BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles - AJAX 27 jan 21.00u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 januari 2024 - 19:25   quote  deeplink  
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Ramaj; Gooijer, Rensch, Hato, Sosa; Tahirovic, Hlynsson, Taylor; Berghuis, Brobbey, Bergwijn.

De vraag is gaat Henderson nog enkele minuten maken of houdt van het Schip hem de hele wedstrijd op de bank?
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 januari 2024 - 19:57   quote  deeplink  
Ik denk 2-3.
Zoals gebruikelijk deze competitie zal Ajax weer zo'n 2 tegendoelpunten krijgen. Ik hoop op minuten voor Henderson.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 januari 2024 - 20:03   quote  deeplink  
Opstelling Ajax: Ramaj; Gooijer, Rensch, Hato, Martha; Tahirovic, Taylor, Hlynsson; Berghuis, Brobbey, Forbs

Sutalo, Akpom, Bergwijn zijn licht geblesseerd, spelen niet.

Henderson komt niet in actie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 januari 2024 - 21:15   quote  deeplink  
Wat is dit een kinderlijke fout zeg....pffff
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 januari 2024 - 21:20   quote  deeplink  
Mooie goal van Brobbey maar achter in is het nog amateuristisch te noemen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 januari 2024 - 21:27   quote  deeplink  
Wat speelt Tahirovic dramatisch slecht, veel balverlies door hem
remco k
 remco k - zaterdag 27 januari 2024 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 januari 2024 - 21:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wat speelt Tahirovic dramatisch slecht, veel balverlies door hem
Serieus? Beste man van Ajax tot nu toe. Zit als enige overal tussen en aan de bal bij iedere gevaarlijke aanval betrokken en de assist.
remco k
 remco k - zaterdag 27 januari 2024 - 21:29   quote  deeplink  
Maar wat een verschrikkelijk hoeren veld is dit.
Spelers glijden constant uit en die bal knalt alle kanten op.

Dit is toch je fijnste conpetitievervalsing.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 januari 2024 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 januari 2024 - 21:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus? Beste man van Ajax tot nu toe. Zit als enige overal tussen en aan de bal bij iedere gevaarlijke aanval betrokken en de assist.
Met name in het begin goed, later balverlies door hem 2 a 3x,
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 januari 2024 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 januari 2024 - 21:29 schreef remco k het volgende:
Maar wat een verschrikkelijk hoeren veld is dit.
Spelers glijden constant uit en die bal knalt alle kanten op.

Dit is toch je fijnste conpetitievervalsing.
Dit idd echt niet te doen, kort draaien en je ligt, een sliding en je ligt open

idd je reinste competitievervalsing
remco k
 remco k - zaterdag 27 januari 2024 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 januari 2024 - 21:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Met name in het begin goed, later balverlies door hem 2 a 3x,
Sorry hoor, maar echt al de hele eerste helft de beste man. Inderdaad het en der een keer balverlies maar wie niet. En dat reken je hem dan wel aan?
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 januari 2024 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 januari 2024 - 21:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wat speelt Tahirovic dramatisch slecht, veel balverlies door hem
Dat ben ik niet met je eens, Jack.
Ik vind Tahirovic toch echt één van de betere spelers van Ajax in de eerste helft.
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 januari 2024 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 januari 2024 - 20:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Opstelling Ajax: Ramaj; Gooijer, Rensch, Hato, Martha; Tahirovic, Taylor, Hlynsson; Berghuis, Brobbey, Forbs

Sutalo, Akpom, Bergwijn zijn licht geblesseerd, spelen niet.

Henderson komt niet in actie
Henderson inderdaad op de tribune. Ongelooflijk. Dat hij geen hele wedstrijd kan spelen begrijp ik, maar neem hem op in de wedstrijdselectie om hem wat minuten te geven. Jammer, een gemiste kans.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 januari 2024 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 januari 2024 - 21:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens, Jack.
Ik vind Tahirovic toch echt één van de betere spelers van Ajax in de eerste helft.
Hij was een keer of twee drie slecht in zijn passsing, later zag het er weer beter uit

Misschien let ik te veel op hem vanwege Henderson
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 januari 2024 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 januari 2024 - 21:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

Henderson inderdaad op de tribune. Ongelooflijk. Dat hij geen hele wedstrijd kan spelen begrijp ik, maar neem hem op in de wedstrijdselectie om hem wat minuten te geven. Jammer, een gemiste kans.
Nee hoor ben ergens blij dat hij niet speelt op dit kunstofveld waar je alleen tegen een blessure kan oplopen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 januari 2024 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 januari 2024 - 21:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar echt al de hele eerste helft de beste man. Inderdaad het en der een keer balverlies maar wie niet. En dat reken je hem dan wel aan?
De beste man nog wel, niet overdrijven..

