BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiëlle Hadj Moussa topic

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 april 2024 - 05:46   quote  deeplink  
Feyenoord troeft Ajax af: Hadj Moussa vanaf komend seizoen actief in De Kuip'
Gisteren, 23:27 Laatste update: 23:34
89

Anis Hadj Moussa speelt vanaf komend seizoen voor Feyenoord. Dat meldt 1908 dinsdagavond. De Algerijnse aanvaller, die sinds kort veel indruk maakt bij Vitesse, is al persoonlijk rond met de Rotterdammers.

Enkele dagen terug klonken er al de eerste geluiden over vermeende interesse van Feyenoord in Hadj Moussa. Later meldde Foot Mercato dat ook Ajax zich in de strijd om zijn handtekening had gemeld. Het zijn echter de Rotterdammers die met hem aan de haal gaan, weet 1908.

Feyenoord is persoonlijk rond met de dribbelaar. Ook met zijn werkgever Patro Eisden, dat hem verhuurt aan Vitesse, is een transferovereenkomst bereikt. Moussa wordt door Feyenoord beschouwd als de directe opvolger van Alireza Jahanbakhsh, wiens contract formeel is opgezegd door de club.

De regerend landskampioen gaat naar verluidt om en nabij de 3,5 miljoen euro betalen voor de Algerijn, sinds zijn komst naar Arnhem een van de weinige lichtpuntjes is bij degradatiekandidaat Vitesse. De drievoudig international speelde tot dusver negen competitiewedstrijden. Daarin maakte hij één doelpunt en gaf hij twee assists
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 april 2024 - 07:08   quote  deeplink  
Uberhaupt een assist geven is bij Vitesse al super knap
Bowie
 Bowie - woensdag 03 april 2024 - 07:20   quote  deeplink  
Zo is het Stylzz.
Vind het wel een goeie deal, vrij lage transfersom, redelijk talent.
Een mattie voor Zerrouki.
MMM
 MMM - woensdag 03 april 2024 - 07:56   quote  deeplink  
Schijnt om een lichte transfervergoeding te gaan en niet de bovengenoemde 3,5 miljoen.

Voor een paar ton is dit een gokje waard. Maar zeker niet meer dan dat betalen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 april 2024 - 09:33   quote  deeplink  
Of de prijs een juiste is, is beter te bepalen na 1 seizoen.
MMM
 MMM - woensdag 03 april 2024 - 09:47   quote  deeplink  
Vind ik niet. 1 jarig contract, tweede divisie België en prestaties nu geven een beeld voor de tranfersom.
bijft007
 bijft007 - woensdag 03 april 2024 - 10:18   quote  deeplink  
Het zal wel rond de 1'5 - 2 miljoen liggen, voor zon kkd club veel geld dan, opzich ben ik wel tevreden mee, want bij ons speel je dominant en 9 van 10 keer op helft tegenstander dus nog meer tijd voor zn acties in kleine ruimte iets te creëren, wel n typische speler die niet rendeert bij van die laagvliegers en daar doorheen zou moeten kunnen kijken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 april 2024 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - woensdag 03 april 2024 - 10:43   quote  deeplink  
Nu we als club flink aan het groeien zijn gaan we helaas ook meer moeten betalen voor spelers over het algemeen,, waar we eerder bv 2 miljoen voor een speler betalen ligt dat nu dan voor zelfde speler op 3-3'5 zo werkt het ook wel gek genoeg.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 april 2024 - 11:28   quote  deeplink  
Feyenoord bevestigt: Moussa tekent tot medio 2029

https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-bevestigt-komst-van-moussa
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 april 2024 - 11:29   quote  deeplink  
2029…. Klinkt zo ver weg
DMD
 DMD - woensdag 03 april 2024 - 11:40   quote  deeplink  
Speelt nu 9 wedstrijden bij Vitesse.

Sinds hij meespeelt hebben ze 9 doelpunten gemaakt en bij 3 doelpunten was hij betrokken (1G en 2A). Dat is een percentage van 33% betrokkenheid.

Dit voor een speler die van het 2e niveau van België komt in de winter en het maar moet laten zien bij de zwakste ploeg van de ED.

Ook nog meenemende dat het echt de enige speler is waar ook maar iets van dreiging vanaf komt en de tegenstanders ondertussen 3 man op hem zetten.

