BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: (18+) Huub wordt on-screen gepijpt en komt klaar in haar mond

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 18 mei 2008 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 12:27 schreef draakje het volgende:
En het kikkeropvangcentrum.
hihihi

Of aan de ooievaarsopvang ??
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 12:33   quote  deeplink  
En aan de Blijf-van-mijn-lijf-huizen in Tilburg ...
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 18 mei 2008 - 12:41   quote  deeplink  
Stichting Zinloos geweld
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 12:41 schreef Bigfoot het volgende:
Stichting Zinloos geweld
Stichting mannen-met-toupet...
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 18 mei 2008 - 12:57   quote  deeplink  
Daklozen opvang
joow@headliner
 joow@headliner - zondag 18 mei 2008 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 12:57 schreef Bigfoot het volgende:
Daklozen opvang
Exodus
Praatpaal
 Praatpaal - zondag 18 mei 2008 - 14:24   quote  deeplink  
topic: Video: (18+) Huub wordt on-screen gepijpt en komt klaar in haar mondWat denken jullie dat Brian en Amanda onder de dekens doen???

Wel jammer dat je er 18+ bij hebt vermeld Boudewijn,
Op deze manier hebben maar heel weinig mensen op deze site de capriolen van Huub gezien.
En helaas heb je er niet bij vermeld dat Brian en Amanda zoiets nooit zullen doen aangezien zij zich gedragen als personen onder de 18 jaar.
Zij kruipen voor het slapen gaan niet onder de dekens om seks te bedrijven, oh no ... dat doen zij om hun schietgebedjes te produceren.
Zingen doen zij nooit tijdens hun bedscene, want zelfs in bed spelen zij de heilige onschuld en vluchten ze voor het zingen de kerk uit :-). Even voor de duidelijkheid .... en gein ... moet er zijn, dus voor de slechte verstaanders die meer woorden nodig hebben ... grapjuhhhh !!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door Praatpaal --
joow@headliner
 joow@headliner - zondag 18 mei 2008 - 15:02   quote  deeplink  
Ik ben 18+ maar ik begrijp niet wat je bedoelt, Praatpaal? Wat wil je mij nu vertellen, of Boudewijn eigenlijk?
Bovenstaande vraag is geen gein, maar serieus, kSnapper niX van
grissom
 grissom - zondag 18 mei 2008 - 15:56   quote  deeplink  
Ik snap er ook niks van hoor
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 18 mei 2008 - 15:59   quote  deeplink  
Het zal mij dan ook wel aan humor ontbreken, want ik snap er ook niks van
Jacqueline_
 Jacqueline_ - donderdag 12 juni 2008 - 08:11   quote  deeplink  
huub blijft een kleine potloodje houden hihihi
draakje
 draakje - donderdag 12 juni 2008 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 15:02 schreef joow@headliner het volgende:
Ik ben 18+ maar ik begrijp niet wat je bedoelt, Praatpaal? Wat wil je mij nu vertellen, of Boudewijn eigenlijk?
Bovenstaande vraag is geen gein, maar serieus, kSnapper niX van [ afbeelding ]
Praatpaal probeert geestig te zijn, maar faalt jammerlijk ...
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 12 juni 2008 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 13:26 schreef draakje het volgende:

[..]

Praatpaal probeert geestig te zijn, maar faalt jammerlijk ...
Vertel eens iets nieuws Draakje...................
draakje
 draakje - donderdag 12 juni 2008 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 19:16 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Vertel eens iets nieuws Draakje...................
Tja sorry joh, ik kan er ook niets aan doen ...
Praatpaal
 Praatpaal - donderdag 12 juni 2008 - 22:27   quote  deeplink  
Ik was vandaag naar kantoor dus las de berichten daarnet pas ... en ik moet zeggen, verveelde jij je vanmorgen rond 8 uur zo erg Jacqueline ?
Had je op dat tijdstip nou echt niets anders te doen dan te denken aan het potloodje van Huub. Achuh jeetje, het is toch triester met je gesteld dan ik dacht.
En nog iets Jacqueline vond je het zo saai en vredig op deze site dat je maar even een oude koe uit de sloot bent gaan halen.
Hoe triest ben je als je gebruik gaat maken van een bericht dat een maand oud is om te proberen leven of herrie op een site te creëren, Jacqueline wat ben je van plan dan ?
Tsjongejonge bigfoot en draakje, dat jullie het spelletje van Jacqueline meespelen en je daarvoor laten gebruiken, maar ja, dat zal wel komen omdat jullie goede maatjes zijn en dat moeten jullie vooral zien te blijven, dus succes ermee !!!!
En dit was het, de mazzel maar weer en wie weet, misschien tot een volgende keer !!!

