BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-Go Ahead Eagles; donderdag 4-4-2024 om 21:00u. Uitslag = 1-1

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Pietje
 Pietje - donderdag 04 april 2024 - 16:50   quote  deeplink  
Voor Ajax een lastige tegenstander. Maar ja welke tegenstander is dat niet.

Mijn voorspelling: 2-1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 april 2024 door Pietje --
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - donderdag 04 april 2024 - 17:16   quote  deeplink  
ja, iedere tegenstander is dit seizoen lastig voor Ajax.
Ik ga voor een overwinning, en in ieder geval voor een actief elftal, agressief in de onderlinge duels met de wil om te winnen...
en de buitenspelers die een actie proberen te maken. Het maakt mij niet uit als dat niet altijd lukt...ik ben wel klaar met dat risicoloos terugtikken van de buitenspelers...ik wil erop en erover@
p111
 p111 - donderdag 04 april 2024 - 19:46   quote  deeplink  
2-0 geen peil aan vast te knopen dit team
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 04 april 2024 - 19:59   quote  deeplink  
Opstelling van Ajax:
Ramaj; Gaaei, Rensch, Kaplan, Hato, Taylor; Mannsverk, Tahirovic; Hlynsson, Bergwijn en Godts.

Akpom schijnt geblesseerd te zijn dus speelt Bergwijn waarschijnlijk in de spits
Pietje
 Pietje - donderdag 04 april 2024 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2024 - 19:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Opstelling van Ajax:
Ramaj; Gaaei, Rensch, Kaplan, Hato, Taylor; Mannsverk, Tahirovic; Hlynsson, Bergwijn en Godts.

Akpom schijnt geblesseerd te zijn dus speelt Bergwijn waarschijnlijk in de spits
Wat is dat toch met al díe blessures bij Ajax??!!!
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 04 april 2024 - 20:25   quote  deeplink  
Ik ga weer voor onze favoriete uitslag dit seizoen...2-2
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 04 april 2024 - 21:29   quote  deeplink  
Prachtig doelpunt van Gaaei hoor, maar wat speelt Godts weer goed ook Tahirovic overigens
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - donderdag 04 april 2024 - 21:59   quote  deeplink  
Ja eerste helft mooi 1-0 met nog mooie kans van Godt. Ze moeten het koppie erbij houden en toch ook iets sneller de bal spelen. en vaker de oplossing naar voren zoeken, want van al dat terugspelen krijg ik jeuk...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 04 april 2024 - 22:48   quote  deeplink  
Ramaj toch man man
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 04 april 2024 - 22:51   quote  deeplink  
Waarom trekt Ajax zich weer massaal terug?
Waarom blijft Ajax niet gewoon voetballen...zo hebben ze al zoveel zo vaak punten laten liggen
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - donderdag 04 april 2024 - 22:53   quote  deeplink  
en dus het loon van de laffaards...1-1

het spel is niet om aan te gluren, te langzaam en te vaak terug en via de keeper

Komop Ajax, ga gewoon naar voren met die bal en draai open en zoek je tegenstander op...
ik ben helemaal klaar met dat dammen achterin!
remco k
 remco k - donderdag 04 april 2024 - 22:54   quote  deeplink  
Dit krijg je door zo te wisselen.

Waarom haal je een Gaay eraf vandaag. Waarom een mansverk. Je staat gewoon goed te ballen en je trainer vergooit de wedstrijd gewoon door zo’n jonge ploeg te laten staan.

Waarom geen van de Boomen. Waarom een Fitz Jim.
Pietje
 Pietje - donderdag 04 april 2024 - 22:57   quote  deeplink  
Tjonge, jonge... weer een misbaksel!
En de volgende wedstrijd van Ajax wordt gespeeld in de Kuip tegen Feyenoord. Dan moeten zij blíjven volharden in angst-voetbal. Bah!
Pietje
 Pietje - donderdag 04 april 2024 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2024 - 22:54 schreef remco k het volgende:
Dit krijg je door zo te wisselen.

Waarom haal je een Gaay eraf vandaag. Waarom een mansverk. Je staat gewoon goed te ballen en je trainer vergooit de wedstrijd gewoon door zo’n jonge ploeg te laten staan.

Waarom geen van de Boomen. Waarom een Fitz Jim.
Allemaal eens, eens eens.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 04 april 2024 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2024 - 22:54 schreef remco k het volgende:
Dit krijg je door zo te wisselen.