Ik heb hem ook vaker bekeken en vind hem alles behalve egoistisch in z'n spel. Heeft meer dan eens een goede voorzet gegeven, maar Vitesse mist o.a kwaliteit in de afronding.

Het is echt een enorm goede aankoop en ik ben blij dat ze al zo snel in actie zijn gekomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 april 2024 door DMD --
kenny
 kenny - woensdag 03 april 2024 - 11:43   quote  deeplink  
2029 , klingt vertrouwen in deze aankoop , kan echt een sensatie worden al moet hij het nog wel laten zien op een hoger niveau
zijn dribbel en passeer bewegingen zijn een grote kwaliteit die je weinig zo ziet , ja spelers van 100milj+ , daarom een goede aankoop kost weinig en zijn salaris is ook goed te behappen
kenny
 kenny - woensdag 03 april 2024 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2024 - 11:40 schreef DMD het volgende:
Speelt nu 9 wedstrijden bij Vitesse.

Sinds hij meespeelt hebben ze 9 doelpunten gemaakt en bij 3 doelpunten was hij betrokken (1G en 2A). Dat is een percentage van 33% betrokkenheid.

Dit voor een speler die van het 2e niveau van België komt in de winter en het maar moet laten zien bij de zwakste ploeg van de ED.

Ook nog meenemende dat het echt de enige speler is waar ook maar iets van dreiging vanaf komt en de tegenstanders ondertussen 3 man op hem zetten.

Ik heb hem ook vaker bekeken en vind hem alles behalve egoistisch in z'n spel. Heeft meer dan eens een goede voorzet gegeven, maar Vitesse mist o.a kwaliteit in de afronding.

Het is echt een enorm goede aankoop en ik ben blij dat ze al zo snel in actie zijn gekomen.
mee eens , hij is zeker geen ego , hij maakt zijn acties maar behoud zeker zijn overzicht , gaat binnendoor en buitenom en heeft nog een vrij goede voorzet met rechts , Slot zal in zijn nopjes zijn
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 03 april 2024 - 12:00   quote  deeplink  
Welkom. Hij heeft wel wat wapens, maar het is nog behoorlijk ongepolijst. Zeker in de organisatie moet hij nog veel stappen maken.

Voor een klein bedrag kan je een gokje wagen, ook omdat hij wel een type is dat we nu nog weinig hebben. Als hij inderdaad van een bepaald niveau is.

3.5 vind ik veel gezien zijn achtergrond. Maar voor de helft of minder kan ik me er iets bij voorstellen.

Of hij van waarde gaat zijn, daarvoor heb ik hem te weinig zien spelen om een inschatting te maken.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 03 april 2024 - 12:18   quote  deeplink  
Ben benieuwd. T.o.v. Ali ga je er sowieso niet op acheruit...
kenny
 kenny - woensdag 03 april 2024 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2024 - 12:18 schreef MightyAce het volgende:
Ben benieuwd. T.o.v. Ali ga je er sowieso niet op acheruit...
Ali heeft het nooit kunnen waarmaken , zijn inzet was altijd te prijzen maar voetbaltechnisch ondermaats
piet de paler
 piet de paler - woensdag 03 april 2024 - 17:12   quote  deeplink  
Ik wacht af.....weer veel hosanna en weg met Ali
Volgend seizoen ach was Ali er maar.
En dan gaat de zaagmachine over deze jongen uit de 2e Belgische divisie en spelend bij een degradant....
Nee ik wacht met hoi hoi te roepen
Denk dat hij wordt uitgeleend , misschien wel naar Dordrecht
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 april 2024 - 17:28   quote  deeplink  
Tis maar wat je wil lezen, piet.
Die hosanna valt wel mee.

Alireza is in zijn 3e seizoen.
Heeft niet echt kunnen presteren.
Exit. En meer dan terecht.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 03 april 2024 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2024 - 17:12 schreef piet de paler het volgende:
Ik wacht af.....weer veel hosanna en weg met Ali
Volgend seizoen ach was Ali er maar.
En dan gaat de zaagmachine over deze jongen uit de 2e Belgische divisie en spelend bij een degradant....
Nee ik wacht met hoi hoi te roepen
Denk dat hij wordt uitgeleend , misschien wel naar Dordrecht
"Was Ali er maar" hahahahaha
piet de paler
 piet de paler - woensdag 03 april 2024 - 18:05   quote  deeplink  
Mark my words....
Maar heb jij nooit gejuicht voor Ali heeft Ali nooit belangrijke doelpunten gezet ?
Hij is en blijft Iraans international, en na mijn weten basis speler.
Maar ja Moussa gaat het worden......na 3 goed gespeelde wedstrijden ??????????? Waar was hij gisteren
Niet een actie gezien.