Ik vind Gooijer op rechts goed, en natuurlijk is Brobbey je beste man in de eerste helft

Martha en Taylor verdedigde weer eens niet goed mee bij het doelpunt van Hetacles

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 januari 2024 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 januari 2024 - 22:14   quote  deeplink  
Tahirovic tot nu toe foutloos in de 2e helft, mooi doelpunt, goed uitgespeeld
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 januari 2024 - 22:15   quote  deeplink  
Maar goed Heracles stelt daar ook niets tegen over, ons middenveld krijgt alle ruimte om te spelen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 januari 2024 - 22:16   quote  deeplink  
Mooi doelpunt weer van Brobbey maar hoe slecht is Heracles
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 januari 2024 - 22:16   quote  deeplink  
Schitterende goal van Berghuis en nu de 1-3 Van Brobbey. Wat is die laatste belangrijk geworden voor Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 januari 2024 - 22:18   quote  deeplink  
Ja hoor geef het maar fijn weer weg, man man...
remco k
 remco k - zaterdag 27 januari 2024 - 22:19   quote  deeplink  
Rensch kan echt niet als cv. Die maakt de ene na de andere fout. Kijk eens waar die staat en geen loopt bij die lange bal. Dat mag nooit gebeuren.
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 januari 2024 - 22:19   quote  deeplink  
En toch weer spannend na zo'n cadeautje. 2-3
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 januari 2024 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 januari 2024 - 22:19 schreef remco k het volgende:
Rensch kan echt niet als cv. Die maakt de ene na de andere fout. Kijk eens waar die staat en geen loopt bij die lange bal. Dat mag nooit gebeuren.
Helemaal eens.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 januari 2024 - 22:20   quote  deeplink  
Tegen een slecht Heracles twee doelpunten weg geven, ik hou mijn hart vast tegen die lampjes volgende week
remco k
 remco k - zaterdag 27 januari 2024 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 januari 2024 - 22:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De beste man nog wel, niet overdrijven..

Ik vind Gooijer op rechts goed, en natuurlijk is Brobbey je beste man in de eerste helft

Martha en Taylor verdedigde weer eens niet goed mee bij het doelpunt van Hetacles
Brobbey heeft twee ballen gehad. Beide kansen komen door Tahirovic. Een met de assist en de ander met de balverovering en de voorassist. En gewoon heel goed aan de bal.

Nee sorry. Tahirovic speelt niet altijd goed, maar de eerste helft de beste Ajacied.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 januari 2024 - 22:23   quote  deeplink  
En weer staan we te kutten achter in man man
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 januari 2024 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 januari 2024 - 22:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Brobbey heeft twee ballen gehad. Beide kansen komen door Tahirovic. Een met de assist en de ander met de balverovering en de voorassist. En gewoon heel goed aan de bal.

Nee sorry. Tahirovic speelt niet altijd goed, maar de eerste helft de beste Ajacied.
Dat mag jij vinden hij had ook alle ruimte zoals ook Berghuis, tegen dit Heracles waar praten we over
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 januari 2024 - 22:26   quote  deeplink  
Martha wordt als een schooljongen voor bij gelopen, die moet hij echt niet opstellen tegen PSV, die lachen hun eigen kapot
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 januari 2024 - 22:32   quote  deeplink  
Hoe slecht zijn we achter in zeg en dit tegen een Heracles dat werkelijk niets voor stelt
Waar zit ik naar te kijken..pfff
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 januari 2024 - 22:41   quote  deeplink  
Hato en Rensch centraal niet best vanavond pfff
p111
 p111 - zaterdag 27 januari 2024 - 23:53   quote  deeplink  
Beste man Berghuis gelukkig, en Brobbey weer prima pot en ook onze ijslander .Achterhoede met als de slechtste man Marta drama .
nummer10
 nummer10 - zondag 28 januari 2024 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 januari 2024 - 23:53 schreef p111 het volgende:
Beste man Berghuis gelukkig, en Brobbey weer prima pot en ook onze ijslander .Achterhoede met als de slechtste man Marta drama .
Vond tahirovic ook sterk
nummer10
 nummer10 - zondag 28 januari 2024 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 januari 2024 - 21:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wat speelt Tahirovic dramatisch slecht, veel balverlies door hem
Gewoon echt dikke prima pot en misschien wel de beste middenvelder
p111
 p111 - zondag 28 januari 2024 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2024 - 01:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Gewoon echt dikke prima pot en misschien wel de beste middenvelder
Je moet ook kijken waar hij loopt en hoeveel ballen hij inlevert,hij is pas 20 dus gaat echt wel verbeteren.Maar hij heeft wel een prima wedstrijd gespeeld,maar de tegenstander was nou niet bepaald top.
p111
 p111 - zondag 28 januari 2024 - 09:03   quote  deeplink  
Nou hoop ik wel dat John aub die Marta niet opstelt tegen PSV want deze jongen is echt een aanfluiting voor de verdediging. Wie hij wel moet neerzetten tja we hebben geen goede linksback maar ik zou dan toch maar gaan beginnen met Sosa.
remco k
 remco k - zondag 28 januari 2024 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 januari 2024 - 22:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden hij had ook alle ruimte zoals ook Berghuis, tegen dit Heracles waar praten we over
De tegenstander is toch totaal niet interessant als je praat over je eigen kwaliteiten in deze wedstrijd en dat vergelijkt met je team genoten.
remco k
 remco k - zondag 28 januari 2024 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2024 - 08:52 schreef p111 het volgende:

