BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ALEX KROES GESCHORST, de puinhopen blijven!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 05 april 2024 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 21:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Yep. Of op zijn minst minder macht toebedelen.
👊
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 april 2024 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 21:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

👊
👍👊
nummer10
 nummer10 - zaterdag 06 april 2024 - 02:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 20:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Optiefen met de RVC
Dan delen we die mening toch ? Waarom dan dom lachen om een opmerking van p111 richtig mij... Want volgen hem moet jij nu een pil nemen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 06 april 2024 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2024 - 02:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dan delen we die mening toch ? Waarom dan dom lachen om een opmerking van p111 richtig mij... Want volgen hem moet jij nu een pil nemen...
Die mening heb ik al van begin af aan, ook dat Kroes moet blijven, verder hou ik het hier bij anders wordt het eindeloos gelul over en weer, een welles nietes verhaal
hjf
 hjf - zaterdag 06 april 2024 - 11:54   quote  deeplink  
Mark my words: Alex Kroes komt terug als AD van Ajax. Anders moet Michael van Praag ook weg. En de reden van een administratieve omissie is klinkklare onzin. Het is duidelijk, dat er meer politiek binnen onze club wordt gedreven, dan dat men er met voetbal zich bezighoudt. Laat Kroes maar een mega schoonmaak houden en de rotte appelen en de gasten die de laatste 2 jaar opzichtig gefaald hebben of zich schuldig hebben gemaakt aan mismanagement eruit werken.
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 april 2024 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2024 - 11:54 schreef hjf het volgende:
Mark my words: Alex Kroes komt terug als AD van Ajax. Anders moet Michael van Praag ook weg. En de reden van een administratieve omissie is klinkklare onzin. Het is duidelijk, dat er meer politiek binnen onze club wordt gedreven, dan dat men er met voetbal zich bezighoudt. Laat Kroes maar een mega schoonmaak houden en de rotte appelen en de gasten die de laatste 2 jaar opzichtig gefaald hebben of zich schuldig hebben gemaakt aan mismanagement eruit werken.
Ook ik verwacht Alex Kroes binnenkort weer "gewoon" terug als algemeen directeur. De RvC heeft haar hand overspeeld en juist daar zullen koppen gaan rollen. (Hoop ik).
nummer10
 nummer10 - zaterdag 06 april 2024 - 12:18   quote  deeplink  
Laten we het hopen pietje... En dan lees ik dat scholletje wss wel af blijven zitten, onbegrijpelijk
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 april 2024 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2024 - 12:18 schreef nummer10 het volgende:
Laten we het hopen pietje... En dan lees ik dat scholletje wss wel af blijven zitten, onbegrijpelijk
Dat weet ik nog zo net niet over "scholletje". Ik heb begrepen dat de RvC van Ajax op de schop gaat. Er werd geen naam genoemd waarop een uitzondering zou worden gemaakt. We gaan het zien (of horen).
hjf
 hjf - zaterdag 06 april 2024 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2024 - 12:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat weet ik nog zo net niet over "scholletje". Ik heb begrepen dat de RvC van Ajax op de schop gaat. Er werd geen naam genoemd waarop een uitzondering zou worden gemaakt. We gaan het zien (of horen).
Er zijn al 3 leden van de RvC die op de schopstoel zitten. Maar vergeet ook niet de CFO Suzanne Lenderink RA, die onder alle inkomende transfers haar handtekening heeft gezet. Die gaat er met alle aangrenzende zekerheid ook het veld ruimen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 06 april 2024 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2024 - 12:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat weet ik nog zo net niet over "scholletje". Ik heb begrepen dat de RvC van Ajax op de schop gaat. Er werd geen naam genoemd waarop een uitzondering zou worden gemaakt. We gaan het zien (of horen).
Ik las dat ergens dat als de bestuursraad beslist dat de rvc eruit moet blind de dans zou ontspringen..