Maar voor de duidelijkheid ik hoop op zijn doorbraak
CobusIII
 CobusIII - woensdag 03 april 2024 - 18:10   quote  deeplink  
Of Moussa wat gaat worden of niet heeft niks te maken met Ali. Ali is geweest en er zal niemand bij zijn/haar gezonde verstand terugverlangen naar zijn inbreng. Wellicht een sympathieke gast maar bepaald geen legend.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 april 2024 - 18:15   quote  deeplink  
Ali.
Feyenoorder
CobusIII
 CobusIII - woensdag 03 april 2024 - 18:18   quote  deeplink  
Standbeeld
CobusIII
 CobusIII - woensdag 03 april 2024 - 18:23   quote  deeplink  
Moussa is ws ook niet meteen basis volgend seizoen vermoed ik. Nog te weinig fysieke inhoud. Gaat zeker half jaar duren als hij al de stap kan zetten. Viel mij op dat hij verdedigend nog niet zoveel werk levert. Aan de bal wel erg talentvol.
tomson
 tomson - woensdag 03 april 2024 - 19:08   quote  deeplink  
Welkom. Geen wereldschokkend transferbedrag maar een buitenkansje, ik denk dat dit sws een goeie deal is.
Meteen na de winterstop in z'n eerste wedstrijden zag je aan z'n spel de klasse gelijk al en veel analisten waren het wel over eens..
Ik denk dat hij bij ons een speler gaat worden die goed uit de voeten kan tegen ploegen die de bus parkeren..
Leuv
 Leuv - woensdag 03 april 2024 - 20:12   quote  deeplink  
Ik neem toch aan dat deze voor Dordrecht is gehaald. Voor ons komt hij aardig wat kwaliteiten tekort.
Bowie
 Bowie - woensdag 03 april 2024 - 20:16   quote  deeplink  
Hé Leuv, je reactie lijkt wel op die van van Os van RTV Rijnmond. Las net dat ie het een circusvoetballer vindt die als ie ff door een stoere Sparta verdediger werd aangepakt niets meer liet zien.
Nou is die van Os een nare Spartaan die na 2 overwinningen op rij weer grootbek neigingen vertoont zoals altijd.
Leuv
 Leuv - woensdag 03 april 2024 - 20:58   quote  deeplink  
Ik had liever Rots aangetrokken. Die voorspel ik een grotere toekomst.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 april 2024 - 21:45   quote  deeplink  
Apart. Dat vind ik nu echt een dertien in een dozijn buitenspeler.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 april 2024 - 21:51   quote  deeplink  
En nog een jankerd ook. Dat vergat ik nog.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 april 2024 - 22:12   quote  deeplink  
Hahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 05 april 2024 - 15:31   quote  deeplink  
Discipline is nog wel nadrukkelijk een issue bij hem zo te horen (van Sturing). Zowel binnen het veld (meeverdedigen), als buiten het veld (meerdere keren te laat komen). Deel hiervan wisten we al natuurlijk, gaf Slot ook al min of meer aan.
R()b
 R()b - vrijdag 05 april 2024 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 15:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Discipline is nog wel nadrukkelijk een issue bij hem zo te horen (van Sturing). Zowel binnen het veld (meeverdedigen), als buiten het veld (meerdere keren te laat komen). Deel hiervan wisten we al natuurlijk, gaf Slot ook al min of meer aan.
Edward Sturing de flippo, die gooide je als eerste weg.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 april 2024 - 18:17   quote  deeplink  
Kwaad spreken van iemand wanneer je weet dat hij weggaat. Chic
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 05 april 2024 - 18:21   quote  deeplink  
Sturing en natrappen.
Maar intussen wel opstellen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 06 april 2024 - 07:56   quote  deeplink  
Iedereen die twijfels heeft over deze gozert kijk dan even naar onze huidige buitenspelers. Op Minteh na komt de rest nog geen pakje boter voorbij. Misschien dat Sauer en Slory volgens seizoen zich kunnen bewijzen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiëlle Hadj Moussa topic









0.0078589