BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voorbeschouwing Speelronde 28 Eredivisie. Geinig man die van Geil...

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 06 maart 2008 - 21:38   quote  deeplink  
Voorbeschouwing speelronde 28 van de eredivisie.

AS Roma en Schalke ’04 door naar de kwartfinales. Milan en Real naar huis. Geweldig wat een wedstrijden speelden Arsenal en Roma. Niet bang om fouten te maken en passie in het spel.

Met Bert als bondscoach komt van Bommel weer terug in Oranje. Als van Bommel het kan opbrengen om libero te gaan spelen maakt Nederland goede kans ver te komen in voorronde en eindronde van het WK. Met Philip en Frank aan zijn zijde en met de beste spelers ter beschikking is het best mogelijk dat van Marwijk weer een cup pakt. Kijk die van Bommel is gewoon echt goed en bij Fortuna S. speelde hij ook laatste man dacht ik.

De competitie blijft dankzij het play-off formaat spannend. En dat is goed voor de liefhebber.

Ondertussen doet Ruud Gullit goed werk bij LA Galaxy. Tegen de Hongkong en Shanghai all-stars werd met 3-0 gewonnen. 3 doelpunten van Ruiz, waarvan 1 na een magnifieke voorzet van Beckham.

Wat mij betreft mag Ruud weer terug naar Feyenoord als TD met Mario als trainer. Blijkbaar lopen de miljoenen van het supportersplan nog niet binnen. Sportdwaas, abusievelijk als kameraadje aangemeld bij Feyenoord, blijft zich inzetten voor verbeteringen bij de Rotterdamse grootmacht door kritisch woord en geschrift. Denk maar zo Schalke heeft ook lange moeilijke jaren gekend.

Bij Ajax is alles nu Hosanna en als er een kunstgrasveld in de Arena komt zijn ze daar helemaal gelukkig. Fontein heeft zijn cash en van Geel zijn schemerkamertjes. Die Martin, dat vinden ze wel een geinige vent Marco, Johnny en Robbie. Lekker dollen met dat zuidelijke accent.

Hier nu mijn voorspellingen gebaseerd op hoop en gevoel:

Speelronde 28:

Heracles-FC Utrecht
Van Hanegem moppert maar raak dus dan wordt het opletten voor de Tukkers
Mijn tip: 2-3 voor Utrecht

Excelsior-Vitesse
De problemen rijzen de pan uit in Arnhem. Dat wordt zichtbaar op het veld.
Mijn tip: 3-1 voor Excelsior

NEC-de Graafschap
Dit zou geen problemen moeten opleveren voor de NEC.
Mijn tip: 3-1 voor NEC

Willem II-FC Groningen
FC Groningen begint toch het gemis van de vertrokken spelers te voelen nu. Willem II moet dus..
Mijn Tip: 1-0 voor Willem II

Heerenveen-NAC
Van die Brandts krijg ik nu ook een beetje de kriebels.
Mijn tip: 3-1 Harrenfaen

AZ-Feyenoord
Alle twee de clubs zijn hopeloos uit vorm. Van Gaal wordt bondscoach van de Antillen en zal de wereld schockeren door Joran van der Sloot te selecteren. Met Daury. Vies man...Komt er in ieder geval publiek.
Mijn Tip: 2-0 voor AZ

VVV Venlo-Twente
U mag het zeggen.
Mijn tip: 2-1 voor VVV

PSV-Ajax
Ajax met Heitinga en Huntelaar is te gedreven om nog te verliezen deze competitie.
Mijn Tip: 3-2 voor Ajax

Sparta-Roda JC
Must win voor beiden. Roda gewoon te sterk.
Mijn tip: 3-1 voor Roda JC

In ander nieuws:
Arjen Robben weer geblesseerd. Hij mist gemiddeld 12 competitiewedstrijden per jaar door blessures. Jammer. Drenthe deed zijn best maar het oogt allemaal een beetje als een kip zonder kop. Waarom Foppe niet naar Madrid nu het verdiende bondscoachschap van Oranje 1 hem door de neus geboord is.

Voor meer.........

http://sportdwaas.blogspot.com

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5180
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voorbeschouwing Speelronde 28 Eredivisie. Geinig man die van Geil...









0.0055761