"En bij die controlerende taak wringt de schoen. Naast het feit dat Mosman verantwoordelijk was voor de komst van NOC*NSF-bekende Maurits Hendriks, de Chief Sports Officer die gehaat was op De Toekomst, de komst van de falende directeur voetbalzaken Sven Mislintat er doorheen drukte en inmiddels alweer weg is, vindt in elk geval een deel van de bestuursraad dat de RvC heeft gefaald in het toezicht op de transfers van Mislintat. Van Mosman, Schlick en Van Oevelen willen de bestuursraadsleden op korte termijn sowieso af. Nu Van Praag en Van Wijk zich achter hun collega-commissarissen lijken te scharen, wordt ook niet uitgesloten dat vijf van de zes RvC-leden de wacht wordt aangezegd. Alleen Danny Blind zou in dat geval kunnen blijven zitten"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 april 2024 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zondag 07 april 2024 - 14:36   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1191824/ronkend-gerucht-uit-engeland-ajax-nadert-akkoord-met-graham-potter.html

Mocht dit waar zijn en kroes heeft dit kunnen flikken dan moet je toch per direct die man terughalen en je kapot schamen als v praag zijnde...
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2024 - 14:50   quote  deeplink  
In die RvC gaat ook nog wel wat gebeuren.

Ik hou oprecht hoop dat Kroes terug komt.

En ondanks ik Potter een prima trainer vind, zal er eerst überhaupt kwaliteit bij moeten. Met de huidige selectie presteert niemand.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2024 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 14:50 schreef Loetje het volgende:
In die RvC gaat ook nog wel wat gebeuren.

Ik hou oprecht hoop dat Kroes terug komt.

En ondanks ik Potter een prima trainer vind, zal er eerst überhaupt kwaliteit bij moeten. Met de huidige selectie presteert niemand.
Volledig mee eens, laat Kroes en Potter maar komen, laat daarnaast een bus met spelers komen want deze groep schiet op alle vlakken te kort
Scout2
 Scout2 - zondag 07 april 2024 - 17:06   quote  deeplink  
Bus met spelers, geld 💸 is op.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2024 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 17:06 schreef Scout2 het volgende:
Bus met spelers, geld 💸 is op.
Dan maar een stelletje amateurs die wel willen knokken
Scout2
 Scout2 - zondag 07 april 2024 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 17:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dan maar een stelletje amateurs die wel willen knokken
Staan er al XD
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2024 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 17:16 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Staan er al XD
Hebben die er voor geknokt dan?
Scout2
 Scout2 - zondag 07 april 2024 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 17:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hebben die er voor geknokt dan?
Zo zal het er meschien niet uit hebben gezien, maar in hun beleving hebben ze er alles aan gedaan.
nummer10
 nummer10 - zondag 07 april 2024 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 14:50 schreef Loetje het volgende:
In die RvC gaat ook nog wel wat gebeuren.

Ik hou oprecht hoop dat Kroes terug komt.

En ondanks ik Potter een prima trainer vind, zal er eerst überhaupt kwaliteit bij moeten. Met de huidige selectie presteert niemand.
Tuurlijk moet er wat bij, helemaal mee eens.. maar heb het vaker geroepen, er valt meer uit te halen dan dit...
wvb
 wvb - dinsdag 09 april 2024 - 07:22   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1192135/mislintat-onderzoek-ajax-broddelwerk-ajax-onwaardig-echt-ongekend.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 09 april 2024 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
De RVC heeft er dus weer een potje van gemaakt, dit om hun eigen vrij te pleiten, ze moeten gewoon oppleuren
p111
 p111 - dinsdag 09 april 2024 - 10:07   quote  deeplink  
Ik heb gisteren Jong Ajax gekeken thuis tegen fc den Bosch de nr 1 na laatst van de KKD comp.
Met Forbs/Banel/Vos/Fritz Jim/Marta/Rijkhof/Gooier dat is 7 man van de selectie van het eerste.Ze hebben met 0-2 verloren met in totaal 1 schot op doel van Fritz/Jim ........ in 90 minuten tijd ,wat ging Den Bosch doen druk zetten op die jongens en wat doen die 70x terug spelen op de keeper.Het is duidelijk Ajax speelt en traint alleen maar op bal bezit,het Ajax systeem is niet bestand tegen fysieke druk ook bij jong niet gemiddeld 70% balbezit en 1 schot op doel er is dus iets structureel fout wat Ajax opleid en uitvoerd.Zowel Ajax 1 en Jong Ajax spelen alleen maar breed en niet diep er word geen man uitgespeeld waardoor een tegnstander moet instappen en een ander vrij komt te staan er word van achteruit veel teweinig ingeschoven en bij balbezit in de aanval zijn er altijd heel weinig Ajacieden in de 16 bij de tegenpartij,er is geen beweging er is totaal geen agressie er is geen tempo in die hele selectie en dan zit daar Maduro als hoofcoach voor die wedstrijd bij Jong maar ook hij krijgt die gasten niet op tempo.Ik maak mij ernstig zorgen over heel Ajax !!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 april 2024 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 09 april 2024 - 12:15   quote  deeplink  
Het is maar hoe de trainer het weg zet, en de juiste instructies mee geeft.

