BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV; zaterdag 3-2-2024; 20:00u uitslag = 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - vrijdag 02 februari 2024 - 17:46   quote  deeplink  
Onder John van 't Schip heeft Ajax een heel mooie serie neergezet, echter zonder tegen een topploeg te hebben gespeeld. We klommen van de 18e naar de 5e plaats. Bovendien is zelfs de derde plaats weer in zicht, die recht zou geven op een aantal (?) voorrondes in de Champions League. Wie had dat een paar maanden geleden verwacht. Maar zover is het nog niet.

Ik vermoed dat het huidige PSV een maatje te groot zal zijn voor onze zwak verdedigende club. Maar je weet maar nooit. FC Utrecht heeft twee weken geleden het goede voorbeeld gegeven: PSV vroeg opjagen!

Mijn voorspelling is helaas toch een ruime verliespartij voor ons: 1-5.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 april 2024 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 03 februari 2024 - 01:14   quote  deeplink  
Thanks pietje ik zeg 4-1... Geen idee waarom maar mijn gevoel zegt dit..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 03 februari 2024 - 09:02   quote  deeplink  
Psv is ook niet in de beste vorm op het moment. Hebben ook wat last van blessures Lang was mogelijk niet fit, Veerman niet inzetbaar.
En we spelen thuis dus opzich wel positief.

Enige wat we kunnen hopen is dat het middenveld wat compacter kan spelen en de ruimtes niet te groot worden. Dan is een kleine overwinning best mogelijk.

Martha of Sosa linksback betekent dat er daar weinig verdedigd wordt, Rensch of Gaaei rechtsback staan ook garant voor veel ruimte en af en toe een slippertje. Hato tegen Heracles was ook niet erg bemoedigend. Satulo gaat iets beter maar is zijn geld ook niet waard.

Wordt spannend en kunnen we gelijk zien waar Ajax nu eigenlijk staat.
p111
 p111 - zaterdag 03 februari 2024 - 09:40   quote  deeplink  
Tja PSV mist natuurlijk Veerman die Ajax niet wilde hebben toen hij nog bij Heerenveen speelde en openlijk soliciteerde naar Ajax.Wat vreselijk is voor Lang dat hij weer een zware blessure heeft,helaas voor hem maar misschien ook wel een beetje gunstig voor ons,wat weer minder gunstig is voor Ajax dat die Marrokaanse middenvelder van PSV terug is van de Afrikacup.Dus alles bij elkaar genomen is PSV niet op zijn sterkst,maar PSV heeft een sterke voorhoede met Balayoko /de Jong en Lozano en ons zwakste deel is onze achterhoede,dus zou ik blij zijn met een gelijkspel,maar vrees toch voor een nederlaag.
hjf
 hjf - zaterdag 03 februari 2024 - 11:29   quote  deeplink  
En daarom met een verdediging Rensch Sutalo Medic en Hato
Hato kan qua snelheid Bakayoko afstoppen en Medic De Jong.
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 februari 2024 - 11:35   quote  deeplink  
Jullie hebben alle drie gelijk hoor, maar mijn gevoel zegt dat Ajax het niet gaat redden. PSV is gewoon verder dan Ajax en ook meer in balans is dan Ajax. Misschien dat Jordan Henderson het verschil kan maken en Ajax wat meer in balans brengt. Als hij gaat spelen althans, want dat is allerminst zeker heb ik begrepen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 februari 2024 - 11:38   quote  deeplink  
Alle vier gelijk (nu) 😜😁
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 februari 2024 - 13:20   quote  deeplink  
Grote uitslag omdat onze verdediging ondermaats is maar aanvallend kunnen we mee.

Henderson op het middenveld zal extra motiverend zijn voor heel het elftal.

Wij zijn Ajax 3-2
p111
 p111 - zaterdag 03 februari 2024 - 13:30   quote  deeplink  
Nou Jack ik teken er voor,het zal een zware avond worden.
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 februari 2024 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2024 - 13:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Grote uitslag omdat onze verdediging ondermaats is maar aanvallend kunnen we mee.

Henderson op het middenveld zal extra motiverend zijn voor heel het elftal.

