BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Bodo Glimt

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 februari 2024 - 21:59   quote  deeplink  
Jezus wat is het weer verschrikkelijk om aan te gluren!

Een stel 🤡🤡🤡 zijn het!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 15 februari 2024 - 22:02   quote  deeplink  
Het oogt zo amateuristisch achterin
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 februari 2024 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2024 - 22:02 schreef Ronald 1960 het volgende:
Het oogt zo amateuristisch achterin
Het oogt in elke linie als een stel amateurs! Er is 0,0 vechtlust voor elkaar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 februari 2024 - 22:24   quote  deeplink  
En die gifbeker gaat leger en leger.
Pietje
 Pietje - donderdag 15 februari 2024 - 22:25   quote  deeplink  
En waar blijft Kaplan??
Van het wisselbeleid van Van 't Schip snap ik werkelijk niks.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 februari 2024 - 22:27   quote  deeplink  
Ik weet nou niet of ik me moet schamen of me kapot moet lachen!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 15 februari 2024 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2024 - 22:27 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik weet nou niet of ik me moet schamen of me kapot moet lachen!
of kapot schamen, maar dat geldt dan weer voor de hele selectie....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 februari 2024 - 22:44   quote  deeplink  
Na deze wedstrijd is het me echt duidelijk dat geen enkele speler het niveau van Ajax aantikt wat je zou willen zien. Er is geen vechtlust, geen passie, geen strijd, geen wil om elkaar te helpen, geen organisatie, geen actie. Er is eigenlijk gewoon helemaal niks!!
Pietje
 Pietje - donderdag 15 februari 2024 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2024 - 22:44 schreef Ajax Warrior het volgende:
Na deze wedstrijd is het me echt duidelijk dat geen enkele speler het niveau van Ajax aantikt wat je zou willen zien. Er is geen vechtlust, geen passie, geen strijd, geen wil om elkaar te helpen, geen organisatie, geen actie. Er is eigenlijk gewoon helemaal niks!!
Klopt! Veel te veel spelers van Ajax ontberen klasse, gogme, techniek en vechtlust. Ze slaapwandelen over het veld. Inderdaad om je kapot te schamen. Wat een waardeloze bende.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 15 februari 2024 - 22:51   quote  deeplink  
Onder het mom van 'volgens de regels'
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 15 februari 2024 - 22:57   quote  deeplink  
Ongelooflijk. 90 minuten lang is het niets en dan toch nog 2-2
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 15 februari 2024 - 22:58   quote  deeplink  
Wel een knappe goal van Berghuis...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 februari 2024 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2024 - 22:58 schreef Ronald 1960 het volgende:
Wel een knappe goal van Berghuis...
Dat is dan ook echt het enige dat die kakkerlak goed heeft gedaan vandaag!
Pietje
 Pietje - donderdag 15 februari 2024 - 23:00   quote  deeplink  
Over ontsnappen gesproken... 2-2
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 15 februari 2024 - 23:02   quote  deeplink  
Van den Boomen, wel gedurft om bij je rentree gelijk zo een belangrijke penalty op eist en goed binnen schiet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 februari 2024 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 15 februari 2024 - 23:03   quote  deeplink  
Van den Boomen gelijk weer aanvoerder maken vanaf zondag!
nummer10
 nummer10 - donderdag 15 februari 2024 - 23:52   quote  deeplink  
Lief dat vh schip wou instappen en zal ik hem dankbaar om blijven.. maar geef mij de trainer van de tegenpartij maar.. dit is echt niet enkel een selectie dingetje, ook een trainers dingetje
remco k
 remco k - vrijdag 16 februari 2024 - 00:07   quote  deeplink  
Taylor vandaag echt verschrikkelijk. Afgelopen weekend en. Vandaag moet Henderson zich toch echt hebben afgeveraagd waar de flair en kwaliteit op zijn middenveld van psv thuis is gebleven.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 februari 2024 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2024 - 00:07 schreef remco k het volgende:
Taylor vandaag echt verschrikkelijk. Afgelopen weekend en. Vandaag moet Henderson zich toch echt hebben afgeveraagd waar de flair en kwaliteit op zijn middenveld van psv thuis is gebleven.
Vond het middenveld goed tegen psv ? Ook toen was die 90 minuten lang Taylor aan het wijzen en sturen..

Waar ik me enorm aan stoor is vh schip en zijn uitspraken over de kwaliteit van bijv een sosa en dan kom je met niksnut Rensch aanzetten die al 2 a 3 jaar kansen krijgt en nog wekelijks kinder fouten maakt terwijl die het systeem toch wel mag kennen lijkt me..

Kijk wat de trainer van bodo laat zien met nog niet minder materiaal en die zitten in de voorbereiding ! Nee dit is puur kwaliteit van een trainer wat we vandaag de dag te zijn krijgen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 februari 2024 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 16 februari 2024 - 01:33   quote  deeplink  
Het was in en in triest, laat van den Boomen maar staan die was nog om aan te gluren
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 16 februari 2024 - 01:37   quote  deeplink  
Vandaag kwam geen bal goed aan, gepruts in de kleine ruimte.

Via Bergwijn kwam er nog enigszins dreiging nu helemaal niets...