Oeps, was nog iets vergeten, jammer dat jullie zo weinig snappen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juni 2008 door Praatpaal --
Milou
 Milou - donderdag 12 juni 2008 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 22:27 schreef Praatpaal het volgende:
Ik was vandaag naar kantoor dus las de berichten daarnet pas ... en ik moet zeggen, verveelde jij je vanmorgen rond 8 uur zo erg Jacqueline ?
Had je op dat tijdstip nou echt niets anders te doen dan te denken aan het potloodje van Huub. Achuh jeetje, het is toch triester met je gesteld dan ik dacht.
En nog iets Jacqueline vond je het zo saai en vredig op deze site dat je maar even een oude koe uit de sloot bent gaan halen.
Hoe triest ben je als je gebruik gaat maken van een bericht dat een maand oud is om te proberen leven of herrie op een site te creëren, Jacqueline wat ben je van plan dan ?
Tsjongejonge bigfoot en draakje, dat jullie het spelletje van Jacqueline meespelen en je daarvoor laten gebruiken, maar ja, dat zal wel komen omdat jullie goede maatjes zijn en dat moeten jullie vooral zien te blijven, dus succes ermee !!!!
En dit was het, de mazzel maar weer en wie weet, misschien tot een volgende keer !!!

Oeps, was nog iets vergeten, jammer dat jullie zo weinig snappen.
Ach jij speelt dagelijks het spelletje mee op NL, veel plezier daar ;) Daar houden ze ook van dit soort sarcasme...en by the way jouw kantoor baan is zo leuk en geweldig dat je hier maar komt kijken, zal je werkgever fijn vinden. dus ook jij kan je koppie niet bij je werk houden en denkt aan inloggen bij DGK forums :)
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 12 juni 2008 - 23:07   quote  deeplink  
Milou,

PP en Paul zijn mensen die zich voor doen als advocaat en iemand met een belangrijke baan, maar niemand geloofd ze, en niet voor niets.

Ze passen in de schare van NL en we weten wat daar zit. Oud volk en luiaards net als ........................

Wij hebben nog een leven en komen hier zo af en toe, laten een bericht achter en daar blijft het bij.
Praatpaal
 Praatpaal - donderdag 12 juni 2008 - 23:39   quote  deeplink  
Bigfoot ... oh nee hoor, ik ben geen advocaat, gelukkig niet want ik zou een misdadiger nooit kunnen verdedigen, daar ben ik te eerlijk voor en ik hou niet van achterbaksheid, die heb ik tijdens DGK genoeg gezien van twee personen, te weten Brian en Amanda... en de rest wat hier stond heb ik verwijderd want dat gaat jullie in feite geen ene fluit aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 juni 2008 door Praatpaal --
Praatpaal
 Praatpaal - donderdag 12 juni 2008 - 23:46   quote  deeplink  
En ga me nou niet vertellen dat jullie aan de gang blijven want daar zit ik helemaal niet op te wachten !!!!!!!!! Het is maar even dat jullie het weten.
Misschien komt er nog eens een onderwerp dat de moeite waard is, maar stop met die oude koeien en uitdagen. Zo kan die wel weer.
Milou
 Milou - vrijdag 13 juni 2008 - 00:01   quote  deeplink  
Goh laat ik die positie toch ook hebben Praatpaal, had dat even vermeld dan had ik niet gedacht dat je op een kantoor zat voor een werkgever.
Maar zelfs ik met die luxe positie kom bijna niet overdag, omdat ik ook nog werken moet hihihi. En zeg niet dat wij moeten ophouden want hou jij nu maar eens op met Brian en Amanda zwart te maken en noem ze bij naam, zo eerlijk ben je dus duidelijk niet niet al beweer je van wel! Anders kom je niet met deze zin: "Bigfoot ... oh nee hoor, ik ben geen advocaat, gelukkig niet want ik zou een misdadiger nooit kunnen verdedigen, daar ben ik te eerlijk voor en ik hou niet van achterbaksheid, die heb ik tijdens DGK genoeg gezien van twee personen".

