BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord-Ajax; zondag 7-4-2024 om 14:30u; uitslag = 6-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 april 2024 - 12:55   quote  deeplink  
Tja de Klassieker. Veel mensen beweren dat het een wedstrijd op zich is, die veel emoties oproept.
Misschien erg negatief, maar ik denk dat Ajax daar niets te zoeken heeft omdat simpelweg teveel spelers geen vorm hebben én ,andere spelers klasse tekortkomen. Bovendien missen diverse spelers missen beide...

Kortom mijn voorspelling is 5-0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 april 2024 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 05 april 2024 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 12:55 schreef Pietje het volgende:
Tja de Klassieker. Veel mensen beweren dat het een wedstrijd op zich is, die veel emoties oproept.
Misschien erg negatief, maar ik denk dat Ajax daar niets te zoeken heeft omdat simpelweg teveel spelers geen vorm hebben én ,andere spelers klasse tekortkomen. Bovendien missen diverse spelers missen beide...

Kortom mijn voorspelling is 5-0
Ik vond Ajax niet verkeerd spelen gisteravond tot aan de wissels, jammer dat het gelijk werd door een fout van Ramaj, dus Ajax zou voor een verrassing kunnen zorgen.

Alleen de jeugdigheid van de meeste spelers en het ontbreken van de ervaren Henderson gaat ons waarschijnlijk opbreken, mede door de knotsgekke Kuip.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 05 april 2024 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 15:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik vond Ajax niet verkeerd spelen gisteravond tot aan de wissels, jammer dat het gelijk werd door een fout van Ramaj, dus Ajax zou voor een verrassing kunnen zorgen.

