BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Politiek / PVV - Partij van de Vrijheid / topic: Video: Fitna - the movie - NL

Headliner: PVV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 maart 2008 - 21:47   quote  deeplink  
Op liveleak is het een beetje druk :) dus bij deze een mirror via dailymotion:



kijken hoelang dit filmpje het uithoudt daar...



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 maart 2008 door Boudewijn --
aanpassen
 aanpassen - woensdag 09 april 2008 - 11:01   quote  deeplink  
ik geloof wilders want de de grote rest van de politiek zegt toch nie wat ie denkt ma wat ze denken dat de menigte wil en dat is voor mij geen politiek politiek voor mij is staan voor wat je zelf vind en niet wat de menigte vind en uit de koran een bladzijde word toch duidelijk vermeld dat t een bladzijde uit een telefoonboek was...
ben t zwaar eens met wilders op vele punten
Sujarno-Mahapujo
 Sujarno-Mahapujo - woensdag 04 juni 2008 - 10:29   quote  deeplink  
geloven in wilders,mijn land is 350 gekoloniseerd door nederland ik pik dit gedrag van nederland,mensen hier zijn faschisten,ik ben zelf sterk boeddhistisch maar ik zie het zo nederland heeft ook de tempels van mijn volk in Indonesia vernield in naam van de kerk.Dus ik zeg wilders is anton mussert hij is gewoon een NSB'er niks anders zijn houding en gedrag zijn gelijk aan anton mussert van de NSB.De oorlog was zo erg in europa waarom mijn volk heeft 350 jaar lang onder nederlands heerschapij moeten leiden,als jullie zo veel problemen hadden met buitenlanders waarom rotten jullie ook niet op in Indonesia 350 jaar geleden waarom rotten jullie nu nog steeds niet op uit indonesia,Ik zeg het als mijn partij in indonesia wint zullen ook alle buitenlanders moeten oprotten geen vakantie meer naar bali of welke plaats dan ook in indonesia iedereen niet indonesia moet oprotten,ja ik spreek nederlands heb 6 jaar gestudeerd en ben die arrogante houding van jullie nederlanders zat daarom ben ik de politiek in getreden in indonesia tegen mensen zoals jullie en de KNIL hun dag komt nog dat de KNIL voor het indonesia gerechts hof moet komen voor hun misdaden en samenwerking met de vijand.Een goede indonesier steunde japan in de oorlog en vecht met Japan tegen colonists.MERDEKA
jacob
 jacob - donderdag 25 september 2008 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juni 2008 - 10:29 schreef Sujarno-Mahapujo het volgende:
ja ik spreek nederlands heb 6 jaar gestudeerd
mmmmmm voor iemand die 6 jaar heeft gestudeerd en beweerd nederlands te kennen,heb je toch een stuk van je opleiding nederlands gemist.
Anders had je wel punten en komma's gebruikt waardoor het verhaal van jou beter te lezen is.

Maar daarnaast snap ik niet wat wilders met met indonesie te maken heeft.
Dit gedeelte gaat over de film en niet over iets wat 350 jaar terug in indonesie is gebeurd,dus graag even bij het topic blijven als je wilt

Gr
deaanpas
 deaanpas - woensdag 30 december 2009 - 15:50   quote  deeplink  
aanpassen - woensdag 09 april 2008 - 11:01 quote deeplink

ik geloof wilders want de de grote rest van de politiek zegt toch nie wat ie denkt ma wat ze denken dat de menigte wil en dat is voor mij geen politiek politiek voor mij is staan voor wat je zelf vind en niet wat de menigte vind en uit de koran een bladzijde word toch duidelijk vermeld dat t een bladzijde uit een telefoonboek was...
ben t zwaar eens met wilders op vele punten

