrek aan discipline. Lijkt mij toch echt iets voor de technische staf om dit aan te pakken: het gras opvreten of banken c.q. plaats nemen op de tribune.
remco k
 remco k - maandag 15 januari 2024 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 januari 2024 - 18:17 schreef hjf het volgende:

[..]

Dat heb ik de laatste tijd ook geconstateerd en erg mij daar kapot aan. Ik heb een bloed hekel aan luie mensen. Daar kan ik helemaal niets mee.
Het is ook dus een mentaliteitskwestie. Er is bij veel spelers een gebrek aan discipline. Lijkt mij toch echt iets voor de technische staf om dit aan te pakken: het gras opvreten of banken c.q. plaats nemen op de tribune.
Eens hoor, maar dan moet het alternatief wel beter zijn
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 15 januari 2024 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 januari 2024 - 19:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens hoor, maar dan moet het alternatief wel beter zijn
En daar zit vh Schip mee..

Want zo wel Van den Boomen als ook Vos hebben meer karakter in het mee verdedigen dan bijvoorbeeld Taylor als ook Sosa die regelmatig uit positie is

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Go Ahead Eagles - AJAX 14jan.'24 14.30u









0.0103068