Ajax zette voorheen veel meer druk naar voor, zoals Feijenoord afgelopen weekend

Als je achterover gaat leunen laat je het initiatief over aan de tegenstander.

Kwaliteit is er heus wel, het lijkt me sterk dat ze bij den Bosch betere spelers hebben.

Onze spelers hebben op dit moment totaal geen zelfvertrouwen, zelfs de trainers niet

Ajax moet weer op de helft van de tegenstander spelen, Ajax is aanvallend voetbal.

Ajax moet weer Ajax worden, WZAWZDB

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 april 2024 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - dinsdag 09 april 2024 - 14:19   quote  deeplink  
Ik hoop het, maar op dit moment ziet het er somber uit.
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 april 2024 - 02:20   quote  deeplink  
Ze spelen op Save... Op bal bezit, ook het eerste.. en toevallig is dat 1 staf.. top staf
Scout2
 Scout2 - woensdag 10 april 2024 - 09:28   quote  deeplink  
Eerst maar weer eens terug naar 4-3-3 of 4-2-3-1 deze formatie waar we nu in voetballen doet pijn in mijn hele wezen.
Scout2
 Scout2 - woensdag 10 april 2024 - 09:30   quote  deeplink  
Rulli

Vos- Rensch - Kaplan- Hato

Brobbey(10)-mansverk(6)-bergwijn(8)

Berghuis-Akpom(diepe spits) godst/Forbs
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - woensdag 10 april 2024 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2024 - 10:07 schreef p111 het volgende:
Ik heb gisteren Jong Ajax gekeken thuis tegen fc den Bosch de nr 1 na laatst van de KKD comp.
Met Forbs/Banel/Vos/Fritz Jim/Marta/Rijkhof/Gooier dat is 7 man van de selectie van het eerste.Ze hebben met 0-2 verloren met in totaal 1 schot op doel van Fritz/Jim ........ in 90 minuten tijd ,wat ging Den Bosch doen druk zetten op die jongens en wat doen die 70x terug spelen op de keeper.Het is duidelijk Ajax speelt en traint alleen maar op bal bezit,het Ajax systeem is niet bestand tegen fysieke druk ook bij jong niet gemiddeld 70% balbezit en 1 schot op doel er is dus iets structureel fout wat Ajax opleid en uitvoerd.Zowel Ajax 1 en Jong Ajax spelen alleen maar breed en niet diep er word geen man uitgespeeld waardoor een tegnstander moet instappen en een ander vrij komt te staan er word van achteruit veel teweinig ingeschoven en bij balbezit in de aanval zijn er altijd heel weinig Ajacieden in de 16 bij de tegenpartij,er is geen beweging er is totaal geen agressie er is geen tempo in die hele selectie en dan zit daar Maduro als hoofcoach voor die wedstrijd bij Jong maar ook hij krijgt die gasten niet op tempo.Ik maak mij ernstig zorgen over heel Ajax !!!!!!
Mee eens. Dit is een tactiek, Ajax onwaardig en de trainers en technische staf die dit bedacht hebben moeten zo nel mogelijk weggetrapt worden bij ons Ajax. Ik wil het echte Ajax spel terug. verliezen is dan ook mogelijk, maar dat heb ik 1000 keer liever dan dat oeverloze tikkie breed en vooral tikkie terug. Draai open, speel een man uit en ga richting doel van de tegenstander!!!!
p111
 p111 - woensdag 10 april 2024 - 09:41   quote  deeplink  
Klopt,dit is al een tijd aan de gang,zo,n jongen als Rensch die staat constant alleen maar met zijn face richting eigen doel,het is echt beschamend.
Pietje
 Pietje - woensdag 10 april 2024 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2024 - 09:31 schreef Obdam4Ajax het volgende:

[..]