Noem mij niet dom, want als ik lees "eigenlijk helemaal geen ene makke aangaat", dan is dat voor mij geen nederlands, maar platboers.

En jaloers nee hoor, ik heb het al bereikt na 15 jaar...ach verschil moet er zijn :)
Milou
 Milou - vrijdag 13 juni 2008 - 00:04   quote  deeplink  
Ach nu vergeet ik wat....stop jij met Brian en Amanda af te kraken en kom ook eens met wat zinnigs, wan hier zitten wij niet steeds op te wachten DGK is afgelopen!!!
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 13 juni 2008 - 01:13   quote  deeplink  
Ik heb hier dus inderdaad met een stel ruziezoekers te maken. Nu is het me eindelijk volkomen duidelijk.
Gelukkig is niet iedereen hier hetzelfde, althans dat mag ik hopen.
In ieder geval ga ik mijn teksten hier weg halen, voordat een paar zielepoten er nog meer misbruik van gaan maken.
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 13 juni 2008 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 00:01 schreef Milou het volgende:
Goh laat ik die positie toch ook hebben Praatpaal, had dat even vermeld dan had ik niet gedacht dat je op een kantoor zat voor een werkgever.
Maar zelfs ik met die luxe positie kom bijna niet overdag, omdat ik ook nog werken moet hihihi. En zeg niet dat wij moeten ophouden want hou jij nu maar eens op met Brian en Amanda zwart te maken en noem ze bij naam, zo eerlijk ben je dus duidelijk niet niet al beweer je van wel! Anders kom je niet met deze zin: "Bigfoot ... oh nee hoor, ik ben geen advocaat, gelukkig niet want ik zou een misdadiger nooit kunnen verdedigen, daar ben ik te eerlijk voor en ik hou niet van achterbaksheid, die heb ik tijdens DGK genoeg gezien van twee personen"

Noem mij niet dom, want als ik lees "eigenlijk helemaal geen ene makke aangaat", dan is dat voor mij geen nederlands, maar platboers.

En jaloers nee hoor, ik heb het al bereikt na 15 jaar...ach verschil moet er zijn :)
Jij hebt dus alle reden om reuze trots op jezelf te zijn, doe dat dan ook en laat mij met rust.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 juni 2008 door Praatpaal --
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 13 juni 2008 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 00:04 schreef Milou het volgende:
Ach nu vergeet ik wat....stop jij met Brian en Amanda af te kraken en kom ook eens met wat zinnigs, wan hier zitten wij niet steeds op te wachten DGK is afgelopen!!!
Vraag even aan Jacqueline waarom zij er genoegen in schept om een negatieve discussie uit te lokken met een bericht uit het DGK tijdperk.
Denken jullie nou echt dat ik wel op zulke onzin zit te wachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 juni 2008 door Praatpaal --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 13 juni 2008 - 02:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 01:27 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

Vraag even aan Jacqueline waarom zij er genoegen in schept om een negatieve discussie uit te lokken met een bericht uit het DGK tijdperk.
Denken jullie nou echt dat ik wel op zulke onzin zit te wachten.
waarom negatieve discussie? ze heeft waarschijnlijk het filmpje nog eens bekeken en even een korte reactie op geplaatst, daar is toch niets mis mee?