Hij blijft in de verdediging de poppetjes op andere plaatsen zetten, totaal geen duidelijkheid
p111
 p111 - vrijdag 16 februari 2024 - 09:24   quote  deeplink  
Met een achterhoede van Raijma 21 en Gooier 18 jaar/Hato 17 jaar/Rench 20jaar en een Sutalo van 23 die eigenlijk gewoon een mandekker is tussen ervaren verdedigers in hoort te staan.Dan een middenveld van Tylor 20 Kris 19 en nu Henderson van 33 en ook een Brobbey is pas 21 .Dit elftal heeft een leeftijd gemiddelte dat het echt onmogelijk is om daar elke week een prima wedstrijd te spelen.En ja Tylor blijft een probleem die voetbalt alleen maar met de bal en niet zonder bal.Ik hoop dat Schippie nu een limiet gaat stellen niet werken is gewoon er uit halen en een reserve er in te gooien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 februari 2024 door p111 --
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - vrijdag 16 februari 2024 - 09:57   quote  deeplink  
Gelukkig nog een 2-2 gelijkspel eruit kunnen halen. Mooi dat de laatste 10 minuten de energie er positief afspatte...Trots op die periode.
De periode ervoor was Ajax echt ondermaats. Er wordt enorm veel ruimte weg gegeven op het middenveld en de spelers staan altijd meters van de tegenstander. Ga er gewoon dichter op staan! En loop niet alleen maar mee naar achteren maar durf het duel aan te gaan met die opkomende man! Maak echt duidelijke afspraken over druk zetten en doe dat dan ook consequent. En kies anders voor iets inzakken en dan met kleinere ruimtes de tegenstander aanpakken...
Maak een strak strijdplan. Gebruik de wedstrijd tegen NEC om dit in te slijpen!!! Veel energie en vechtlust daarbij. En geef wellicht ook duidelijkheid aan spelers in de opstelling en laat mensen gewoon langer ook staan. Dan kunnen ze ook beter worden in hun positie en in samenspel...
enne...het inbrengen van de jonge aanvaller Julian Rijkhof was top!
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 16 februari 2024 - 11:00   quote  deeplink  
We waren er weer bij hoor. Ambiance rond de wedstrijd was weer top zoals altijd.
Het spel was echt bedroevend. Werden weggespeeld en dat door een ploeg die 2 maanden geen wedstrijden in de benen heeft, wat ook te zien was aan het eind met al die kramp gevalletjes. Als wij dan eindelijk gas geven en tegen 10 man komen staan, ontstaat er eind3lijk iets van druk. Het is zowel een gebrek aan kwaliteit maar ook van wilskracht. Ten koste van alles die bal willen hebben, duels te willen winnen....niets van dat alles. Van 't Schip is een geweldige kerel en mooi mens maar tactisch heeft hij niet het vermogen om dingen aan te passen in een wedstrijd of om te zetten.
Die trainer van die Noren, heeft dat beter voor elkaar...
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 16 februari 2024 - 11:03   quote  deeplink  
Dit worden nog lange maanden voor ons waarbij we door elke ploeg thuis of uit worden afgetroefd op bepaalde vlakken en die allemaal weten dat er iets te halen is tegen dit Ajax.
Plek 5 maar koesteren vrees ik....
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 februari 2024 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2024 - 11:03 schreef bertus bikkel het volgende:
Dit worden nog lange maanden voor ons waarbij we door elke ploeg thuis of uit worden afgetroefd op bepaalde vlakken en die allemaal weten dat er iets te halen is tegen dit Ajax.
Plek 5 maar koesteren vrees ik....
Vd boomen of tahirovic naast henderson en er is al 1 probleem minder denk ik
remco k
 remco k - vrijdag 16 februari 2024 - 19:37   quote  deeplink  
Je krijgt 4 schoten tegen gisteren en zij hadden 38% balbezit.

Ik lees links en rechts dat er zijn weggespeeld. Dat is echt volkomen onzin.

Ik zou overigens met tahirovic blijven spelen naast Henderson.

Aan de bal is het gewoon heel erg slecht. Maar kom je wel tot 14 doelpogingen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 16 februari 2024 - 22:15   quote  deeplink  
Kan allemaal wel zijn maar het voetbal wat wij willen spelen werd gisteren door een team gespeeld bij vlagen met middelmatige spelers die 2 maanden geen wedstrijd hadden. Hoe kan dat dan? Zij hebben een ander type trainer die dat er in jaren heeft ingeslepen en wij hebben de 5de of 6de trainer die ook weer weg zal gaan.
Het wachten is echt op onze nieuwe directeur en dan eerst de organisatie neerzetten en de bezem erdoor!!! Daarna nieuwe trainer en dezelfde bezem door de selectie.
Daarna kunnen we weer gaan bouwen!! Tot die tijd wordt het kijken naar een wisselvallige middenmotor, helaas.
hjf
 hjf - donderdag 22 februari 2024 - 11:46   quote  deeplink  
Heeft iemand van jullie nog enig vertrouwen in een goede afloop?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 februari 2024 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2024 - 11:46 schreef hjf het volgende:
Heeft iemand van jullie nog enig vertrouwen in een goede afloop?
Ik heb er geen vertrouwen meer in mocht hij weer 4-3-3 gaan spelen
p111
 p111 - donderdag 22 februari 2024 - 14:32   quote  deeplink  
Een Ajax topdag en Bodo een drama dag,dan zou het kunnen
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 februari 2024 - 17:33   quote  deeplink  
Dan zie je de opstelling (voorspelling) en dan ben ik eigenlijk wel klaar met vh schip... Toch de matige trainer waar we bang voor waren...
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 februari 2024 - 17:55   quote  deeplink  
Toch iets anders

Ramaj; Rensch, Sutalo, Hato, Sosa; Tahirovic, Van den Boomen, Hlynsson; Berghuis, Brobbey, Forbs.

Rensch snap ik ook echt geen bal van maar goed.. 65

En nu mogen de spelers die afgebrand zijn door vh schip weer opkomen draven, schiet mij maar lek...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Bodo Glimt









0.0072779