Mee eens. Dit is een tactiek, Ajax onwaardig en de trainers en technische staf die dit bedacht hebben moeten zo nel mogelijk weggetrapt worden bij ons Ajax. Ik wil het echte Ajax spel terug. verliezen is dan ook mogelijk, maar dat heb ik 1000 keer liever dan dat oeverloze tikkie breed en vooral tikkie terug. Draai open, speel een man uit en ga richting doel van de tegenstander!!!!
Zo zou ik het ook wel willen, maar dan moet je er wel het spelersmateriaal voor hebben!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 april 2024 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2024 - 09:31 schreef Obdam4Ajax het volgende:

[..]

Mee eens. Dit is een tactiek, Ajax onwaardig en de trainers en technische staf die dit bedacht hebben moeten zo nel mogelijk weggetrapt worden bij ons Ajax. Ik wil het echte Ajax spel terug. verliezen is dan ook mogelijk, maar dat heb ik 1000 keer liever dan dat oeverloze tikkie breed en vooral tikkie terug. Draai open, speel een man uit en ga richting doel van de tegenstander!!!!
Inderdaad nu verlies je ook door te veel de nadruk op de verdediging te leggen.

Aanvallen ipv tegen houden, op de helft vd tegenstander druk zetten zoals die kakkerlakken afgelopen zondag

Dan maar verliezen Ajax is Ajax niet meer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 april 2024 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - woensdag 10 april 2024 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2024 - 12:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad nu verlies je ook door te veel de nadruk op de verdediging te leggen.

Aanvallen ipv tegen houden, op de helft vd tegenstander druk zetten zoals die kakkerlakken afgelopen zondag

Dan maar verliezen Ajax is Ajax niet meer
Dat was inderdaad het mooie Ajax van "vroeger" en bij balverlies de tegenstander afjagen om de bal te heroveren. Niets van het huidige Ajax doet mij denken aan vroeger. Maar wellicht verwachten wij teveel?!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 april 2024 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2024 - 12:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat was inderdaad het mooie Ajax van "vroeger" en bij balverlies de tegenstander afjagen om de bal te heroveren. Niets van het huidige Ajax doet mij denken aan vroeger. Maar wellicht verwachten wij teveel?!
Eens Pietje
Ajax kon zondag niet onder de druk vandaan komen, ze kunnen totaal niet opbouwen, verleg het dan naar de andere helft.
Schuif heel je team op, beter op het middenveld verdedigen met meer kansen voor de aanvallers.

Dit heeft tegen PSV uit ook gewerkt in de eerste helft tot dat ze zich weer terug lieten dringen.
Het is ons middenveld wat te kort schiet Hlynsson en Taylor schieten verdedigend te kort daardoor komt de verdediging onde druk te staan en die weten er geen weg mee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 april 2024 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - woensdag 10 april 2024 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2024 - 13:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens Pietje
Ajax kon zondag niet onder de druk vandaan komen, ze kunnen totaal niet opbouwen, verleg het dan naar de andere helft.
Schuif heel je team op, beter op het middenveld verdedigen met meer kansen voor de aanvallers.

Dit heeft tegen PSV uit ook gewerkt in de eerste helft tot dat ze zich weer terug lieten dringen.
Het is ons middenveld wat te kort schiet Hlynsson en Taylor schieten verdedigend te kort daardoor komt de verdediging onde druk te staan en die weten er geen weg mee
Zeker, Jack.
Taylor en Hlynsson zijn beslist grote talenten, maar nog te jong om het elftal te kunnen dragen. Er is werk aan de winkel voor de technische staf, maar die maken er ook een potje van met hun doldwaze wisselbeleid. Met de komst van Henderson kreeg ik wat hoop, immers Ajax haalde met hem een hoop broodnodige ervaring in de selectie. Maar Henderson is vaker geblesseerd dan dat hij spelen kan en dus zijn wij terug bij af. Helaas! Te veel jonkies in het veld is een enorm risico want jonge spelers zijn een garantie voor wisselvalligheid. En dat kun je hen niet kwalijk nemen. Het is aan de hoofdcoach om e.e.a. te corrigeren. Maar helaas, John van 't Schip hult zich in stilzwijgen. Jammer genoeg.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 april 2024 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2024 - 13:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zeker, Jack.
Taylor en Hlynsson zijn beslist grote talenten, maar nog te jong om het elftal te kunnen dragen. Er is werk aan de winkel voor de technische staf, maar die maken er ook een potje van met hun doldwaze wisselbeleid. Met de komst van Henderson kreeg ik wat hoop, immers Ajax haalde met hem een hoop broodnodige ervaring in de selectie. Maar Henderson is vaker geblesseerd dan dat hij spelen kan en dus zijn wij terug bij af. Helaas! Te veel jonkies in het veld is een enorm risico want jonge spelers zijn een garantie voor wisselvalligheid. En dat kun je hen niet kwalijk nemen. Het is aan de hoofdcoach om e.e.a. te corrigeren. Maar helaas, John van 't Schip hult zich in stilzwijgen. Jammer genoeg.
Idd het verschil tussen vh Schip en Slot was zondag duidelijk te zien op het beeldscherm

