BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Naakte Jaap rennend door de tuin achter Ricardo aan

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 21 april 2008 - 01:57   quote  deeplink  
Naakte Jaap rennend door de tuin achter Ricardo aan

Na de lapdance van Jaap voor Ricardo (bekijk het hier) gaat een naakte Jaap rennend achter Ricardo de tuin door en wordt Ricardo op Jaap-style aangepakt!

waarschuwing: wil je Jaap niet naakt zien: ZEER ZEKER NIET KIJKEN!

frans-06
 frans-06 - maandag 21 april 2008 - 08:59   quote  deeplink  
ja hoor jaap je maakt weer een goede beurt,om tv te maken,blijf je maar verlagen,met dit soort praktijken
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 21 april 2008 - 09:22   quote  deeplink  
geweldig Jaap.
Schuumkuh
 Schuumkuh - maandag 21 april 2008 - 12:28   quote  deeplink  
Met dit soort praktijken frans-06 krijgt Jaap de kijkers op zijn hand.
Dus ik geef ´m alle gelijk, en het is nog geestig ook! Go Jaap!
pauline
 pauline - maandag 21 april 2008 - 12:36   quote  deeplink  
wel de kijker maar niet de stemmers,, helaas schuumkuh
frans-06
 frans-06 - maandag 21 april 2008 - 12:50   quote  deeplink  
schuumkuh sorry dat ik het moet zeggen,eer ik met zo,n lijf mijn eigen zo zou moeten verlagen voor geld en het spel,zou ik er al helemaal niet aan mee doen, dat er om gelachen kan worden oke maar als ik dit lichaan zie moet ik als ik eerlijk ben kotsen,als iemand zoiets in de buiten wereld zou doen word deze persoon gelijk afgevoerd met een slaap kuur van zes weken op een afdeling psychiatri
Schuumkuh
 Schuumkuh - maandag 21 april 2008 - 13:26   quote  deeplink  
Helaasch Pauline, 22 procent ofzo van de stemmen! En daarvoor 11 procent, das een verdubbeling voor de leken die niet kunnen rekenen, en dat in 1 maand! Volgens mij zijn de stemmers daar de ´schudige´ van?! Is het niet Pauline?

Tuurlijk Frans! Dat lijf is ook om te kotsen zo vies, maar het is zijn enige redmiddel om dat geld naar zich toe te trekken, dus ik geef ´m groot gelijk, en het publiek c.q. stemmers vinden dat prachtig! En denk maar zo, het is 1 grote farce wat Jaap acteert, maar het werkt en uiteindelijk is het in zijn voordeel.
pauline
 pauline - maandag 21 april 2008 - 13:38   quote  deeplink  
hoor ik dat nu goed?? brian zegt: huub is de hele tijd alleen maar met mij bezig,, niet met de finale.. Ik (brian) denk alleen maar aan 22 mei..hahahahaha
en brian voorlichting op scholen?? over agressie?? deze jongen heeft echt hulp nodig..
pauline
 pauline - maandag 21 april 2008 - 13:39   quote  deeplink  
hahaha eekhoorntje,, eekhoorntje brian: i'm a bunny!!! ja tuurlijk brian
pauline
 pauline - maandag 21 april 2008 - 13:40   quote  deeplink  
als brian wint dan begint hij een groothandel in ritalin
pauline
 pauline - maandag 21 april 2008 - 13:41   quote  deeplink  
goed onder amanda haar kin brian,, harder, dan groeit ze echt
pauline
 pauline - maandag 21 april 2008 - 13:45   quote  deeplink  
beter en man die blaat dan een man die slaat brian
devil
 devil - maandag 21 april 2008 - 13:55   quote  deeplink  
brian is echt een toppertje
denkt nog eens aan een ander
ja ,ik mag hem wel,net zo als jaap en amanda
marja
tg3
 tg3 - maandag 21 april 2008 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2008 - 12:36 schreef pauline@NOWLIVE het volgende:
wel de kijker maar niet de stemmers,, helaas schuumkuh
hoe kom je daarbij ? mijn stem heeft hij alvast en als hij de bruiloft verknalt stem ik wel meerdere malen op jaap
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 21 april 2008 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2008 - 14:47 schreef tg3 het volgende:

[..]

hoe kom je daarbij ? mijn stem heeft hij alvast en als hij de bruiloft verknalt stem ik wel meerdere malen op jaap
Ik stem wel 200 keer als hij de bruiloft verpest!
draakje
 draakje - zondag 25 mei 2008 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2008 - 12:50 schreef frans-06 het volgende:
schuumkuh sorry dat ik het moet zeggen,eer ik met zo,n lijf mijn eigen zo zou moeten verlagen voor geld en het spel,zou ik er al helemaal niet aan mee doen, dat er om gelachen kan worden oke maar als ik dit lichaan zie moet ik als ik eerlijk ben kotsen,als iemand zoiets in de buiten wereld zou doen word deze persoon gelijk afgevoerd met een slaap kuur van zes weken op een afdeling psychiatri
Ieder lijf is mooi, frans. Dat jij je hebt laten indoctrineren door een commercieel schoonheidsideaal, wil nog niet zeggen dat je de wijsheid in pacht hebt.
ilse
 ilse - zondag 25 mei 2008 - 12:18   quote  deeplink  
tja frans van een psychiatri weet jij natuurlijk alles van,maanden lang zit je mensen al af te zeiken over hun uiterlijk,volgens mij ben je of een oude zeikert die op (cat weezel,hoe je dat ook spellen mag) lijkt...of je bent echt ziek zonder leven!of je bent gewoon iemand die op zo'n forum iedereen afzeikt,en in het echt een hele toffe gozer blijkt te zijn..Ik weet het niet heb er ook geen oordeel over,maar wat ik wel weet is dat je je op forums erg ziek gedraagt!hier laat ik het bij de gdk is afgelopen,en je hebt toch altyd een dom weerwoordt terug van zeer laag niveau...dat ik daar niet meer op in zou gaan,succes verder!
janeke
 janeke - zondag 25 mei 2008 - 14:31   quote  deeplink  
ach ja ook hier gaat de kooi nog verder hahah
fijne zondag verder
draakje
 draakje - zondag 25 mei 2008 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2008 - 14:31 schreef janeke het volgende:
ach ja ook hier gaat de kooi nog verder hahah
fijne zondag verder
Jij ook meis!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Naakte Jaap rennend door de tuin achter Ricardo aan









0.0139570