BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Zenuwinzinking PSV aanstaande.Slotweekeinde Eredivisie

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 19 april 2008 - 21:13   quote  deeplink  
Voorbeschouwing speelronde 34 van de eredivisie.

Een heerlijke laatste speelronde voor de boeg met nog een geweldig toetje voor de liefhebbers: de play-offs.

De heen en weer is te water en we kunnen ons weer opmaken voor wedstrijden aan de dijk. Stanley Menzo heeft het uitstekend gedaan als trainer bij Volendam, en wie weet kan hij wel bij NAC aan de slag.

Sportdwaas denkt dat Ajax dit weekend kampioen wordt omdat de Eindhovenaren hun zenuwen niet in bedwang zullen kunnen houden. Maar een geruststellende gedachte voor de Brabanders mag zijn dat ik er wel vaker naast heb gezeten dit jaar met mijn voorspellingen op hoop en gevoel. Hier komen ze weer:

Vitesse - PSV
Stoere taal wederom van Aadje. Met de 10e plaats vrijwel zeker nu ook play-offs gerechtigd kunnen de Vites-spelers en trainer werken aan hun marktwaarde en afkoopsom.
Mijn tip: 4-2 voor Vites

Heerenveen - Excelsior
Dit wordt een gelijkspel. Zeker weten.
Mijn tip: 2-2

Feyenoord – Roda JC
Roda JC zal zich verstoppen. Het legioen begint al weer uit te kijken naar volgend seizoen. Bosz en Co. doen hun uiterste best op de transfermarkt. Hopelijk kan de nieuwe kapitein dit op het veld overbrengen.
Mijn tip: 4-2 voor Feyenoord

FC Twente – Willem II
Gelijkspelletje.
Mijn tip: 2-2

VVV – de Graafschap
De Graafschap steelt hier de winst. 2x Biseswar.
Mijn Tip: 2-0 voor de Graafschap

Ajax – Heracles
Bij elk bericht uit Amsterdam wordt het lood in de schoenen van de PSV’ers zwaarder in Arnhem.
Mijn tip: 9-0 voor Ajax

FC Utrecht – FC Groningen
Winst voor Groningen. Fuck for fun only.
Mijn tip: 2-0 voor FC Groningen

AZ - Sparta
Deze wedstrijd doet er niet meer toe. Sparta is dit jaar goed geholpen door de scheidsrechters.
Mijn Tip: 3-1 voor DSB 1

NAK - NEK
Kan niet onthouden waar die afkortingen voor staan. NEK wint.
Mijn tip: 2-1 vor NEK

In ander nieuws:
Constant vanden Stock de oude voorzitter van het succesvolle Anderlecht is geroepen door de voetbalgoden. Hij bouwde zijn Anderlecht rond de op één na beste aanvaller ooit van Nederland, Rob Rensenbrink. Met het slangenmens behaalde de paarsen enkele Belgische landstitels en Europese bekers.

De Jupiler League
ADO en TOP Oss outsiders in de play-offs.

Nieuws uit de districten:
Rijnsburgse Boys verloor met 2-0 van Barendrecht en is bijna titelkandidaat af in de zaterdag hoofdklasse A.

www.sportdwaas.blogspot.com (met fotoos en filmpjes)
Ook op www.rbmb.tk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Zenuwinzinking PSV aanstaande.Slotweekeinde Eredivisie









0.0071401