dus jij bent het zwaar eens met wilders. dat is joun mening daar heb ik niks tegen maar als ik je om bewijs vraag en zeg dat je moet laten zien dat er een telefoonboekbladzijde in de koran staat. dan zul je verschut staan of je moet het in de bijbel gaan zoeken dan heb je de hele goude gids:@
kale co
 kale co - vrijdag 30 april 2010 - 00:15   quote  deeplink  
wilders ga door man weg met die lui hier groot gelijk !!!!!!!!!! mijn stem heb je
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 september 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juni 2008 - 10:29 schreef Sujarno-Mahapujo het volgende:
geloven in wilders,mijn land is 350 gekoloniseerd door nederland ik pik dit gedrag van nederland,mensen hier zijn faschisten,ik ben zelf sterk boeddhistisch maar ik zie het zo nederland heeft ook de tempels van mijn volk in Indonesia vernield in naam van de kerk.Dus ik zeg wilders is anton mussert hij is gewoon een NSB'er niks anders zijn houding en gedrag zijn gelijk aan anton mussert van de NSB.De oorlog was zo erg in europa waarom mijn volk heeft 350 jaar lang onder nederlands heerschapij moeten leiden,als jullie zo veel problemen hadden met buitenlanders waarom rotten jullie ook niet op in Indonesia 350 jaar geleden waarom rotten jullie nu nog steeds niet op uit indonesia,Ik zeg het als mijn partij in indonesia wint zullen ook alle buitenlanders moeten oprotten geen vakantie meer naar bali of welke plaats dan ook in indonesia iedereen niet indonesia moet oprotten,ja ik spreek nederlands heb 6 jaar gestudeerd en ben die arrogante houding van jullie nederlanders zat daarom ben ik de politiek in getreden in indonesia tegen mensen zoals jullie en de KNIL hun dag komt nog dat de KNIL voor het indonesia gerechts hof moet komen voor hun misdaden en samenwerking met de vijand.Een goede indonesier steunde japan in de oorlog en vecht met Japan tegen colonists.MERDEKA
een bhoedist is toch tegen geweld ??????knap opruiende taal voor een vredelievend geloof (een van de weinige geloven in de wereld) maar wat praat je nu raar over uitzetten enzv jij woont toch ook hier.Ik vind jou ook een beetje Wilders achtig praten
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 september 2010 - 21:09   quote  deeplink  
o ja hoe doen de Indonesiers het met de vrijheid van meningsuiting op Ambon
Tuan kepala botak
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 september 2010 - 21:14   quote  deeplink  
heulden zij niet met de Japanners
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 september 2010 - 21:14   quote  deeplink  
lage lonen land kinder arbeid
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 september 2010 - 21:16   quote  deeplink  
gevechten tussen moslims en Christenen en bommen tussen onschuldige mensen
kom op Sujarno waar blijf je met een antwoord
amsterdam123
 amsterdam123 - donderdag 29 september 2011 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juni 2008 - 10:29 schreef Sujarno-Mahapujo het volgende:
geloven in wilders,mijn land is 350 gekoloniseerd door nederland ik pik dit gedrag van nederland,mensen hier zijn faschisten,ik ben zelf sterk boeddhistisch maar ik zie het zo nederland heeft ook de tempels van mijn volk in Indonesia vernield in naam van de kerk.Dus ik zeg wilders is anton mussert hij is gewoon een NSB'er niks anders zijn houding en gedrag zijn gelijk aan anton mussert van de NSB.De oorlog was zo erg in europa waarom mijn volk heeft 350 jaar lang onder nederlands heerschapij moeten leiden,als jullie zo veel problemen hadden met buitenlanders waarom rotten jullie ook niet op in Indonesia 350 jaar geleden waarom rotten jullie nu nog steeds niet op uit indonesia,Ik zeg het als mijn partij in indonesia wint zullen ook alle buitenlanders moeten oprotten geen vakantie meer naar bali of welke plaats dan ook in indonesia iedereen niet indonesia moet oprotten,ja ik spreek nederlands heb 6 jaar gestudeerd en ben die arrogante houding van jullie nederlanders zat daarom ben ik de politiek in getreden in indonesia tegen mensen zoals jullie en de KNIL hun dag komt nog dat de KNIL voor het indonesia gerechts hof moet komen voor hun misdaden en samenwerking met de vijand.Een goede indonesier steunde japan in de oorlog en vecht met Japan tegen colonists.MERDEKA
man jij vertelt echt un hoop onzin wilders heeft gewoon mening en daar kune die moslims niet tegen en jij zo te zien ook niet en gebruik is wa van dezen jaar teling en niet van 100 jaar terug

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PVV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Politiek / PVV - Partij van de Vrijheid / topic: Video: Fitna - the movie - NL









0.0108458