Slot stond fanatiek te coachen terwijl vh Schip op een stoel was gaan zitten zonder teken van leven.

Ik snap ergens wel dat hij het niet meer zag zitten maar aan de andere kant hij is hoofdcoach dus moet hij achter zijn ploeg staan, daar wordt hij voor betaald
Pietje
 Pietje - woensdag 10 april 2024 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2024 - 15:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Idd het verschil tussen vh Schip en Slot was zondag duidelijk te zien op het beeldscherm

Slot stond fanatiek te coachen terwijl vh Schip op een stoel was gaan zitten zonder teken van leven.

Ik snap ergens wel dat hij het niet meer zag zitten maar aan de andere kant hij is hoofdcoach dus moet hij achter zijn ploeg staan, daar wordt hij voor betaald
Helemaal eens! Ik mis bezieling bij van 't Schip en bovendien snap ik af en toe geen sikkepit van zijn doldwaze wissels waarbij het team in het veld niets opschiet. Wie weet heeft zijn gelatenheid iets te maken met zijn privésituatie: hij is immers een aantal maanden geleden weduwnaar geworden. Aan de andere kant, hij heeft nergens waar hij coachte een prijs gewonnen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 april 2024 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2024 - 16:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helemaal eens! Ik mis bezieling bij van 't Schip en bovendien snap ik af en toe geen sikkepit van zijn doldwaze wissels waarbij het team in het veld niets opschiet. Wie weet heeft zijn gelatenheid iets te maken met zijn privésituatie: hij is immers een aantal maanden geleden weduwnaar geworden. Aan de andere kant, hij heeft nergens waar hij coachte een prijs gewonnen.
Volledig mee eens, ik denk daarom ook dat ze een andere coach willen ongeacht of Schippie wou door gaan of niet
Pietje
 Pietje - woensdag 10 april 2024 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2024 - 17:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Volledig mee eens, ik denk daarom ook dat ze een andere coach willen ongeacht of Schippie wou door gaan of niet
👍
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 april 2024 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2024 - 09:30 schreef Scout2 het volgende:
Rulli

Vos- Rensch - Kaplan- Hato

Brobbey(10)-mansverk(6)-bergwijn(8)

