BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Games / Xbox360 / topic: Xbox Live krijgt totale vernieuwing

Headliner: Xbox360 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Koleos
 Koleos - maandag 18 februari 2008 - 22:02   quote  deeplink  
Xbox Live is een groot online netwerk en onderdeel van de Microsoft consoles, waar de Xbox 360 op dit moment onder valt. Microsoft wilt Xbox Live jaarlijks uit blijven breiden door middel van twee bekende dashboard updates, de Spring en Fall dashboard update. Alleen lijkt het erop dat Microsoft dat niet genoeg vind.

Er zijn namelijk vacatures gevonden van Microsoft, waaruit blijkt dat ze zoeken naar nieuwe mensen die kunnen zorgen voor een nieuw Xbox Live ervaring.

Quote:
We're building the games, the console interface and logic, and the server support for a totally new LIVE experience. Both the games and the dashboard experience will be deeply paired with dynamic server support to create a compelling, fresh scenario each time. We're a small, entrepreneurial team working together to get things done very quickly in an agile environment. If you want to work in a space where you'll get all the responsibility you can swallow, and run as fast as you can, this team is for you.

Misschien dat Microsoft een van komende dagen op de Game Developers Conference wat bekend gaat maken omtrent het nieuwe Xbox live.

Bron: www.MediaInside.nl
Jordi
 Jordi - vrijdag 04 juli 2008 - 11:58   quote  deeplink  
Ik had laatst gelezen dat MS geen grote dingen meer wou veranderen aan Xbox Live? Ik hoop het natuurlijk wel, hoe meer functies hoe beter!
K-MAN
 K-MAN - vrijdag 04 juli 2008 - 12:00   quote  deeplink  
wel heel mooi maar waar blijft de dashboard-springupdate die we zouden krijgen dan dit jaar@_@
Jordi
 Jordi - vrijdag 04 juli 2008 - 12:07   quote  deeplink  
MS zou niet meer doorgaan met de springupdates...
MarcoZ
 MarcoZ - zaterdag 05 juli 2008 - 16:47   quote  deeplink  
Mensen, kijk even naar de datum van die post...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Xbox360 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Games / Xbox360 / topic: Xbox Live krijgt totale vernieuwing









0.0051259