Wij zijn Ajax 3-2
Ik hoop toch zo dat je gelijk krijgt!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 februari 2024 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2024 - 15:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik hoop toch zo dat je gelijk krijgt!
Ik ook 😂
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 03 februari 2024 - 16:58   quote  deeplink  
Ajax wint helaas al ruim 2 jaar geen wedstrijden meer tegen de top 5 zowel uit als thuis niet (1x uit bij Twente maar dat was beker).
Het klinkt raar maar deze wedstrijd doet er in feite ook niet toe. Psv is veel verder en wij moeten alleen kijken naar Twente en az als het om plek 3 gaat. Morgen wordt belangrijker voor ons dan vanavond....Twente kan goede zaken doen omdat nu de andere 4 ploegen tegen elkaar spelen....
Uiteraard zou het lekker zijn als we n goede wedstrijd spelen maar met onze achterhoede is het gewoon niet mogelijk om n resultaat te boeken tegen de huidige top in Nederland.
Laten we niet te negatief zijn Pietje...geen 1-5 maar 2-3
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 03 februari 2024 - 20:16   quote  deeplink  
Kan Bergwijn nou nooit eens met links proberen te schieten? Alleen maar schieten met rechts is niet zo verrassend meer...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 februari 2024 - 20:24   quote  deeplink  
Ziet er goed uit tot nu toe, kan niet anders zeggen
pth
 pth - zaterdag 03 februari 2024 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2024 - 20:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ziet er goed uit tot nu toe, kan niet anders zeggen
Zag er inderdaad redelijk uit totdat Stuntalo en Snotzak weer moesten laten zien dat ze totaal niet verdedigen kunnen. Wat een afschuwelijke kut voetballers zijn dat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 februari 2024 - 20:39   quote  deeplink  
De verdediging stond 1x niet goed en we worden afgetroefd
pth
 pth - zaterdag 03 februari 2024 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2024 - 20:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:
De verdediging stond 1x niet goed en we worden afgetroefd
Die Stuntalo heeft de draaicirkel van een olietanker en die Snotzak loopt er bij alsof ie het allemaal wel op 20% af kan. Wat een verschrikking die twee schijt voetballers.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 februari 2024 - 20:50   quote  deeplink  
Toch heeft Ajax meer kansen gehad dan de lampjes, een enkele kans en het is raak omdat de verdediging uit positie was
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 februari 2024 - 20:51   quote  deeplink  
Brobbey, Berghuis zelfs Bergwijn inclusief Hato spelen een goede eerste helft
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 februari 2024 - 20:53   quote  deeplink  
Het is gewoon balen dat kutje de Jong weer scoort
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 03 februari 2024 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2024 - 20:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Het is gewoon balen dat kutje de Jong weer scoort
helemaal mee eens, maar hij heeft niet veel kansen nodig en is daarom gewoon een goede spits
pth
 pth - zaterdag 03 februari 2024 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2024 - 20:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Toch heeft Ajax meer kansen gehad dan de lampjes, een enkele kans en het is raak omdat de verdediging uit positie was
Eens met het eerste deel. Voor het tweede deel, die pruts Kroaten kunnen er gewoon niet veel van en daar betaal je week in week uit de prijs voor .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 februari 2024 door pth --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 februari 2024 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2024 - 20:58 schreef pth het volgende:

[..]