Berghuis-Akpom(diepe spits) godst/Forbs
Als iedereen fit is is dit natuurlijk een fantasie opstelling...
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 april 2024 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2024 - 16:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helemaal eens! Ik mis bezieling bij van 't Schip en bovendien snap ik af en toe geen sikkepit van zijn doldwaze wissels waarbij het team in het veld niets opschiet. Wie weet heeft zijn gelatenheid iets te maken met zijn privésituatie: hij is immers een aantal maanden geleden weduwnaar geworden. Aan de andere kant, hij heeft nergens waar hij coachte een prijs gewonnen.
Nooit een prijs gewonnen is 1, maar ook geen team goed laten voetballen... Dit is nu oprecht een hele lieve man die een enorm goede speler was, maar een hele slechte trainer..
wvb
 wvb - woensdag 10 april 2024 - 20:53   quote  deeplink  
Aandeelhoudersvergadering op 21 mei.
Heeft geen hele grote haast kennelijk, hoop dat de club nog niet failliet is tegen die tijd.
Wat een hanengevechten, anarchie en wanorde.
Onbeschrijfelijk, Ajax het Bayern-München van Nederland.
Tja laat me maar niet al te melancholisch worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 april 2024 door wvb --
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 april 2024 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2024 - 20:53 schreef wvb het volgende:
Aandeelhoudersvergadering op 21 mei.
Heeft geen hele grote haast kennelijk, hoop dat de club nog niet failliet is tegen die tijd.
Wat een hanengevechten, anarchie en wanorde.
Onbeschrijfelijk, Ajax het Bayern-München van Nederland.
Tja laat me maar niet al te melancholisch worden.
21 mei..... Fantastisch ! tot die word er dus 0 gedaan bij de club, ach waarom ook eigenlijk he ? Helemaal niet nodig...
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 april 2024 - 18:46   quote  deeplink  
Waarom is v Praag in godsnaam terug.. En vgaal en scholletje gaan nu dus een trainer zoeken... Welkom terug de boer, en uiteindelijk blind op de ad of td stoel?
wvb
 wvb - vrijdag 12 april 2024 - 06:41   quote  deeplink  
De geloofwaardigheid naar de buitenwacht toe, in de clubbestuurders is 0,0 geworden.
Ik zal daar niet alleen in staan. Het ene schandaal, volgt het andere schandaal op.
Een team met alleen 2e garnituur voetballers, met langlopende 5-jarige contracten en goede salarissen. Wie wil deze voetballers straks nog......,uit zichzelf gaan ze heus niet weg hoor, een gespreid bedje???
Prestaties zijn om te huilen.
De salarissen worden van bankleningen betaald.
Financieel clubvermogen is als sneeuw voor de zon verdampt.
Mislantat mocht een heel team met snert voetballers kopen, wat er nog rondliep aan goede voetballers werd met spoed gedumpt, om kapitaal te genereren, alles werd goed gekeurd, met handtekeningen bekrachtigd, niemand voelt zich echt verantwoordelijk. Graaien uit de grabbelton.
In het KPMG rapport, zijn een aantal hoofdpersonen en verantwoordelijken niet gehoord, gecontroleerd en geverifieerd, dat is niet zomaar, dat heeft een onderliggende reden.
Wie wil daar nog trainer, technisch directeur, voetballer, aandeelhouder, of sponsor worden, wie wil zich nog in zo'n wespennest wagen.
De naam van Dave Vos van Jong Ajax wordt genoemd, het team presteert echter helemaal niks, wat een armoede.
De recente 2.5 jaar, hoeveel mensen werd een riante ontslagregeling aangeboden, of kregen "een gouden handdruk", er wordt niet over gesproken, het is werkelijk een aanfluiting.
De club is op sterven na dood, zondag Twente, die zullen er vol voor gaan, weten wat hun taak is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 april 2024 door wvb --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 12 april 2024 - 16:51   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1192939/rvc-heeft-vrij-baan-om-kroes-te-ontslaan-na-besluit-bestuursraad-voor-bava.html

Top... Niet dus
p111
 p111 - vrijdag 12 april 2024 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2024 - 18:46 schreef nummer10 het volgende:
Waarom is v Praag in godsnaam terug.. En vgaal en scholletje gaan nu dus een trainer zoeken... Welkom terug de boer, en uiteindelijk blind op de ad of td stoel?
Stop is effe met dat denigrerende scholletje,het is gewoon ras Ajacied Danny Blind.En stop ook is met dat afkraken van John v/h Schip,die moet dit zooitje die amper een skippybal kunnen raken naar een overwinning zien te krijgen dat is op zich al een wereldklus.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 13 april 2024 - 10:49   quote  deeplink  
Gelukkig gebeurd er nog iets bij Ajax...

'Snelle promotie voor hoofdscout Kelvin de Lang (43) bij Ajax'

09:04, Vandaag

Kelvin de Lang maakt promotie bij Ajax. Het voornemen van de Amsterdamse club is om de 43-jarige hoofdscout verder te laten gaan als technisch manager, meldt Voetbal International. Samen met directeur voetbal Marijn Beuker moet hij Ajax door de transferzomer loodsen.