Alleen de jeugdigheid van de meeste spelers en het ontbreken van de ervaren Henderson gaat ons waarschijnlijk opbreken, mede door de knotsgekke Kuip.
Vind je henderson al het verschil hebben gemaakt ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 05 april 2024 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 15:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vind je henderson al het verschil hebben gemaakt ?
Hij zorgt voor rust, is constant en stuurt de jonge gasten goed aan, meer moet je niet verlangen van hem, zo speelde hij bij Liverpool ook.
p111
 p111 - vrijdag 05 april 2024 - 17:11   quote  deeplink  
Hoeveel rottigheid kan onze club nog hebben ....ongelofelijk
===========================================================
Doelman Diant Ramaj is voorlopig niet inzetbaar voor Ajax. De Duitser liep een elleboogfractoor op tijdens het duel met Go Ahead Eagles, waardoor zijn seizoen zeer waarschijnlijk ten einde is. Dat meldt de club vrijdagmiddag via haar officiële kanalen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 05 april 2024 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 17:11 schreef p111 het volgende:
Hoeveel rottigheid kan onze club nog hebben ....ongelofelijk
===========================================================
Doelman Diant Ramaj is voorlopig niet inzetbaar voor Ajax. De Duitser liep een elleboogfractoor op tijdens het duel met Go Ahead Eagles, waardoor zijn seizoen zeer waarschijnlijk ten einde is. Dat meldt de club vrijdagmiddag via haar officiële kanalen.
Kelere, de ellende blijft maar voortduren, wanneer houdt het op
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 april 2024 - 18:16   quote  deeplink  
Ja, ik las het net dat Ramaj zijn ellenboog heeft gebroken gisteren.
De gifbeker is kennelijk nog steeds niet leeg.
Zondag Rulli op doel dus en die is voor mij ook echt geen slechte doelman hoor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 05 april 2024 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 18:16 schreef Pietje het volgende:
Ja, ik las het net dat Ramaj zijn ellenboog heeft gebroken gisteren.
De gifbeker is kennelijk nog steeds niet leeg.
Zondag Rulli op doel dus en die is voor mij ook echt geen slechte doelman hoor.
Die wil zich wel bewijzen nu
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 april 2024 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 20:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die wil zich wel bewijzen nu
Dat vermoed ik ook, Jack. De omgekeerde weg: Ramaj kreeg de kans na de blessure van Rulli en nu is het omgekeerd. Het maakt mij nieuwsgierig!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 05 april 2024 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 21:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat vermoed ik ook, Jack. De omgekeerde weg: Ramaj kreeg de kans na de blessure van Rulli en nu is het omgekeerd. Het maakt mij nieuwsgierig!
Mij ook, ook Rulli deed het in mijn ogen ook niet verkeerd, ben ook benieuwd hoe hij er voor staat
nummer10
 nummer10 - zaterdag 06 april 2024 - 02:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2024 - 21:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mij ook, ook Rulli deed het in mijn ogen ook niet verkeerd, ben ook benieuwd hoe hij er voor staat
Grabbelton
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 06 april 2024 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2024 - 02:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Grabbelton
Ik vind grabbelton wat overdreven, we gaan het zien de komende wedstrijden, ik reken hem niet af op alleen de aanstaande in de Kuip
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 april 2024 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2024 - 02:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Grabbelton
Niks grabbelton. Rulli had het in het begin lastig door heimwee en miste zijn gezin enorm. Toch deed hij het goed bij Ajax. Niet voor niets was hij vaste keus als eerste doelman bij Villarreal. Rulli is gewoon een uitstekende keeper, die de pech had dat hij geblesseerd raakte en dat zijn stand-in Ramaj het buiten verwachting meer dan uitstekend deed. Het is nu aan Rulli om het tegendeel te bewijzen!
hjf
 hjf - zaterdag 06 april 2024 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2024 - 10:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Niks grabbelton. Rulli had het in het begin lastig door heimwee en miste zijn gezin enorm. Toch deed hij het goed bij Ajax. Niet voor niets was hij vaste keus als eerste doelman bij Villarreal. Rulli is gewoon een uitstekende keeper, die de pech had dat hij geblesseerd raakte en dat zijn stand-in Ramaj het buiten verwachting meer dan uitstekend deed. Het is nu aan Rulli om het tegendeel te bewijzen!
Pietje. Wij zijn het vaker eens. Ook nu weer. Zit hij overigens ook niet bij de selectie van het Argentijnse nationale team? Want dan moet je wel wat kunnen toch? Nummer 10: ik vind je veelal erg negatief. Kun je ook eens iets positiefs over onze club posten? Dat het momenteel een enorme puinhoop binnen onze club is daar zijn we het met z'n allen wel over eens. Pietje en ik gaan al wat langer mee en wij kunnen gerust stellen, dat we dit nog nooit zo erg hebben meegemaakt. Maar de voetballer waardoor ik in 1966 Ajacied ben geworden, die slogan houden we erin: ieder nadeel heeft ook zijn voordeel. We kunnen vanaf komend seizoen echt vanaf de grond af aan gaan bouwen en dat zal zeker drie jaar nodig hebben om weer voor de prijzen te gaan spelen. Houd daar maar vast rekeni8ng mee.
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 april 2024 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2024 - 11:49 schreef hjf het volgende:

[..]

Pietje. Wij zijn het vaker eens. Ook nu weer. Zit hij overigens ook niet bij de selectie van het Argentijnse nationale team? Want dan moet je wel wat kunnen toch? Nummer 10: ik vind je veelal erg negatief. Kun je ook eens iets positiefs over onze club posten? Dat het momenteel een enorme puinhoop binnen onze club is daar zijn we het met z'n allen wel over eens. Pietje en ik gaan al wat langer mee en wij kunnen gerust stellen, dat we dit nog nooit zo erg hebben meegemaakt. Maar de voetballer waardoor ik in 1966 Ajacied ben geworden, die slogan houden we erin: ieder nadeel heeft ook zijn voordeel. We kunnen vanaf komend seizoen echt vanaf de grond af aan gaan bouwen en dat zal zeker drie jaar nodig hebben om weer voor de prijzen te gaan spelen. Houd daar maar vast rekeni8ng mee.
Een fijne post, hjf!
Ja, Rulli maakt deel uit van de Argentijnse selectie. Dus hij kan zeker wel wat!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 06 april 2024 - 12:16   quote  deeplink  
Tjah ik zie in rulli een hele onrustige keeper die al aardig wat ketsers heeft gehad... Kan er niks anders van maken jongens...

