BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 23-24 #18: Vitesse - Feyenoord (zondag 21 januari 2024, 14.30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
coenjo
 coenjo - zondag 21 januari 2024 - 20:46   quote  deeplink  
wie ik die komende periode hoop te zien op het veld is zechiel
hij heeft wat wat weg van simons en de drive van een edgar davids en voetbalt zeer makkelijk
ook op links zou ik nu elke week sauer laten beginnen ondanks zijn leeftijd
paixao is veel te licht en te klein en ivanusec gaat alleen maar binnendoor.
het wordt nu ook wel eens tijd dat er een keer anders gewisseld word in plaats van elke keer dezelfde zooi er in te brengen
nu maar eens meer tijd aan jeugd gunnen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 januari 2024 door coenjo --
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 januari 2024 - 20:54   quote  deeplink  
Zodra t mis dreigt te gaan is er niemand die stuurt.
Je ziet Wieffer en Geert gillen. Hancko en Trauner die stil blijven. Bijlow die heel bedrijvig wordt opeens
Maar totaal niemand die ff gas geeft een schop uitdeelt of de lakens uit gaat delen
kenny
 kenny - zondag 21 januari 2024 - 20:55   quote  deeplink  
realisme is dat er 40milj is uit gegeven en dat je er niet sterker op geworden bent , je kan dus spreken van een waardeloze transfer zomer , V geel werd er voor opgehangen
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 januari 2024 - 21:01   quote  deeplink  
Toch is dat niet waar.
Want je zit nog in Europa
De beker
En je hebt meer punten dan vorig seizoen
T voelt alleen anders
ras
 ras - zondag 21 januari 2024 - 21:24   quote  deeplink  
Vandaag is het gelukkig een overwinning, maar je mist wederom weer zoveel kansen waardoor je je hetzelf zo moeilijk maakt en de tegenstander in leven houdt. Dit moet echt veel en veel beter want je doet jezelf zwaar tekort.
Alexmem
 Alexmem - zondag 21 januari 2024 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2024 - 20:31 schreef coenjo het volgende:

[..]

ja dat ben ik met je eens, we zijn er idd op achteruit gegaan
van szymanski naar stengs op 10 is al een stap achteruit ondanks dat ik stengs technisch een betere voetballer vind.
we hebben wat teveel pussy,s in het veld om zomaar te zeggen.
szymanski of een linssen gingen er vol in en een stengs houd in de duels in.
een ivanusec zal zich ook niet 1,2,3 blesseren in een duel.
feyenoord heeft verkeerd type spelers gehaald denk ik
wel mooi om er bij te hebben voor plan b maar voor de basis teveel pussy
Feyenoord heeft spelers gehaald die bij deze trainer passen. Die was in het veld net zo. Trok altijd z’n poot in, had geen diepgang, was technisch aardig en kon voetballen. Als trainer heeft ie ook al dikwijls laten zien dat t een angsthaas is.
CobusIII
 CobusIII - maandag 22 januari 2024 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2024 - 20:55 schreef kenny het volgende:
realisme is dat er 40milj is uit gegeven en dat je er niet sterker op geworden bent , je kan dus spreken van een waardeloze transfer zomer , V geel werd er voor opgehangen
We hebben meer punten in de stand dan vorig jaar met hetzelfde aantal wedstrijden.
Het ligt dus wat genuanceerder. Daarnaast is de investering die is gedaan niet alleen op dit seizoen gericht, maar ook op volgend seizoen. Dit komt enerzijds door het budget, anderzijds dat nieuwe spelers vaak nog niet de intensiteit aan kunnen van het voetbal dat Slot wil spelen en nu worden opgebouwd.
Leuv
 Leuv - maandag 22 januari 2024 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 januari 2024 - 13:47 schreef CobusIII het volgende:

[..]

We hebben meer punten in de stand dan vorig jaar met hetzelfde aantal wedstrijden.
Het ligt dus wat genuanceerder. Daarnaast is de investering die is gedaan niet alleen op dit seizoen gericht, maar ook op volgend seizoen. Dit komt enerzijds door het budget, anderzijds dat nieuwe spelers vaak nog niet de intensiteit aan kunnen van het voetbal dat Slot wil spelen en nu worden opgebouwd.
Iets van appels en peren. Je kunt tijdens een competitie deze niet vergelijken met een voorgaande. Wat zit je dan te vergelijken ? Pas aan het einde is dit eventueel mogelijk maar dan nog blijft het dubieus.

Welke investering is volgens jou op volgend seizoen gericht? Ook de intensiteit wordt schromelijk overschat. Ik zie ze veelal terugspelen op de keeper.
CobusIII
 CobusIII - maandag 22 januari 2024 - 16:28   quote  deeplink  
belt, beelen, Lingr, zelfs Ueda (om transfer Gimenez op te vangen)
Van Zerrouki, Ivanusec en Stengs kan je wel al basis verwachten, maar dan moeten ze een van de huidige 11 er uit spelen. Van Zerrouki ben ik nooit kapot geweest, Ivanusec moeten we nog afwachten, begon goed, raakte geblesseerd en is fysiek nog niet in staat om zijn belofte in te vullen, Stengs was voor de winterstop volgens velen een top aankoop. Hij speelde ook erg goed.
Nu zit het elftal collectief in een dip. Die enige die nog zijn niveau haalt is Wieffer in mijn optiek.
Ik denk dat als de flanken goed bezet zijn en functioneren, we het grootste probleem hebben opgelost.
kenny
 kenny - maandag 22 januari 2024 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 januari 2024 - 16:28 schreef CobusIII het volgende:
belt, beelen, Lingr, zelfs Ueda (om transfer Gimenez op te vangen)
Van Zerrouki, Ivanusec en Stengs kan je wel al basis verwachten, maar dan moeten ze een van de huidige 11 er uit spelen. Van Zerrouki ben ik nooit kapot geweest, Ivanusec moeten we nog afwachten, begon goed, raakte geblesseerd en is fysiek nog niet in staat om zijn belofte in te vullen, Stengs was voor de winterstop volgens velen een top aankoop. Hij speelde ook erg goed.
Nu zit het elftal collectief in een dip. Die enige die nog zijn niveau haalt is Wieffer in mijn optiek.
Ik denk dat als de flanken goed bezet zijn en functioneren, we het grootste probleem hebben opgelost.
mee eens , de vleugels bij ons is een drama en het grootste probleem
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 januari 2024 - 17:45   quote  deeplink  
Gisteren bij voetbal ofside
Dat Feyenoord een heel goede 1ste helft speelde, dit werd bevestigd door Dickie.
Als je terugkijkt was dit ook zo, nu nog gaan scoren,en zelfvertrouwen terug krijgen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 23-24 #18: Vitesse - Feyenoord (zondag 21 januari 2024, 14.30 uur)









0.0099689