BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Terug in bed

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 28 december 2007 - 13:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Terug in bed

Na een kop koffie en een kop thee gaat het drietal weer naar bed. Jaap mag er niet bij komen liggen en gaat daarom maar in bad liggen voor een beetje warmte. Blijkbaar is Katie iets te oprecht tegen Huub geweest, vannacht of vanochtend, want het zit Huub nog dwars. "Hoezo is seks hebben met mij slecht voor je reputatie?", vraagt hij zich verbaasd af. Het meisje bloost en geeft geen antwoord. Misschien vanwege al die camera's Huub?

bron: tien.tv
ilse
 ilse - vrijdag 28 december 2007 - 13:14   quote  deeplink  
ja hallo maar alles was te zien,dat meisje kan zich ook slecht vertonen in de buitenwereld nu,ik had me toch wel tien keer bedacht,zeker met zo'n huub die het gewoon met iedereen doet!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 28 december 2007 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 - 13:14 schreef ilse het volgende:
ja hallo maar alles was te zien,dat meisje kan zich ook slecht vertonen in de buitenwereld nu,ik had me toch wel tien keer bedacht,zeker met zo'n huub die het gewoon met iedereen doet!
Ja, dat meisje krijgt de komende tijd een hele grote lading negatieviteit over zich heen zeg...

Ik ben benieuwd wat ze ervan in de uitzending gaan gooien...
ilse
 ilse - vrijdag 28 december 2007 - 23:42   quote  deeplink  
ja overal is het al te zien,ook dom van de goudenkooi om die camera's erop te laten staan,zo'n meiske moeten ze beschermen!Dit meisje staat geschreven als pijpbekkie nu;-(
ja deed ze zlf,maar het is een gevaar voor de buitenwereld.
DGKJaapio
 DGKJaapio - vrijdag 28 december 2007 - 23:57   quote  deeplink  
Zulke meisjes bestaan nou eenmaal? 'Toevallig' komen ze voor een groot deel in de Gouden Kooi terecht waar ze vrijwillig meewerken aan 'televisie momentjes'. Als je dan niet herkend wil worden draag dan een masker ofzo. Tuurlijk krijgt zo iemand het nu moeilijk maar ja ik lig daar niet wakker van! Ik lig eerder wakker van het feit dat zulke meisjes uberhaupt bestaan.
ilse
 ilse - zaterdag 29 december 2007 - 00:01   quote  deeplink  
dat snap ik ook niet jaapio,ik heb dat nooit begrepen,mijn eerste relatie kreeg ik op mijn 24ste,daarvoor wou ik nooit een jongen,op deze werd ik echt verliefd en ben nu 7jaar verder en heb nog steeds mijn eerste vriendje;-)
Dus ja ik begrijp dat ook niet.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 29 december 2007 - 00:34   quote  deeplink  
Ze wist wel goed waar ze mee bezig was want tijdens het feest was ze samen met haar vriendin en Huub al een showtje aan het opvoeren in de fitness ruimte waar een 'losse' cameraman aan het filmpen was dus ze wisten precies waarvoor ze het deden.
ilse
 ilse - zaterdag 29 december 2007 - 00:52   quote  deeplink  
ja zonder van zo'n mooi meiske he.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5876
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Terug in bed









0.0059490