BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Keltisch-Germaans-Noorse Competitie op komst. Eredivisie wk 28

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 10 maart 2008 - 23:09   quote  deeplink  
Nabeschouwing speelronde 28 van de eredivisie.

De politie is je beste vriend denken ze in Rotterdam en Eindhoven. Niks burgertje pesten gewoon de plaatselijke helden wat extra rust geven. Zeker nu het lek in Amsterdam boven is en Louis op wraak zint jegens Bert vanwege dat felbegeerde bondscoachschap.

De voetbalgoden toonden hun gezicht door uitschakeling van Chelsea, Middlesborough en verlies van Barcelona. Money buys spelers maar geen team. Zo blijkt maar weer.

Behalve Huntelaar en van Nistelrooy zijn de spitsen die voor goed geld door Heerenveen worden verkocht zelden meteen succesvol bij de gelukkige koper. Tomasson kwam na een mislukt avontuur bij Newcastle een goed contraccie verdienen bij Feyenoord. Lurling, Samaras en nu dan Alves verging het bij hun volgende club minder. Ook voor spitsen geldt prestaties in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Zelfs Makaay deelt bij F’noord zo af en toe in de malaise.

Sportdwaas heeft het als Feyenoord supporter niet makkelijk. Maar toch niks te klagen in vergelijking met supporters van Arsenal, West Bromwich Albion of Chelsea. Die hebben toch nog nooit een wereldbeker laat staan een EC 1 cup gewonnen met grote oren. Met al dat grote geld heeft Barcelona maar een EC 1 cup meer gewonnen dan Feyenoord 1.

Dus lieve spelers blijf nou maar gewoon bij Feyenoord, Ajax of PSV tenzij je echt vindt dat geld gelukkig maakt.

Het lijkt erop dat de geldzucht van de ECV nu heeft geleid tot een mager resultaat qua televisierechten opbrengst. De NOS heeft de samenvattingen terug. Nou wat zijn we blij.

Ik voorspel dat het betaalde voetbal in Nederland flink gesaneerd zal gaan worden en dat de beste 6 clubs samen met grootmachten (nou ja) uit België, Denemarken, Zweden, Noorwegen, Schotland en Ierland een Germaans-Noors-Keltische competitie gaan opzetten. Sportdwaas is voor!

Voor Nederland stel ik voor dat Ajax, Feyenoord en PSV direct worden toegelaten tot deze competitie. FC Utrecht, FC Groningen, FC Twente, NAC, NEC, Sparta Harrenfaen, Vitesse en MVV gaan uitmaken wie er mee gaan.

Feyenoord – Standard Luik
Feyenoord – Celtic
Feyenoord – PSV
Feyenoord – Ajax
Feyenoord – Glasgow Rangers
Feyenoord – Anderlecht
Feyenoord – FC Kopenhagen
Feyenoord – Rosenborg
Feyenoord – Anderlecht
Feyenoord – Helsingborg
Dat zijn nog eens affiches.

Vooralsnog behelpen we ons met de eigen goeie ouwe eredivisie en verdomd dankzij de play-offs blijft het spannend en leuk. Maar ja als het geld opraakt.

Laten we duimen dat Guusje tot een akkoord kan komen met de polisiebonden opdat de sterke arm haar taken weer kan uitvoeren. In het covenant van de cao moet nu dan wel worden opgenomen dat de Hermandad (of rendeersjeek op zijn Hongaars) de komende 10 jaar ophoudt met burgertje pesten en vooral boeven vangt.

Hier de nabeschouwing:

Speelronde 28:

Heracles-FC Utrecht 2-1
Uitstekende winst voor de Heraclieden. Bij vlagen liet Utrecht aardige dingen zien maar het was te zielloos. Nelisse is transfervrij na dit seizoen. Goede vervanger van Mols.
Mijn tip: 2-3 voor Utrecht was fout

Excelsior-Vitesse 1-2
Vites zonder Theo beter?
Mijn tip: 3-1 voor Excelsior was fout.

NEC-de Graafschap 3-1
Het werd nog even spannend. Mario of Gert-Jan naar F’noord? Allebei goed. Mario de tactiek en peptalk. Gert-Jan de analyse tegenstander en karakterconditietraining
Mijn tip: 3-1 voor NEC helemaal goed.

Willem II-FC Groningen 0-1
Ron Jans the ulitmate motivator I.
Mijn Tip: 1-0 voor Willem II was fout

Heerenveen-NAC 3-0
Brandts wilde gewoon teveel geld voor een verlenging. Hoe heet die spits van Harrenfaen?
Mijn tip: 3-1 Harrenfaen gaf de winnaar

AZ-Feyenoord Afgelast
Dit is slechts uitstel van executie voor de grootmacht uit Zuid. Alle twee de clubs zijn hopeloos uit vorm. Van Gaal wordt bondscoach van de Antillen en zal de wereld schockeren door Joran van der Sloot te selecteren. Met Daury. Vies man...Komt er in ieder geval publiek.
Mijn Tip: 2-0 voor AZ blijft staan

VVV Venlo-Twente afgelast
Als Fred Rutten Nederlands leert mag hij misschien assistent TD worden bij Feyenoord 1. Wetzel naar ADOOO. Yo
Mijn tip: 2-1 voor VVV blijft staan

PSV-Ajax Afgelast
Ajax met Heitinga en Huntelaar is te gedreven om nog te verliezen deze competitie. Zo boos man in A’dam en omstreken met name dat die jochies gewoon winnen daar in de lichtstad.
Mijn Tip: 3-2 voor Ajax blijft staan

Sparta-Roda JC 4-1
Ja nou zeg wanprestatie maar goed Sparta deed wel mee.
Mijn tip: 3-1 voor Roda JC was fout

In ander nieuws:
LA Galaxy speelt aardig voetbal tussen het verkopen van shirtjes/merchandise door in de Asia Pacific Region. Verloren wel al 2 toernooien of zo door slechte strafschoppenserie. Gullit neemt de Dutch Disease mee. Knalhard door het midden ..

Ook ik maak me zorgen over de sterke € maar het is dus zo dat je alsdan gewoon buitenlandse producten moet kopen.

Voor meer.........

http://sportdwaas.blogspot.com

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Keltisch-Germaans-Noorse Competitie op komst. Eredivisie wk 28









0.0121860