Waarom haal je een Gaay eraf vandaag. Waarom een mansverk. Je staat gewoon goed te ballen en je trainer vergooit de wedstrijd gewoon door zo’n jonge ploeg te laten staan.

Waarom geen van de Boomen. Waarom een Fitz Jim.
Helemaal mee eens
Pietje
 Pietje - donderdag 04 april 2024 - 23:00   quote  deeplink  
En weer in de extra tijd. Waarom lukt get Ajax haast nooit om een wedstrijd over de streep te trekken??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 04 april 2024 - 23:02   quote  deeplink  
We spelen tot aan de wissel van Godts een prima wedstrijd, het is echt sliemilig om op deze manier gelijk te spelen...

Aan de andere kant hadden ze het al veel eerder af moeten maken, genoeg kansen gehad om op 2-0 te komen.

Echt slecht gewisseld door vh Schip
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 04 april 2024 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2024 - 23:00 schreef Pietje het volgende:
En weer in de extra tijd. Waarom lukt get Ajax haast nooit om een wedstrijd over de streep te trekken??
Omdat ze niet blijven voetballen, gewoon hun eigen spel spelen

Nee lekker achter uit lopen, de tegenstander de kans geven om te scoren.

En natuurlijk had Ramaj de bal moeten weg stompen, echt waardeloos dit
remco k
 remco k - donderdag 04 april 2024 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2024 - 23:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Omdat ze niet blijven voetballen, gewoon hun eigen spel spelen

Nee lekker achter uit lopen, de tegenstander de kans geven om te scoren.

En natuurlijk had Ramaj de bal moeten weg stompen, echt waardeloos dit
En dat gebeurt door hoe hij wisselt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 04 april 2024 - 23:15   quote  deeplink  
Ik word helemaal gaar van die Van 't Schip. Die wil alleen maar laten zien dat hij jeugd de kans geeft en heeft allemaal te maken met de nieuwe functie die hij gaat bekleden! Gewoon wederom onnodig puntverlies die te wijten is aan hem als trainer en zijn debiele wisselbeleid.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 04 april 2024 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2024 - 23:15 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik word helemaal gaar van die Van 't Schip. Die wil alleen maar laten zien dat hij jeugd de kans geeft en heeft allemaal te maken met de nieuwe functie die hij gaat bekleden! Gewoon wederom onnodig puntverlies die te wijten is aan hem als trainer en zijn debiele wisselbeleid.
Die wissels sloegen helemaal nergens op, laat hij zijn elftal staan pakken we gewoon 3 punten
p111
 p111 - donderdag 04 april 2024 - 23:34   quote  deeplink  
Gewoon een blunder van de keeper en vermoeidheid halverwege tweede helft tegenstander gaat 1 op 1 en ja wissels moet je doen om de tegenstander te storen in de opbouw maar dat liep niet echt lekker.De wissel van Bergwijn vond ik slecht die was echt nog wel gevaarlijk.Fout keeper kost je gewoon 2 punten.
Loetje
 Loetje - vrijdag 05 april 2024 - 00:09   quote  deeplink  
Allemachtig, wat een fout van Ramaj. Ondanks zijn bij vlagen weergaloze reddingen, vind ik hem toch wel veel fouten maken hoor. Om maar te zwijgen over zijn spelhervattingen. Overigens vind ik dat Hato (dacht ik?) op de doellijn gewoon meer kan doen, maar dat terzijde.

En dan Van 't Schip, wat een ongelooflijk slechte trainer is dat. Wekelijks de meest vreemde wissels en vaak zelfs op de meest gekke momenten. Vandaag wisselt hij Ajax letterlijk zwakker. Zowel Gaaei als Mannsverk zaten prima in de wedstrijd.

Om maar te zwijgen over iedere keer die laatste minuten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 05 april 2024 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 00:09 schreef Loetje het volgende:
Allemachtig, wat een fout van Ramaj. Ondanks zijn bij vlagen weergaloze reddingen, vind ik hem toch wel veel fouten maken hoor. Om maar te zwijgen over zijn spelhervattingen. Overigens vind ik dat Hato (dacht ik?) op de doellijn gewoon meer kan doen, maar dat terzijde.