[..]

Je moet ook kijken waar hij loopt en hoeveel ballen hij inlevert,hij is pas 20 dus gaat echt wel verbeteren.Maar hij heeft wel een prima wedstrijd gespeeld,maar de tegenstander was nou niet bepaald top.
Waarom wordt dat wel benoemd over de wedstrijd van Tahirovic en niet als men zegt dat Berghuis eindelijk weer goed was? Die speelde toch ook tegen een zwak Heracles.
hjf
 hjf - zondag 28 januari 2024 - 11:21   quote  deeplink  
We hebben gisterenavond gewonnen met 2-4. Dat is geen nieuws meer. En laten we het niet bagatelliseren, maar dit is een uitstekende prestatie als je kijkt naar de kwaliteit die er momenteel bij ons rond loopt (wellicht het gemis aan kwaliteit). Wat bedoel ik hiermee te zeggen. In de seizoenen 2017-2018 tot en met 2021-2022 hadden we bij Heracles uit een negatieve balans met 3 x verlies, 1 gelijkspel en 1 winstpartij. En toen hadden we in die tijd veel betere selecties. Want Heracles uit is in het verleden een lastige obstakel gebleken. Dus ik ben blij met de uitslag van gisterenavond en natuurlijk het voetbal moet beter. Met name achterin zijn de zorgen en dus gebrek aan kwaliteit enorm groot. Ik zou aanstaand weekend tegen PSV Medic op Luuk de Jong zetten en hem de opdracht geven zijn tegenstander geen millimeter ruimte te geven. Bovendien kan Medic in de luchtduels door zijn lengte zich goed staande houden tegen De Jong. Dat is mijn mening.
nummer10
 nummer10 - zondag 28 januari 2024 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2024 - 11:21 schreef hjf het volgende:
We hebben gisterenavond gewonnen met 2-4. Dat is geen nieuws meer. En laten we het niet bagatelliseren, maar dit is een uitstekende prestatie als je kijkt naar de kwaliteit die er momenteel bij ons rond loopt (wellicht het gemis aan kwaliteit). Wat bedoel ik hiermee te zeggen. In de seizoenen 2017-2018 tot en met 2021-2022 hadden we bij Heracles uit een negatieve balans met 3 x verlies, 1 gelijkspel en 1 winstpartij. En toen hadden we in die tijd veel betere selecties. Want Heracles uit is in het verleden een lastige obstakel gebleken. Dus ik ben blij met de uitslag van gisterenavond en natuurlijk het voetbal moet beter. Met name achterin zijn de zorgen en dus gebrek aan kwaliteit enorm groot. Ik zou aanstaand weekend tegen PSV Medic op Luuk de Jong zetten en hem de opdracht geven zijn tegenstander geen millimeter ruimte te geven. Bovendien kan Medic in de luchtduels door zijn lengte zich goed staande houden tegen De Jong. Dat is mijn mening.
Eens mits satulo nog geblesseerd is..

Gaaei satulo Hato en ik vraag me af, kan rensch geen gelegenheids linksback spelen ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 januari 2024 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2024 - 09:50 schreef remco k het volgende:

[..]

De tegenstander is toch totaal niet interessant als je praat over je eigen kwaliteiten in deze wedstrijd en dat vergelijkt met je team genoten.
Natuurlijk wel als je ruimte genoeg krijgt wel, Berghuis en met name Tahirovic kregen meer ruimte dan de andere teamgenoten

Zo veel ruimte krijgen ze tegen die lampjes niet, dan pas kan je ze echt beoordelen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 januari 2024 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2024 - 09:03 schreef p111 het volgende:
Nou hoop ik wel dat John aub die Marta niet opstelt tegen PSV want deze jongen is echt een aanfluiting voor de verdediging. Wie hij wel moet neerzetten tja we hebben geen goede linksback maar ik zou dan toch maar gaan beginnen met Sosa.
Eens maar mocht Sutalo fit zijn zou ik daar Rensch zetten.