Eens met het eerste deel. Voor het tweede deel, die pruts Kroaten kunnen er gewoon niet veel aan en daar betaal je week in week uit de prijs voor .
Klopt, die komen grandioos te kort
Na het seizoen afscheid van nemen
pth
 pth - zaterdag 03 februari 2024 - 21:04   quote  deeplink  
Misschien de Kaplan een keer de kans gaan geven, want ik ben wel klaar met die Stuntalo (nog een bewijs dat Diamant Auge eigenlijk Stront in die Auge had moeten heten).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 februari 2024 door pth --
pth
 pth - zaterdag 03 februari 2024 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2024 - 21:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt, die komen grandioos te kort
Na het seizoen afscheid van nemen
Des te belachelijker dat er in de winterstop niet een verdediger is bijgehaald. Ze zullen het wel weer als een tussenjaar zien en vanaf mei/juni mogen we weer hopen dat er een redelijk elftal in elkaar gemeubeld gaat worden.
pth
 pth - zaterdag 03 februari 2024 - 21:12   quote  deeplink  
Wat een parodie op een voetballer die Stuntalo. Je kan nog beter met 10 man gaan spelen. Speelt volgens mij alleen nog maar omdat ze hopen dat er een gek in Europa is die Ajax van deze prutsnicht gaat verlossen.
wvb
 wvb - zaterdag 03 februari 2024 - 21:43   quote  deeplink  
Ik zou Sutalo niet meer opstellen, zo verlies je van iedere tegenstander, met een beetje voorhoede.
Is geen eredivisie niveau, maar 3e klas amateur niveau.
Zo snel mogelijk in de uitverkoop doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 februari 2024 door wvb --
pth
 pth - zaterdag 03 februari 2024 - 21:43   quote  deeplink  
Hoe kunnen die gasten nou kramp hebben? … het is niet dat de vonken er vanaf zijn gevlogen.
pth
 pth - zaterdag 03 februari 2024 - 21:56   quote  deeplink  
Nou ja niet verloren van PiSVee B/C, een paar leuke aanvallen en dat was het dan wel weer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 februari 2024 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2024 - 21:56 schreef pth het volgende:
Nou ja niet verloren van PiSVee B/C, een paar leuke aanvallen en dat was het dan wel weer.
Eens en Taylor die flink op zijn flikker kreeg van Henderson, hij moest elke keer zijn gaten dicht lopen daarnaast liet hij 3 grote kansen liggen

We hadden de kans om te winnen maar we lieten het liggen, echt jammer
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 februari 2024 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2024 - 21:43 schreef pth het volgende:
Hoe kunnen die gasten nou kramp hebben? … het is niet dat de vonken er vanaf zijn gevlogen.
Ongelooflijk stond ik ook van te kijken
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 februari 2024 - 22:06   quote  deeplink  
Al met al kan ik met deze uitslag wel leven.
Een aantal mooie aanvallen gezien. Verdedigend stond het ook wel aardig deze keer met uitzondering van Satulo. Wellicht het werk van Henderson? Ik hield rekening met een grote en negatieve uitslag. Dan is 1-1 Een prima uitslag.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 februari 2024 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2024 - 21:12 schreef pth het volgende:
Wat een parodie op een voetballer die Stuntalo. Je kan nog beter met 10 man gaan spelen. Speelt volgens mij alleen nog maar omdat ze hopen dat er een gek in Europa is die Ajax van deze prutsnicht gaat verlossen.
Tja laat dan Medic wat vaker spelen, is ook geen topper maar ben ik best benieuwd naar
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 februari 2024 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2024 - 22:06 schreef Pietje het volgende:
Al met al kan ik met deze uitslag wel leven.
Een aantal mooie aanvallen gezien. Verdedigend stond het ook wel aardig deze keer met uitzondering van Satulo. Wellicht het werk van Henderson? Ik hield rekening met een grote en negatieve uitslag. Dan is 1-1 Een prima uitslag.
Inderdaad, toch hadden we de kansen om te winnen, één verkeerd moment in de verdediging en het is gedaan
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 februari 2024 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2024 - 22:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad, toch hadden we de kansen om te winnen, één verkeerd moment in de verdediging en het is gedaan
Zeker, Jack, maar niet elke kans leidt tot een doelpunt. Ik denk dat niet veel mensen (van Ajax) er veel vertrouwen in hadden. Bij vlagen vond ik Ajax gewoon heel goed en dominant spelen. Hoe anders was dat nog maar enkele maanden geleden?
Ik heb vanavond echt vertrouwen getankt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 februari 2024 door Pietje --
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 03 februari 2024 - 23:02   quote  deeplink  
Uitslag is prima, hadden we vooraf allemaal voor getekend!
Het mooie is dat we nu achteraf zelfs vinden dat we hadden moeten winnen!!!
Wie had dat gedacht n paar weken terug....
Ik denk dat we met Sosa en Sutalo eens even moeten wachten tot ze meerdere wedstrijden in deze samenstelling inclusief Henderson gespeeld hebben.
Vergeet niet dat die Sutalo zijn eerste wedstrijd speelde in 2 maanden. Deze gast kan echt beter en met n ervaren kracht ernaast kan het komend seizoen een prima speler zijn voor ons.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 februari 2024 door bertus bikkel --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 februari 2024 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2024 - 22:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zeker, Jack, maar niet elke kans leidt tot een doelpunt. Ik denk dat niet veel mensen (van Ajax) er veel vertrouwen in hadden. Bij vlagen vond ik Ajax gewoon heel goed en dominant spelen. Hoe anders was dat nog maar enkele maanden geleden?
Ik heb vanavond echt vertrouwen getankt!
Ik heb ook meer vertrouwen getankt, we speelde deze wedstrijd zoals PSV vroeger speelde meer van uit de verdediging