En negatief, tjah.. dit hele seizoen zie ik hier al veel negatieve posts over de aankopen waarbij ik al vanaf het begin roep dat die jongens vertrouwen missen en geen tijd kregen om te wennen integenstelling tot andere jaren.. en heb de nieuwe jongens ook altijd verdedigd, integenstelling tot velen hier..
Scout2
 Scout2 - zaterdag 06 april 2024 - 18:56   quote  deeplink  
Normaal gesproken ga je deze verliezen, Feyenoord is ook niet echt in topvorm. Daarentegen heeft Ajax veel blessures en de onrust. Daarom 60-40% in voordeel van Feyenoord.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 07 april 2024 - 10:51   quote  deeplink  
In principe is dit niet zo lastig te voorspellen.
Maar in dit geval ga ik eens voor een complete verrassing en totaal tegen alle wetten en verhoudingen in wordt het 1-2....
Pietje
 Pietje - zondag 07 april 2024 - 11:15   quote  deeplink  
Wow wat een optimisme, Bertus
Meestal ben ik stiknerveus voor de Klassieker, echter vandaag niet, omdat ik weet dat Ajax gaat verliezen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 07 april 2024 - 12:13   quote  deeplink  
Haha, ja hier nog zo eentje maar daar heb ik dit seizoen totaal geen last van omdat de verwachtingen er niet meer zijn😅
Pietje
 Pietje - zondag 07 april 2024 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 12:13 schreef bertus bikkel het volgende:
Haha, ja hier nog zo eentje maar daar heb ik dit seizoen totaal geen last van omdat de verwachtingen er niet meer zijn😅
Haha. Hoe triest kan het zijn hè?
Dus ga ik niet kijken, want mijn vrouw en ik vieren de verjaardag van de oudste twee kleinkinderen. Veel leuker en veel gezelliger!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2024 - 13:35   quote  deeplink  
Als ze de ballen uit de broek voetballen heb ik geen moeite met een licht verlies, laren we hopen dat we in ieder geval gaan scoren
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 07 april 2024 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 13:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Hoe triest kan het zijn hè?
Dus ga ik niet kijken, want mijn vrouw en ik vieren de verjaardag van de oudste twee kleinkinderen. Veel leuker en veel gezelliger!
Wat geweldig Pietje!! Heel veel plezier samen en gefeliciteerd!!
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2024 - 14:34   quote  deeplink  
Fenomenaal begin van Ajax. Minuutje ruim gespeeld en we staan nog niet achter. Trots, zo ontzettend trots!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 april 2024 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2024 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 14:34 schreef Loetje het volgende:
Fenomenaal begin van Ajax. Minuutje ruim gespeeld en we staan nog niet achter. Trots, zo ontzettend trots!
Hahaha wel al goed weg gekomen
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2024 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 14:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha wel al goed weg gekomen
Al 2x. Als we dat nou blijven doen, wordt het misschien maar 1-0 in de 96e minuut ofzo.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2024 - 14:38   quote  deeplink  
Nu al 3x hahahaha
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2024 - 14:53   quote  deeplink  
Wat een risicos blijft Ajax achterin toch nemen. Daar hebben we simpelweg de kwaliteit niet voor he.

Overigens komt Ajax er 2x uit, waarbij je met overzicht een speler 1 op 1 voor de keeper krijgt, dat lukt gewoon dan niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2024 - 14:58   quote  deeplink  
Hlynsson te licht bevonden tot nu toe
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2024 - 15:01   quote  deeplink  
Achterlijk uitverdedigen van Godts daar joh.

Voorin is niemand aanspeelbaar, qua opbouw lukt er niets want dat kunnen we niet.