De Lang kwam in augustus over van Manchester City en na het ontslag van directeur voetbalzaken Sven Mislintat nam hij al enige tijd de honneurs waar. Zo verhuurde hij Georges Mikautadze in januari aan FC Metz en speelde hij een vooraanstaande rol in de komst van Jordan Henderson. Ook bracht hij de contractbesprekingen met Jorrel Hato tot een goed einde

Ajax richtte de pijlen aanvankelijk op Christopher Vivell als nieuwe directeur transfers. Door de schorsing van Alex Kroes is de komst van de Duitser echter van de baan, aldus VI. De Lang moet als technisch manager nu in het gat springen. Hij wordt onder meer verantwoordelijk voor de gesprekken met spelers. Zo praat Ajax met Kristian Hlynsson over een nieuw contract (nu nog tot 2026), maar loopt de verbintenis van Devyne Rensch volgend jaar al af. De club wil verlengen met de verdediger, zodat hij straks niet transfervrij vertrekt.

De aanstelling van een nieuwe trainer, wat de hoogste prioriteit geniet binnen Ajax, valt overigens met name onder het takenpakket van Beuker. Zowel de directeur voetbal als de beoogde technisch manager worden op de achtergrond gesteund door adviseur Louis van Gaal en commissaris Danny Blind
nummer10
 nummer10 - zaterdag 13 april 2024 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2024 - 23:01 schreef p111 het volgende:

[..]

Stop is effe met dat denigrerende scholletje,het is gewoon ras Ajacied Danny Blind.En stop ook is met dat afkraken van John v/h Schip,die moet dit zooitje die amper een skippybal kunnen raken naar een overwinning zien te krijgen dat is op zich al een wereldklus.
Voor mij zijn beiden gefaald.. blind die er weer zit door de vriendjes (waarom was hij 1 van de eerste die Cruijff niet wou) ? En vh schip is gewoon een zeer matige trainer, meer als 1 keer bewezen..

Dat jij wil vast houden dat ze allemaal o zo slecht zijn zoals de media roept moet jezelf weten, ik blijf erbij dat er veel meer inzit dan wat de trainer eruit haald...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 13 april 2024 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2024 - 10:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Gelukkig gebeurd er nog iets bij Ajax...

'Snelle promotie voor hoofdscout Kelvin de Lang (43) bij Ajax'

09:04, Vandaag

Kelvin de Lang maakt promotie bij Ajax. Het voornemen van de Amsterdamse club is om de 43-jarige hoofdscout verder te laten gaan als technisch manager, meldt Voetbal International. Samen met directeur voetbal Marijn Beuker moet hij Ajax door de transferzomer loodsen.

De Lang kwam in augustus over van Manchester City en na het ontslag van directeur voetbalzaken Sven Mislintat nam hij al enige tijd de honneurs waar. Zo verhuurde hij Georges Mikautadze in januari aan FC Metz en speelde hij een vooraanstaande rol in de komst van Jordan Henderson. Ook bracht hij de contractbesprekingen met Jorrel Hato tot een goed einde

Ajax richtte de pijlen aanvankelijk op Christopher Vivell als nieuwe directeur transfers. Door de schorsing van Alex Kroes is de komst van de Duitser echter van de baan, aldus VI. De Lang moet als technisch manager nu in het gat springen. Hij wordt onder meer verantwoordelijk voor de gesprekken met spelers. Zo praat Ajax met Kristian Hlynsson over een nieuw contract (nu nog tot 2026), maar loopt de verbintenis van Devyne Rensch volgend jaar al af. De club wil verlengen met de verdediger, zodat hij straks niet transfervrij vertrekt.

De aanstelling van een nieuwe trainer, wat de hoogste prioriteit geniet binnen Ajax, valt overigens met name onder het takenpakket van Beuker. Zowel de directeur voetbal als de beoogde technisch manager worden op de achtergrond gesteund door adviseur Louis van Gaal en commissaris Danny Blind
Moeten we hier blij mee zijn ? V gaal en blind... Maar gaat het weer verkeerd blijven ze wel lekker achter de schermen, zo slim zijn ze wel..
wvb
 wvb - zaterdag 13 april 2024 - 14:11   quote  deeplink  
Een veelzeggend verhaal, de tweede keer dat ze Tahamata afserveren, als speler overkwam het hem ook al eens.
Wat een zooitje, welke mensen met enige ambitie willen daar nog gaan werken en uit welke koker komt dit besluit.
https://voetbal.headliner.nl/item/tahamata-keihard-richting-ajax-zo-houden-we-geen-iconen-meer-over-fcupdate-261481?ref=hn_ajax

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5913
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ALEX KROES GESCHORST, de puinhopen blijven!









0.0072469