Om kritisch te zijn hebben we nog te veel kansen nodig, Brobbey had nog uit twee kansen kunnen scoren, Berghuis 1 a 2x, Taylor liet 3 kansen liggen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 februari 2024 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 februari 2024 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2024 - 23:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik heb ook meer vertrouwen getankt, we speelde deze wedstrijd zoals PSV vroeger speelde meer van uit de verdediging

Om kritisch te zijn hebben we nog te veel kansen nodig, Brobbey had nog uit twee kansen kunnen scoren, Berghuis 1 a 2x, Taylor liet 3 kansen liggen
We zijn het (weer) eens!
p111
 p111 - zondag 04 februari 2024 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2024 - 22:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ongelooflijk stond ik ook van te kijken
Ook bij Psv krampgevallen,tempo lag hoger als dat het leek.
remco k
 remco k - zondag 04 februari 2024 - 08:09   quote  deeplink  
Sutalo stapt 1 keer door waar dat niet kan en daar komt je tegengoal uit. Verder stond hij defensief gisteren ook gewoon zijn mannetje want PSV heeft verder geen enkele voetballende kans gecreëerd, daar waar ze er normaal tussen de 6 en 13 per wedstrijd creëren is dat nu voor het eerst dit seizoen niet gelukt. Hij speelde ook gewoon tegen de meest scorende aanval van de eredivisie.

Maar eens kijken wat de komende weken aan stapjes gaat maken nu Henderson laat zien dat de 6 positie echt de allerbelangrijkste is om counters te voorkomen.

Ik vond Bergwijn echt dramatisch spelen aan de bal. Als hij iets sneller zou zijn in z’n handelen zouden we nog drie of vier grote kansen.

Overigens hoor je er niemand over. Maar Schouten wordt door veel mensen als de beste middenvelder van de eredivisie gezien en die wordt door hylanson gewoon volledig uit de wedstrijd gespeeld. Die werd niet voor niks gewisseld. Dat is erg knap van zo’n jonge gast.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 februari 2024 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2024 - 08:09 schreef remco k het volgende:
Sutalo stapt 1 keer door waar dat niet kan en daar komt je tegengoal uit. Verder stond hij defensief gisteren ook gewoon zijn mannetje want PSV heeft verder geen enkele voetballende kans gecreëerd, daar waar ze er normaal tussen de 6 en 13 per wedstrijd creëren is dat nu voor het eerst dit seizoen niet gelukt. Hij speelde ook gewoon tegen de meest scorende aanval van de eredivisie.

Maar eens kijken wat de komende weken aan stapjes gaat maken nu Henderson laat zien dat de 6 positie echt de allerbelangrijkste is om counters te voorkomen.

Ik vond Bergwijn echt dramatisch spelen aan de bal. Als hij iets sneller zou zijn in z’n handelen zouden we nog drie of vier grote kansen.

Overigens hoor je er niemand over. Maar Schouten wordt door veel mensen als de beste middenvelder van de eredivisie gezien en die wordt door hylanson gewoon volledig uit de wedstrijd gespeeld. Die werd niet voor niks gewisseld. Dat is erg knap van zo’n jonge gast.
Eens al vond ik Bergwijn ook een goede wedstrijd spelen, verdedigde zelfs goed mee.

Ik vond het jammer dat Taylor te veel kansen miste anders win je gewoon, wanneer hij beter gaat afronden wordt hij de volgende die vertrekt, voor de rest een prima Ajax gezien met een Henderson die goed coachte richting de jonge spelers
remco k
 remco k - zondag 04 februari 2024 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2024 - 08:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens al vond ik Bergwijn ook een goede wedstrijd spelen, verdedigde zelfs goed mee.

Ik vond het jammer dat Taylor te veel kansen miste anders win je gewoon, wanneer hij beter gaat afronden wordt hij de volgende die vertrekt, voor de rest een prima Ajax gezien met een Henderson die goed coachte richting de jonge spelers
Hij verdedigde een aantal keren goed mee. Maar ook meerdere keren gewoon niet, niet voor niets dat Henderson daar op een gegeven moment heel duidelijk iets van liet blijken.