verder hoef je natuurlijk niet te reageren, mocht iedereen het onzin vinden en er niet op reageren dan vergaat het bericht vanzelf met de tand der tijd.

het afkraken (of ophemelen) van de oud bewoners mag best maar dit topic is niet echt het goede topic om over Brian en Amanda te beginnen...

en voor zover ik weet is alleen Pauline (echtscheidings) advocaat! :)
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 13 juni 2008 - 08:03   quote  deeplink  
praatpaal? ik lees het nu pas ...
wat moet ik lachen om jou zeg ten eerste zijn het mijn eigen teksten me eigen typ inkt dus bepaal ik zelf wat ik post, want dit forum is de beste omdat je hier vrij mag posten over de bewoners.
Ten tweede als ik ruzie of oorlog zoek ga ik wel in het leger.
Ten derde mag ik hier reageren op je wat een mooi forum hier he bij die andere moet je ontopic sommige topics van bewoners zijn gesloten omdat het blijkbaar toch een huub site is/
Dit forum is dus echt voor iedereen ook zijn hier minder mods enz nodig omdat boudewijn niet zo strak vastzit in regels en tot jou verbazing zou je zien dat het daarom een fijne sfeer is hier.
Wat voor jou onzin lijkt kan zomaar voor een ander een hot item zijn en waarom vraag je niet op die andere site het zelfde maar dan op topic duister, waarom ze daar blijven posten over de bewoners als je het oud nieuws vind of durf je daar niets negatiefs te posten of vragen kom je daarom hier !!!!!!!!!!!!!!!!!
Heerlijk gevoel he praatpaal dat hier je mening wel telt en gewoon mag posten.
Wat een verschil he.
En praatpaal een belangrijke tip verbeter de wereld begin bij jezelf.
draakje
 draakje - vrijdag 13 juni 2008 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 02:51 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

waarom negatieve discussie? ze heeft waarschijnlijk het filmpje nog eens bekeken en even een korte reactie op geplaatst, daar is toch niets mis mee?

verder hoef je natuurlijk niet te reageren, mocht iedereen het onzin vinden en er niet op reageren dan vergaat het bericht vanzelf met de tand der tijd.

het afkraken (of ophemelen) van de oud bewoners mag best maar dit topic is niet echt het goede topic om over Brian en Amanda te beginnen...

en voor zover ik weet is alleen Pauline (echtscheidings) advocaat! :)
Echt waar? Dan mag ze wel eens leren spellen!
draakje
 draakje - vrijdag 13 juni 2008 - 10:25   quote  deeplink  
Je zal toch een brief in de bus krijgen dat je "gesgeiden" bent ... Zou zoiets rechtsgeldig zijn?
pauline
 pauline - vrijdag 13 juni 2008 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 10:25 schreef draakje het volgende:
Je zal toch een brief in de bus krijgen dat je "gesgeiden" bent ... Zou zoiets rechtsgeldig zijn?
strakke opmerking draakje, zinnig en wel overwogen.
maar ik weet dat ik je liefdevol moet behandelen, dus zal dat ook niet nalaten.
draakje
 draakje - vrijdag 13 juni 2008 - 11:36   quote  deeplink  
Dank je, Pauline.