En dan Van 't Schip, wat een ongelooflijk slechte trainer is dat. Wekelijks de meest vreemde wissels en vaak zelfs op de meest gekke momenten. Vandaag wisselt hij Ajax letterlijk zwakker. Zowel Gaaei als Mannsverk zaten prima in de wedstrijd.

Om maar te zwijgen over iedere keer die laatste minuten
Volledig eens Brabo
nummer10
 nummer10 - vrijdag 05 april 2024 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 00:09 schreef Loetje het volgende:
Allemachtig, wat een fout van Ramaj. Ondanks zijn bij vlagen weergaloze reddingen, vind ik hem toch wel veel fouten maken hoor. Om maar te zwijgen over zijn spelhervattingen. Overigens vind ik dat Hato (dacht ik?) op de doellijn gewoon meer kan doen, maar dat terzijde.

En dan Van 't Schip, wat een ongelooflijk slechte trainer is dat. Wekelijks de meest vreemde wissels en vaak zelfs op de meest gekke momenten. Vandaag wisselt hij Ajax letterlijk zwakker. Zowel Gaaei als Mannsverk zaten prima in de wedstrijd.

Om maar te zwijgen over iedere keer die laatste minuten
Eens.. echter is en blijft ramaj wel nog een talent.. rest niks aan toe te voegen...
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 april 2024 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2024 - 23:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Omdat ze niet blijven voetballen, gewoon hun eigen spel spelen

Nee lekker achter uit lopen, de tegenstander de kans geven om te scoren.

En natuurlijk had Ramaj de bal moeten weg stompen, echt waardeloos dit
Je laatste punt (Ramaj) is helaas meer dan waar. Maar ja, hij heeft ons zo vaak gered, fat je hem deze fout niet kwalijk kunt nemen.
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 april 2024 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2024 - 23:08 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat gebeurt door hoe hij wisselt.
Absoluut. Aan de trainers wisselbeleid is geen touw vast te knopen. Dat heb ik ook vaak genoeg geschreven. Van 't Schip is een aardige man, maar een toptrainer is hij niet. Welke prijzen heeft hij in de loop der jaren binnen gehaald??
nummer10
 nummer10 - vrijdag 05 april 2024 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 12:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je laatste punt (Ramaj) is helaas meer dan waar. Maar ja, hij heeft ons zo vaak gered, fat je hem deze fout niet kwalijk kunt nemen.
Nog jong, leert die alleen maar van... Zoals je al zei, hij heeft ons zovaak op de been gehouden... En hey Ajax had gewoon simpelweg ook meer moeten scoren tegen goahead, dan was dit helemaal geen punt lijkt me
p111
 p111 - vrijdag 05 april 2024 - 17:10   quote  deeplink  
Ik lees net dat Ramai zijn elleboog heeft gebroken bij die blunder ,dit seizoen uitgeschakeld.
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 april 2024 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 17:10 schreef p111 het volgende:
Ik lees net dat Ramai zijn elleboog heeft gebroken bij die blunder ,dit seizoen uitgeschakeld.
Rulli dus op doel in de Klassieker.
Loetje
 Loetje - vrijdag 05 april 2024 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 18:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Rulli dus op doel in de Klassieker.
Mooi!

Maakt ook fouten, misschien minder katachtig qua reflexen, maar wel degelijk.
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 april 2024 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 19:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mooi!

Maakt ook fouten, misschien minder katachtig qua reflexen, maar wel degelijk.
Het maakt mij nieuwsgierig hoe Rulli zich gaat manifesteren.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 06 april 2024 - 02:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 19:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mooi!

Maakt ook fouten, misschien minder katachtig qua reflexen, maar wel degelijk.
Dan ben je toch echt flink wat potten vergeten... Grabbelton en zenuwachtig.. en tuurlijk ook leuke reddingen, maar nee... Maar goed, laat hem maar punten pakken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 april 2024 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2024 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2024 - 02:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dan ben je toch echt flink wat potten vergeten... Grabbelton en zenuwachtig.. en tuurlijk ook leuke reddingen, maar nee... Maar goed, laat hem maar punten pakken..
Lezen is lastig, want ik zeg letterlijk wat jij zegt. Maargoed, dat is niet veranderd zoals ik alles een beetje terug lees.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-Go Ahead Eagles; donderdag 4-4-2024 om 21:00u. Uitslag = 1-1









0.0093469