Gooijer....Sutalo...Hato....Rensch
hjf
 hjf - zondag 28 januari 2024 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2024 - 11:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens maar mocht Sutalo fit zijn zou ik daar Rensch zetten.

Gooijer....Sutalo...Hato....Rensch
Of Rensch Sutalo Medic Hato
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 januari 2024 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2024 - 12:08 schreef hjf het volgende:

[..]

Of Rensch Sutalo Medic Hato
Hato moet je centraal laten staan, daarnaast twijfel ik nog steeds of Medic goed genoeg is
p111
 p111 - zondag 28 januari 2024 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2024 - 09:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom wordt dat wel benoemd over de wedstrijd van Tahirovic en niet als men zegt dat Berghuis eindelijk weer goed was? Die speelde toch ook tegen een zwak Heracles.
Dat is omdat nr10 Tahirovic een grote dikke veer in zijn kont stopt,terwijl hij beslist nog niet op het Ajax niveau is,dus vandaar effe een klein beetje duidelijk maken dat hij echt nog niet goed genoeg is voor Ajax.
p111
 p111 - zondag 28 januari 2024 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2024 - 11:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Eens mits satulo nog geblesseerd is..

Gaaei satulo Hato en ik vraag me af, kan rensch geen gelegenheids linksback spelen ?
Rensch heeft al meer keren linksback gespeeld ,maar tegen Bacayoclo is Rensch denk ik ook niet de juiste man.
p111
 p111 - dinsdag 30 januari 2024 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 januari 2024 - 22:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Brobbey heeft twee ballen gehad. Beide kansen komen door Tahirovic. Een met de assist en de ander met de balverovering en de voorassist. En gewoon heel goed aan de bal.

Nee sorry. Tahirovic speelt niet altijd goed, maar de eerste helft de beste Ajacied.
Misschien ook effe kijken naar de mislukte pasen,handelingssnelheid niet genoeg wel tegen Heracles .
remco k
 remco k - woensdag 31 januari 2024 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2024 - 11:21 schreef hjf het volgende:
We hebben gisterenavond gewonnen met 2-4. Dat is geen nieuws meer. En laten we het niet bagatelliseren, maar dit is een uitstekende prestatie als je kijkt naar de kwaliteit die er momenteel bij ons rond loopt (wellicht het gemis aan kwaliteit). Wat bedoel ik hiermee te zeggen. In de seizoenen 2017-2018 tot en met 2021-2022 hadden we bij Heracles uit een negatieve balans met 3 x verlies, 1 gelijkspel en 1 winstpartij. En toen hadden we in die tijd veel betere selecties. Want Heracles uit is in het verleden een lastige obstakel gebleken. Dus ik ben blij met de uitslag van gisterenavond en natuurlijk het voetbal moet beter. Met name achterin zijn de zorgen en dus gebrek aan kwaliteit enorm groot. Ik zou aanstaand weekend tegen PSV Medic op Luuk de Jong zetten en hem de opdracht geven zijn tegenstander geen millimeter ruimte te geven. Bovendien kan Medic in de luchtduels door zijn lengte zich goed staande houden tegen De Jong. Dat is mijn mening.
Heracles is ook niet het Heracles van een aantal jaren terug hè. Daar moet je wel rekening mee houden.

Aan de bal was het inderdaad prima, zonder bal maak ik me grote zorgen zaterdag.
remco k
 remco k - woensdag 31 januari 2024 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2024 - 11:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Natuurlijk wel als je ruimte genoeg krijgt wel, Berghuis en met name Tahirovic kregen meer ruimte dan de andere teamgenoten

Zo veel ruimte krijgen ze tegen die lampjes niet, dan pas kan je ze echt beoordelen
Je kan ze onderling in je eigen team meer dan prima vergelijken en beoordelen. Iedere wedstrijd staat ook op zich. En tahirovic is gewoon goed begonnen in 2024.
hjf
 hjf - donderdag 01 februari 2024 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 januari 2024 - 18:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Heracles is ook niet het Heracles van een aantal jaren terug hè. Daar moet je wel rekening mee houden.

Aan de bal was het inderdaad prima, zonder bal maak ik me grote zorgen zaterdag.
Heb ik zeker rekening mee gehouden. Maar dit geldt voor beide clubs. En ik deel je zorgen en dan niet alleen zonder bal maar ook onze defensie die als pupillen staan te verdedigen. Daarom heb ik ook voorgesteld om Medic op De Jong te zetten, want met een Sutalo of Rensch ga je het tegen hem zeker niet redden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles - AJAX 27 jan 21.00u









0.0066618