By the way, weloverwogen is één woord, hoor ...
draakje
 draakje - vrijdag 13 juni 2008 - 11:40   quote  deeplink  
Hé, ben zo blij dat we eindelijk vriendinnetjes zijn! Weet je wat, ik geef je gratis Nederlandse les.
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 13 juni 2008 - 11:46   quote  deeplink  
Bedankt voor de reacties, ze waren zo ongeveer als ik had verwacht. Bingo, jullie kunnen het !!!
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 13 juni 2008 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 08:03 schreef Jacqueline het volgende:
praatpaal? ik lees het nu pas ...
wat moet ik lachen om jou zeg ten eerste zijn het mijn eigen teksten me eigen typ inkt dus bepaal ik zelf wat ik post, want dit forum is de beste omdat je hier vrij mag posten over de bewoners.
Ten tweede als ik ruzie of oorlog zoek ga ik wel in het leger.
Ten derde mag ik hier reageren op je wat een mooi forum hier he bij die andere moet je ontopic sommige topics van bewoners zijn gesloten omdat het blijkbaar toch een huub site is/
Dit forum is dus echt voor iedereen ook zijn hier minder mods enz nodig omdat boudewijn niet zo strak vastzit in regels en tot jou verbazing zou je zien dat het daarom een fijne sfeer is hier.
Wat voor jou onzin lijkt kan zomaar voor een ander een hot item zijn en waarom vraag je niet op die andere site het zelfde maar dan op topic duister, waarom ze daar blijven posten over de bewoners als je het oud nieuws vind of durf je daar niets negatiefs te posten of vragen kom je daarom hier !!!!!!!!!!!!!!!!!
Heerlijk gevoel he praatpaal dat hier je mening wel telt en gewoon mag posten.
Wat een verschil he.
En praatpaal een belangrijke tip verbeter de wereld begin bij jezelf.
Goed zo Jacqueline ... dat laatste moet je zeker doen.
En hoe je het voor elkaar krijgt om de tekst van één van de spreuken die op mijn toilet hangen tevoorschijn te toveren, werkelijk ... dat is mij een raadsel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 juni 2008 door Praatpaal --
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 13 juni 2008 - 12:04   quote  deeplink  
In ieder geval is het me nu onderdehand wel meerdere malen duidelijk geworden dat jullie maar moeilijk anderen accepteren, zeker personen van NL kunnen jullie niet luchten of zien en daar zullen jullie je reden wel voor hebben, maar scheer niet iedereen over één kam, dat lijkt mij niet de juiste instelling.
Tsjongejonge, dat wordt weer lik op stuk, maar ach, dat hoort erbij nietwaar.
Dorn
 Dorn - vrijdag 13 juni 2008 - 12:06   quote  deeplink  
ach ja Willempje, ieder z'n ding
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 13 juni 2008 - 12:16   quote  deeplink  
He het is weer onderwets gezellig hier. Ik zeg IK HOU DER VAN !!!!!!!!!!!!!!!!!
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 13 juni 2008 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 12:06 schreef Dorn het volgende:
ach ja Willempje, ieder z'n ding
Ach, noem het beestje maar gewoon bij z'n naam hoor, dat is toch helemaal niet erg, daar hoef jij je echt niet voor te schamen. En als je het mij vraagt, moet het hier zelfs van een bepaalde dame.
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 13 juni 2008 - 12:33   quote  deeplink  
Het is toch eigenlijk niet te geloven, mijn berichten worden geslikt als hapklare brokken, alleen blijven ze onderweg hangen, tsja en zoiets veroorzaakt natuurlijk de nodige consternatie.
Hahahahaaaaaaaaa ... echt hoor, dat is toch f***ing niet normaal meer.
Lang leve de vrijheid van meningsuiting en lang leve het gevoel voor humor, want geloof me .. gein moet er zijn. Maar ja, wie neemt dat nou aan van een Willempje... niemand toch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 juni 2008 door Praatpaal --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 13 juni 2008 - 12:34   quote  deeplink  
lijkt mij dat Huub wel erg blij zal zijn met de beelden uit de goede oude tijd. dat is alles wat hij nog heeft
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 13 juni 2008 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 12:34 schreef izzie het volgende:
lijkt mij dat Huub wel erg blij zal zijn met de beelden uit de goede oude tijd. dat is alles wat hij nog heeft
Ik heb geen idee (meer) wat de beelden inhouden, trouwens als ik me niet vergis heb ik ze niet eens bekeken, alhoewel ik in mei dus wel gereageerd blijk te hebben op een bericht hierover.
In ieder geval ga ik er ook niet naar kijken, want ik zit niet op de beelden van een potloodje te wachten.
En of deze beelden uit de GOT het enige is wat Huub nog heeft uit het DGK tijdperk is volgens mij niet juist, want als ik me niet vergis heeft hij er een live souvenir aan over gehouden, of ben ik nou gek ? Nee toch zeker. Wel kan ik melden melden dat ik van artsen nog nooit de mededeling te horen heb gekregen dat ik iets van gekte in me heb, ook is er bij mij nog geen geheugenverlies geconstateerd en Korsakov komt niet in aanmerking, want ik leef blij en alcoholvrij, dus voordat jullie gaan denken, niet schrijven natuurlijk, dat ik aan zoiets lijdt ... daar is geen sprake van, dus datte. Wat wel mogelijk is, is dat ik Oost-Indisch doof ben, maar tot nu toe heeft nog nooit iemand dat mij in één van mijn oren gefluisterd.