Het is gewoon wachten op 1-0, want er zit totaal geen enkel vermogen om iets te doen achter. Hopelijk 0-0 met rust en dan Brobbey of Akpom (Brobbey kon niet lang) erin voor windvlaag Hlynsson. Misschien hebben we dan wat stootkracht voorin en kun je wat sneller lang gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 april 2024 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2024 - 15:03   quote  deeplink  
Eens we kunnen gewoon niet op bouwen, ons middenveld schiet flink te kort
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 april 2024 - 15:04   quote  deeplink  
Wat een vertoning..........niet om aan te gluren! Totaal geen rust!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2024 - 15:05   quote  deeplink  
Rulli tot nu toe goud waard
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2024 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 15:04 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een vertoning..........niet om aan te gluren! Totaal geen rust!
Kun jij uitleggen waarom Ajax iedere keer gewoon staat op te bouwen, maar dat zowel aan de bal achterin en met de lijnen naar het middenveld gewoon niet kan?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2024 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 15:04 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een vertoning..........niet om aan te gluren! Totaal geen rust!
Klopt we krijgen de bal niet voor in
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2024 - 15:06   quote  deeplink  
Kutzooi
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 april 2024 - 15:07   quote  deeplink  
Hahaha en dit is het resultaat!
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2024 - 15:07   quote  deeplink  
Volkomen terechte goal van de Kakkies. En alweer een goal die je gewoon weggeeft. Nu volgens mij Kaplan weer.

Waar slaat het op, wat wil je er in vredesnaam mee?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 april 2024 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 15:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kun jij uitleggen waarom Ajax iedere keer gewoon staat op te bouwen, maar dat zowel aan de bal achterin en met de lijnen naar het middenveld gewoon niet kan?
Had het idee dat we gewoon geen middenveld hadden??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 april 2024 door Ajax Warrior --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2024 - 15:08   quote  deeplink  
Wat een achterhoede
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 april 2024 - 15:08   quote  deeplink  
Fuck dit hele rotzooitje!!!
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2024 - 15:08   quote  deeplink  
Hoppa, Hato doet een minuutje later gewoon hetzelfde.

Het is bijna komisch aan het worden. Zo gênant gewoon
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2024 - 15:09   quote  deeplink  
We Staan voor schandaal in Rotterdam
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2024 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 15:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Had het idee dat we gewoon geen middenveld hadden??
Middenveld staat ook niet goed. Maar wanneer het aanspeelbaar is, gaat het pingelen achterin...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 april 2024 - 15:10   quote  deeplink  
Ze denken achterin godverdomme gewoon dat ze alle tijd hebben! Maar als je als 36 minuten ziet dat het niet kan dan heb je gewoon het iq van een doperwt dat je daar gewoon 2x door wordt afgestraft
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2024 - 15:10   quote  deeplink  
We worden weg gevaagd
Loetje
 Loetje - zondag 07 april 2024 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 15:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:
We Staan voor schandaal in Rotterdam
Dat weet je van te voren toch?

Er gebeurd hier namelijk niets anders als wat er het hele seizoen al gebeurd.

Maar die goals man, we geven ze stuk voor stuk weg. Gewoon in de eerste fase van de opbouw onnodig inleveren. Dan wordt het wel makkelijk voor hun he

En niet alleen wordt je in een topwedstrijd weer helemaal weggeblazen, je creëert zelf echt helemaal niets.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 april 2024 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2024 - 15:11   quote  deeplink  
Haal licht gewicht Hlynsson er af man
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2024 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2024 - 15:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat weet je van te voren toch?

Er gebeurd hier namelijk niets anders als wat er het hele seizoen al gebeurd.

Maar die goals man, we geven ze stuk voor stuk weg. Gewoon in de eerste fase van de opbouw onnodig inleveren. Dan wordt het wel makkelijk voor hun he
Had nog een beetje hoop, maar is nu totaal weg

Stelletje koekenbakkers
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 april 2024 - 15:16   quote  deeplink  
En die Schipper kijkt ook weer toe zonder zijn team te coachen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord-Ajax; zondag 7-4-2024 om 14:30u; uitslag = 6-0









0.0078699