Bergwijn is een man van 30 miljoen. Dat is niet zoals bijvoorbeeld hylanson een talent dat net komt kijken.

Hij maakte wederom niet het verschil en dat doet hij ook eigenlijk nooit.
remco k
 remco k - zondag 04 februari 2024 - 08:50   quote  deeplink  
Overigens was Bakayoko flink gevaarlijk toen hij tegen Rensch speelde en slechts nog een gevaarlijk schot tegen Sosa. Die had Bakayoko gewoon in z’n zak zitten.
remco k
 remco k - zondag 04 februari 2024 - 08:52   quote  deeplink  
Tahirovic viel ook goed in trouwens. PSV daarna geen kans meer gehad.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 februari 2024 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2024 - 08:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij verdedigde een aantal keren goed mee. Maar ook meerdere keren gewoon niet, niet voor niets dat Henderson daar op een gegeven moment heel duidelijk iets van liet blijken.

Bergwijn is een man van 30 miljoen. Dat is niet zoals bijvoorbeeld hylanson een talent dat net komt kijken.

Hij maakte wederom niet het verschil en dat doet hij ook eigenlijk nooit.
Toch vind ik Bergwijn in de combinatie met Brobbey gewoon goed, wordt nog steeds voor het Nederlands Elftal gevraagd deze keer misschien met Brobbey

Vind hem eerlijk gezegd nu beter dan vorig seizoen, toen ging hij te veel voor zich zelf maar hij mag wel iets meer laten zien, meer scoren niet te vaak de bal terug leggen maar het duel aan gaan
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 februari 2024 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2024 - 08:52 schreef remco k het volgende:
Tahirovic viel ook goed in trouwens. PSV daarna geen kans meer gehad.
Die wordt wel steeds beter, Sosa ook overigens

Het kan zijn dat ze nu meer gewend zijn aan het land en de manier van spelen.

We gaan het zien de komende wedstrijden, ook van den Boomen zie ik graag spelen
nummer10
 nummer10 - zondag 04 februari 2024 - 10:07   quote  deeplink  
Conclusie rensch en Taylor naar de bank..
p111
 p111 - zondag 04 februari 2024 - 10:11   quote  deeplink  
Toen Sosa er in kwam ging het beter bij AJax,hij had die Baba helemaal in zijn zak,en met alle respect wij hadden gewoon moeten winnen,PSV amper tot niets gecreeerd.Brobbey 2 kansen en Tylor 2 kansen en Berghuis nog 1 kans gehad . En PSV uitgespeelde kansen buiten het doelpunt ?
nummer10
 nummer10 - zondag 04 februari 2024 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2024 - 10:11 schreef p111 het volgende:
Toen Sosa er in kwam ging het beter bij AJax,hij had die Baba helemaal in zijn zak,en met alle respect wij hadden gewoon moeten winnen,PSV amper tot niets gecreeerd.Brobbey 2 kansen en Tylor 2 kansen en Berghuis nog 1 kans gehad . En PSV uitgespeelde kansen buiten het doelpunt ?
Luuk 2 dacht ik waaronder een kopbal op de lat
remco k
 remco k - zondag 04 februari 2024 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2024 - 09:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Toch vind ik Bergwijn in de combinatie met Brobbey gewoon goed, wordt nog steeds voor het Nederlands Elftal gevraagd deze keer misschien met Brobbey

Vind hem eerlijk gezegd nu beter dan vorig seizoen, toen ging hij te veel voor zich zelf maar hij mag wel iets meer laten zien, meer scoren niet te vaak de bal terug leggen maar het duel aan gaan
Aangezien ik Koeman een slechte coach vind is hem selecteren voor het nl elftal voor mij geen enkele graadmeter.

Gisteren 2 keer een pass op Brobbey van Bergwijn tegen 8 van Berghuis. In welke wereld is hij dan goed in de combinatie met Brobbey?

Ik zou hem gewoon uit je elftal halen. Doet defensief niet het werk wat gedaan MOET worden en is aanvallend geen schim van de speler die hij bij PSV was. Laat Forbs daar maar eens tien potjes spelen met een van de jong spelers als invaller wekelijks.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV; zaterdag 3-2-2024; 20:00u uitslag = 1-1









0.0095939