Zo ... en dit was het weer voor voorlopig want nu ga ik iets gezelligs doen, jaja ... vrijdag de dertiende ... een dag om van te genieten want werken, dat hoef ik vandaag niet.
Oeps, wat zal ik nu weer verkeerd heb gedaan.
De mazzeltjes allemaal en een prettige dag verder. Latersssssss.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 juni 2008 door Praatpaal --
draakje
 draakje - vrijdag 13 juni 2008 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 12:16 schreef Bigfoot het volgende:
He het is weer onderwets gezellig hier. Ik zeg IK HOU DER VAN !!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahaha!
draakje
 draakje - vrijdag 13 juni 2008 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 12:33 schreef Praatpaal het volgende:
Het is toch eigenlijk niet te geloven, mijn berichten worden geslikt als hapklare brokken, alleen blijven ze onderweg hangen, tsja en zoiets veroorzaakt natuurlijk de nodige consternatie.
Dat is geen consternatie, maar obstipatie ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 juni 2008 door draakje --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 13 juni 2008 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 13:56 schreef draakje het volgende:

[..]

Dat is geen consternatie, maar obstipatie ...
een aktimel kan daarbij helpen he. en anders wonderolie, loopt zo lekker door!
of een actimel, wat jij wil?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 juni 2008 door Izz@headliner --
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 - 23:04 schreef izzie het volgende:

[..]

een aktimel kan daarbij helpen he. en anders wonderolie, loopt zo lekker door!
of een actimel, wat jij wil?
Doe mij maar gewoon een kamillethee. Na die wedstrijd is mijn hartslag nog steeds 300, dus iets kalmerends kan geen kwaad.
Praatpaal
 Praatpaal - zaterdag 14 juni 2008 - 00:18   quote  deeplink  
Ohoh, als je er obstipatie aan overhoudt dan is het toch verder gezakt, tsjongejonge, wat een narigheid, want obstipatie dat veroorzaakt me toch een consternatie, echt hoor, daar kun je het flink benauwd van hebben. Maar inderdaad, gelukkig is er actimel en daarmee verhelp je die obstipatie wel.
draakje
 draakje - zaterdag 14 juni 2008 - 00:20   quote  deeplink  
Dat rijmt.
annelies
 annelies - zondag 15 juni 2008 - 01:54   quote  deeplink  
Het filmpje hoef ik niet meer te zien, 1x was meer dan genoeg, maar opvallend is wel het aantal keren dat dit filmpje bekenen is :)
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 15 juni 2008 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juni 2008 - 01:54 schreef annelies het volgende:
Het filmpje hoef ik niet meer te zien, 1x was meer dan genoeg, maar opvallend is wel het aantal keren dat dit filmpje bekenen is :)
Ik ook niet Annelies, die ene keer was ranzig genoeg.

Tja de titel daagt mensen uit om te kijken.
draakje
 draakje - zondag 15 juni 2008 - 11:25   quote  deeplink  
Ik heb het nog nooit bekeken. Durf niet. Heb een zwakke maag.
angel
 angel - donderdag 06 november 2008 - 00:48   quote  deeplink  
www.katii01.hyves.nl

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: (18+) Huub wordt on-screen gepijpt en komt klaar in haar mond









0.0081911