BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Entertainment Algemeen / topic: RTL-slachting hangt in de lucht

Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 03 januari 2008 - 23:45
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

RTL-slachting hangt in de lucht (DePers)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 04 januari 2008 - 01:27   quote  deeplink  
Goh.. zouden ze er zelf ook achter zijn gekomen dat het tijd wordt voor vernieuwing!
Dit is in mijn optiek in ieder geval een stap in de goede richting om van overbodige gebruikers af te komen!

Nu nog 's avonds in deze winterdagen een goede programmering en wellicht kan het nog wat worden.

2 keer achter elkaar een herhaling van de serie Las Vegas op RTL5 van 21:30 tot 23:20 wordt je ook niet vrolijk van!
Deze afleveringen zijn notabene al 3 keer eerder herhaald op RTL4!

Waar blijft toch die chronologische volgorde hier in Nederland!! Men switcht maar af van seizoen 4 naar 2 naar 3 en weer terug naar 1, dan een paar nieuwe afleveringen en jahoor... terug naar seizoen 3! (niet specifiek voor Las Vegas overigens)
koffiemuts
 koffiemuts - zondag 13 januari 2008 - 18:50   quote  deeplink  
ja inderdaad , ik vind rtl een goede zender
maar om nu al de rtl`s op te vullen met allemaal herhalingen
nee gewoon even de bezem erdoor en een frisse nieuwe start maken
Thomas
 Thomas - zondag 13 januari 2008 - 23:57   quote  deeplink  
Het probleem is alleen dat ze net een "nieuwe" zender hebben opgezet (RTL8). Een frisse wind zou voor mij betekenen dat er toch 1 a 2 zenders bij RTL zouden moeten wegvallen, te beginnen met RTL8, wat nou niet het toonbeeld van nieuwe programma's is. Ik snap het idee van herhalingen toch al niet helemaal... Er komen steeds meer harddisk recorders in omloop en anders zijn er nog wel video recorders die mensen gebruiken. Waarom dan een herhalingszender?

Om sterker terug te komen, zullen ze RTL4 zeker op de schop moeten nemen, met een sterker profiel, ipv al die losse programma's zonder echte samenhang. Ik kon me nog wel vinden in het "thema-avond" gebeuren. Dan weet je tenminste waar je naar kijkt. Maar of zoiets terugkomt...
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 19 februari 2008 - 14:34   quote  deeplink  
Ik vind het aanbod van RTL steeds bedroevender worden. Het lijkt bijvoorbeeld wel of ze elke avond CSI hebben, of een herhaling daarvan op een van hun andere zenders.

_______________
www.rbmb.tk
draakje
 draakje - woensdag 25 juni 2008 - 13:09   quote  deeplink  
Het gekke is: hoe meer zenders er komen, hoe minder ik tv kijk.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 25 juni 2008 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 13:09 schreef draakje het volgende:
Het gekke is: hoe meer zenders er komen, hoe minder ik tv kijk.
het on-demand kijken wordt daardoor steeds interessanter, alleen stelt het aanbod hier in Nederland nog niets voor...
draakje
 draakje - woensdag 25 juni 2008 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 14:04 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

het on-demand kijken wordt daardoor steeds interessanter, alleen stelt het aanbod hier in Nederland nog niets voor...
Ja, alleen kan ik het me dan weer niet permitteren om daarvoor te betalen. En ach, als er niets op tv is ga ik toch lekker lezen of gamen?
yvonne
 yvonne - donderdag 26 juni 2008 - 11:14   quote  deeplink  
wat ook zo leuk is, noppen en naaldhakken zou een nieuwe serie van komen, ja duhh, 1 aflevering en toen was er ineens weer gooische vrouwen;-(
draakje
 draakje - donderdag 26 juni 2008 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 11:14 schreef yvonne het volgende:
wat ook zo leuk is, noppen en naaldhakken zou een nieuwe serie van komen, ja duhh, 1 aflevering en toen was er ineens weer gooische vrouwen;-(
Vind jij dat niet leuk dan? Ik begil me daar echt om. Ik volg geen series(behalve ATWT) maar om Gooise Vrouwen lig ik in een deuk.
yvonne
 yvonne - donderdag 26 juni 2008 - 20:50   quote  deeplink  
ja tuurlijk vind ik die ook leuk, lig ook altijd in een deuk, maar noppen en naaldhakken is wat spannender.....
draakje
 draakje - donderdag 26 juni 2008 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 20:50 schreef yvonne het volgende:
ja tuurlijk vind ik die ook leuk, lig ook altijd in een deuk, maar noppen en naaldhakken is wat spannender.....
Heb het nog nooit gezien.
yvonne
 yvonne - vrijdag 27 juni 2008 - 06:40   quote  deeplink  
is de engelse versie van voetbalvrouwen, maar dan 10 x beter
draakje
 draakje - vrijdag 27 juni 2008 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 - 06:40 schreef yvonne het volgende:
is de engelse versie van voetbalvrouwen, maar dan 10 x beter
Voetbalvrouwen heb ik ook nog nooit gezien. Heb eerlijk gezegd niet zo´n hoge pet op van voetbalvrouwen. Vind ze over het algemeen een beetje ... dom?

Dus dan heb ik ook niet zo´n zin om naar een serie over ze te kijken. Maar ik kijk überhaupt weinig series. Daar moet je dan weer voor thuisblijven, en thuisblijven doe ik alleen voor ATWT. En Gooise Vrouwen dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juni 2008 door draakje --
yvonne
 yvonne - maandag 30 juni 2008 - 09:28   quote  deeplink  
ik blijf thuis voor gtst, onm, ( of neem het op) de belgische serie spoed, gooische vrouwen, en reality programma`s en actualiteiten volg ik ook

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Entertainment Algemeen / topic: RTL-slachting hangt in de lucht









0.0069890