BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: De ouders van Claire in gesprek met Huub - deel 1

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 23 april 2008 - 15:07   quote  deeplink  
De ouders van Claire in gesprek met Huub - deel 1

voor een volledige chronologische volgorde van filmpjes bekijk:
Chronologische filmpjes volgorde van de huwelijks crisis

Na alle gebeurtenissen van vannacht hebben Huub en Claire een gesprek met de ouders van Claire.

deel 1:



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2008 door Boudewijn --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 23 april 2008 - 18:29   quote  deeplink  
Ik ben er heel vroeg bij vandaag ļ

Mijn mening; ik denk dat de ouders van Claire, met name vader, in deze een behoorlijke vergissing hebben gemaakt. Uit liefde voor hun dochter hadden ze kunnen beslissen om het huwelijk na DGK te laten plaatsvinden. Weten ze in ieder geval wat voor vlees ze in de kuip hebben. Vader komt absoluut niet geloofwaardig over. Waarom? Toen Jaap uitspraken deed over zijn vrouw vond hij het verschrikkelijk, Jaap moest zijn excuses aanbieden.
Huub die heeft zijn vrouw gisteravond heel erg gekleineerd, beledigd en wat doet hij ?
sluit hem in zijn armen. Hoe ongeloofwaardig is hij.

Je kan een kind/zus altijd haar zin geven maar er zijn grenzen.
Die grens heeft de familie overschreden en ik vrees dat ze hierdoor de nodige tranen zullen laten. Verder denk ik dat moeder weinig zeggen heeft gehad in de hele kwestie.
Lieve
 Lieve - woensdag 23 april 2008 - 22:42   quote  deeplink  
Huub trouwt met Claire, naar je mag hopen gaan ze met elkaar verder. Dat de moeder van Claire zich zo dom heeft laten opfokken is erg jammer, maar sinds wanneer moet je het van je schoonmoeder hebben?

Als de moeder van Claire verstandig is dan laat ze haar dochter in haar waarde. Niet deze misselijke toestand mama van Claire!
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 23 april 2008 - 22:52   quote  deeplink  
“Berga Smerga”
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 24 april 2008 - 08:51   quote  deeplink  
die vader is de grootste Jan Lul die ik hooit gehoord en gezien heb. en waar was Ome Twan? mocht die niet komen van de regie? en aar huilen over hoeveel ze overzich heen hebben gekregen. Nou Pa van Claire je hebt je gezin en zeker je vrouw te schande gemaakt.STERKER NOG ZWAAR VOOR lUL GEZET.
joow@headliner
 joow@headliner - maandag 19 mei 2008 - 11:57   quote  deeplink  
15:00 papa Claire de vreemdganger.. tja dan denki ik over normen en waarden gesproken... Ik zou zelf nooit maar dan ook nooit mijn man vergeven als hij is vreemdgegaan, nooit!!
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 18:53   quote  deeplink  
Huubke valt meteen maar met de deur in huis bij zijn schoonmoeder.

"Ja, en?"

Sorry Huub, zo praat je niet tegen oudere mensen. Heeft niets met respect te maken, maar wel met fatsoen.
Caroline
 Caroline - maandag 19 mei 2008 - 19:20   quote  deeplink  
Maar zo typisch Huub. Zichzelf meteen boven een ander plaatsen.
berec
 berec - maandag 19 mei 2008 - 19:22   quote  deeplink  
check rtl 4 huub nu bij boulevaar
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2008 - 22:42 schreef Lieve het volgende:
Huub trouwt met Claire, naar je mag hopen gaan ze met elkaar verder. Dat de moeder van Claire zich zo dom heeft laten opfokken is erg jammer, maar sinds wanneer moet je het van je schoonmoeder hebben?

Als de moeder van Claire verstandig is dan laat ze haar dochter in haar waarde. Niet deze misselijke toestand mama van Claire!
Dus jij laat je uitschelden door je schoonzoon? Nou ja, we wisten hier al dat je niet spoorde!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: De ouders van Claire in gesprek met Huub - deel 1









0.0126609